De video is te bekijken op:quote:GOUDA - Nederlandse vrouwen kleden zich te schaars en moeten mishandeld worden. Althans, zo hoort 't te zijn volgens moslimjongeren die geinterviewd zijn.
Volgens hen leven Nederlanders in een kuffaarstaat(Arabisch voor een ongelovigenstaat) en staan Nederlanders de moslims in de weg omdat Nederlanders niet geloven in Allah.
Ook zouden Nederlandse media zich schuldig maken aan het manipuleren van beelden door beelden te bewerken van onschuldige moslims die gestoken worden en die te veranderen in beelden waarin juist moslims de stekers zijn, vertelt een van de jongens.
De jongens sluiten het interview af met ''Free Palestina'' en een symbolische kruising van hun vingers.
quote:Ook zouden Nederlandse media zich schuldig maken aan het manipuleren van beelden door beelden te bewerken van onschuldige moslims die gestoken worden en die te veranderen in beelden waarin juist moslims de stekers zijn, vertelt een van de jongens.
Kont trollen?quote:Op donderdag 19 februari 2015 16:39 schreef Slip het volgende:
Als de politiek nou eens toegeeft dat ze het niet onder controllen hebben, onze inteelt.
goede opbouw, eens met de tekstquote:Op donderdag 19 februari 2015 16:38 schreef Elfletterig het volgende:
Het zoveelste teken van een nauwelijks nog te overbruggen kloof in de samenleving. Ik begin er met de dag meer in te geloven dat de enige oplossing op den duur is dat moslims afscheid nemen van Nederland.
Jammerquote:En ja, ik weet dat niet alle moslims zo zijn. Maar we moeten echt af van die radicale figuren. En ook van ouders die hun kinderen zo opvoeden. Ik vind in dit stadium in elk geval dat de ouders aansprakelijk moeten worden gesteld voor de haat die hun kinderen uitkramen. Vervolg ze maar.
Ik ben van mening dat er geen gematigde islam is.quote:Op donderdag 19 februari 2015 16:38 schreef Elfletterig het volgende:
Het zoveelste teken van een nauwelijks nog te overbruggen kloof in de samenleving. Ik begin er met de dag meer in te geloven dat de enige oplossing op den duur is dat moslims afscheid nemen van Nederland.
En ja, ik weet dat niet alle moslims zo zijn. Maar we moeten echt af van die radicale figuren. En ook van ouders die hun kinderen zo opvoeden. Ik vind in dit stadium in elk geval dat de ouders aansprakelijk moeten worden gesteld voor de haat die hun kinderen uitkramen. Vervolg ze maar.
Vraag me af wat die naar knoflook stinkende varkentjes hier uberhaupt nog doen.quote:Op donderdag 19 februari 2015 16:35 schreef PizzaMizza het volgende:
[..]
De video is te bekijken op:
http://www.geenstijl.nl/m(...)en_we_haten_ong.html
Mooi, moslimjongeren die met zulke gedachtes opgevoed worden op jonge leeftijd(ik schat 12-14) en wij ons maar afvragen hoe 't komt dat deze jongens afreizen naar Syrie. 't blijkt maar weer eens hoe gehersenspoeld een groot deel van de islamitische jongeren is.
In andere landen word je uitgekotst als je dat land zo erg haat en 't zelfs tot ''ongelovigenstaat'' verklaart, in Nederland omarmen we ze. Jammer.
Lijkt me sterk dat die koters opgevoed zijn.quote:Op donderdag 19 februari 2015 16:38 schreef Elfletterig het volgende:
En ja, ik weet dat niet alle moslims zo zijn. Maar we moeten echt af van die radicale figuren. En ook van ouders die hun kinderen zo opvoeden. Ik vind in dit stadium in elk geval dat de ouders aansprakelijk moeten worden gesteld voor de haat die hun kinderen uitkramen. Vervolg ze maar.
Klinkt alsof ze de opvoeding in de moskee hebben gehad.quote:Op donderdag 19 februari 2015 16:49 schreef rakotto het volgende:
[..]
Lijkt me sterk dat die koters opgevoed zijn.
Wollah moet je djoekenquote:Op donderdag 19 februari 2015 16:51 schreef SgtPorkbeans het volgende:
''Ze kleden ons niet volgens ons geloof''
Goed gezien jongens, ga nu maar weer naar skorro ah zemmer.
Lijkt me niet dat die zo vaak naar de moskee gaan. Maarja, ik ken ze niet, dus ik kan dat niet zeker weten.quote:Op donderdag 19 februari 2015 16:50 schreef Smack10 het volgende:
[..]
Klinkt alsof ze de opvoeding in de moskee hebben gehad.
Wollah ik kom je zo klap geven, dit is niet mijn topic vriendquote:Op donderdag 19 februari 2015 16:51 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Wollah moet je djoeken
ofzo iets
Klopt toch gewoon.quote:Op donderdag 19 februari 2015 16:37 schreef Mortaxx het volgende:
Incidentje. Dit heeft niets met de islam te maken
Maar hé, moslims zijn zielig en worden gediscrimineerd (zeggen ze). Geen vervolging, maar uitzetting.quote:Op donderdag 19 februari 2015 16:38 schreef Elfletterig het volgende:
De mening van Marcouch:quote:Op donderdag 19 februari 2015 16:38 schreef Elfletterig het volgende:
twitter:dvndm twitterde op woensdag 18-02-2015 om 18:00:31vanavond in rtlnieuws @LodewijkA spreekt moslima's die worden gediscrimineerd. @ahmedmarcouch wil betere registratie moslimdiscriminatie reageer retweet
het zijn de ouders niet die deze gedachtegoed hebben gegeven maar de media, het internetquote:Op donderdag 19 februari 2015 16:42 schreef Slip het volgende:
en hoe komen die ouders aan deze gedachten? is lam?
Het mag wmb wel iets meer zijn dan een tik. Een paar tanden/kiezen eruit of gebroken poten. Eens kijken hoe snel ze begrijpen dat martelen heul niet leuk is. Idiote mafklappers dat het zijn.quote:Op donderdag 19 februari 2015 16:46 schreef indiaantje89 het volgende:
Zo'n mafkees verdiend gewoon een corrigerende tik. En dat is gewoon wat er mis is met met deze gasten. Ze zetten continu een grote bek op en niemand die er tegen in gaat binnen hun eigen omgeving.
Zoals?quote:Op donderdag 19 februari 2015 16:54 schreef Dr.Jan-Itor het volgende:
het is wel zeker dat dit geen directe afspiegeling is van de menig die moslims in het algemeen hebben.
maar dit soort uitspraken blijven bestempellen als "incident" gaat mij te ver. Daardoor wordt de indruk gewekt dat het veroorloofbaar is om geen actie te ondernemen.
Dit gebeurt af en toe, maar onderneem er in die incidentele gevallen dan wel actie tegen.
Geitje voor jequote:Op donderdag 19 februari 2015 16:52 schreef SgtPorkbeans het volgende:
[..]
Wollah ik kom je zo klap geven, dit is niet mijn topic vriend
Beetje eigen sharia toepassen, niets mis mee.quote:Op donderdag 19 februari 2015 16:55 schreef stopnaald het volgende:
[..]
Het mag wmb wel iets meer zijn dan een tik. Een paar tanden/kiezen eruit of gebroken poten. Eens kijken hoe snel ze begrijpen dat martelen heul niet leuk is. Idiote mafklappers dat het zijn.
Het blijven kinderen, gekquote:Op donderdag 19 februari 2015 16:55 schreef stopnaald het volgende:
[..]
Het mag wmb wel iets meer zijn dan een tik. Een paar tanden/kiezen eruit of gebroken poten. Eens kijken hoe snel ze begrijpen dat martelen heul niet leuk is. Idiote mafklappers dat het zijn.
Maar die ouders zitten op z'n minst te slapen en dat is verwaarlozing = kindermishandeling.quote:Op donderdag 19 februari 2015 16:53 schreef Bami-Powner het volgende:
[..]
het zijn de ouders niet die deze gedachtegoed hebben gegeven maar de media, het internet
Nee jo het geloof van hun moet een vrouw zich bedekken, een afgelikt snoepje of een snoepje waar geen verpakking omzit willen ze dan ook niet.quote:Op donderdag 19 februari 2015 16:53 schreef Bami-Powner het volgende:
[..]
het zijn de ouders niet die deze gedachtegoed hebben gegeven maar de media, het internet
Van mij mag er voor volk dat deze mening deelt een procedure in gang gezet worden voor inburgering in het kalifaat.quote:
''Racisme etc etc''quote:Op donderdag 19 februari 2015 16:56 schreef Smack10 het volgende:
Hier komen vast wel tegengeluiden uit de moslimgemeenschap over.
Oh wacht.
Moeten we dringend iets aan doen, dit kan nietquote:Op donderdag 19 februari 2015 16:57 schreef Smack10 het volgende:
[..]
Ernstig inderdaad, dat kinderen op deze leeftijd al deze denkbeelden hebben.
kindermishandeling is wat je daarboven hebt vermeldquote:Op donderdag 19 februari 2015 16:57 schreef stopnaald het volgende:
[..]
Maar die ouders zitten op z'n minst te slapen en dat is verwaarlozing = kindermishandeling.
En jij hebt voor het vak overdrijven een 10 gehaald gok ik.quote:Op donderdag 19 februari 2015 16:57 schreef stopnaald het volgende:
[..]
Maar die ouders zitten op z'n minst te slapen en dat is verwaarlozing = kindermishandeling.
Deze jongens zijn duidelijk slachtoffer en hebben geen stageplek gekregen door racisme.quote:Op donderdag 19 februari 2015 16:59 schreef indiaantje89 het volgende:
[..]
Beelden zijn aangepast en bewerkt door de ongelovige, zie je toch zo.....
ja jeweet is haram a sahbiquote:Op donderdag 19 februari 2015 16:59 schreef indiaantje89 het volgende:
[..]
Nog ernstiger vind ik volwassenen die bloedserieus (ook weer in dit draadje) roepen dat we dus in Nederland maar afscheid moeten nemen van moslims.quote:Op donderdag 19 februari 2015 16:57 schreef Smack10 het volgende:
Ernstig inderdaad, dat kinderen op deze leeftijd al deze denkbeelden hebben.
Ah leuk, je komt het even goedpraten.quote:Op donderdag 19 februari 2015 16:59 schreef Xa1pt het volgende:
[..]
En jij hebt voor het vak overdrijven een 10 gehaald gok ik.
Er is duidelijk wel geknipt en geplakt, dus bewerkt is het hoe dan ook...quote:Op donderdag 19 februari 2015 16:59 schreef indiaantje89 het volgende:
Gewoon afscheid nemen van religie in het algemeenquote:Op donderdag 19 februari 2015 17:00 schreef DS4 het volgende:
[..]
Nog ernstiger vind ik volwassenen die bloedserieus (ook weer in dit draadje) roepen dat we dus in Nederland maar afscheid moeten nemen van moslims.
En opmerkelijk dat het meisje dat roept dat Geert Wilders dood moet door Geen stijl blijkbaar weg is geknipt.quote:Op donderdag 19 februari 2015 17:00 schreef DS4 het volgende:
[..]
Nog ernstiger vind ik volwassenen die bloedserieus (ook weer in dit draadje) roepen dat we dus in Nederland maar afscheid moeten nemen van moslims.
De user die het hier beweerde vind dat inderdaad het beste. Onder het mom van vrijheid natuurlijk.quote:Op donderdag 19 februari 2015 17:01 schreef SgtPorkbeans het volgende:
Gewoon afscheid nemen van religie in het algemeen
Moment hoor, even mijn vriendin de keuken weer in meppenquote:Op donderdag 19 februari 2015 17:03 schreef Midnight_snack het volgende:
Nou, groetjes vanuit de kufarstaat dan maar
Ik heb weinig vertrouwen in een toekomst voor de islam in Nederland, maar ik vind niet dat je normale, zich fatsoenlijk gedragende moslims verantwoordelijk kunt houden voor het wangedrag van anderen.quote:Op donderdag 19 februari 2015 16:40 schreef Dingflofbips het volgende:
[..]
goede opbouw, eens met de tekst
[..]
Jammer
quote:Op donderdag 19 februari 2015 17:03 schreef SgtPorkbeans het volgende:
[..]
Moment hoor, even mijn vriendin de keuken weer in meppen
Of dat deze jochies mishandeld moeten worden.quote:Op donderdag 19 februari 2015 17:00 schreef DS4 het volgende:
[..]
Wel knap dat men die kleine groep altijd zo goed weet te vinden.quote:Op donderdag 19 februari 2015 16:39 schreef Dingflofbips het volgende:
Kleine groep verpest het voor de rest!
O, is dat zo?quote:Op donderdag 19 februari 2015 17:03 schreef Wespensteek het volgende:
En opmerkelijk dat het meisje dat roept dat Geert Wilders dood moet door Geen stijl blijkbaar weg is geknipt.
Ze kleed zich echt haram, kan toch nietquote:
Dat doe je ook alleen maar omdat ze een hoofddoek om heeft.quote:Op donderdag 19 februari 2015 17:03 schreef SgtPorkbeans het volgende:
[..]
Moment hoor, even mijn vriendin de keuken weer in meppen
Daar zijn we niet bij geweest. We kunnen alleen het "resultaat" zien. En dat resultaat lijkt me voldoende aanleiding om de ouders te bestraffen.quote:Op donderdag 19 februari 2015 16:49 schreef rakotto het volgende:
[..]
Lijkt me sterk dat die koters opgevoed zijn.
Nee omdat ze daar thuis hoortquote:Op donderdag 19 februari 2015 17:04 schreef Smack10 het volgende:
[..]
Dat doe je ook alleen maar omdat ze een hoofddoek om heeft.
#moslimhaat
Ook inderdaad...quote:Op donderdag 19 februari 2015 17:04 schreef Xa1pt het volgende:
Of dat deze jochies mishandeld moeten worden.
ja man, dat moet allemaal van de islam hequote:Op donderdag 19 februari 2015 17:04 schreef SgtPorkbeans het volgende:
[..]
Ze kleed zich echt haram, kan toch niet
quote:Op donderdag 19 februari 2015 17:05 schreef Bami-Powner het volgende:
[..]
ja man, dat moet allemaal van de islam he
Moeten we jouw ouders ook gaan bestraffen voor de onzin die jij uitkraamt hier?quote:Op donderdag 19 februari 2015 17:05 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Daar zijn we niet bij geweest. We kunnen alleen het "resultaat" zien. En dat resultaat lijkt me voldoende aanleiding om de ouders te bestraffen.
Je bent zeker van Rusland afkomstig.quote:Op donderdag 19 februari 2015 17:05 schreef SgtPorkbeans het volgende:
[..]
Nee omdat ze daar thuis hoort
Als zulke taal er thuis ingeramd wordt door papa kan het er ook weer worden uitgeramd toch?quote:Op donderdag 19 februari 2015 17:04 schreef Xa1pt het volgende:
[..]
Neenquote:Op donderdag 19 februari 2015 17:06 schreef Smack10 het volgende:
[..]
Je bent zeker van Rusland afkomstig.
Dat zeg ik niet, maar ben eens eerlijk schrijven zij ons nou de wetten voor of wij hun?quote:Op donderdag 19 februari 2015 17:00 schreef DS4 het volgende:
[..]
De helft is een conservatieve schatting. Er zit niks anders op dan de hele mand maar weg te flikkeren. De goede appels zijn collateral damage ben ik bangquote:Op donderdag 19 februari 2015 17:03 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Ik heb weinig vertrouwen in een toekomst voor de islam in Nederland, maar ik vind niet dat je normale, zich fatsoenlijk gedragende moslims verantwoordelijk kunt houden voor het wangedrag van anderen.
Maar wat wél steeds duidelijker wordt, is dat het niet gaat om "een paar rotte appels die het voor de rest verpesten". Als we een mand met appels hebben, is bijna de helft verrot.
Ik heb niks tegen de hierboven genoemde handelingen / uitspraken van Asscher en Marcouch. Het zijn beiden mensen die zich ook kritisch hebben uitgelaten over de andere kant van het verhaal. Asscher laat bijvoorbeeld Turkse organisaties onderzoeken die de integratie tegenwerken, Marcouch heeft zich bijzonder kritisch uitgelaten over het gedrag van Marokkaanse jongens. Zo kritisch dat hij in bepaalde kringen wordt verketterd als een soort landverrader en een "ongelovige".quote:Op donderdag 19 februari 2015 16:53 schreef Smack10 het volgende:
[..]
De mening van Marcouch:twitter:dvndm twitterde op woensdag 18-02-2015 om 18:00:31vanavond in rtlnieuws @LodewijkA spreekt moslima's die worden gediscrimineerd. @ahmedmarcouch wil betere registratie moslimdiscriminatie reageer retweet
Ik heb zo'n vermoeden dat deze jochies zoiets thuis nooit zouden durven beweren.quote:Op donderdag 19 februari 2015 17:06 schreef Richestorags het volgende:
[..]
Als zulke taal er thuis ingeramd wordt door papa kan het er ook weer worden uitgeramd toch?
Kamervragen!quote:Op donderdag 19 februari 2015 17:07 schreef Smack10 het volgende:
Still waiting voor politieke verontwaardiging...
Sowieso moet er wetgeving komen tegen indoctrinatie van welk sprookje dan ook!quote:Op donderdag 19 februari 2015 17:05 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Daar zijn we niet bij geweest. We kunnen alleen het "resultaat" zien. En dat resultaat lijkt me voldoende aanleiding om de ouders te bestraffen.
dit, en al die tweets die me geen kloot kunnen schelenquote:Op donderdag 19 februari 2015 17:07 schreef Smack10 het volgende:
Still waiting voor politieke verontwaardiging...
Ik had het dan ook over elfje die dat letterlijk schrijft.quote:
Ach het zijn jochies die stoer lopen te doen. Laat gaan. Ze mogen dit soort onzin uitkramen. En als ze toevallig een keer de wet overtreden (dat moet nog blijken, blaffende honden, enz.) dan moet je daar gewoon tegen optreden.quote:maar ben eens eerlijk schrijven zij ons nou de wetten voor of wij hun?
Deze jongens hoeven niet mishandeld te worden. Er moet ze stevig de wacht worden aangezegd en hun ouders ook. Probleem is vaak dat ouders de opvoeding niet aankunnen en in sommige gevallen zelfs moedwillig verzieken. Zulke jongens zijn de "prinsjes" in huis, die per definitie niks fout kunnen doen in de ogen van hun ouders.quote:Op donderdag 19 februari 2015 17:04 schreef Xa1pt het volgende:
[..]
Daar verschillen we dan van mening. Ik vind het gevaarlijk om alle mensen binnen een groep over één kam te scheren. Ik ben juist veel meer voorstander van een duidelijke scheiding tussen goed en fout gedrag. Met andere woorden: duidelijke grenzen stellen en krachtig handhaven.quote:Op donderdag 19 februari 2015 17:06 schreef Dingflofbips het volgende:
[..]
De helft is een conservatieve schatting. Er zit niks anders op dan de hele mand maar weg te flikkeren. De goede appels zijn collateral damage ben ik bang
Dan druk je jezelf wel erg ongelukkig uit...quote:Op donderdag 19 februari 2015 17:12 schreef Elfletterig het volgende:
Ik vind het gevaarlijk om alle mensen binnen een groep over één kam te scheren.
quote:Op donderdag 19 februari 2015 16:38 schreef Elfletterig het volgende:
Religie met de paplepel ingieten - met alle schadelijke gevolgen van dien - is inderdaad een onderwerp waarop een taboe rust. Het is inderdaad vreemd dat we (terecht) wél paal en perk stellen aan schadelijke zaken als alcohol en roken, maar dat we nagenoeg niks doen aan het feit dat kinderen haatdragend worden opgevoed.quote:Op donderdag 19 februari 2015 17:08 schreef Stokken_en_stenen het volgende:
[..]
Sowieso moet er wetgeving komen tegen indoctrinatie van welk sprookje dan ook!
Indoctrinatie is pure kindermishandeling van de smerigste soort![]()
Ik stel voor om net als bij alcoholgebruik een leeftijdsgrens van laten we zeggen 18 jaar in te stellen voor blootstelling aan welke religie dan ook.
Religie = haatdragend.quote:Op donderdag 19 februari 2015 17:16 schreef Elfletterig het volgende:
Religie met de paplepel ingieten - met alle schadelijke gevolgen van dien - is inderdaad een onderwerp waarop een taboe rust. Het is inderdaad vreemd dat we (terecht) wél paal en perk stellen aan schadelijke zaken als alcohol en roken, maar dat we nagenoeg niks doen aan het feit dat kinderen haatdragend worden opgevoed.
Of idioten die iedereen die religieus is in de hoek wenst te zetten...quote:Tegen dat laatste zou meer moeten worden gedaan. Niet alleen in moslimgezinnen, maar net zo goed bij ouders die hun kinderen racistisch gedrag aanleren.
Kun je even stoppen met dat op de man spelen?quote:Op donderdag 19 februari 2015 17:18 schreef DS4 het volgende:
[..]
Religie = haatdragend.
Je post echt met de dag idiotere stellingen...
[..]
Of idioten die iedereen die religieus is in de hoek wenst te zetten...
Die presentator maakt allemaal filmpjes met interviews op straat en geen stijl heeft uit hun filmpje de deeltjes geknipt over deze jongeren. Die presentator is juist uit op deze reacties want daar worden de filmpjes juist mee gevuld en zegt dus bedankt.quote:Op donderdag 19 februari 2015 16:56 schreef indiaantje89 het volgende:
Maar ook de presentator zegt nog netjes "bedankt" op het einde van de interview. En dat is eigenlijk het hele probleem in een notendop.
Gaat de staat straks controleren of papa Etto zijn kind niet katholiek opvoedt? Hoe zie je dat precies voor je, dat 'er zou meer moeten worden gedaan'?quote:Op donderdag 19 februari 2015 17:16 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Religie met de paplepel ingieten - met alle schadelijke gevolgen van dien - is inderdaad een onderwerp waarop een taboe rust. Het is inderdaad vreemd dat we (terecht) wél paal en perk stellen aan schadelijke zaken als alcohol en roken, maar dat we nagenoeg niks doen aan het feit dat kinderen haatdragend worden opgevoed.
Tegen dat laatste zou meer moeten worden gedaan. Niet alleen in moslimgezinnen, maar net zo goed bij ouders die hun kinderen racistisch gedrag aanleren.
Ik val zijn mening aan. Lees nog maar eens goed.quote:Op donderdag 19 februari 2015 17:27 schreef Specularium het volgende:
Kun je even stoppen met dat op de man spelen?
Gewoon met argumenten komen of je klep houden.
Bedankt.
Zoals het er staat vliegt vrijheid van religie eruit...quote:Op donderdag 19 februari 2015 17:32 schreef EttovanBelgie het volgende:
Gaat de staat straks controleren of papa Etto zijn kind niet katholiek opvoedt? Hoe zie je dat precies voor je, dat 'er zou meer moeten worden gedaan'?
Wat doet de bron ertoe? Je hoort die jochies toch zeggen wat ze zeggen? Je kunt toch zelf ook gewoon vaststellen wat voor gedachten er leven bij zulke jochies? Daar heb je geen mening over of zo? Dat vind je maar normaal?quote:Op donderdag 19 februari 2015 17:29 schreef Kosmoproleet het volgende:
Ga nou eens niet naar dat Geenstijl.
Ik ben voor vrijheid van religie.quote:Op donderdag 19 februari 2015 17:43 schreef DS4 het volgende:
[..]
Zoals het er staat vliegt vrijheid van religie eruit...
Zo, zo... kindermishandeling zelfs...quote:Op donderdag 19 februari 2015 17:48 schreef Stokken_en_stenen het volgende:
[..]
Ik ben voor vrijheid van religie.
Maar ik ben fel tegen religie opdringen aan kinderen dat is pure kindermishandeling!
Wacht ten minste tot mensen 18 jaar zijn voor ze met religie in aanraking te laten komen.
Ah, een soort eindoplossing?quote:Op donderdag 19 februari 2015 16:38 schreef Elfletterig het volgende:
Ja van het smerigste soortquote:Op donderdag 19 februari 2015 17:49 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Zo, zo... kindermishandeling zelfs...
De bron is idd niet zo relevant, behalve dan dat dit wel een bron is die aan cherry-picking doet. Het zal ook best lukken om in een gereformeerd dorp een paar jochies te vinden die verkondigen dat homo's een draai om de oren verdienen omdat ze niet naar de bijbel leven. Of gewoon een ongelovig jochie die verkondigt dat alle vrouwen hoeren zijn.quote:Op donderdag 19 februari 2015 17:46 schreef Elfletterig het volgende:
Wat doet de bron ertoe? Je hoort die jochies toch zeggen wat ze zeggen? Je kunt toch zelf ook gewoon vaststellen wat voor gedachten er leven bij zulke jochies? Daar heb je geen mening over of zo? Dat vind je maar normaal?
Kijk aan; een atheïstische fundamentalist.quote:Op donderdag 19 februari 2015 17:49 schreef Stokken_en_stenen het volgende:
[..]
Ja van het smerigste soort
Kijk aan een reliekneus.quote:Op donderdag 19 februari 2015 17:50 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Kijk aan; een atheïstische fundamentalist.
Een beetje overdreven lijkt mij. Je doet nu net alsof religie naar aard schadelijk is.quote:Op donderdag 19 februari 2015 17:48 schreef Stokken_en_stenen het volgende:
Ik ben voor vrijheid van religie.
Maar ik ben fel tegen religie opdringen aan kinderen dat is pure kindermishandeling!
Wacht ten minste tot mensen 18 jaar zijn voor ze met religie in aanraking te laten komen.
Onderbouw dit eens. 50% van de moslims is "verrot"? Ik vind dit een verrot idee, welk idee alleen maar uit een verrot hoofd kan komen.quote:Op donderdag 19 februari 2015 17:03 schreef Elfletterig het volgende:
Maar wat wél steeds duidelijker wordt, is dat het niet gaat om "een paar rotte appels die het voor de rest verpesten". Als we een mand met appels hebben, is bijna de helft verrot.
Ik stel iig voor "adem in, adem uit". Nee, serieus... is het echt onbekend dat jonge jochies (zeker als er een camera voor hun snufferd gehangen wordt) wel eens onzinnige stoere praatjes hebben?quote:
Het lijkt mij aantoonbaar juist dat indoctrinatie kindermishandeling is.quote:Op donderdag 19 februari 2015 17:53 schreef DS4 het volgende:
[..]
Een beetje overdreven lijkt mij. Je doet nu net alsof religie naar aard schadelijk is.
Kijk, ik ben er ook geen voorstander van om de extreme denkbeelden die sommige religieuzen aanhangen over te brengen op kinderen, alleen... dat ligt meer aan de denkbeelden zelf dan aan de vraag of er een religieus tintje aan zit.
Maar gewoon je kind meenemen naar de kerk met pasen... Zou dat nu echt kindermishandeling zijn. Dat lijkt mij aantoonbaar onjuist.
In alle gevallen, of alleen wederom bij moslims, zoals je vaker voorstelt.quote:Op donderdag 19 februari 2015 17:05 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
De bron is heel belangrijk net als de omstandigheden waaronder het wordt gezegd en hoe het filmpje is gemonteerd. Uitspraken uitlokken aan jongeren is niet moeilijk. Wat zegt het filmpje over de Nederlandse cultuur?quote:Op donderdag 19 februari 2015 17:46 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Wat doet de bron ertoe? Je hoort die jochies toch zeggen wat ze zeggen? Je kunt toch zelf ook gewoon vaststellen wat voor gedachten er leven bij zulke jochies? Daar heb je geen mening over of zo? Dat vind je maar normaal?
In bepaalde kringen wordt alles links van de PVV (op minderhedenbeleid) verketterd als een soort van landverrader.quote:Op donderdag 19 februari 2015 17:07 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Ik heb niks tegen de hierboven genoemde handelingen / uitspraken van Asscher en Marcouch. Het zijn beiden mensen die zich ook kritisch hebben uitgelaten over de andere kant van het verhaal. Asscher laat bijvoorbeeld Turkse organisaties onderzoeken die de integratie tegenwerken, Marcouch heeft zich bijzonder kritisch uitgelaten over het gedrag van Marokkaanse jongens. Zo kritisch dat hij in bepaalde kringen wordt verketterd als een soort landverrader en een "ongelovige".
Pasen is indocrinatie?quote:Op donderdag 19 februari 2015 17:55 schreef Stokken_en_stenen het volgende:
Het lijkt mij aantoonbaar juist dat indoctrinatie kindermishandeling is.
Roepen dat het sprookjes zijn is net zo onzinnig als claimen dat het bestaan van god bewezen is...quote:Vervuil de opvoeding van kinderen niet met religie maar laat ze op volwassen leeftijd zelf de keuze maken of ze al dan niet in sprookjes willen geloven.
quote:Op donderdag 19 februari 2015 17:12 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Daar verschillen we dan van mening. Ik vind het gevaarlijk om alle mensen binnen een groep over één kam te scheren.
Lul niet. Jij bent voorstander van oneigenlijke discriminatie op irrelevante gronden omdat de uitkomst jou bevalt. Hoe vaak heb je wel niet bepleit om mensen anders te behandelen op basis van de dubbele nationaliteit, ongeacht het strafbaar feit.quote:Ik ben juist veel meer voorstander van een duidelijke scheiding tussen goed en fout gedrag. Met andere woorden: duidelijke grenzen stellen en krachtig handhaven.
Nou, toon het maar aan dan.quote:Op donderdag 19 februari 2015 17:55 schreef Stokken_en_stenen het volgende:
Het lijkt mij aantoonbaar juist dat indoctrinatie kindermishandeling is.
Ik ben het niet eens met een democratisch verkozen volksvertegenwoordiger dus moet hij dood.quote:Op donderdag 19 februari 2015 17:57 schreef Wespensteek het volgende:
[..]
De bron is heel belangrijk net als de omstandigheden waaronder het wordt gezegd en hoe het filmpje is gemonteerd. Uitspraken uitlokken aan jongeren is niet moeilijk. Wat zegt het filmpje over de Nederlandse cultuur?
Zie 1:56:
Ik schreef bijna de helft, dus niet 50 procent. Een realistisch percentage is 40-45 procent. Dat is de groep die fundamentalistisch en/of radicaal is. Recent nog topics over gehad. En ja, ik vind ook het gedrag van fundamentalisten problematisch, niet alleen dat van extremisten. Onder die groep leven foute denkbeelden, waaronder een boel haat richting alles dat westers is. Je denkt toch niet dat jochies van 12 jaar dit zomaar uit hun duim zuigen? Dergelijk gedrag is aangeleerd.quote:Op donderdag 19 februari 2015 17:54 schreef Ceberut het volgende:
[..]
Onderbouw dit eens. 50% van de moslims is "verrot"? Ik vind dit een verrot idee, welk idee alleen maar uit een verrot hoofd kan komen.
Maar dat is ook gewoon zo. Niet alle moslims zijn zo. En dat moet je steeds goed voor ogen blijven houden. Circa 55-60 procent van de moslims is niet zo. Zulke mensen moet je koesteren. Van de fundamentalisten en radicalen moeten we af.quote:Op donderdag 19 februari 2015 17:54 schreef YazooW het volgende:
"Ja, maar zo zijn niet alle moslims hoor"
ofzoiets
Die je dan kennelijk niet zo heel goed hebt begrepen, want het is echt onzin wat je nu beweert.quote:Op donderdag 19 februari 2015 18:03 schreef Elfletterig het volgende:
Een realistisch percentage is 40-45 procent. Dat is de groep die fundamentalistisch en/of radicaal is. Recent nog topics over gehad.
Ja..quote:
...quote:[..]
Roepen dat het sprookjes zijn is net zo onzinnigrealistisch als claimen dat het bestaan van god bewezen is... god niet bestaat.
Wat is jouw oplossing?quote:Op donderdag 19 februari 2015 18:02 schreef Ceberut het volgende:
[..]
Ben jij voorstander van een dergelijke Endlösung?
Maar dat kan ook aangeleerd zijn als reactie op alles wat tegenstanders roepen actie - reactie. Jullie vinden dat we dit roepen nou dan roepen we dit toch.quote:Op donderdag 19 februari 2015 18:03 schreef Elfletterig het volgende:
Dergelijk gedrag is aangeleerd.
Sja. Die filter moet er natuurlijk wel overheen. Dan nog lijkt het structureel. En er zijn er zat die daad bij het woord voegen, hence de criminaliteitcijfers. Dat is heel wat anders dan zomaar wat doms roepenquote:Op donderdag 19 februari 2015 17:55 schreef DS4 het volgende:
[..]
Ik stel iig voor "adem in, adem uit". Nee, serieus... is het echt onbekend dat jonge jochies (zeker als er een camera voor hun snufferd gehangen wordt) wel eens onzinnige stoere praatjes hebben?
Heb jij nooit eens iets geroepen wat eigenlijk een beetje idioot was toen je zo oud was?
Nou, onderbouw het eens...quote:
Welke criminaliteit van religieuze aard doel je op?quote:Op donderdag 19 februari 2015 18:06 schreef Dingflofbips het volgende:
[..]
Sja. Die filter moet er natuurlijk wel overheen. Dan nog lijkt het structureel. En er zijn er zat die daad bij het woord voegen, hence de criminaliteitcijfers. Dat is heel wat anders dan zomaar wat doms roepen
Ze hebben het er maar druk mee.quote:Op donderdag 19 februari 2015 18:03 schreef ems. het volgende:
De joodse complotten zijn bijna niet meer bij te houden.
Het is niet uit te leggen aan iemand die geïndoctrineerd is zo schadelijk is indoctrinatie.quote:
quote:Op donderdag 19 februari 2015 18:03 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Ik schreef bijna de helft, dus niet 50 procent. Een realistisch percentage is 40-45 procent.
Gelul. Pertinent onwaar. Keiharde leugens van jouw kant. Zijn we gewend.quote:Dat is de groep die fundamentalistisch en/of radicaal is. Recent nog topics over gehad.
"leven foute denkbeelden" " waaronder"quote:En ja, ik vind ook het gedrag van fundamentalisten problematisch, niet alleen dat van extremisten. Onder die groep leven foute denkbeelden, waaronder een boel haat richting alles dat westers is.
Waaruit blijkt dit? Jij zuigt het uit je duim. Niets van wat je stelt heeft een solide basis.quote:Je denkt toch niet dat jochies van 12 jaar dit zomaar uit hun duim zuigen? Dergelijk gedrag is aangeleerd.
Nog steeds gefabriceerde leugens aan het verspreiden.quote:Op donderdag 19 februari 2015 18:04 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Maar dat is ook gewoon zo. Niet alle moslims zijn zo. En dat moet je steeds goed voor ogen blijven houden. Circa 55-60 procent van de moslims is niet zo. Zulke mensen moet je koesteren. Van de fundamentalisten en radicalen moeten we af.
Wat een kracht komt er uit je post met die extra puntjes...quote:
Doe toch maar eens een poging. Misschien ben ik wel helemaal niet geïndoctrineerd, en snap ik wat je bedoelt.quote:Op donderdag 19 februari 2015 18:08 schreef Stokken_en_stenen het volgende:
[..]
Het is niet uit te leggen aan iemand die geïndoctrineerd is zo schadelijk is indoctrinatie.
Men kan na indoctrinatie niet meer rationeel denken maar verzand in leuzen uit een verzonnen boek zonder zelf bij machte te zijn om een mening te vormen.
Zo wordt het niet geregistreerd, helaas. Maar opkomend antisemitisme en een bizarre verhouding in de criminaliteitscijfers qua bevolkingsgroep doen het ergste vermoedenquote:Op donderdag 19 februari 2015 18:07 schreef DS4 het volgende:
[..]
Welke criminaliteit van religieuze aard doel je op?
Die heb ik gelezen. Ik vat hem samen: bla.quote:Op donderdag 19 februari 2015 18:09 schreef Stokken_en_stenen het volgende:
Wat een kracht komt er uit je post met die extra puntjes...
En zie mijn vorige post.
Why the fuck moet ik me bekommeren om wat er door pubers geroepen wordt tijdens een straatinterview?quote:
Zoiets zeggen gelovigen ook altijd.quote:Op donderdag 19 februari 2015 18:08 schreef Stokken_en_stenen het volgende:
[..]
Het is niet uit te leggen aan iemand die geïndoctrineerd is zo schadelijk is indoctrinatie.
Jij beroept je op de cijfers, maar ze zijn er niet?quote:Op donderdag 19 februari 2015 18:09 schreef Dingflofbips het volgende:
Zo wordt het niet geregistreerd, helaas. Maar opkomend antisemitisme en een bizarre verhouding in de criminaliteitscijfers qua bevolkingsgroep doen het ergste vermoeden
Die cijfers mogen niet geregistreerd worden van de linkse policor.quote:Op donderdag 19 februari 2015 18:11 schreef DS4 het volgende:
[..]
Jij beroept je op de cijfers, maar ze zijn er niet?
Het moet niet gekker worden!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |