Peuter van drie sliep laatst op ons bed en ik was vergeten luier om te doen. We hebben ook idioot dure matrassenquote:Op maandag 9 februari 2015 20:59 schreef Limone het volgende:
Leuk McLaura! En fijn dat de SEO ook goed was.
Wij hebben een nogal dure matras, dus daar ligt sinds het einde van de zwangerschap een matrasbeschermer van de IKEA op. Aanrader, ook voor na de bevalling. Voor als je bijvoorbeeld een projectielbraakje krijgt. Of als je denkt "1 minuutje zonder luier kan best!"
Ik wou dat ik van het bestaan van een matrasbeschermer wist toen ik nog studeerde..
Done!quote:Op maandag 9 februari 2015 21:21 schreef coccinelle het volgende:
McLaura; zou je mijn UD willen verplaatsen naar 25 augustus? Met termijnecho ben ik 1 dagje vooruit gezet
hiervind je iig ervaringsdeskundigen!quote:Op maandag 9 februari 2015 21:19 schreef Vlindur het volgende:
Hééél goed idee!
Weet iemand hier wat over stuitbevallingen? Liefst eigen ervaringen, maar links naar goede sites zijn ook goed. Ik wil me alvast wat gaan inlezen, want meneer blijft stug met zn billen in mn bekken hangen en draait zo rondjes![]()
![]()
![]()
Hij heeft nog 10 weken om te draaien, alle tijd natuurlijk. Maar ik wil me nu gewoon inlezen
Thnx!quote:Op maandag 9 februari 2015 22:34 schreef Heliotrope het volgende:
[..]
hiervind je iig ervaringsdeskundigen!
Tinuviel heeft 2 stuitbevallingen gedaan op de natuurlijke manierquote:
Beterschapquote:Op dinsdag 10 februari 2015 07:36 schreef LuDann het volgende:
Buh, verkouden en grieperig en zo kut geslapen... Voel me superzielug nu.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Geboren om voor altijd lief te hebben... O+ Roan & Senna O+
Deze volgens mij: http://www.ikea.com/nl/nl/catalog/products/10281212/quote:Op dinsdag 10 februari 2015 09:51 schreef Cholula het volgende:
Over de matras beschermer van de IKEA: hoe heet dat ding dan?
Fritsje
Ik denk dat deze bedoeld wordt:quote:Op dinsdag 10 februari 2015 09:51 schreef Cholula het volgende:
Over de matras beschermer van de IKEA: hoe heet dat ding dan?
Fritsje
bedoel je niet 180 * 200? want die maat kan je wel krijgen bij die link van mij.quote:
Dat is ook een beetje het standaard verhaal hier. Ik slaap meestal pas laat en vriendlief zet elke dag om 5 uur zijn wekker. En dan nog een uur op snooze drukken... Hij wordt er niet wakker van maar ik wel.quote:Op dinsdag 10 februari 2015 08:39 schreef Skoap het volgende:
Ik sliep helaas pas tegen 3 uur
Voel me echt super brak nu. Mijn man moest er vanmorgen ook nog eens om 5 uur uit, dus toen zijn wekker ging schrok ik wakker en viel ik tegen 6 uur pas weer in slaap. Dit gaat een topdag worden
quote:Op dinsdag 10 februari 2015 08:44 schreef Omentielvo het volgende:
Ik ben eigenlijk toe aan een nieuwe baby. Maar de ud van de eerstvolgende duurt nog een week
quote:Op dinsdag 10 februari 2015 09:36 schreef klumsy het volgende:
FritsjeKjoet!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ja die zocht ik! Hij had eerst een andere naam (iets met skyda dacht ik), maar was vervolgens niet meer te vinden. Thanks!quote:Op dinsdag 10 februari 2015 09:55 schreef Skoap het volgende:
[..]
Deze volgens mij: http://www.ikea.com/nl/nl/catalog/products/10281212/
Hij heette eerst skyda hogt idd. Tenminste, die ik heb.quote:Op dinsdag 10 februari 2015 10:03 schreef Cholula het volgende:
[..]
Ja die zocht ik! Hij had eerst een andere naam (iets met skyda dacht ik), maar was vervolgens niet meer te vinden. Thanks!
Zelfde toch, kwartslag draaienquote:Op dinsdag 10 februari 2015 10:01 schreef Skoap het volgende:
[..]
bedoel je niet 180 * 200? want die maat kan je wel krijgen bij die link van mij.
Dat is bij mijn ouders ook zo en dat gaat dus wel. Het elastiek van Hema is lang genoeg en hoe groot is de kans dat je op de 5 cm aan het hoofd- of voeteneind knoeit?quote:Op dinsdag 10 februari 2015 10:03 schreef Shopaholic1984 het volgende:
Hmmm, die matrasbeschermers zullen bij ons niet gaan. Ons matras is 210. Daar hebben ze op vrij weinig plekken iets voor.
Tnx! En het is natuurlijk niet voor altijd. Dus dan ga ik dat straks ook maar doen!quote:Op dinsdag 10 februari 2015 10:05 schreef McLaura het volgende:
[..]
Dat is bij mijn ouders ook zo en dat gaat dus wel. Het elastiek van Hema is lang genoeg en hoe groot is de kans dat je op de 5 cm aan het hoofd- of voeteneind knoeit?
quote:Op dinsdag 10 februari 2015 11:01 schreef Shopaholic1984 het volgende:
[..]
Tnx! En het is natuurlijk niet voor altijd. Dus dan ga ik dat straks ook maar doen!
Gewoon doen hoorquote:Op dinsdag 10 februari 2015 11:06 schreef klumsy het volgende:
ons bed is ook 210 lang, dus ik ga ook maar eens kijken bij de Hema
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Semper frakkin fi!
quote:Op dinsdag 10 februari 2015 11:23 schreef Starbuck_ het volgende:
Ik heb nog geprobeerd duidelijke foto's van de echo van gisteren te maken maar dat is niet echt gelukt. Sowieso vond ik het beeld veel duidelijker dan de foto's die we meekregen:Een frummeltjeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Hebben jullie een werktitel?
Krijg nou wat, een man in dit topic.quote:Op dinsdag 10 februari 2015 11:31 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Mijn vriendin is 21-7 uitgerekend. Kan dat in de OP
.
Alles gaat goed! Over 1,5 week weten we het geslacht.
Trots!!
Zat rond te neuzen op het forum en kwam toen hier terechtquote:Op dinsdag 10 februari 2015 11:32 schreef LuDann het volgende:
[..]
Krijg nou wat, een man in dit topic.![]()
Gefeliciteerd en welkom.Hebben jullie een voorkeur voor een geslacht?
Je bent niet de enige pappa die hier post hoor, maar ze zijn zeldzaam.quote:Op dinsdag 10 februari 2015 11:33 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Zat rond te neuzen op het forum en kwam toen hier terecht. Wilde mijn trots delen
Nee, die moeten we nog verzinnen.. Ik zal er eens over nadenkenquote:Op dinsdag 10 februari 2015 11:31 schreef LuDann het volgende:
[..]
Een frummeltje![]()
![]()
Hebben jullie een werktitel?
Halloquote:Op dinsdag 10 februari 2015 11:35 schreef Starbuck_ het volgende:
[..]
Nee, die moeten we nog verzinnen.. Ik zal er eens over nadenkenhaags_kwartiertje!
Mannen united!quote:Op dinsdag 10 februari 2015 11:31 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Mijn vriendin is 21-7 uitgerekend. Kan dat in de OP
.
Alles gaat goed! Over 1,5 week weten we het geslacht.
Trots!!
Die is wel erg leuk!quote:Op dinsdag 10 februari 2015 11:40 schreef LuDann het volgende:
Wat ik wel erg leuk vind is dat mijn vriend sinds een week of 2 mij nu aanspreekt met ''jullie'' in plaats van ''jij''.
''Moeten jullie een glas appelsap? Gaan jullie nog naar de supermarkt straks?"
Dat ja. Na een volgende koop ik er ook eentje. Tegen het liggend voeden en dat ze het dan zo aan de ene kant erin en via de andere kant er weer uit laten lopen enzoquote:Op dinsdag 10 februari 2015 10:03 schreef L-E het volgende:
Ik heb die matrasbeschermer vooral gekocht toen vanwege het vloeien na de bevalling, ik heb niet de illusie dat het sloten vruchtwater tegenhoudt tbh. En als je eenmaal een kindje hebt dat wel eens bij je in bed ligt is het wel fijn met kots- en plasongelukjes, enzo
oh, dat zou ik echt vreselijk vinden!quote:Op dinsdag 10 februari 2015 11:40 schreef LuDann het volgende:
Wij hadden Chewbacca maar eigenlijk zeggen we altijd gewoon 'baby'. Wat ik wel erg leuk vind is dat mijn vriend sinds een week of 2 mij nu aanspreekt met ''jullie'' in plaats van ''jij''.
''Moeten jullie een glas appelsap? Gaan jullie nog naar de supermarkt straks?"
Ik vind het leuk.quote:Op dinsdag 10 februari 2015 12:35 schreef Jagärtrut het volgende:
[..]
oh, dat zou ik echt vreselijk vinden!
Ik heb ongeveer het zelfde verloop gehad. Ook heel erg lam geweest, maar dat begint nu na 16+4 wel beter te worden. Ook het slapen lukt beter. Alleen een beetje last van de ligging op de zij, want ik ben een echte buikslaper. Maar ook dat went. Alleen de dromen blijven nog steeds een beetje raar...quote:Op dinsdag 10 februari 2015 08:18 schreef Jagärtrut het volgende:
Ik had het ook, Skoap. Bij mij begint het nou beter te worden. Ik wordt nog steeds 3 of 4x wakker per nacht, maar lig niet meer uren wakker.
Ik heb ook echt weer een beetje meer energie nu, dat voelt zo fijn. Ik was echt lam vanaf 5 weken tot 8 weken ofzo.
Nu alweer bijna 10 weken. De tijd begint ook weer sneller te gaan....
Oh, zo ver denk ik er niet eens over na. Het gaat erom dat je met z'n 2en bent en technisch gezien inderdaad een 'jullie' toch? Vanmorgen zei mijn tandarts ook zoiets toen ik m'n jas uit deed. "Oh, je bent niet alleen zo te zien, gezellig!"quote:Op dinsdag 10 februari 2015 13:19 schreef Cholula het volgende:
Ik zou het ook niet grappig vinden om met jullie aangesproken te worden, maar dat komt doordat ik het belangrijk vind dat ik niet alleen gezien word als moeder.
Nou dat wilde ik echt precies hetzelfde zeggen!quote:Op dinsdag 10 februari 2015 13:27 schreef L-E het volgende:
Ik vind dat 'jullie' gewoon heel schattig. Ik ga er vanuit dat de man in mijn leven me wel ziet als meer dan alleen moeder
Ohja, dan kan ik me er wat bij voorstellen ja. M'n schoonmoeder vraagt ook standaard eerst hoe het met 'haar' kleindochter gaat (ja, stoor me inderdaad aan dat bezittelijke voornaamwoord, ook al klopt hetquote:Op dinsdag 10 februari 2015 13:33 schreef Cholula het volgende:
Dat ben ik ook met jullie eens twist en L-E. Ik kreeg alleen jeuk van mijn moeder en schoonouders die, in hun enthousiasme, mij enkel zagen als de drager van hun kleinzoon. Vandaar dat ik het niet zo leuk zou vinden als ik constant aangesproken zou worden met 'jullie'. Maar het is al genuanceerd door ludann, het is niet de hele tijd, maar af en toe.
Oja, dat doet mijn moeder ook, maar vind het niet zo erg. Ze vind het allemaal zo leukquote:Op dinsdag 10 februari 2015 13:38 schreef twist02 het volgende:
[..]
Ohja, dan kan ik me er wat bij voorstellen ja. M'n schoonmoeder vraagt ook standaard eerst hoe het met 'haar' kleindochter gaat (ja, stoor me inderdaad aan dat bezittelijke voornaamwoord, ook al klopt het) en daarna hoe het met mij / m'n vriend gaat
Da's inderdaad irritant als het zulke vormen aanneemt!
Nog irritanter vond ik overigens dat ze eerst steeds vroeg hoe het met 'r kleinzoon ging, want ja, haar naald-aan-touwtje had voorspeld dat we een jongetje kregen![]()
Haha! Dat deed mijn schoonmoeder ook. Ze wist zeker dat het een meisje zou zijn. Had ze nog gelijk ook!quote:Op dinsdag 10 februari 2015 13:38 schreef twist02 het volgende:
[..]
Ohja, dan kan ik me er wat bij voorstellen ja. M'n schoonmoeder vraagt ook standaard eerst hoe het met
Nog irritanter vond ik overigens dat ze eerst steeds vroeg hoe het met 'r kleinzoon ging, want ja, haar naald-aan-touwtje had voorspeld dat we een jongetje kregen![]()
Oh oh oh. Zo waar.quote:Op dinsdag 10 februari 2015 13:45 schreef Stormqueen het volgende:
Nu ben je nog de drager van de baby en kunnen ze niet om je heen. Straks ben je de brenger van de baby, nemen ze de maxi cosi al op de oprit van je over en mag je zelf je koffie zetten![]()
Haha, da's echt te erg ja! Ik moet eerlijk bekennen dat ik me daar ook wel eens schuldig aan heb gemaakt bij neefjes/nichtjesquote:Op dinsdag 10 februari 2015 13:45 schreef Stormqueen het volgende:
Nu ben je nog de drager van de baby en kunnen ze niet om je heen. Straks ben je de brenger van de baby, nemen ze de maxi cosi al op de oprit van je over en mag je zelf je koffie zetten![]()
Kijk, dat zou ik dan weer niet doen, ik zou nog wel even blijven zitten ofzo...quote:Op dinsdag 10 februari 2015 13:55 schreef Limone het volgende:
Mijn vader komt zijn telefoon halen die hij was vergeten: "oh, ze slaapt? Nou, dan ga ik weer meteen weg."
het is een uur rijden van hem naar mij
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dat jaquote:Op dinsdag 10 februari 2015 13:45 schreef Stormqueen het volgende:
Ooh, eten! Alles wat maar slecht is! Chocolade, koek, snoep, chips, schepijs, milkshakes, friet, macdonalds, pizza!!!quote:Op dinsdag 10 februari 2015 13:27 schreef L-E het volgende:
Ik vind dat 'jullie' gewoon heel schattig. Ik ga er vanuit dat de man in mijn leven me wel ziet als meer dan alleen moeder
Oke, de vreetbuien zijn begonnen hier. Ik zal jullie de details besparen, maar je zou er een derdewereldland een maand van kunnen voorzien, zeg maar![]()
Jup! 20 tot 30 weken ging weer enorm snel en daarna aftellen tot verlof!quote:Op dinsdag 10 februari 2015 13:36 schreef Krisvc het volgende:
Middag dames!![]()
Welkom nieuwe pappa!
Vandaag weekwissel. 19 weken. Nog een weekje wachten en dan weer even spieken. Op de één of andere manier leef ik heel erg naar die 20 weken grens toe. Is dat herkenbaar?
wat cool! En wat vroeg, niet?quote:Op dinsdag 10 februari 2015 15:42 schreef Mariposas het volgende:
Heb eigenlijk alleen maar trek in gezonde dingen. Vandaag een bakje plain hüttenkäse leeggegeten, wat verbaasde blikken van collega's opleverde.En ik ben dol op fruit smoothies. Dat komt voornamelijk omdat ik te lui ben om fruit te snijden, dus mik ik 't in de blender.
Voel steeds duidelijker baby-bewegingen, echt heel vaag voelt het! Het zit echt heel laag, ongeveer ter hoogte van m'n schaambot ofzo. Zou best af en toe even op een cameraatje willen kijken wat er dan gebeurt daarbinnen.
Mijn moeder stuurt altijd stroopwafels op van de marktquote:Op dinsdag 10 februari 2015 15:33 schreef Jagärtrut het volgende:
Een collega van me had net stroopwafels, die was net in NL geweest. Dat was ook een echte traktatie!
Redelijk vroeg idd, maar placenta zit achter, dus voel het daardoor eerder. En weinig buikvetjes.quote:
Haha, kijk Limone, ik ben niet de enige die het woord "lam" op deze manier gebruikt.quote:Op dinsdag 10 februari 2015 13:33 schreef Limone het volgende:
[..]
Nou dat wilde ik echt precies hetzelfde zeggen!maar toen vergat ik te typen..
Waar ik zelf niet aan kan wennen is het woord 'lam' voor 'ellendig/moe'. Heel erg lam zijn, is niet goed voor de baby, hoor!![]()
![]()
Oh dit is wel herkenbaarquote:Op dinsdag 10 februari 2015 16:31 schreef Sara82 het volgende:
[..]
Haha, kijk Limone, ik ben niet de enige die het woord "lam" op deze manier gebruikt..
Ik verander trouwens intern in een draak. Ik vind alles en iedereen irritant. Heb zojuist - in gedachten - schreeuwend 14 blikken ragout naar een megavalsfluitende kerel in de supermarkt gesmeten. Oh, the terror! (Hoop dat dat snel weer overgaat, anders plof ik een keer in het echie hoor...)
Dat commentaar kreeg ik al voordat ze zwanger wasquote:Op dinsdag 10 februari 2015 16:35 schreef L-E het volgende:
[..]
Oh dit is wel herkenbaar![]()
We hebben hier thuis al gesprekken gehad in de trant van:
KUN JE DAAR MISSCHIEN EVEN MEE STOPPEN?! (ik)
Waarbij ML onschuldig vroeg wat hij dan verkeerd deed![]()
JE KAUWT ZO HARD IK WORD ER NERVEUS VAN![]()
Dus, succes voor je vent
Als het goed is, weet je nu al of het allemaal goed is.quote:Op dinsdag 10 februari 2015 16:59 schreef Malteser het volgende:
Ik val even binnen maar ik trok het niet meer van de spanning... Na veel wikken en wegen besloten om de vk te bellen (wil niet zeuren oid) maar ze stelde me meteen gerust en ik mag zo komen voor een echo... Gewoon om te kijken of 'ie het nog doet. 17.15 uur ben ik aan de beurt, boh wat doen miskramen gekke dingen met een mens...
Hoop dat alles goed isquote:Op dinsdag 10 februari 2015 16:59 schreef Malteser het volgende:
Ik val even binnen maar ik trok het niet meer van de spanning... Na veel wikken en wegen besloten om de vk te bellen (wil niet zeuren oid) maar ze stelde me meteen gerust en ik mag zo komen voor een echo... Gewoon om te kijken of 'ie het nog doet. 17.15 uur ben ik aan de beurt, boh wat doen miskramen gekke dingen met een mens...
Joepie! Gefeliciteerdquote:Op dinsdag 10 februari 2015 17:58 schreef Malteser het volgende:
Een super duidelijke knipper. Alles zoals het hoort, eerste botstructuren al zichtbaar, navelstreng al in ontwikkeling, hoofd en romp goed te onderscheiden en zelfs al beginnende beentjes.
Oh oh, wat een ongelooflijke opluchting!
quote:Op dinsdag 10 februari 2015 17:58 schreef Malteser het volgende:
Een super duidelijke knipper. Alles zoals het hoort, eerste botstructuren al zichtbaar, navelstreng al in ontwikkeling, hoofd en romp goed te onderscheiden en zelfs al beginnende beentjes.
Oh oh, wat een ongelooflijke opluchting!
Klinkt als bandenpijn. De banden waar je baarmoeder aan 'hangt' in je lichaam, ook aan het bekken vast enzo, kunnen trekken en steken als je beweegt of plotseling van houding verandert, of gewoon zomaar uit het niets de hele dag zeuren... Ee komt rek op door je groeiende baarmoeder.quote:Op dinsdag 10 februari 2015 18:09 schreef Jagärtrut het volgende:
Wat goed, Malteser...
Wat fijn dat je zo laagdrempelig terecht kon. Hoever ben je nu?
Ik heb een wat trekkend gevoel vrij laag in m'n buik aan m'n rechterkant. Soms is het wat scherp. Ik weet dat ik me geen zorgen moet maken, maar toch zet dat m'n hoofd weer aan de gang. beuh!
Geen idee of dat het was. Komt ook doordat ik gisteren en vandaag niet (meer) misselijk ben geweest. Dat in samenwerking met de miskraam van vorige zomer maakte dat ik vanmiddag alleen nog maar kon huilenquote:Op dinsdag 10 februari 2015 18:32 schreef Cholula het volgende:
Wat een opluchting Malteser! Had het bezoek van MvM mevrouw iets te maken met je onzekerheid?
Klinkt als bandenpijn inderdaad Jagär.
Haha. Ja. Zo ben ik ook!quote:Op dinsdag 10 februari 2015 16:35 schreef L-E het volgende:
[..]
Oh dit is wel herkenbaar![]()
We hebben hier thuis al gesprekken gehad in de trant van:
KUN JE DAAR MISSCHIEN EVEN MEE STOPPEN?! (ik)
Waarbij ML onschuldig vroeg wat hij dan verkeerd deed![]()
JE KAUWT ZO HARD IK WORD ER NERVEUS VAN![]()
Dus, succes voor je vent
Ik had ook zware BI en na de bevalling was t in 1x verdwenen... Dacht ik.... Ik ben te snel weer van alles gaan doen waardoor ik er nu nog regelmatig last van heb...quote:Op dinsdag 10 februari 2015 21:55 schreef Risu het volgende:
Wat een inlevingsvermogen hebben sommige mensen he. Net als die mensen die roepen dat je niet ziek, maar zwanger bent. Alsof zwanger zijn niet vermoeiend kan zijn en pijn kan geven. Vooral met BI. Ik stond ook echt te kijken dat een vriendin van mij na een week (normale bevalling) alweer van alles in het huis deed, en die had er ook al 2 rondlopen. Ik werd al moe als ik het zag. Maar ja, die had ook geen BI natuurlijk, dus ik kan daar dan weer weinig over zeggen.
Ga je mee lekker winkelen? Nee dat is voor mij niet lekker meer. Oh toen ik blaablaa. Ja fijn voor je. Uit je vriendenlijst ermee. Lekker rustig
Oh kijk, al deels antwoord. Ik was al niet van plan iets te forceren. Eerst kortere wandelingen, gewoon een rondje door de straat bijvoorbeeld, na een weekje ofzo.quote:Op dinsdag 10 februari 2015 21:59 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
[..]
Ik had ook zware BI en na de bevalling was t in 1x verdwenen... Dacht ik.... Ik ben te snel weer van alles gaan doen waardoor ik er nu nog regelmatig last van heb...
AjB dames doe voorzichtig.
Mijn beste vriendin heeft mij ook keihard laten vallen, totaal geen begrip dat ik geen trap kon lopen oid
Ik had bij de eerste absoluut geen last van BI, maar toch was de brievenbus aan het eind van de straat 2 weken na de bevalling nog best een uitdaging. Zeker dat je dan ook weer terug moet inderdaadquote:Op dinsdag 10 februari 2015 22:00 schreef Risu het volgende:
Oh, iemand hier toevallig ervaring met BI? hoelang duurt het ongeveer voor ik weer gewoon naar de super kan wandelen na de bevalling? Ik hoopte op een week of 2 hooguit. Het is 700 meter verderop, en als ik het nu doe heb ik de rest van de dag last. (Heen gaat prima, op de terugweg ben ik halverwege klaar) Of is dat echt per persoon verschillend... Als ik een keizersnede moet zal het ook wel langer duren denk ik.. Of is de extra rust dan juist goed voor BI.. Hmm
Ik ben op donderdagavond bevallen en de week erop op donderdag mochten we naar buiten met Saar, toen hebben we een klein rondje gemaakt (showen bij de bakker,.de slijter en de primera beneden) en toen was ik kapot! Ondanks kinderwagen... Mijn advies is, stop als je nog geen last hebt, zodra je het voelt is t te laat, en n baby tillen met BI vond ik niet prettig.quote:Op dinsdag 10 februari 2015 22:01 schreef Risu het volgende:
[..]
Oh kijk, al deels antwoord. Ik was al niet van plan iets te forceren. Eerst kortere wandelingen, gewoon een rondje door de straat bijvoorbeeld, na een weekje ofzo.
babysteps jaquote:Op dinsdag 10 februari 2015 22:07 schreef Risu het volgende:
Goede tips, dan begin ik met een rondje door de kamer, rondje om het huis, rondje door de straat.
ik woon in een portiekflat, als ik een rondje om het huis doe, heb ik gelijk de straat ook al gehadquote:Op dinsdag 10 februari 2015 22:07 schreef Risu het volgende:
Goede tips, dan begin ik met een rondje door de kamer, rondje om het huis, rondje door de straat.
daar heb ik dus een probleem. Na tien dagen zal ik hoe dan ook met baby de trap af moeten (woon 1 hoog), en ik ga onmogelijk een reiswieg met twee handen van de trap af kunnen dragen zonder er vanaf te d*nderenquote:Op dinsdag 10 februari 2015 22:09 schreef mignonne het volgende:
Laat je partner bijvoorbeeld traplopen met baby als je nog last hebt zodat je niet met kind in 1 arm de trap op loopt ofzo.
en dus heb je geen probleemquote:Op dinsdag 10 februari 2015 22:13 schreef DJMO het volgende:
[..]
daar heb ik dus een probleem. Na tien dagen zal ik hoe dan ook met baby de trap af moeten (woon 1 hoog), en ik ga onmogelijk een reiswieg met twee handen van de trap af kunnen dragen zonder er vanaf te d*nderenGelukkig heb ik m'n draagdoek nog steeds
terwijl ik zat te typen dacht ik aan een verhaal wat ik gisteren in de wachtkamer had gelezen over een vrouw die tijdens haar zwangerschap verlamd was geraakt oid en helemaal opnieuw had moeten leren lopen. Ook zij gebruikte een draagdoek voor het traplopen, daardoor dacht ik er ineens aanquote:Op dinsdag 10 februari 2015 22:19 schreef mignonne het volgende:
[..]
en dus heb je geen probleem![]()
omdenken daaaarling!punt is dat je door assymetrisch dragen je bekken dus ook assymetrisch belast. Door met je bekken gekanteld de trap op te lopen heb je dus kans dat je klachten terugkomen/langer blijven bestaan.
Juist in jouw geval, waarin je dagelijks meermaals die trappen op en af gaat, zou ik dus idd iets van een draagdoek gebruiken, desnoods een goedkope draagzak voor enkel de trap op. Op die manier ben je idd wel symmetrisch. Who needs a man als ze een draagdoek hebben![]()
de dag ging wel, met zo weinig slaap is het me eigenlijk meegevallen hoe het gingquote:Op dinsdag 10 februari 2015 22:33 schreef Malteser het volgende:
Skoap: dag toch een beetje goed doorgekomen?
Zo, klein beetje bijgelezen. MvM was hier, wat is de wikkeldeken zacht!
Die van mij kan heel beledigd zijn als ik hem 's nachts aanpor na een uur gesnurkquote:Op woensdag 11 februari 2015 00:16 schreef Risu het volgende:
Verdorie, ik lig klaarwakker naar het plafond te staren. Man ligt zoals altijd scheef in bed waardoor ik weer minimaal de ruimte heb en me kapot zweet. Dat kan ik nu echt niet hebben, strontchagrijnig word ik ervan.duwen heeft geen nut, dan doet ie een afkeurend geluid en draait gewoon terug. Bahbah, ik snap hier niks van, normaal slaap ik prima in.
Edit: ik ben iig niet alleen wakker.![]()
Thanks voor je reactie en aanmoediging. Je bent de eerste die reageertquote:Op dinsdag 10 februari 2015 22:33 schreef Malteser het volgende:
Danaa: ook weer goedgekeurd. Baby Danaa: doe jij je kin eens mooi op de borst
Amen. Ik werd gisteravond wakker gemaakt (!!!) door man met de mededeling dat ik mijn oordoppen in moest doen, want hij wilde wel eens de hele nacht doorslapen zonder dat ik hem wakker zou maken omdat hij snurk.quote:Op woensdag 11 februari 2015 05:11 schreef Lijnloos het volgende:
Snurkmannen.... Ze zouden verboden moeten worden!
Soms is het gewoon ook echt heel moeilijk te bevatten voor een ander. Ik heb echt gewoon nergens last van, ook niet gehad. Dat een ander met 12 weken al last krijgt van bekkeninstabiliteit, vind ik verwonderlijk. Dat bedoel ik niet op een manier dat ik het onwaarschijnlijk vind of niet geloof, maar gewoon dat ik me er niets bij kan voorstellen hoe dat voelt en hoe erg je er last van kan hebben. Wat uiteraard niet wilt zeggen dat ik niet kan indenken dat het echt heel pijnlijk en vervelend is, maar het is gewoon lastig om er een beleving bij te krijgen. Daarnaast als mensen aangeven dat zij er nooit last van hebben gehad tijdens hun zwangerschap lijkt me dat ook echt niet vervelend bedoeld. Meer gewoon een opmerking ter verwondering dat het bij een ander zo verschillend kan zijn.quote:Op dinsdag 10 februari 2015 21:55 schreef Risu het volgende:
Wat een inlevingsvermogen hebben sommige mensen he. Net als die mensen die roepen dat je niet ziek, maar zwanger bent. Alsof zwanger zijn niet vermoeiend kan zijn en pijn kan geven. Vooral met BI. Ik stond ook echt te kijken dat een vriendin van mij na een week (normale bevalling) alweer van alles in het huis deed, en die had er ook al 2 rondlopen. Ik werd al moe als ik het zag. Maar ja, die had ook geen BI natuurlijk, dus ik kan daar dan weer weinig over zeggen.
Ga je mee lekker winkelen? Nee dat is voor mij niet lekker meer. Oh toen ik blaablaa. Ja fijn voor je. Uit je vriendenlijst ermee. Lekker rustig
kun je nog goed slapen? Of gaat de buik toch in de weg zitten?quote:Op woensdag 11 februari 2015 03:35 schreef Danaa het volgende:
[..]
Thanks voor je reactie en aanmoediging. Je bent de eerste die reageert
Mwah, vroeg.... Ik voelde de eerste rond de 17/18 weken en toen was ik 25 kilo dikker dan nu. Buikvet doet natuurlijk weinig af aan wat je van binnen voelt.quote:Op dinsdag 10 februari 2015 16:08 schreef Mariposas het volgende:
[..]
Redelijk vroeg idd, maar placenta zit achter, dus voel het daardoor eerder. En weinig buikvetjes.
Ik heb zo tot voor kort ook nog relatief zwaar werk gedaan, omdat ik er geen/amper klachten van kreeg. Tot ik ineens na een dienst naar de bus liep en echt veel bekkenpijn had. En de fysiotherapeute zei dat ze de effecten van veel sjouwen goed kon zien en ik acuut niks meer mocht tillen. Dus nu ben ik toch maar wat voorzichtiger, ook als ik ergens niet direct last van krijg.quote:Op woensdag 11 februari 2015 06:45 schreef Mariposas het volgende:
[..]
Ik roep trouwens zelf vaak dat ik niet ziek maar zwanger ben.Als ik geen klachten krijg van een stal uitmesten, fietsen of wat dan ook, waarom zou ik het niet doen. Voel me niet echt anders dan voorheen.
Ik zeg ook niet dat het echt vroeg is, het is redelijk vroeg omdat het ook heel normaal is als je pas met 20 weken wat voelt. Dunno about buikvet, maar ik voel het ook tegen m'n hand als ik die op m'n buik leg. Zit dan een vrij dunne laag tussen zonder placenta daar en vet.quote:Op woensdag 11 februari 2015 07:42 schreef McLaura het volgende:
[..]
Mwah, vroeg.... Ik voelde de eerste rond de 17/18 weken en toen was ik 25 kilo dikker dan nu. Buikvet doet natuurlijk weinig af aan wat je van binnen voelt.
Veel sjouwen doe ik ook niet, zwaarste wat ik doe is 3 x pw een stal uitmesten. En let er goed op dat ik het ergonomisch doe. Gelukkig gaan de paarden in maart op het land, dan hoef ik nog minder uit te mesten.quote:Op woensdag 11 februari 2015 07:53 schreef lunapuella het volgende:
[..]
Ik heb zo tot voor kort ook nog relatief zwaar werk gedaan, omdat ik er geen/amper klachten van kreeg. Tot ik ineens na een dienst naar de bus liep en echt veel bekkenpijn had. En de fysiotherapeute zei dat ze de effecten van veel sjouwen goed kon zien en ik acuut niks meer mocht tillen. Dus nu ben ik toch maar wat voorzichtiger, ook als ik ergens niet direct last van krijg.
Ff teruggelezen, is er een echo gemaakt? Uitwendig is niet te voelen of een kin wel of niet op de borst zit namelijkquote:Op woensdag 11 februari 2015 03:35 schreef Danaa het volgende:
[..]
Thanks voor je reactie en aanmoediging. Je bent de eerste die reageert
Gadverdamme!!!quote:Op woensdag 11 februari 2015 08:06 schreef -Spring het volgende:
Mogge! Ik heb gedroomd dat de baby nu al geboren werd. Ze was piepklein en ik moest r de rest van de draagtijd in mn mond houden om te overleven. Ze veranderde alleen in een grote, dikke witte larf die door mn mond heen krioelde. Ik kon r nauwelijks meer binnenhouden. Op een gegeven moment walgde ik er zo van dat ik r in stukken heb gekauwd. Kokhalzend. De stukken heb ik in Parijs op straat gespuugd.
Je kunt bij babyzwemmen precies zien wie mvm heeft gesteund....quote:Op dinsdag 10 februari 2015 22:33 schreef Malteser het volgende:
Klumsy: leuk dat je een mooie pretecho hebt gehad. En het zwemparadijs verklaart je mooie buik!
Danaa: ook weer goedgekeurd. Baby Danaa: doe jij je kin eens mooi op de borst!
Starbuck: mooie echoplaatjes. Ondanks foto van foto wel duidelijk te zien!
Haags kwartiertje: welkom!
Melliemuis: een sticker! Heel fijn!
E
DJMO: hoe is je nieuwe stofzuiger?
Twist: balen van je blaasontsteking. Goed dat je het liet checken. Beterschap!
MM: zei je cake? Jum! Was 'ie goed gelukt?
Mariposas: je voelt de baby![]()
MevrouwCactus: fijn dat alles goed was bij de gyn!!
Skoap: dag toch een beetje goed doorgekomen?
Faptist: fijn dat je goedgekeurd bent! Vind je het vervelend dat je 'over' moet naar de gyn? Of is het oké voor je?
Zo, klein beetje bijgelezen. MvM was hier, wat is de wikkeldeken zacht!
Leuk hè! Die van mij voelde hem afgelopen vrijdag (21+5) voor het eerst.quote:Op woensdag 11 februari 2015 08:12 schreef lunapuella het volgende:
Gisteren kon mijn man de baby trouwens voor het eerst ook voelen, zo bijzonder
quote:Op woensdag 11 februari 2015 08:06 schreef -Spring het volgende:
Mogge! Ik heb gedroomd dat de baby nu al geboren werd. Ze was piepklein en ik moest r de rest van de draagtijd in mn mond houden om te overleven. Ze veranderde alleen in een grote, dikke witte larf die door mn mond heen krioelde. Ik kon r nauwelijks meer binnenhouden. Op een gegeven moment walgde ik er zo van dat ik r in stukken heb gekauwd. Kokhalzend. De stukken heb ik in Parijs op straat gespuugd.
Zijn keiverse strepen, heb het maar even in het update topic gezet.quote:Op woensdag 11 februari 2015 09:30 schreef L-E het volgende:
[..]
Oh dat heb ik gemist, gefeliciteerd!
*Onmeunig harde Twente boks!*quote:Op woensdag 11 februari 2015 09:45 schreef _happy_ het volgende:
32 weken vandaag!![]()
En, as we speak, een onzettend (wil steeds onmeunig typpen, maar denk dat de mensen die niet uit Twente komen daar niks van snappen) bewegelijke baby!
*boks*quote:
Jouw breinquote:Op woensdag 11 februari 2015 08:06 schreef -Spring het volgende:
Wauwquote:Op woensdag 11 februari 2015 08:06 schreef -Spring het volgende:
Ik voelde mijn neefje inderdaad ook voor de 20 weken al, mijn zusje is behoorlijk slank. Ik ben 20w zwanger nu, van de tweede. Ik heb gisteravond de baby voor het eerst aan de buitenkant gevoeld en dat vond ik al superbijzonder. Bij de oudste lag de placenta voor en voelde ik pas veel later iets aan de buitenkant. Nu heb ik behoorlijk wat vel/buikvet (45 kg afgevallen) dus ik had het nog niet verwacht.quote:Op woensdag 11 februari 2015 07:59 schreef Mariposas het volgende:
[..]
Ik zeg ook niet dat het echt vroeg is, het is redelijk vroeg omdat het ook heel normaal is als je pas met 20 weken wat voelt. Dunno about buikvet, maar ik voel het ook tegen m'n hand als ik die op m'n buik leg. Zit dan een vrij dunne laag tussen zonder placenta daar en vet.
Voor mij maakt het allemaal niets uit. Mijn baby doet wat hij wil en ligt lekker zoals hij wil. Ik vind het primaquote:Op woensdag 11 februari 2015 08:25 schreef mignonne het volgende:
[..]
Ff teruggelezen, is er een echo gemaakt? Uitwendig is niet te voelen of een kin wel of niet op de borst zit namelijk(en met een echo ook heel lastig te bepalen). Overigens maakt het ook geen klap uit
misschien dat dat nog scheelt voor je gemoedsrust
t wordt pas een dingetje ver tijdens je bevalling, maar vrijwel alle kinderen doen door de weeënkracht automagisch hun kind op de borst. Ik vind het een bijzondere mededeling van je dokter/verloskundige. Typisch zoiets waar mensen zich dan zorgen over zouden kunnen maken maar wat in de praktijk volstrekt betekenisloos is.
mijn voorlopige datum is 23 oktoberquote:Op woensdag 11 februari 2015 14:18 schreef Mariposas het volgende:
Welkom nieuwe zwangeren! Zitten we nog in oktober qua due date, of is november al in zicht?
Wordt ook tijd dat het september lijstje aangevuld wordt!
Nogvoor de bloeddruk van Lijn en het hartje van Joyce! Fijn dat jouw bloeddruk ook goed blijft, Fannetje
quote:Op woensdag 11 februari 2015 14:39 schreef Cassandra87 het volgende:
[..]
mijn voorlopige datum is 23 oktober
Zal ik me dan maar melden als vrijwilliger?quote:Op woensdag 11 februari 2015 14:18 schreef Mariposas het volgende:
quote:Op woensdag 11 februari 2015 14:51 schreef Mineola het volgende:
[..]
Zal ik me dan maar melden als vrijwilliger?![]()
Living on the edgemaar ik durf het wel aan denk ik
ermahgerdquote:Op woensdag 11 februari 2015 14:51 schreef Mineola het volgende:
[..]
Oooh!!!!!!!quote:Op woensdag 11 februari 2015 14:51 schreef Mineola het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 11 februari 2015 14:51 schreef Mineola het volgende:
[..]
Gefeliciteerd!!quote:Op woensdag 11 februari 2015 14:51 schreef Mineola het volgende:
[..]
quote:
Nou, ik dan ook maar...quote:Op woensdag 11 februari 2015 14:18 schreef Mariposas het volgende:
Welkom nieuwe zwangeren! Zitten we nog in oktober qua due date, of is november al in zicht?
And so on. De arme man.quote:''Hoeveel getuigen zullen er aanwezig zijn?"
Ik: ''Weet ik niet!"
''Welke naam wilt u aannemen?''
"Weet ik niet!"
''Wilt u in gemeenschap van goederen trouwen?"
''Weet ik niet!''
Ja, joh, laat maar komen die zwangeren!quote:Op woensdag 11 februari 2015 15:12 schreef Aoraki het volgende:
[..]
Nou, ik dan ook maar...
Voorlopige datum 22 september. Kloppend hartje aanwezig!
Het wordt onze derde.
Hey wat leuk!! Gefeliciteerdquote:Op woensdag 11 februari 2015 15:12 schreef Aoraki het volgende:
[..]
Nou, ik dan ook maar...
Het wordt onze derde.
Ja, ben wel goed voorgelicht door de meneer van het trouwloket inmiddelsquote:Op woensdag 11 februari 2015 15:22 schreef Cholula het volgende:
Gefeliciteerd Mineola en Aoraki![]()
Lekkere actie LuDann! Vergeet bij de ondertrouw niet dat je dan wel je getuigen door moet geven. Tenminste dat dacht ik, maar nu weet ik het niet meer zeker.
Ik ben weer goedgekeurd door de vk. Frits houdt netjes zijn P95 lijntje aan en er wordt verwacht dat hij ongeveer 8 pond zal zijn.
Oh, wat fijn! Dat zal me een opluchting zijn zeg! Van harte gefeliciteerd met dat goede nieuws.quote:Op woensdag 11 februari 2015 15:24 schreef FlyingFish het volgende:
Om maar in de goed nieuws sfeer te blijven: de uitslag van de nipt was goedSuper blij mee, ondanks dat de kans op een goede uitslag heel veel groter was dan een slechte blijf je toch denken aan 'wat als...' En na 1,5e week ook al de uitslag! We moeten nu alleen na de bevalling nog een kort vragenlijstje invullen met de uiteindelijke afloop, voor hun eigen onderzoek.
Nu dus tijd om daadwerkelijk de dingen te gaan regelen die we voor ons uit geschoven hebben!
Gefeliciteerd alle nieuwe zwangeren!
Ik las trouwkroketquote:Op woensdag 11 februari 2015 15:25 schreef LuDann het volgende:
[..]
Ja, ben wel goed voorgelicht door de meneer van het trouwloket inmiddels.
Supernieuws Cholula. Flinke baby.
He! Weer een uit onze eerste lichting!quote:Op woensdag 11 februari 2015 15:12 schreef Aoraki het volgende:
[..]
Nou, ik dan ook maar...
Het wordt onze derde.
Heerlijk dat geshop!quote:Op woensdag 11 februari 2015 15:34 schreef Risu het volgende:
Woah, wat een goed nieuws allemaal!nieuwe zwangeren, goede bloeddruk, kloppende hartjes en meer gejubel!
Blije dag!
Ik heb net een badje gekocht, mocht wel een keer vond ik.en wat extra hoeslakentjes, want 2 was wel erg weinig. Nou is het klaar. (naja klaar, even nog badkamer poetsen, kast uitmesten, klossen halen en de kinderwagen en kinderstoel hierheen halen, oh en luiers in huis. Maar dat kan nog wachten. Ben nog laaaaang niet aan de beurt. )
Heb alleen geen luieremmer, maar die vond ik niet nodig, ik wil em meteen in de kliko hebben. Vieze zooi in mijn (haar) kamer. Schoonmoeder meteen van jaaaa dat doe je drie keer en daarna ook niet meer hoor. We zullen zien. Kan altijd nog gehaald worden.
Oooooh wat zullen jullie opgelucht zijn! Een glaasje Pasdutout voor jullie dus!quote:Op woensdag 11 februari 2015 15:24 schreef FlyingFish het volgende:
Om maar in de goed nieuws sfeer te blijven: de uitslag van de nipt was goedSuper blij mee, ondanks dat de kans op een goede uitslag heel veel groter was dan een slechte blijf je toch denken aan 'wat als...' En na 1,5e week ook al de uitslag! We moeten nu alleen na de bevalling nog een kort vragenlijstje invullen met de uiteindelijke afloop, voor hun eigen onderzoek.
Nu dus tijd om daadwerkelijk de dingen te gaan regelen die we voor ons uit geschoven hebben!
Gefeliciteerd alle nieuwe zwangeren!
quote:Op woensdag 11 februari 2015 15:47 schreef Melliemuis het volgende:
Wat een goed nieuws vandaag!!![]()
Welkom Mineola en Aoraki![]()
![]()
En gelukkig een goede NIPT voor FF, wat fijn!!
Raam van kinderkamer kijkt uit over de tuin, misschien kliko onder het raam zetten en dan mikken![]()
oh, wacht. we hebben geen kliko![]()
Pasdutout, wat is dat?quote:Op woensdag 11 februari 2015 15:47 schreef Limone het volgende:
[..]
Oooooh wat zullen jullie opgelucht zijn! Een glaasje Pasdutout voor jullie dus!
quote:Op woensdag 11 februari 2015 15:52 schreef Risu het volgende:
[..]En dan dernaast en flats zo de bruine smurrie over straat.
Al onze kamers zitten aan de voorkant, en de beneden verdieping is groter dan de rest en steekt dus achter een stuk uit. (L vorm zeg maar) dus al die luiers verzamelen wij gewoon op het dak.![]()
jaaaaaaaaaaaa een babymandarijnquote:Op woensdag 11 februari 2015 14:51 schreef Mineola het volgende:
[..]
Waarom ook niet, niemand die het ziet toch?quote:Op woensdag 11 februari 2015 15:52 schreef Risu het volgende:
[..]En dan dernaast en flats zo de bruine smurrie over straat.
Al onze kamers zitten aan de voorkant, en de beneden verdieping is groter dan de rest en steekt dus achter een stuk uit. (L vorm zeg maar) dus al die luiers verzamelen wij gewoon op het dak.![]()
6 hoog hier, maar de luiers gaan gewoon in de prullenbak hoor, poepluiers in n luierzakje en nergens last van.quote:Op woensdag 11 februari 2015 16:21 schreef Shopaholic1984 het volgende:
WoW wat een goed nieuws allemaal! Welkom nieuwe zwangeren.
Een FF, fijn dat de uitslag goed was!
Hier wel een luieremmer. Maar we wonen ook 5 hoog. Ga niet steeds naar beneden lopen om de luier in de ondergrondse container te gooien
Wel een ietsje grotere luieremmer, want 2 baby's!
Nog nooit van gehoordquote:Op woensdag 11 februari 2015 16:49 schreef Limone het volgende:
[..]
Alcoholvrije wijn van de grapedistrict. De enige die ik wel te hachelen vind!
[ afbeelding ]
Neem deze dan mee! Het is echt een aanrader.quote:Op woensdag 11 februari 2015 17:22 schreef FlyingFish het volgende:
[..]
Nog nooit van gehoordIk hou het voorlopig wel gewoon op wijnloze wijn! Ben toch geen grote drinker dus kan prima nog een half jaartje zonder! Alleen straks op wintersport in Frankrijk zal ik het wel even missen...
Ik wil wel graag naar 6 augustus!quote:Op woensdag 11 februari 2015 17:32 schreef McLaura het volgende:
Wie wil er in de OP van de nieuwe zwangeren?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"
Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad - My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen
Alcoholvrije Paulaner! Oh wacht, Frankrijk...quote:Op woensdag 11 februari 2015 17:22 schreef FlyingFish het volgende:
[..]
Nog nooit van gehoordIk hou het voorlopig wel gewoon op wijnloze wijn! Ben toch geen grote drinker dus kan prima nog een half jaartje zonder! Alleen straks op wintersport in Frankrijk zal ik het wel even missen...
Daar ben je dan eindelijkquote:Op woensdag 11 februari 2015 14:51 schreef Mineola het volgende:
[..]
op zich valt het wel mee denk ik .. Hij was vooral geschrokken en de huisarts mocht het niet schoonmaken, laat staan hechten (MAMA DOEN! NIET JIJ!) , dus op naar het ziekenhuis. Daar hetzelfde verhaal, maar goed, daar hij is vakkundig gelijmd en kreeg hij een cadeautje en de mededeling dat hij twee dagen niet mag douchen. Kind beledigd want wilde ineens perse douchen natuurlijk. Jan beledigd omdat hij géén cadeautje kreegquote:Op woensdag 11 februari 2015 20:21 schreef Fannetje het volgende:
Welkom Mineola en Aoraki!
Jeej, een goede Nipt voor FF!
Minder leuk nieuws bij DJMO... hopelijk heeft hij er niet teveel last van...
Jeetje, vervelend. Moet je ook vannacht elke keer gaan checken in verband met mogelijke hersenschudding of dat niet?quote:Op woensdag 11 februari 2015 21:00 schreef DJMO het volgende:
[..]
op zich valt het wel mee denk ik .. Hij was vooral geschrokken en de huisarts mocht het niet schoonmaken, laat staan hechten (MAMA DOEN! NIET JIJ!) , dus op naar het ziekenhuis. Daar hetzelfde verhaal, maar goed, daar hij is vakkundig gelijmd en kreeg hij een cadeautje en de mededeling dat hij twee dagen niet mag douchen. Kind beledigd want wilde ineens perse douchen natuurlijk. Jan beledigd omdat hij géén cadeautje kreegEn toen ik onderweg naar huis tegen Geert zei dat ik hem morgen maar thuis houd van de psz kreeg ik een diepe zucht van Jan: "Shit; ik ben leerplichtig .. ik wil ook thuisblijven"
Ik heb ze thuis maar aan een tosti met curry gezet, want om om kwart over zes nog drie kwartier in de keuken staan zag ik niet zitten. Dan morgen maar bami .. Zelf heb ik nu net m'n avondeten op en verlang ik naar een hete douche en m'n bed. Maar ik zal eerst rond tien uur nog bij Geert gaan kijken (wat er wel op uit zal draaien dat hij daarna in mijn bed kruipt)
ik heb geen wek-advies meegehad, maar zoals gezegd, hij zal wel in mijn bed kruipen (zoals de afgelopen week eigenlijk bijna standaardquote:Op woensdag 11 februari 2015 21:03 schreef LuDann het volgende:
[..]
Jeetje, vervelend. Moet je ook vannacht elke keer gaan checken in verband met mogelijke hersenschudding of dat niet?
Ik snap je verhaal. Toevallig heb ik twee bruiloften in Engeland gehad waarbij het minder gek is om na je eerste gekregen drankje de rest zelf te betalen. Dat was dus bij beide bruiloften zo.quote:Op woensdag 11 februari 2015 20:57 schreef LuDann het volgende:
Oke, ik heb even jullie eerlijke mening nodig.
Wij gaan dus trouwen, zoals we al een jaar van plan zijn op 12 mei aanstaande. Nu was in de eerste instantie het plan om alleen de beide sets ouders en mijn broertje uit te nodigen, daarmee uit eten te gaan en that's it.
........
Wat vinden jullie? Zouden jullie het erg raar vinden om zelf voor je consumpties te moeten betalen op een trouw receptie? We gaan het wel gewoon uitleggen op de uitnodiging.
Ik vind het ook geen probleem dat mensen naar de ceremonie willen komen. Ze zijn van harte welkom, harstikke leuk. We wilden alleen dus voor de mensen die die moeite willen nemen iets regelen zodat ze niet meteen weer naar huis hoeven te rijden. Maarja, nu is er dus gezeur en gemiep omdat we zoiets willen doen, en als je dan zo'n zaaltje regelt dan willen er meteen weer een hoop meer mensen komen.quote:Op woensdag 11 februari 2015 22:02 schreef laziness het volgende:
Het is vrij gebruikelijk dat mensen naar de openbare ceremonie komen zonder dat ze verder zijn uitgenodigd.
Ik zou daar niet een zaaltje voor gaan regelen. Het is hun eigen keuze om dat te doen.
Ik ben het op twee en een halve week na, vier jaar lang voor geweest .. op de valreep moest meneer in z'n peutertijd nog even in het ziekenhuis terecht komenquote:Op woensdag 11 februari 2015 22:16 schreef Risu het volgende:
Nog even eenvoor de jongens van DJMO en DJMO zelf. Het blijven jongens he. Zal vast niet de laatste keer zijn.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |