Ben jij weer net wrs 1 van de weinige mensen die zo'n gristelijke jongen als collega heeft. Ik kom eerlijk gezegd nooit meer gristenen tegen. Al heel lang niet meer. En als je die wel tegenkomt, ja sta je net zo gek te kijken, dat wel.... denk je ook wtf....quote:Op donderdag 19 februari 2015 20:26 schreef Basp1 het volgende:
[..]
Ook genoeg westerlingen die geindoctrineerd zijn. Een directe westerse collega is nogal christelijk gelovig en die vindt evolutie theorie complete nonsens, dinobotten zijn door god in de grond gestopt en c14 datering klopt ook niet de aarde is maar 6000 jaar oud.
Ik weet het niet, niet van de goede mensen iig. En niemand die er iets tegen doet.quote:Op donderdag 19 februari 2015 20:22 schreef incoherent het volgende:
[..]
Jongeren van 12-14 die zo praten, krijgen dat toch van hun ouders mee?
Dan heb jij het hele filmpje ook niet gezien.quote:Op donderdag 19 februari 2015 20:29 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Ben jij weer net wrs 1 van de weinige mensen die zo'n gristelijke jongen als collega heeft. Ik kom eerlijk gezegd nooit meer gristenen tegen. Al heel lang niet meer. En als je die wel tegenkomt, ja sta je net zo gek te kijken, dat wel.... denk je ook wtf....
Was het een gristelijke jongen.quote:Op donderdag 19 februari 2015 20:33 schreef Wespensteek het volgende:
[..]
Dan heb jij het hele filmpje ook niet gezien.
Idd maar hiermee wil ik toch illustreren dat zelf normale westerse mensen ouderwetse (geïndoctrineerde) opvattingen erop na kunnen houden, ondanks de normale scholen die ze volgen.quote:Op donderdag 19 februari 2015 20:29 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Ben jij weer net wrs 1 van de weinige mensen die zo'n gristelijke jongen als collega heeft. Ik kom eerlijk gezegd nooit meer gristenen tegen. Al heel lang niet meer. En als je die wel tegenkomt, ja sta je net zo gek te kijken, dat wel.... denk je ook wtf....
Er is ook een islamitische school in Gouda. Niet zo'n hele goeie overigens... maar ik vermoed dat daar ook de meeste kinderen uit de Oosterwei heen gaan.quote:Op donderdag 19 februari 2015 20:37 schreef Basp1 het volgende:
[..]
Idd maar hiermee wil ik toch illustreren dat zelf normale westerse mensen ouderwetse (geïndoctrineerde) opvattingen erop na kunnen houden, ondanks de normale scholen die ze volgen.
Dat klopt sws hoor, maar ook weer geldt dan dat hoe hoger opgeleid, hoe toleranter men wordt. Maar bij moslims?quote:Op donderdag 19 februari 2015 20:37 schreef Basp1 het volgende:
[..]
Idd maar hiermee wil ik toch illustreren dat zelf normale westerse mensen ouderwetse (geïndoctrineerde) opvattingen erop na kunnen houden, ondanks de normale scholen die ze volgen.
Voor westerse begrippen mag men zich kleden hoe men wil. Dat hun het ongepast vinden is hun probleem, als ze denken dat je hierdoor ze sneller mag aanranden zijn ze verkeerd geïnformeerd.quote:Op donderdag 19 februari 2015 20:37 schreef selen het volgende:
Volgens mij bedoelen ze dat (Nederlandse?) vrouwen zich meestal ongepast en onfatsoenlijk aankleden. Daardoor neemt de kans op aanranding en verkrachtingen toe.
Alle scholen openbaar maken, we hadden allang van dat geneuzel van geloof gebonden scholen moeten afstappen helaas heeft de conservatieve CDA dit voor ons zo laten gebeuren bedank onze rechtse rakkers er maar voor.quote:Op donderdag 19 februari 2015 20:40 schreef Elvi het volgende:
[..]
Er is ook een islamitische school in Gouda. Niet zo'n hele goeie overigens... maar ik vermoed dat daar ook de meeste kinderen uit de Oosterwei heen gaan.
Zonder indoctrinatie op jonge leeftijd is 't natuurlijk snel gedaan met 't geloof.quote:Op donderdag 19 februari 2015 20:42 schreef Basp1 het volgende:
[..]
Alle scholen openbaar maken, we hadden allang van dat geneuzel van geloof gebonden scholen moeten afstappen helaas heeft de conservatieve CDA dit voor ons zo laten gebeuren bedank onze rechtse rakkers er maar voor.
Het gaat niet om de kleding, het gaat om het islamitische gehalte van de vrouwen. Hoe lager dat is, hoe meer is geoorloofd: ze zijn juist bijzonder goed geïnformeerd.quote:Op donderdag 19 februari 2015 20:40 schreef Basp1 het volgende:
[..]
Voor westerse begrippen mag men zich kleden hoe men wil. Dat hun het ongepast vinden is hun probleem, als ze denken dat je hierdoor ze sneller mag aanranden zijn ze verkeerd geïnformeerd.
Dat is eigenlijk de hamvraag in deze inderdaad.quote:Op donderdag 19 februari 2015 16:49 schreef IMVHI het volgende:
[..]
Vraag me af wat die naar knoflook stinkende varkentjes hier uberhaupt nog doen.
Je moet je volgens mij ook bezighouden met oorzaak-gevolg relaties.quote:Op donderdag 19 februari 2015 20:40 schreef Basp1 het volgende:
[..]
Voor westerse begrippen mag men zich kleden hoe men wil. Dat hun het ongepast vinden is hun probleem, als ze denken dat je hierdoor ze sneller mag aanranden zijn ze verkeerd geïnformeerd.
Paar dingetjes van haar voorbij zien komen, zoals mensen zonder geloof hebben geen geweten oid, waarbij ik dacht.... facepalm.quote:Op donderdag 19 februari 2015 20:47 schreef Elvi het volgende:
[..]
Ja. En die zijn vaak wat ehm... geloviger dan de doorsnee moslim.
Aboutaleb is best tolerant heb ik het idee, en ook nog eens hoog opgeleid.quote:Op donderdag 19 februari 2015 20:40 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Dat klopt sws hoor, maar ook weer geldt dan dat hoe hoger opgeleid, hoe toleranter men wordt. Maar bij moslims?
Ja ik negeer haar ook gewoon hoorquote:Op donderdag 19 februari 2015 20:49 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Paar dingetjes van haar voorbij zien komen, zoals mensen zonder geloof hebben geen geweten oid, waarbij ik dacht.... facepalm.
In dat originele filmpje zaten ook twee mensen die over jezus en de wedergeboorte of zo begonnen.quote:Op donderdag 19 februari 2015 20:35 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Was het een gristelijke jongen.
Ik kwam om 17:45 thuis joh.
Dat is nou Gouda. Iedereen denkt meteen aan moslims, maar stiekem horen we nog bij de Bible Beltquote:Op donderdag 19 februari 2015 20:50 schreef Wespensteek het volgende:
[..]
In dat originele filmpje zaten ook twee mensen die over jezus en de wedergeboorte of zo begonnen.
Link naar het hele filmpje? Ik kon hem niet vinden op youtubequote:Op donderdag 19 februari 2015 20:50 schreef Wespensteek het volgende:
[..]
In dat originele filmpje zaten ook twee mensen die over jezus en de wedergeboorte of zo begonnen.
Ik heb hem al twee keer geplaatst in dit topic.quote:Op donderdag 19 februari 2015 20:51 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Link naar het hele filmpje? Ik kon hem niet vinden op youtube
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |