Tnx! En het is natuurlijk niet voor altijd. Dus dan ga ik dat straks ook maar doen!quote:Op dinsdag 10 februari 2015 10:05 schreef McLaura het volgende:
[..]
Dat is bij mijn ouders ook zo en dat gaat dus wel. Het elastiek van Hema is lang genoeg en hoe groot is de kans dat je op de 5 cm aan het hoofd- of voeteneind knoeit?
quote:Op dinsdag 10 februari 2015 11:01 schreef Shopaholic1984 het volgende:
[..]
Tnx! En het is natuurlijk niet voor altijd. Dus dan ga ik dat straks ook maar doen!
Gewoon doen hoorquote:Op dinsdag 10 februari 2015 11:06 schreef klumsy het volgende:
ons bed is ook 210 lang, dus ik ga ook maar eens kijken bij de Hema
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Semper frakkin fi!
quote:Op dinsdag 10 februari 2015 11:23 schreef Starbuck_ het volgende:
Ik heb nog geprobeerd duidelijke foto's van de echo van gisteren te maken maar dat is niet echt gelukt. Sowieso vond ik het beeld veel duidelijker dan de foto's die we meekregen:Een frummeltjeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Hebben jullie een werktitel?
Krijg nou wat, een man in dit topic.quote:Op dinsdag 10 februari 2015 11:31 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Mijn vriendin is 21-7 uitgerekend. Kan dat in de OP
.
Alles gaat goed! Over 1,5 week weten we het geslacht.
Trots!!
Zat rond te neuzen op het forum en kwam toen hier terechtquote:Op dinsdag 10 februari 2015 11:32 schreef LuDann het volgende:
[..]
Krijg nou wat, een man in dit topic.![]()
Gefeliciteerd en welkom.Hebben jullie een voorkeur voor een geslacht?
Je bent niet de enige pappa die hier post hoor, maar ze zijn zeldzaam.quote:Op dinsdag 10 februari 2015 11:33 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Zat rond te neuzen op het forum en kwam toen hier terecht. Wilde mijn trots delen
Nee, die moeten we nog verzinnen.. Ik zal er eens over nadenkenquote:Op dinsdag 10 februari 2015 11:31 schreef LuDann het volgende:
[..]
Een frummeltje![]()
![]()
Hebben jullie een werktitel?
Halloquote:Op dinsdag 10 februari 2015 11:35 schreef Starbuck_ het volgende:
[..]
Nee, die moeten we nog verzinnen.. Ik zal er eens over nadenkenhaags_kwartiertje!
Mannen united!quote:Op dinsdag 10 februari 2015 11:31 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Mijn vriendin is 21-7 uitgerekend. Kan dat in de OP
.
Alles gaat goed! Over 1,5 week weten we het geslacht.
Trots!!
Die is wel erg leuk!quote:Op dinsdag 10 februari 2015 11:40 schreef LuDann het volgende:
Wat ik wel erg leuk vind is dat mijn vriend sinds een week of 2 mij nu aanspreekt met ''jullie'' in plaats van ''jij''.
''Moeten jullie een glas appelsap? Gaan jullie nog naar de supermarkt straks?"
Dat ja. Na een volgende koop ik er ook eentje. Tegen het liggend voeden en dat ze het dan zo aan de ene kant erin en via de andere kant er weer uit laten lopen enzoquote:Op dinsdag 10 februari 2015 10:03 schreef L-E het volgende:
Ik heb die matrasbeschermer vooral gekocht toen vanwege het vloeien na de bevalling, ik heb niet de illusie dat het sloten vruchtwater tegenhoudt tbh. En als je eenmaal een kindje hebt dat wel eens bij je in bed ligt is het wel fijn met kots- en plasongelukjes, enzo
oh, dat zou ik echt vreselijk vinden!quote:Op dinsdag 10 februari 2015 11:40 schreef LuDann het volgende:
Wij hadden Chewbacca maar eigenlijk zeggen we altijd gewoon 'baby'. Wat ik wel erg leuk vind is dat mijn vriend sinds een week of 2 mij nu aanspreekt met ''jullie'' in plaats van ''jij''.
''Moeten jullie een glas appelsap? Gaan jullie nog naar de supermarkt straks?"
Ik vind het leuk.quote:Op dinsdag 10 februari 2015 12:35 schreef Jagärtrut het volgende:
[..]
oh, dat zou ik echt vreselijk vinden!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |