Nou, toon het maar aan dan.quote:Op donderdag 19 februari 2015 17:55 schreef Stokken_en_stenen het volgende:
Het lijkt mij aantoonbaar juist dat indoctrinatie kindermishandeling is.
Ik ben het niet eens met een democratisch verkozen volksvertegenwoordiger dus moet hij dood.quote:Op donderdag 19 februari 2015 17:57 schreef Wespensteek het volgende:
[..]
De bron is heel belangrijk net als de omstandigheden waaronder het wordt gezegd en hoe het filmpje is gemonteerd. Uitspraken uitlokken aan jongeren is niet moeilijk. Wat zegt het filmpje over de Nederlandse cultuur?
Zie 1:56:
Ik schreef bijna de helft, dus niet 50 procent. Een realistisch percentage is 40-45 procent. Dat is de groep die fundamentalistisch en/of radicaal is. Recent nog topics over gehad. En ja, ik vind ook het gedrag van fundamentalisten problematisch, niet alleen dat van extremisten. Onder die groep leven foute denkbeelden, waaronder een boel haat richting alles dat westers is. Je denkt toch niet dat jochies van 12 jaar dit zomaar uit hun duim zuigen? Dergelijk gedrag is aangeleerd.quote:Op donderdag 19 februari 2015 17:54 schreef Ceberut het volgende:
[..]
Onderbouw dit eens. 50% van de moslims is "verrot"? Ik vind dit een verrot idee, welk idee alleen maar uit een verrot hoofd kan komen.
Maar dat is ook gewoon zo. Niet alle moslims zijn zo. En dat moet je steeds goed voor ogen blijven houden. Circa 55-60 procent van de moslims is niet zo. Zulke mensen moet je koesteren. Van de fundamentalisten en radicalen moeten we af.quote:Op donderdag 19 februari 2015 17:54 schreef YazooW het volgende:
"Ja, maar zo zijn niet alle moslims hoor"
ofzoiets
Die je dan kennelijk niet zo heel goed hebt begrepen, want het is echt onzin wat je nu beweert.quote:Op donderdag 19 februari 2015 18:03 schreef Elfletterig het volgende:
Een realistisch percentage is 40-45 procent. Dat is de groep die fundamentalistisch en/of radicaal is. Recent nog topics over gehad.
Ja..quote:
...quote:[..]
Roepen dat het sprookjes zijn is net zo onzinnigrealistisch als claimen dat het bestaan van god bewezen is... god niet bestaat.
Wat is jouw oplossing?quote:Op donderdag 19 februari 2015 18:02 schreef Ceberut het volgende:
[..]
Ben jij voorstander van een dergelijke Endlösung?
Maar dat kan ook aangeleerd zijn als reactie op alles wat tegenstanders roepen actie - reactie. Jullie vinden dat we dit roepen nou dan roepen we dit toch.quote:Op donderdag 19 februari 2015 18:03 schreef Elfletterig het volgende:
Dergelijk gedrag is aangeleerd.
Sja. Die filter moet er natuurlijk wel overheen. Dan nog lijkt het structureel. En er zijn er zat die daad bij het woord voegen, hence de criminaliteitcijfers. Dat is heel wat anders dan zomaar wat doms roepenquote:Op donderdag 19 februari 2015 17:55 schreef DS4 het volgende:
[..]
Ik stel iig voor "adem in, adem uit". Nee, serieus... is het echt onbekend dat jonge jochies (zeker als er een camera voor hun snufferd gehangen wordt) wel eens onzinnige stoere praatjes hebben?
Heb jij nooit eens iets geroepen wat eigenlijk een beetje idioot was toen je zo oud was?
Nou, onderbouw het eens...quote:
Welke criminaliteit van religieuze aard doel je op?quote:Op donderdag 19 februari 2015 18:06 schreef Dingflofbips het volgende:
[..]
Sja. Die filter moet er natuurlijk wel overheen. Dan nog lijkt het structureel. En er zijn er zat die daad bij het woord voegen, hence de criminaliteitcijfers. Dat is heel wat anders dan zomaar wat doms roepen
Ze hebben het er maar druk mee.quote:Op donderdag 19 februari 2015 18:03 schreef ems. het volgende:
De joodse complotten zijn bijna niet meer bij te houden.
Het is niet uit te leggen aan iemand die geïndoctrineerd is zo schadelijk is indoctrinatie.quote:
quote:Op donderdag 19 februari 2015 18:03 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Ik schreef bijna de helft, dus niet 50 procent. Een realistisch percentage is 40-45 procent.
Gelul. Pertinent onwaar. Keiharde leugens van jouw kant. Zijn we gewend.quote:Dat is de groep die fundamentalistisch en/of radicaal is. Recent nog topics over gehad.
"leven foute denkbeelden" " waaronder"quote:En ja, ik vind ook het gedrag van fundamentalisten problematisch, niet alleen dat van extremisten. Onder die groep leven foute denkbeelden, waaronder een boel haat richting alles dat westers is.
Waaruit blijkt dit? Jij zuigt het uit je duim. Niets van wat je stelt heeft een solide basis.quote:Je denkt toch niet dat jochies van 12 jaar dit zomaar uit hun duim zuigen? Dergelijk gedrag is aangeleerd.
Nog steeds gefabriceerde leugens aan het verspreiden.quote:Op donderdag 19 februari 2015 18:04 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Maar dat is ook gewoon zo. Niet alle moslims zijn zo. En dat moet je steeds goed voor ogen blijven houden. Circa 55-60 procent van de moslims is niet zo. Zulke mensen moet je koesteren. Van de fundamentalisten en radicalen moeten we af.
Wat een kracht komt er uit je post met die extra puntjes...quote:
Doe toch maar eens een poging. Misschien ben ik wel helemaal niet geïndoctrineerd, en snap ik wat je bedoelt.quote:Op donderdag 19 februari 2015 18:08 schreef Stokken_en_stenen het volgende:
[..]
Het is niet uit te leggen aan iemand die geïndoctrineerd is zo schadelijk is indoctrinatie.
Men kan na indoctrinatie niet meer rationeel denken maar verzand in leuzen uit een verzonnen boek zonder zelf bij machte te zijn om een mening te vormen.
Zo wordt het niet geregistreerd, helaas. Maar opkomend antisemitisme en een bizarre verhouding in de criminaliteitscijfers qua bevolkingsgroep doen het ergste vermoedenquote:Op donderdag 19 februari 2015 18:07 schreef DS4 het volgende:
[..]
Welke criminaliteit van religieuze aard doel je op?
Die heb ik gelezen. Ik vat hem samen: bla.quote:Op donderdag 19 februari 2015 18:09 schreef Stokken_en_stenen het volgende:
Wat een kracht komt er uit je post met die extra puntjes...
En zie mijn vorige post.
Why the fuck moet ik me bekommeren om wat er door pubers geroepen wordt tijdens een straatinterview?quote:
Zoiets zeggen gelovigen ook altijd.quote:Op donderdag 19 februari 2015 18:08 schreef Stokken_en_stenen het volgende:
[..]
Het is niet uit te leggen aan iemand die geïndoctrineerd is zo schadelijk is indoctrinatie.
Jij beroept je op de cijfers, maar ze zijn er niet?quote:Op donderdag 19 februari 2015 18:09 schreef Dingflofbips het volgende:
Zo wordt het niet geregistreerd, helaas. Maar opkomend antisemitisme en een bizarre verhouding in de criminaliteitscijfers qua bevolkingsgroep doen het ergste vermoeden
Die cijfers mogen niet geregistreerd worden van de linkse policor.quote:Op donderdag 19 februari 2015 18:11 schreef DS4 het volgende:
[..]
Jij beroept je op de cijfers, maar ze zijn er niet?
Het moet niet gekker worden!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |