Van mij mag er voor volk dat deze mening deelt een procedure in gang gezet worden voor inburgering in het kalifaat.quote:
''Racisme etc etc''quote:Op donderdag 19 februari 2015 16:56 schreef Smack10 het volgende:
Hier komen vast wel tegengeluiden uit de moslimgemeenschap over.
Oh wacht.
Moeten we dringend iets aan doen, dit kan nietquote:Op donderdag 19 februari 2015 16:57 schreef Smack10 het volgende:
[..]
Ernstig inderdaad, dat kinderen op deze leeftijd al deze denkbeelden hebben.
kindermishandeling is wat je daarboven hebt vermeldquote:Op donderdag 19 februari 2015 16:57 schreef stopnaald het volgende:
[..]
Maar die ouders zitten op z'n minst te slapen en dat is verwaarlozing = kindermishandeling.
En jij hebt voor het vak overdrijven een 10 gehaald gok ik.quote:Op donderdag 19 februari 2015 16:57 schreef stopnaald het volgende:
[..]
Maar die ouders zitten op z'n minst te slapen en dat is verwaarlozing = kindermishandeling.
Deze jongens zijn duidelijk slachtoffer en hebben geen stageplek gekregen door racisme.quote:Op donderdag 19 februari 2015 16:59 schreef indiaantje89 het volgende:
[..]
Beelden zijn aangepast en bewerkt door de ongelovige, zie je toch zo.....
ja jeweet is haram a sahbiquote:Op donderdag 19 februari 2015 16:59 schreef indiaantje89 het volgende:
[..]
Nog ernstiger vind ik volwassenen die bloedserieus (ook weer in dit draadje) roepen dat we dus in Nederland maar afscheid moeten nemen van moslims.quote:Op donderdag 19 februari 2015 16:57 schreef Smack10 het volgende:
Ernstig inderdaad, dat kinderen op deze leeftijd al deze denkbeelden hebben.
Ah leuk, je komt het even goedpraten.quote:Op donderdag 19 februari 2015 16:59 schreef Xa1pt het volgende:
[..]
En jij hebt voor het vak overdrijven een 10 gehaald gok ik.
Er is duidelijk wel geknipt en geplakt, dus bewerkt is het hoe dan ook...quote:Op donderdag 19 februari 2015 16:59 schreef indiaantje89 het volgende:
Gewoon afscheid nemen van religie in het algemeenquote:Op donderdag 19 februari 2015 17:00 schreef DS4 het volgende:
[..]
Nog ernstiger vind ik volwassenen die bloedserieus (ook weer in dit draadje) roepen dat we dus in Nederland maar afscheid moeten nemen van moslims.
En opmerkelijk dat het meisje dat roept dat Geert Wilders dood moet door Geen stijl blijkbaar weg is geknipt.quote:Op donderdag 19 februari 2015 17:00 schreef DS4 het volgende:
[..]
Nog ernstiger vind ik volwassenen die bloedserieus (ook weer in dit draadje) roepen dat we dus in Nederland maar afscheid moeten nemen van moslims.
De user die het hier beweerde vind dat inderdaad het beste. Onder het mom van vrijheid natuurlijk.quote:Op donderdag 19 februari 2015 17:01 schreef SgtPorkbeans het volgende:
Gewoon afscheid nemen van religie in het algemeen
Moment hoor, even mijn vriendin de keuken weer in meppenquote:Op donderdag 19 februari 2015 17:03 schreef Midnight_snack het volgende:
Nou, groetjes vanuit de kufarstaat dan maar
Ik heb weinig vertrouwen in een toekomst voor de islam in Nederland, maar ik vind niet dat je normale, zich fatsoenlijk gedragende moslims verantwoordelijk kunt houden voor het wangedrag van anderen.quote:Op donderdag 19 februari 2015 16:40 schreef Dingflofbips het volgende:
[..]
goede opbouw, eens met de tekst
[..]
Jammer
quote:Op donderdag 19 februari 2015 17:03 schreef SgtPorkbeans het volgende:
[..]
Moment hoor, even mijn vriendin de keuken weer in meppen
Of dat deze jochies mishandeld moeten worden.quote:Op donderdag 19 februari 2015 17:00 schreef DS4 het volgende:
[..]
Wel knap dat men die kleine groep altijd zo goed weet te vinden.quote:Op donderdag 19 februari 2015 16:39 schreef Dingflofbips het volgende:
Kleine groep verpest het voor de rest!
O, is dat zo?quote:Op donderdag 19 februari 2015 17:03 schreef Wespensteek het volgende:
En opmerkelijk dat het meisje dat roept dat Geert Wilders dood moet door Geen stijl blijkbaar weg is geknipt.
Ze kleed zich echt haram, kan toch nietquote:
Dat doe je ook alleen maar omdat ze een hoofddoek om heeft.quote:Op donderdag 19 februari 2015 17:03 schreef SgtPorkbeans het volgende:
[..]
Moment hoor, even mijn vriendin de keuken weer in meppen
Daar zijn we niet bij geweest. We kunnen alleen het "resultaat" zien. En dat resultaat lijkt me voldoende aanleiding om de ouders te bestraffen.quote:Op donderdag 19 februari 2015 16:49 schreef rakotto het volgende:
[..]
Lijkt me sterk dat die koters opgevoed zijn.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |