abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 19 februari 2015 @ 19:22:02 #211
343860 UpsideDown
Baas Boven Baas
pi_149835607
Whehehe, stoere boiis. Maar als ze een keer met het gezicht op de stoeptegels worden gelegd door oom agent gillen ze als wilde zwijntjes. _O-
Say what?
pi_149835616
quote:
0s.gif Op donderdag 19 februari 2015 19:14 schreef AchJa het volgende:

[..]

Gvd... :') :')
Ja die is sterk he :X
pi_149835855
quote:
0s.gif Op donderdag 19 februari 2015 18:42 schreef Elfletterig het volgende:

[..]

Ik weet niet meer precies wie wat zei. Ik zag een paar mensen wat zeggen en het klonk allemaal verre van fraai. Daar waar het grensoverschrijdend is, mag het van mij worden aangepakt. Uiteraard. Dat vind ik namelijk altijd als er grenzen worden overschreden.
Dus het viel je niet op dat die zei dat Wilders dood moet, toch opmerkelijk. Overigens ook dat Geen Stijl dat dus niet op de site zet. Ik vraag me af waarom ze kozen voor deze jongens.
pi_149836455
oeps
Woord.
pi_149836477
oeps
Woord.
pi_149836678
quote:
10s.gif Op donderdag 19 februari 2015 19:22 schreef UpsideDown het volgende:
Whehehe, stoere boiis. Maar als ze een keer met het gezicht op de stoeptegels worden gelegd door oom agent gillen ze als wilde zwijntjes. _O-
En dan wordt dat moslim-haat genoemd en ontploft twitter (die van marcouch niet uitgesloten). :')
pi_149837669
quote:
12s.gif Op donderdag 19 februari 2015 17:01 schreef DS4 het volgende:

[..]

Er is duidelijk wel geknipt en geplakt, dus bewerkt is het hoe dan ook...
Dit zijn gewoon standaard islamitische standpunten, kan je zo nazoeken in de shariahandboeken. Deze jongens hebben goed opgelet op de koranschool, ze hebben dit immers niet zelf verzonnen.
  donderdag 19 februari 2015 @ 20:21:02 #218
13462 BansheeBoy
Assimilatie = Laxatie = Stront
pi_149837944
quote:
0s.gif Op donderdag 19 februari 2015 16:56 schreef indiaantje89 het volgende:
Maar ook de presentator zegt nog netjes "bedankt" op het einde van de interview. En dat is eigenlijk het hele probleem in een notendop.
Wat had hij volgens jou moeten doen beste man? :{

:{²
Misgun niemand zijn profijt, laat elk op hoope bouwe. Ofschoon wie mij ook benijdt, fortuin moet zijn loop behouden.
Bansheeboy: Fok!ker van de week!
[Without heart we would be mere machines]
Bergkamp, Zlatan, Van Persie, Ziyech, Quaresma
  donderdag 19 februari 2015 @ 20:22:06 #219
13462 BansheeBoy
Assimilatie = Laxatie = Stront
pi_149838004
quote:
Ook zouden Nederlandse media zich schuldig maken aan het manipuleren van beelden door beelden te bewerken van onschuldige moslims die gestoken worden en die te veranderen in beelden waarin juist moslims de stekers zijn, vertelt een van de jongens.
Hoewel ik wel begrijp wat hij eigenlijk wil zeggen is dit juist wel grappig. :')

Misgun niemand zijn profijt, laat elk op hoope bouwe. Ofschoon wie mij ook benijdt, fortuin moet zijn loop behouden.
Bansheeboy: Fok!ker van de week!
[Without heart we would be mere machines]
Bergkamp, Zlatan, Van Persie, Ziyech, Quaresma
pi_149838014
quote:
15s.gif Op donderdag 19 februari 2015 18:57 schreef El_Matador het volgende:

[..]

Primark, Coolcat?
H&M.
Hoeren & Medelanders.
I´m back.
pi_149838033
quote:
0s.gif Op donderdag 19 februari 2015 16:35 schreef PizzaMizza het volgende:

[..]

De video is te bekijken op:
http://www.geenstijl.nl/m(...)en_we_haten_ong.html

Mooi, moslimjongeren die met zulke gedachtes opgevoed worden op jonge leeftijd(ik schat 12-14) en wij ons maar afvragen hoe 't komt dat deze jongens afreizen naar Syrie. 't blijkt maar weer eens hoe gehersenspoeld een groot deel van de islamitische jongeren is.

In andere landen word je uitgekotst als je dat land zo erg haat en 't zelfs tot ''ongelovigenstaat'' verklaart, in Nederland omarmen we ze. Jammer.
Jongeren van 12-14 die zo praten, krijgen dat toch van hun ouders mee?
pi_149838043
quote:
15s.gif Op donderdag 19 februari 2015 20:22 schreef BansheeBoy het volgende:

[..]

Hoewel ik wel begrijp wat hij eigenlijk wil zeggen is dit juist wel grappig. :')

Ergens is het op een Monty Pythoneske manier ook wel weer grappig idd.
I´m back.
pi_149838081
quote:
15s.gif Op donderdag 19 februari 2015 20:22 schreef BansheeBoy het volgende:

[..]

Het is ook grappig, het is alleen zo jammer dat ze het echt geloven. Wat dan eveneens weer heel erg grappig is, maar wel kwalijke gevolgen kan hebben voor de maatschappij.
pi_149838214
quote:
0s.gif Op donderdag 19 februari 2015 18:52 schreef Ryan3 het volgende:

[..]

Dat kan hoor, toch ben ik altijd optimistisch mbt onderwijs en hoop ik dat mensen de relativiteit van de eigen traditionele opvattingen kunnen doorzien. Ik bedoel, zo werkt dat bij westerse mensen immers ook.
Ook genoeg westerlingen die geindoctrineerd zijn. Een directe westerse collega is nogal christelijk gelovig en die vindt evolutie theorie complete nonsens, dinobotten zijn door god in de grond gestopt en c14 datering klopt ook niet de aarde is maar 6000 jaar oud.
pi_149838239
quote:
0s.gif Op donderdag 19 februari 2015 20:23 schreef Quiche_lorraine het volgende:

[..]

Het is ook grappig, het is alleen zo jammer dat ze het echt geloven. Wat dan eveneens weer heel erg grappig is, maar wel kwalijke gevolgen kan hebben voor de maatschappij.
Ja, maar het is wel grappig toch, alleen bij die gasten is het serieus idd, ik geloof wel dat onze samenleving niet zwicht onder dat soort jongens...
I´m back.
pi_149838329
quote:
1s.gif Op donderdag 19 februari 2015 20:26 schreef Basp1 het volgende:

[..]

Ook genoeg westerlingen die geindoctrineerd zijn. Een directe westerse collega is nogal christelijk gelovig en die vindt evolutie theorie complete nonsens, dinobotten zijn door god in de grond gestopt en c14 datering klopt ook niet de aarde is maar 6000 jaar oud.
Ben jij weer net wrs 1 van de weinige mensen die zo'n gristelijke jongen als collega heeft. Ik kom eerlijk gezegd nooit meer gristenen tegen. Al heel lang niet meer. En als je die wel tegenkomt, ja sta je net zo gek te kijken, dat wel.... denk je ook wtf....
I´m back.
pi_149838453
quote:
0s.gif Op donderdag 19 februari 2015 20:22 schreef incoherent het volgende:

[..]

Jongeren van 12-14 die zo praten, krijgen dat toch van hun ouders mee?
Ik weet het niet, niet van de goede mensen iig. En niemand die er iets tegen doet.
#freefrederike
pi_149838519
Zwakzinnige jongetjes op straat met een camera interviewen. Levert altijd wel vermakelijke beelden op.
ROBODEMONS..................|:(
pi_149838585
quote:
10s.gif Op donderdag 19 februari 2015 20:29 schreef Ryan3 het volgende:

[..]

Ben jij weer net wrs 1 van de weinige mensen die zo'n gristelijke jongen als collega heeft. Ik kom eerlijk gezegd nooit meer gristenen tegen. Al heel lang niet meer. En als je die wel tegenkomt, ja sta je net zo gek te kijken, dat wel.... denk je ook wtf....
Dan heb jij het hele filmpje ook niet gezien.
pi_149838659
quote:
0s.gif Op donderdag 19 februari 2015 20:33 schreef Wespensteek het volgende:

[..]

Dan heb jij het hele filmpje ook niet gezien.
Was het een gristelijke jongen.
Ik kwam om 17:45 thuis joh.
I´m back.
pi_149838669
*zucht* Deze gastjes komen uit de wijk Oosterwei (dat roept hij nog even op het einde). U weet wel: waar eerder cameraploegen zijn weggejaagd en de bussen niet meer doorheen reden :')

Ik snap niet waarom er nog steeds geen goede aanpak is in die wijk. De meeste extreme moslims komen waarschijnlijk ook daar vandaan. Kom op: we weten waar ze wonen en wat ze doen maar nog doet de gemeente niks. Ohnee wacht de gemeente gaf een paar jaar geleden een smak geld zodat de jongens daar een nieuwjaarsfeest konden houden en de rest van Gouda met rust konden laten _O-
pi_149838738
Volgens mij bedoelen ze dat (Nederlandse?) vrouwen zich meestal ongepast en onfatsoenlijk aankleden. Daardoor neemt de kans op aanranding en verkrachtingen toe.
pi_149838759
quote:
10s.gif Op donderdag 19 februari 2015 20:29 schreef Ryan3 het volgende:

[..]

Idd maar hiermee wil ik toch illustreren dat zelf normale westerse mensen ouderwetse (geïndoctrineerde) opvattingen erop na kunnen houden, ondanks de normale scholen die ze volgen.
pi_149838894
quote:
1s.gif Op donderdag 19 februari 2015 20:37 schreef Basp1 het volgende:

[..]

Idd maar hiermee wil ik toch illustreren dat zelf normale westerse mensen ouderwetse (geïndoctrineerde) opvattingen erop na kunnen houden, ondanks de normale scholen die ze volgen.
Er is ook een islamitische school in Gouda. Niet zo'n hele goeie overigens... maar ik vermoed dat daar ook de meeste kinderen uit de Oosterwei heen gaan.
pi_149838896
quote:
1s.gif Op donderdag 19 februari 2015 20:37 schreef Basp1 het volgende:

[..]

Dat klopt sws hoor, maar ook weer geldt dan dat hoe hoger opgeleid, hoe toleranter men wordt. Maar bij moslims?
I´m back.
pi_149838900
quote:
0s.gif Op donderdag 19 februari 2015 20:37 schreef selen het volgende:
Volgens mij bedoelen ze dat (Nederlandse?) vrouwen zich meestal ongepast en onfatsoenlijk aankleden. Daardoor neemt de kans op aanranding en verkrachtingen toe.
Voor westerse begrippen mag men zich kleden hoe men wil. Dat hun het ongepast vinden is hun probleem, als ze denken dat je hierdoor ze sneller mag aanranden zijn ze verkeerd geïnformeerd.
pi_149839047
quote:
0s.gif Op donderdag 19 februari 2015 20:40 schreef Elvi het volgende:

[..]

Er is ook een islamitische school in Gouda. Niet zo'n hele goeie overigens... maar ik vermoed dat daar ook de meeste kinderen uit de Oosterwei heen gaan.
Alle scholen openbaar maken, we hadden allang van dat geneuzel van geloof gebonden scholen moeten afstappen helaas heeft de conservatieve CDA dit voor ons zo laten gebeuren bedank onze rechtse rakkers er maar voor.
  donderdag 19 februari 2015 @ 20:44:12 #238
38496 Perrin
Toekomst. Made in Europe.
pi_149839132
quote:
1s.gif Op donderdag 19 februari 2015 20:42 schreef Basp1 het volgende:

[..]

Alle scholen openbaar maken, we hadden allang van dat geneuzel van geloof gebonden scholen moeten afstappen helaas heeft de conservatieve CDA dit voor ons zo laten gebeuren bedank onze rechtse rakkers er maar voor.
Zonder indoctrinatie op jonge leeftijd is 't natuurlijk snel gedaan met 't geloof.
And what rough beast, its hour come round at last,
Slouches towards Bethlehem to be born?
pi_149839262
quote:
1s.gif Op donderdag 19 februari 2015 20:40 schreef Basp1 het volgende:

[..]

Voor westerse begrippen mag men zich kleden hoe men wil. Dat hun het ongepast vinden is hun probleem, als ze denken dat je hierdoor ze sneller mag aanranden zijn ze verkeerd geïnformeerd.
Het gaat niet om de kleding, het gaat om het islamitische gehalte van de vrouwen. Hoe lager dat is, hoe meer is geoorloofd: ze zijn juist bijzonder goed geïnformeerd.
pi_149839310
quote:
0s.gif Op donderdag 19 februari 2015 16:49 schreef IMVHI het volgende:

[..]

Vraag me af wat die naar knoflook stinkende varkentjes hier uberhaupt nog doen.
Dat is eigenlijk de hamvraag in deze inderdaad.

En dan vinden ze het gek dat ze achtergesteld worden in de maatschappij. Tjah, als je je zo opstelt, vraag je er om.
Dit soort extremisten moeten gewoon weg. Zijn hier niet thuis. Precies de voorbeelden van het stel wezentjes dat zich nooit zal aanpassen.

Uitzetten. Vast nog wel ergens een maas in de wet die het mogelijk maakt.
'Je gaat het pas zien als je het doorhebt'
'Ieder nadeel heb zijn voordeel'
We zullen je nooit, nooit vergeten
1947-2016
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')