Peuter van drie sliep laatst op ons bed en ik was vergeten luier om te doen. We hebben ook idioot dure matrassenquote:Op maandag 9 februari 2015 20:59 schreef Limone het volgende:
Leuk McLaura! En fijn dat de SEO ook goed was.
Wij hebben een nogal dure matras, dus daar ligt sinds het einde van de zwangerschap een matrasbeschermer van de IKEA op. Aanrader, ook voor na de bevalling. Voor als je bijvoorbeeld een projectielbraakje krijgt. Of als je denkt "1 minuutje zonder luier kan best!"
Ik wou dat ik van het bestaan van een matrasbeschermer wist toen ik nog studeerde..
Done!quote:Op maandag 9 februari 2015 21:21 schreef coccinelle het volgende:
McLaura; zou je mijn UD willen verplaatsen naar 25 augustus? Met termijnecho ben ik 1 dagje vooruit gezet
hiervind je iig ervaringsdeskundigen!quote:Op maandag 9 februari 2015 21:19 schreef Vlindur het volgende:
Hééél goed idee!
Weet iemand hier wat over stuitbevallingen? Liefst eigen ervaringen, maar links naar goede sites zijn ook goed. Ik wil me alvast wat gaan inlezen, want meneer blijft stug met zn billen in mn bekken hangen en draait zo rondjes![]()
![]()
![]()
Hij heeft nog 10 weken om te draaien, alle tijd natuurlijk. Maar ik wil me nu gewoon inlezen
Thnx!quote:Op maandag 9 februari 2015 22:34 schreef Heliotrope het volgende:
[..]
hiervind je iig ervaringsdeskundigen!
Tinuviel heeft 2 stuitbevallingen gedaan op de natuurlijke manierquote:
Beterschapquote:Op dinsdag 10 februari 2015 07:36 schreef LuDann het volgende:
Buh, verkouden en grieperig en zo kut geslapen... Voel me superzielug nu.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Geboren om voor altijd lief te hebben... O+ Roan & Senna O+
Deze volgens mij: http://www.ikea.com/nl/nl/catalog/products/10281212/quote:Op dinsdag 10 februari 2015 09:51 schreef Cholula het volgende:
Over de matras beschermer van de IKEA: hoe heet dat ding dan?
Fritsje
Ik denk dat deze bedoeld wordt:quote:Op dinsdag 10 februari 2015 09:51 schreef Cholula het volgende:
Over de matras beschermer van de IKEA: hoe heet dat ding dan?
Fritsje
bedoel je niet 180 * 200? want die maat kan je wel krijgen bij die link van mij.quote:
Dat is ook een beetje het standaard verhaal hier. Ik slaap meestal pas laat en vriendlief zet elke dag om 5 uur zijn wekker. En dan nog een uur op snooze drukken... Hij wordt er niet wakker van maar ik wel.quote:Op dinsdag 10 februari 2015 08:39 schreef Skoap het volgende:
Ik sliep helaas pas tegen 3 uur
Voel me echt super brak nu. Mijn man moest er vanmorgen ook nog eens om 5 uur uit, dus toen zijn wekker ging schrok ik wakker en viel ik tegen 6 uur pas weer in slaap. Dit gaat een topdag worden
quote:Op dinsdag 10 februari 2015 08:44 schreef Omentielvo het volgende:
Ik ben eigenlijk toe aan een nieuwe baby. Maar de ud van de eerstvolgende duurt nog een week
quote:Op dinsdag 10 februari 2015 09:36 schreef klumsy het volgende:
FritsjeKjoet!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ja die zocht ik! Hij had eerst een andere naam (iets met skyda dacht ik), maar was vervolgens niet meer te vinden. Thanks!quote:Op dinsdag 10 februari 2015 09:55 schreef Skoap het volgende:
[..]
Deze volgens mij: http://www.ikea.com/nl/nl/catalog/products/10281212/
Hij heette eerst skyda hogt idd. Tenminste, die ik heb.quote:Op dinsdag 10 februari 2015 10:03 schreef Cholula het volgende:
[..]
Ja die zocht ik! Hij had eerst een andere naam (iets met skyda dacht ik), maar was vervolgens niet meer te vinden. Thanks!
Zelfde toch, kwartslag draaienquote:Op dinsdag 10 februari 2015 10:01 schreef Skoap het volgende:
[..]
bedoel je niet 180 * 200? want die maat kan je wel krijgen bij die link van mij.
Dat is bij mijn ouders ook zo en dat gaat dus wel. Het elastiek van Hema is lang genoeg en hoe groot is de kans dat je op de 5 cm aan het hoofd- of voeteneind knoeit?quote:Op dinsdag 10 februari 2015 10:03 schreef Shopaholic1984 het volgende:
Hmmm, die matrasbeschermers zullen bij ons niet gaan. Ons matras is 210. Daar hebben ze op vrij weinig plekken iets voor.
Tnx! En het is natuurlijk niet voor altijd. Dus dan ga ik dat straks ook maar doen!quote:Op dinsdag 10 februari 2015 10:05 schreef McLaura het volgende:
[..]
Dat is bij mijn ouders ook zo en dat gaat dus wel. Het elastiek van Hema is lang genoeg en hoe groot is de kans dat je op de 5 cm aan het hoofd- of voeteneind knoeit?
quote:Op dinsdag 10 februari 2015 11:01 schreef Shopaholic1984 het volgende:
[..]
Tnx! En het is natuurlijk niet voor altijd. Dus dan ga ik dat straks ook maar doen!
Gewoon doen hoorquote:Op dinsdag 10 februari 2015 11:06 schreef klumsy het volgende:
ons bed is ook 210 lang, dus ik ga ook maar eens kijken bij de Hema
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Semper frakkin fi!
quote:Op dinsdag 10 februari 2015 11:23 schreef Starbuck_ het volgende:
Ik heb nog geprobeerd duidelijke foto's van de echo van gisteren te maken maar dat is niet echt gelukt. Sowieso vond ik het beeld veel duidelijker dan de foto's die we meekregen:Een frummeltjeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Hebben jullie een werktitel?
Krijg nou wat, een man in dit topic.quote:Op dinsdag 10 februari 2015 11:31 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Mijn vriendin is 21-7 uitgerekend. Kan dat in de OP
.
Alles gaat goed! Over 1,5 week weten we het geslacht.
Trots!!
Zat rond te neuzen op het forum en kwam toen hier terechtquote:Op dinsdag 10 februari 2015 11:32 schreef LuDann het volgende:
[..]
Krijg nou wat, een man in dit topic.![]()
Gefeliciteerd en welkom.Hebben jullie een voorkeur voor een geslacht?
Je bent niet de enige pappa die hier post hoor, maar ze zijn zeldzaam.quote:Op dinsdag 10 februari 2015 11:33 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Zat rond te neuzen op het forum en kwam toen hier terecht. Wilde mijn trots delen
Nee, die moeten we nog verzinnen.. Ik zal er eens over nadenkenquote:Op dinsdag 10 februari 2015 11:31 schreef LuDann het volgende:
[..]
Een frummeltje![]()
![]()
Hebben jullie een werktitel?
Halloquote:Op dinsdag 10 februari 2015 11:35 schreef Starbuck_ het volgende:
[..]
Nee, die moeten we nog verzinnen.. Ik zal er eens over nadenkenhaags_kwartiertje!
Mannen united!quote:Op dinsdag 10 februari 2015 11:31 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Mijn vriendin is 21-7 uitgerekend. Kan dat in de OP
.
Alles gaat goed! Over 1,5 week weten we het geslacht.
Trots!!
Die is wel erg leuk!quote:Op dinsdag 10 februari 2015 11:40 schreef LuDann het volgende:
Wat ik wel erg leuk vind is dat mijn vriend sinds een week of 2 mij nu aanspreekt met ''jullie'' in plaats van ''jij''.
''Moeten jullie een glas appelsap? Gaan jullie nog naar de supermarkt straks?"
Dat ja. Na een volgende koop ik er ook eentje. Tegen het liggend voeden en dat ze het dan zo aan de ene kant erin en via de andere kant er weer uit laten lopen enzoquote:Op dinsdag 10 februari 2015 10:03 schreef L-E het volgende:
Ik heb die matrasbeschermer vooral gekocht toen vanwege het vloeien na de bevalling, ik heb niet de illusie dat het sloten vruchtwater tegenhoudt tbh. En als je eenmaal een kindje hebt dat wel eens bij je in bed ligt is het wel fijn met kots- en plasongelukjes, enzo
oh, dat zou ik echt vreselijk vinden!quote:Op dinsdag 10 februari 2015 11:40 schreef LuDann het volgende:
Wij hadden Chewbacca maar eigenlijk zeggen we altijd gewoon 'baby'. Wat ik wel erg leuk vind is dat mijn vriend sinds een week of 2 mij nu aanspreekt met ''jullie'' in plaats van ''jij''.
''Moeten jullie een glas appelsap? Gaan jullie nog naar de supermarkt straks?"
Ik vind het leuk.quote:Op dinsdag 10 februari 2015 12:35 schreef Jagärtrut het volgende:
[..]
oh, dat zou ik echt vreselijk vinden!
Ik heb ongeveer het zelfde verloop gehad. Ook heel erg lam geweest, maar dat begint nu na 16+4 wel beter te worden. Ook het slapen lukt beter. Alleen een beetje last van de ligging op de zij, want ik ben een echte buikslaper. Maar ook dat went. Alleen de dromen blijven nog steeds een beetje raar...quote:Op dinsdag 10 februari 2015 08:18 schreef Jagärtrut het volgende:
Ik had het ook, Skoap. Bij mij begint het nou beter te worden. Ik wordt nog steeds 3 of 4x wakker per nacht, maar lig niet meer uren wakker.
Ik heb ook echt weer een beetje meer energie nu, dat voelt zo fijn. Ik was echt lam vanaf 5 weken tot 8 weken ofzo.
Nu alweer bijna 10 weken. De tijd begint ook weer sneller te gaan....
Oh, zo ver denk ik er niet eens over na. Het gaat erom dat je met z'n 2en bent en technisch gezien inderdaad een 'jullie' toch? Vanmorgen zei mijn tandarts ook zoiets toen ik m'n jas uit deed. "Oh, je bent niet alleen zo te zien, gezellig!"quote:Op dinsdag 10 februari 2015 13:19 schreef Cholula het volgende:
Ik zou het ook niet grappig vinden om met jullie aangesproken te worden, maar dat komt doordat ik het belangrijk vind dat ik niet alleen gezien word als moeder.
Nou dat wilde ik echt precies hetzelfde zeggen!quote:Op dinsdag 10 februari 2015 13:27 schreef L-E het volgende:
Ik vind dat 'jullie' gewoon heel schattig. Ik ga er vanuit dat de man in mijn leven me wel ziet als meer dan alleen moeder
Ohja, dan kan ik me er wat bij voorstellen ja. M'n schoonmoeder vraagt ook standaard eerst hoe het met 'haar' kleindochter gaat (ja, stoor me inderdaad aan dat bezittelijke voornaamwoord, ook al klopt hetquote:Op dinsdag 10 februari 2015 13:33 schreef Cholula het volgende:
Dat ben ik ook met jullie eens twist en L-E. Ik kreeg alleen jeuk van mijn moeder en schoonouders die, in hun enthousiasme, mij enkel zagen als de drager van hun kleinzoon. Vandaar dat ik het niet zo leuk zou vinden als ik constant aangesproken zou worden met 'jullie'. Maar het is al genuanceerd door ludann, het is niet de hele tijd, maar af en toe.
Oja, dat doet mijn moeder ook, maar vind het niet zo erg. Ze vind het allemaal zo leukquote:Op dinsdag 10 februari 2015 13:38 schreef twist02 het volgende:
[..]
Ohja, dan kan ik me er wat bij voorstellen ja. M'n schoonmoeder vraagt ook standaard eerst hoe het met 'haar' kleindochter gaat (ja, stoor me inderdaad aan dat bezittelijke voornaamwoord, ook al klopt het) en daarna hoe het met mij / m'n vriend gaat
Da's inderdaad irritant als het zulke vormen aanneemt!
Nog irritanter vond ik overigens dat ze eerst steeds vroeg hoe het met 'r kleinzoon ging, want ja, haar naald-aan-touwtje had voorspeld dat we een jongetje kregen![]()
Haha! Dat deed mijn schoonmoeder ook. Ze wist zeker dat het een meisje zou zijn. Had ze nog gelijk ook!quote:Op dinsdag 10 februari 2015 13:38 schreef twist02 het volgende:
[..]
Ohja, dan kan ik me er wat bij voorstellen ja. M'n schoonmoeder vraagt ook standaard eerst hoe het met
Nog irritanter vond ik overigens dat ze eerst steeds vroeg hoe het met 'r kleinzoon ging, want ja, haar naald-aan-touwtje had voorspeld dat we een jongetje kregen![]()
Oh oh oh. Zo waar.quote:Op dinsdag 10 februari 2015 13:45 schreef Stormqueen het volgende:
Nu ben je nog de drager van de baby en kunnen ze niet om je heen. Straks ben je de brenger van de baby, nemen ze de maxi cosi al op de oprit van je over en mag je zelf je koffie zetten![]()
Haha, da's echt te erg ja! Ik moet eerlijk bekennen dat ik me daar ook wel eens schuldig aan heb gemaakt bij neefjes/nichtjesquote:Op dinsdag 10 februari 2015 13:45 schreef Stormqueen het volgende:
Nu ben je nog de drager van de baby en kunnen ze niet om je heen. Straks ben je de brenger van de baby, nemen ze de maxi cosi al op de oprit van je over en mag je zelf je koffie zetten![]()
Kijk, dat zou ik dan weer niet doen, ik zou nog wel even blijven zitten ofzo...quote:Op dinsdag 10 februari 2015 13:55 schreef Limone het volgende:
Mijn vader komt zijn telefoon halen die hij was vergeten: "oh, ze slaapt? Nou, dan ga ik weer meteen weg."
het is een uur rijden van hem naar mij
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dat jaquote:Op dinsdag 10 februari 2015 13:45 schreef Stormqueen het volgende:
Ooh, eten! Alles wat maar slecht is! Chocolade, koek, snoep, chips, schepijs, milkshakes, friet, macdonalds, pizza!!!quote:Op dinsdag 10 februari 2015 13:27 schreef L-E het volgende:
Ik vind dat 'jullie' gewoon heel schattig. Ik ga er vanuit dat de man in mijn leven me wel ziet als meer dan alleen moeder
Oke, de vreetbuien zijn begonnen hier. Ik zal jullie de details besparen, maar je zou er een derdewereldland een maand van kunnen voorzien, zeg maar![]()
Jup! 20 tot 30 weken ging weer enorm snel en daarna aftellen tot verlof!quote:Op dinsdag 10 februari 2015 13:36 schreef Krisvc het volgende:
Middag dames!![]()
Welkom nieuwe pappa!
Vandaag weekwissel. 19 weken. Nog een weekje wachten en dan weer even spieken. Op de één of andere manier leef ik heel erg naar die 20 weken grens toe. Is dat herkenbaar?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |