abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_149838329
quote:
1s.gif Op donderdag 19 februari 2015 20:26 schreef Basp1 het volgende:

[..]

Ook genoeg westerlingen die geindoctrineerd zijn. Een directe westerse collega is nogal christelijk gelovig en die vindt evolutie theorie complete nonsens, dinobotten zijn door god in de grond gestopt en c14 datering klopt ook niet de aarde is maar 6000 jaar oud.
Ben jij weer net wrs 1 van de weinige mensen die zo'n gristelijke jongen als collega heeft. Ik kom eerlijk gezegd nooit meer gristenen tegen. Al heel lang niet meer. En als je die wel tegenkomt, ja sta je net zo gek te kijken, dat wel.... denk je ook wtf....
I´m back.
pi_149838453
quote:
0s.gif Op donderdag 19 februari 2015 20:22 schreef incoherent het volgende:

[..]

Jongeren van 12-14 die zo praten, krijgen dat toch van hun ouders mee?
Ik weet het niet, niet van de goede mensen iig. En niemand die er iets tegen doet.
#freefrederike
pi_149838519
Zwakzinnige jongetjes op straat met een camera interviewen. Levert altijd wel vermakelijke beelden op.
ROBODEMONS..................|:(
pi_149838585
quote:
10s.gif Op donderdag 19 februari 2015 20:29 schreef Ryan3 het volgende:

[..]

Ben jij weer net wrs 1 van de weinige mensen die zo'n gristelijke jongen als collega heeft. Ik kom eerlijk gezegd nooit meer gristenen tegen. Al heel lang niet meer. En als je die wel tegenkomt, ja sta je net zo gek te kijken, dat wel.... denk je ook wtf....
Dan heb jij het hele filmpje ook niet gezien.
pi_149838659
quote:
0s.gif Op donderdag 19 februari 2015 20:33 schreef Wespensteek het volgende:

[..]

Dan heb jij het hele filmpje ook niet gezien.
Was het een gristelijke jongen.
Ik kwam om 17:45 thuis joh.
I´m back.
pi_149838669
*zucht* Deze gastjes komen uit de wijk Oosterwei (dat roept hij nog even op het einde). U weet wel: waar eerder cameraploegen zijn weggejaagd en de bussen niet meer doorheen reden :')

Ik snap niet waarom er nog steeds geen goede aanpak is in die wijk. De meeste extreme moslims komen waarschijnlijk ook daar vandaan. Kom op: we weten waar ze wonen en wat ze doen maar nog doet de gemeente niks. Ohnee wacht de gemeente gaf een paar jaar geleden een smak geld zodat de jongens daar een nieuwjaarsfeest konden houden en de rest van Gouda met rust konden laten _O-
pi_149838738
Volgens mij bedoelen ze dat (Nederlandse?) vrouwen zich meestal ongepast en onfatsoenlijk aankleden. Daardoor neemt de kans op aanranding en verkrachtingen toe.
pi_149838759
quote:
10s.gif Op donderdag 19 februari 2015 20:29 schreef Ryan3 het volgende:

[..]

Idd maar hiermee wil ik toch illustreren dat zelf normale westerse mensen ouderwetse (geïndoctrineerde) opvattingen erop na kunnen houden, ondanks de normale scholen die ze volgen.
pi_149838894
quote:
1s.gif Op donderdag 19 februari 2015 20:37 schreef Basp1 het volgende:

[..]

Idd maar hiermee wil ik toch illustreren dat zelf normale westerse mensen ouderwetse (geïndoctrineerde) opvattingen erop na kunnen houden, ondanks de normale scholen die ze volgen.
Er is ook een islamitische school in Gouda. Niet zo'n hele goeie overigens... maar ik vermoed dat daar ook de meeste kinderen uit de Oosterwei heen gaan.
pi_149838896
quote:
1s.gif Op donderdag 19 februari 2015 20:37 schreef Basp1 het volgende:

[..]

Dat klopt sws hoor, maar ook weer geldt dan dat hoe hoger opgeleid, hoe toleranter men wordt. Maar bij moslims?
I´m back.
pi_149838900
quote:
0s.gif Op donderdag 19 februari 2015 20:37 schreef selen het volgende:
Volgens mij bedoelen ze dat (Nederlandse?) vrouwen zich meestal ongepast en onfatsoenlijk aankleden. Daardoor neemt de kans op aanranding en verkrachtingen toe.
Voor westerse begrippen mag men zich kleden hoe men wil. Dat hun het ongepast vinden is hun probleem, als ze denken dat je hierdoor ze sneller mag aanranden zijn ze verkeerd geïnformeerd.
pi_149839047
quote:
0s.gif Op donderdag 19 februari 2015 20:40 schreef Elvi het volgende:

[..]

Er is ook een islamitische school in Gouda. Niet zo'n hele goeie overigens... maar ik vermoed dat daar ook de meeste kinderen uit de Oosterwei heen gaan.
Alle scholen openbaar maken, we hadden allang van dat geneuzel van geloof gebonden scholen moeten afstappen helaas heeft de conservatieve CDA dit voor ons zo laten gebeuren bedank onze rechtse rakkers er maar voor.
  donderdag 19 februari 2015 @ 20:44:12 #238
38496 Perrin
Toekomst. Made in Europe.
pi_149839132
quote:
1s.gif Op donderdag 19 februari 2015 20:42 schreef Basp1 het volgende:

[..]

Alle scholen openbaar maken, we hadden allang van dat geneuzel van geloof gebonden scholen moeten afstappen helaas heeft de conservatieve CDA dit voor ons zo laten gebeuren bedank onze rechtse rakkers er maar voor.
Zonder indoctrinatie op jonge leeftijd is 't natuurlijk snel gedaan met 't geloof.
And what rough beast, its hour come round at last,
Slouches towards Bethlehem to be born?
pi_149839262
quote:
1s.gif Op donderdag 19 februari 2015 20:40 schreef Basp1 het volgende:

[..]

Voor westerse begrippen mag men zich kleden hoe men wil. Dat hun het ongepast vinden is hun probleem, als ze denken dat je hierdoor ze sneller mag aanranden zijn ze verkeerd geïnformeerd.
Het gaat niet om de kleding, het gaat om het islamitische gehalte van de vrouwen. Hoe lager dat is, hoe meer is geoorloofd: ze zijn juist bijzonder goed geïnformeerd.
pi_149839310
quote:
0s.gif Op donderdag 19 februari 2015 16:49 schreef IMVHI het volgende:

[..]

Vraag me af wat die naar knoflook stinkende varkentjes hier uberhaupt nog doen.
Dat is eigenlijk de hamvraag in deze inderdaad.

En dan vinden ze het gek dat ze achtergesteld worden in de maatschappij. Tjah, als je je zo opstelt, vraag je er om.
Dit soort extremisten moeten gewoon weg. Zijn hier niet thuis. Precies de voorbeelden van het stel wezentjes dat zich nooit zal aanpassen.

Uitzetten. Vast nog wel ergens een maas in de wet die het mogelijk maakt.
'Je gaat het pas zien als je het doorhebt'
'Ieder nadeel heb zijn voordeel'
We zullen je nooit, nooit vergeten
1947-2016
pi_149839319
Die selen is een bekeerde moslima?
I´m back.
pi_149839365
quote:
0s.gif Op donderdag 19 februari 2015 20:47 schreef Ryan3 het volgende:
Die selen is een bekeerde moslima?
Ja. En die zijn vaak wat ehm... geloviger dan de doorsnee moslim.
pi_149839415
quote:
1s.gif Op donderdag 19 februari 2015 20:40 schreef Basp1 het volgende:

[..]

Je moet je volgens mij ook bezighouden met oorzaak-gevolg relaties.
pi_149839423
quote:
14s.gif Op donderdag 19 februari 2015 20:47 schreef Elvi het volgende:

[..]

Ja. En die zijn vaak wat ehm... geloviger dan de doorsnee moslim.
Paar dingetjes van haar voorbij zien komen, zoals mensen zonder geloof hebben geen geweten oid, waarbij ik dacht.... facepalm.
I´m back.
pi_149839470
quote:
0s.gif Op donderdag 19 februari 2015 20:40 schreef Ryan3 het volgende:

[..]

Dat klopt sws hoor, maar ook weer geldt dan dat hoe hoger opgeleid, hoe toleranter men wordt. Maar bij moslims?
Aboutaleb is best tolerant heb ik het idee, en ook nog eens hoog opgeleid.

Scholing zal best wel het tolerantie niveau van een gedeelte van de groep kunnen verhogen, maar wanneer men dan weer naar een geloofsdienst gaat en hun voorman aldaar vertelt wederom verhalen over dingen die hun niet als normaal beschouwen maar de westerse wereld wel, dan blijf je in een vicieuze cirkel hangen.
pi_149839475
quote:
0s.gif Op donderdag 19 februari 2015 20:49 schreef Ryan3 het volgende:

[..]

Paar dingetjes van haar voorbij zien komen, zoals mensen zonder geloof hebben geen geweten oid, waarbij ik dacht.... facepalm.
Ja ik negeer haar ook gewoon hoor ;) Ik denk niet dat een normale discussie mogelijk is namelijk.
pi_149839479
quote:
0s.gif Op donderdag 19 februari 2015 20:35 schreef Ryan3 het volgende:

[..]

Was het een gristelijke jongen.
Ik kwam om 17:45 thuis joh.
In dat originele filmpje zaten ook twee mensen die over jezus en de wedergeboorte of zo begonnen.
pi_149839536
quote:
0s.gif Op donderdag 19 februari 2015 20:50 schreef Wespensteek het volgende:

[..]

In dat originele filmpje zaten ook twee mensen die over jezus en de wedergeboorte of zo begonnen.
Dat is nou Gouda. Iedereen denkt meteen aan moslims, maar stiekem horen we nog bij de Bible Belt :') Het is een aparte combi.
pi_149839544
quote:
0s.gif Op donderdag 19 februari 2015 20:50 schreef Wespensteek het volgende:

[..]

Link naar het hele filmpje? Ik kon hem niet vinden op youtube
pi_149839586
quote:
0s.gif Op donderdag 19 februari 2015 20:51 schreef magnetronkoffie het volgende:

[..]

Link naar het hele filmpje? Ik kon hem niet vinden op youtube
Ik heb hem al twee keer geplaatst in dit topic.

abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')