abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_149532629
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 februari 2015 10:04 schreef _happy_ het volgende:
Zelfde toch, kwartslag draaien
8)7 c_/ c_/
Life is what happens while you are busy making other plans...
pi_149532682
Misschien kun je hem dan aanpassen Shop? Ik weet niet hoeveel behoefte je hebt aan een matrasbeschermer bij je voeten?

Ik wil hem inderdaad vooral voor na de bevalling. Vloeien, overgeven, mis poepen, dat soort dingen.

Ik sluit me aan bij skoap en ludann. Ik val ook echt heel laat in slaap, met als logisch gevolg dat ik in de loop van de dag ontzettend in kak. mantra: ik hoef nog maar tot vrijdag en dan mag ik slapen wanneer ik kan tot het moment dat Frits er is.
pi_149533219
Meld!
We zijn weer bij de VK geweest! Alles in orde. Hoofdje in bekken, alleen moet hij kin nog even op borst doen;)!

Volgende week iig inwendig onderzoek om te zien hoe ver het daar is.
  dinsdag 10 februari 2015 @ 11:01:13 #54
360012 Shopaholic1984
Girls just wanna have fun!
pi_149533606
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 februari 2015 10:05 schreef McLaura het volgende:

[..]

Dat is bij mijn ouders ook zo en dat gaat dus wel. Het elastiek van Hema is lang genoeg en hoe groot is de kans dat je op de 5 cm aan het hoofd- of voeteneind knoeit?
Tnx! En het is natuurlijk niet voor altijd. Dus dan ga ik dat straks ook maar doen!
pi_149533719
ons bed is ook 210 lang, dus ik ga ook maar eens kijken bij de Hema :)
Geboren om voor altijd lief te hebben... O+ Roan & Senna O+
pi_149533985
quote:
1s.gif Op dinsdag 10 februari 2015 11:01 schreef Shopaholic1984 het volgende:

[..]

Tnx! En het is natuurlijk niet voor altijd. Dus dan ga ik dat straks ook maar doen!
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 februari 2015 11:06 schreef klumsy het volgende:
ons bed is ook 210 lang, dus ik ga ook maar eens kijken bij de Hema :)
Gewoon doen hoor :) Waterdichte molton heet het, en is iets van 16,-
And if I could choose the world around me, the world I'd choose would all revolve 'round you
12/07/2009 om 12:07 kwam de zon op, om nooit meer onder te gaan....
En sinds 23/06/2015 staan er 2 zonnen aan onze hemel!
  dinsdag 10 februari 2015 @ 11:23:23 #57
426326 Starbuck_
Captain Kara Thrace
pi_149534071
Ik heb nog geprobeerd duidelijke foto's van de echo van gisteren te maken maar dat is niet echt gelukt. Sowieso vond ik het beeld veel duidelijker dan de foto's die we meekregen:

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Semper frakkin fi!
pi_149534203
Mijn vriendin is 21-7 uitgerekend :D. Kan dat in de OP :@.
Alles gaat goed! Over 1,5 week weten we het geslacht :).

Trots!! O+
Zonder wrijving geen glans
pi_149534211
quote:
7s.gif Op dinsdag 10 februari 2015 11:23 schreef Starbuck_ het volgende:
Ik heb nog geprobeerd duidelijke foto's van de echo van gisteren te maken maar dat is niet echt gelukt. Sowieso vond ik het beeld veel duidelijker dan de foto's die we meekregen:

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Een frummeltje *O* O+

Hebben jullie een werktitel?
pi_149534224
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 februari 2015 11:31 schreef haags_kwartiertje het volgende:

Trots!! O+
Krijg nou wat, een man in dit topic. :P

Gefeliciteerd en welkom. :Y Hebben jullie een voorkeur voor een geslacht?
pi_149534242
quote:
10s.gif Op dinsdag 10 februari 2015 11:32 schreef LuDann het volgende:

[..]

Krijg nou wat, een man in dit topic. :P

Gefeliciteerd en welkom. :Y Hebben jullie een voorkeur voor een geslacht?
Zat rond te neuzen op het forum en kwam toen hier terecht :D. Wilde mijn trots delen :D
Niet echt een voorkeur, zolang het maar gezond is :). Overigens denkt iedereen inclusief wijzelf dat het een meisje word :o
pi_149534265
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 februari 2015 11:33 schreef haags_kwartiertje het volgende:

[..]

Zat rond te neuzen op het forum en kwam toen hier terecht :D. Wilde mijn trots delen :D
Je bent niet de enige pappa die hier post hoor, maar ze zijn zeldzaam. ;)
  dinsdag 10 februari 2015 @ 11:35:10 #63
426326 Starbuck_
Captain Kara Thrace
pi_149534295
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 februari 2015 11:31 schreef LuDann het volgende:

[..]

Een frummeltje *O* O+

Hebben jullie een werktitel?
Nee, die moeten we nog verzinnen.. Ik zal er eens over nadenken :Y)

:W haags_kwartiertje!
Semper frakkin fi!
pi_149534341
quote:
14s.gif Op dinsdag 10 februari 2015 11:35 schreef Starbuck_ het volgende:

[..]

Nee, die moeten we nog verzinnen.. Ik zal er eens over nadenken :Y)

:W haags_kwartiertje!
Hallo :).

Wij noemen het voorlopig ukkie, tot het geboren is :@

We hebben overigens al twee meisjes en twee jongens namen bedacht :).
pi_149534362
Welkom :W

wat fijn dat jullie al uit namen zijn,,, hier ben ik er nog druk mee
Geboren om voor altijd lief te hebben... O+ Roan & Senna O+
pi_149534412
Wij hadden Chewbacca maar eigenlijk zeggen we altijd gewoon 'baby'. Wat ik wel erg leuk vind is dat mijn vriend sinds een week of 2 mij nu aanspreekt met ''jullie'' in plaats van ''jij''.

''Moeten jullie een glas appelsap? Gaan jullie nog naar de supermarkt straks?" :D
pi_149534855
Ein-de-lijk, mijn langverwachte sticker is binnen *O* . Controle bij de vk was eindelijk GOED. Ik ben geslaagd voor de suikertest. Alleen mijn bloeddruk was wat laag en mijn kind heeft besloten in stuit te liggen. Dus beter gaat hij weer draaien. Ook bleek hij behoorlijk boven de p90 lijn uit te komen dus de vk gokt op een lange baby.

Buiknaam: vriend en ik noemen hem 'Peanut', want hij leek net op een pinda op de eerste echo :D Onze vrienden hebben aan de andere kant besloten hem 'Armageddon (Rockefeller Thunderbird)' te noemen. Geen flauw idee waarom maar bij mij is het nooit blijven hangen. Zijn naam na geboorte hebben wij nog niet :')

En welkom nieuwe a.s. papa *O*
  dinsdag 10 februari 2015 @ 12:03:12 #68
396469 Nikooos
huizenlol.nl
pi_149534864
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 februari 2015 11:31 schreef haags_kwartiertje het volgende:

Trots!! O+
Mannen united! :P
pi_149534890
quote:
99s.gif Op dinsdag 10 februari 2015 12:03 schreef Nikooos het volgende:

[..]

Mannen united! :P
Boks!! _O_ :D
  Frontpage Koningin/Leukste user IRL dinsdag 10 februari 2015 @ 12:17:41 #70
147316 crew  DJMO
#trut
pi_149535181
Welkom H_K!

Fijn van je sticker Mellie!!

ik kan niet wachten tot vanavond; dan wordt m'n nieuwe stofzuiger geleverd O+ Er was volgens de bewindvoerder genoeg ruimte om m'n oude barrel (pas twee jaar oud, eerder al eens omgeruild door de fabrikant vanwege defecten zoals kapot oprolmechanisme van het snoer) in te ruilen voor een karcher nat- en droogzuiger O+ Toegegeven, de stofzakken zijn duur, maar je doet er wel tien keer zo lang mee _O- (inhoud van 17 liter, tov ca 2 liter in een normale stofzuiger :P )
Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"

Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad
- My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen
pi_149535186
Hier heet ze bubbel, en als ze druk is, is ze lekker aan het bubbelen.
Slapen gaat nog steeds prima eigenlijk, ik ben alleen m'n ritme kwijt sinds verlof, dus val dagelijks iets later in slaap, draai me om als vriend er uit gaat en blijf elke dag een half uurtje langer liggen. Als ze nog een paar week blijft zitten leef ik 's nachts :(. Maar goed, vast ook de laatste keren goed uitslapen voor de komende jaren :).
pi_149535209
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 februari 2015 11:40 schreef LuDann het volgende:
Wat ik wel erg leuk vind is dat mijn vriend sinds een week of 2 mij nu aanspreekt met ''jullie'' in plaats van ''jij''.

''Moeten jullie een glas appelsap? Gaan jullie nog naar de supermarkt straks?" :D
Die is wel erg leuk! :D

:* voor de slechte nachten

En welkom nieuwe papa! *G*

Hier echt snotverkouden en zo'n heerlijk droog hoestje erbij }:| hoor het ook constant om me heen, dus het zal wel heersen ofzo. Vind het zo zielig voor Mini; ik zie echt voor me dat ze steeds helemaal heen en weer geschud wordt :@

En vanmorgen urine laten checken omdat ik soms toch wel vaak moet plassen. Verder nergens last van, dus was eigenlijk meer uit voorzorg, maar blijk nu toch een blaasontsteking te hebben }:| Toch wel blij dat ik gegaan ben, maar tegelijkertijd vraag ik me af hoe lang ik er al mee rond loop...
Huisarts heeft meteen al antibiotica voorgeschreven, maar wilde ook dat m'n urine op kweek gezet werd, dus dat werd meteen een ritje ziekenhuis.

En toen heb ik zelf maar besloten dat ik een thuiswerkdagje heb vandaag :s)
pi_149535426
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 februari 2015 10:03 schreef L-E het volgende:
Ik heb die matrasbeschermer vooral gekocht toen vanwege het vloeien na de bevalling, ik heb niet de illusie dat het sloten vruchtwater tegenhoudt tbh. En als je eenmaal een kindje hebt dat wel eens bij je in bed ligt is het wel fijn met kots- en plasongelukjes, enzo :)
Dat ja. Na een volgende koop ik er ook eentje. Tegen het liggend voeden en dat ze het dan zo aan de ene kant erin en via de andere kant er weer uit laten lopen enzo :') en de plas-ongelukjes als ze 2 zijn }:| lekker op jouw helft, dat je denkt wat is het toch warm :?
en vloeien ja :X

Die standaardmatrasbeschermer uit kraampakket had ik nooit last van. Ik heb speciale anti-huismijt hoezen altijd op mijn bed, ik ben gewend aan het gekraak en plastic gevoel, ik kan niet zonder haha :D
:)
pi_149535614
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 februari 2015 11:40 schreef LuDann het volgende:
Wij hadden Chewbacca maar eigenlijk zeggen we altijd gewoon 'baby'. Wat ik wel erg leuk vind is dat mijn vriend sinds een week of 2 mij nu aanspreekt met ''jullie'' in plaats van ''jij''.

oh, dat zou ik echt vreselijk vinden!
pi_149536075
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 februari 2015 12:35 schreef Jagärtrut het volgende:

[..]

oh, dat zou ik echt vreselijk vinden!
Ik vind het leuk. O+

Maar hij doet het niet de hele tijd hoor, ik denk 25% van de keren dat hij me iets vraagt of iets zegt.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')