Amersfoortquote:Op maandag 9 februari 2015 20:21 schreef Tante_Soesa het volgende:
Of (ook) een grote meet in het midden van het land?
Ah, sorry, daar was ik niet van op de hoogte. Ik dacht deze redelijk snel in te plannen omdat er in Z&G een aantal dames op knappen staan die eigenlijk ook wel willen komen.quote:Op maandag 9 februari 2015 20:17 schreef Stormqueen het volgende:
Voor de mensen die zuidelijker wonen: shandaly en ik waren toevallig ook een meet aan het bekokstoven in Eindhoven. Die hadden we voor 14 of 21 maart in gedachten.
Ik kijk wel even of dat dan nog zin heeft, ligt er aan wanneer deze dan is en of er dan nog animo is.
Dan lijkt me daar ook een meet organiseren een leuker idee misschien? Maar dat is misschien een beetje vanuit egoistische beweegredenen van mij, ik ken helemaal niemand die zwanger is of kinderen heeft bij mij in de buurt en zou er graag wat leren kennen. Vandaar dat ik deze meet in Noord-Holland wil doen.quote:Op maandag 9 februari 2015 20:21 schreef Tante_Soesa het volgende:
Of (ook) een grote meet in het midden van het land?
En ditquote:Op maandag 9 februari 2015 21:17 schreef LuDann het volgende:
Dan lijkt me daar ook een meet organiseren een leuker idee misschien? Maar dat is misschien een beetje vanuit egoistische beweegredenen van mij, ik ken helemaal niemand die zwanger is of kinderen heeft bij mij in de buurt en zou er graag wat leren kennen. Vandaar dat ik deze meet in Noord-Holland wil doen.
Nice!quote:Op maandag 9 februari 20:17 schreef Stormqueen het volgende:
Voor de mensen die zuidelijker wonen: shandaly en ik waren toevallig ook een meet aan het bekokstoven in Eindhoven. Die hadden we voor 14 of 21 maart in gedachten.
Ik kijk wel even of dat dan nog zin heeft, ligt er aan wanneer deze dan is en of er dan nog animo is.
+1quote:Op maandag 9 februari 2015 21:38 schreef Phaidra het volgende:
Overigens ben ik voorstander van een iets kleinschaliger meet ipv een grote in het midden van het land. Ik ben niet zo heel geschikt voor massale meets, zeker hoogzwanger en/of met minibaby zie ik dat niet zitten.
aankomende zondag kan ik helaas niet. Volgende week zou ik wel kunnen. Haarlem is rustiger (en dus kindvriendelijker lijkt mij) Amsterdam is idd een stuk drukker. Als ik mijn voorkeur moet uitspreken zou ik voor haarlem kiezenquote:Op dinsdag 10 februari 2015 10:17 schreef LuDann het volgende:
Ja, nu is het gelijkspel.
Ik heb Haarlem gestemd, ik weet daar de weg beter en wat geschikte kindervriendelijke tentjes in de buurt van het station enzo. Maar Amsterdam vind ik ook prima. Ik ben daar alleen niet zo bekend met kindvriendelijke plekken om af te spreken. Het is er zo druk ook.
Dus nu moeten we kiezen, gaan we voor Haarlem of Amsterdam?
Ik bedacht me ook nog dat we ook aankomende zondag af kunnen spreken, of is dat te vroeg dag? Phaidra is namelijk de 22e uitgerekend dacht ik.
En zullen we dan een zondag overdag doen of zijn er mensen die echt niet kunnen op een zondag?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |