abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_149531629
Vervelend die slechte nachten! ik slaap echt heel snel en ook erg goed...
ben alleen vaak vroeg wakker, maar dat ben ik ook als ik niet zwanger ben :P

Vandaag lekker dagje thuis werken en dan morgen vrij, dus eigenlijk al bijna een soort van weekend *O*
Gisteren hebben we de nieuwe kast opgehaald die bij Lola en Frits op de kamer gaat komen, dus morgen gaan we verven en dan kan alles in elkaar en is het meeste werk gedaan O+

Naam lijken we ook steeds meer uit te komen, voor mij niet de naam, maar denk ook niet dat ik die ga vinden... maar deze vind ik ook O+ genoeg O+
Geboren om voor altijd lief te hebben... O+ Roan & Senna O+
pi_149531649
ow en de pretecho was leuk, Frits lag er een stuk beter voor dan z'n zusje toendertijd, zal straks eens kijken of ik een foto kan uploaden :)

Ze gaf wel aan dat ik behoorlijk wat vruchtwater heb, kleine Frits heeft zn eigen zwemparadijs en maakt daar dan ook volop gebruik van! verklaard wel gelijk die grote buik...
pi_149531773
Fijn dat de pretecho zo leuk was klumsy!
Volgens mij zijn er best veel buikbaby's hier die Frits heten, die van ons nl. ook :D
  dinsdag 10 februari 2015 @ 09:11:05 #29
396469 Nikooos
huizenlol.nl
pi_149531817
Onze dame heeft de werktitel Shaniqua. :P

Gister mee geweest naar de partneravond van de zwangerschapscursus, dus ik ben ook helemaal up-to-date betreffende de verschillende pufmethodes in alle stadia van de bevalling. :D
Was best interessant. Het is altijd de vraag hoe het gaat tijdens de daadwerkelijke bevalling, maar ik denk dat het wel fijn is om er met vertrouwen in te gaan dat je eventueel nog ergens op kan terugvallen.
pi_149531927
Frits is gewoon een hele goede naam!

:* voor de slechte nachten.

Vervelend dat je de verkoudheid van je peuter hebt overgenomen Phaidra, maar gelukkig blijft het overgeven je bepaart!
pi_149532113
Fritsje O+

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_149532130
Frits O+
Life is what happens while you are busy making other plans...
pi_149532208
Hier ook, wederom, een slechte nacht. Dit keer een uur wakker gelegen tussen 2 en 3...
Morgen 32 weken :)
M'n buik begint nu echt in de weg te zitten zeg! Alles gaat ook veel moeilijker; auto in- en uitstappen, traplopen, lekker bankhangen zit er ook niet echt meer in. En opstaan van de bank is helemaal een opgave :P

Zo'n matrasbeschermer van de Ikea is een goeie tip zeg! Dat zeiltje in het kraampakket lijkt mij ook niet de ultieme oplossing. En had zelf al bedacht dat wanneer het zover is we maar een groot zeil onder de topper moeten leggen, is iig de boxspring beschermd ;)

@klumsy: Wat een prachtige foto's! :D
If you want to view paradise. Simply look around and view it.
Anything you want to, do it.
pi_149532353
Over de matras beschermer van de IKEA: hoe heet dat ding dan?

Fritsje O+
pi_149532416
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 februari 2015 09:51 schreef Cholula het volgende:

Fritsje O+
Deze volgens mij: http://www.ikea.com/nl/nl/catalog/products/10281212/
pi_149532424
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 februari 2015 09:51 schreef Cholula het volgende:

Fritsje O+
Ik denk dat deze bedoeld wordt:
http://www.ikea.com/nl/nl/catalog/products/70253126/
pi_149532462
Haha, meerdere opties dus.
Ons bed is 200x180 dus wij zullen het met twee losse moeten doen.
  dinsdag 10 februari 2015 @ 09:58:34 #38
327807 Mariposas
יה&#14
pi_149532465
Ik heb al jaren standaard een matrasbeschermer van IKEA (gewoon de goedkoopste), maar ze zijn volgens mij niet geschikt om heel veel vocht tegen te houden. Maar een groot gedeelte zal het vast wel absorberen, en de matrasbeschermer kan je in de wasmachine gooien.
No hay mal que dure cien años ni cuerpo que lo aguante
pi_149532514
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 februari 2015 09:58 schreef _happy_ het volgende:
200x180 dus wij zullen
bedoel je niet 180 * 200? want die maat kan je wel krijgen bij die link van mij.
pi_149532519
Bedankt voor de beterschapswensen meiden, en beterschap terug aan diegenen die het nodig hebben!

quote:
1s.gif Op dinsdag 10 februari 2015 08:39 schreef Skoap het volgende:
Ik sliep helaas pas tegen 3 uur :(
Voel me echt super brak nu. Mijn man moest er vanmorgen ook nog eens om 5 uur uit, dus toen zijn wekker ging schrok ik wakker en viel ik tegen 6 uur pas weer in slaap. Dit gaat een topdag worden :')
Dat is ook een beetje het standaard verhaal hier. Ik slaap meestal pas laat en vriendlief zet elke dag om 5 uur zijn wekker. En dan nog een uur op snooze drukken... Hij wordt er niet wakker van maar ik wel. :')

quote:
0s.gif Op dinsdag 10 februari 2015 08:44 schreef Omentielvo het volgende:
Ik ben eigenlijk toe aan een nieuwe baby. Maar de ud van de eerstvolgende duurt nog een week -O-
_O-

Ik zat me van de week al af te vragen of ik dat zwanger zijn niet zal missen als de baby er eenmaal is. Ik vind het zo leuk allemaal! :D
pi_149532533
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 februari 2015 09:36 schreef klumsy het volgende:
Fritsje O+

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Kjoet! O+
pi_149532551
Qua ziekenboeg: wij zijn ook al 3 weken verkouden en wat lamlendig. Ben er wel weer klaar mee.

Wij hebben geen matrasbeschermers op ons bed, Thijs wel op het zijne. Van de Hema, kraakt niet en stinkt niet.
And if I could choose the world around me, the world I'd choose would all revolve 'round you
12/07/2009 om 12:07 kwam de zon op, om nooit meer onder te gaan....
En sinds 23/06/2015 staan er 2 zonnen aan onze hemel!
pi_149532553
Ik heb die matrasbeschermer vooral gekocht toen vanwege het vloeien na de bevalling, ik heb niet de illusie dat het sloten vruchtwater tegenhoudt tbh. En als je eenmaal een kindje hebt dat wel eens bij je in bed ligt is het wel fijn met kots- en plasongelukjes, enzo :)
pi_149532556
quote:
Ja die zocht ik! Hij had eerst een andere naam (iets met skyda dacht ik), maar was vervolgens niet meer te vinden. Thanks!
  dinsdag 10 februari 2015 @ 10:03:51 #45
360012 Shopaholic1984
Girls just wanna have fun!
pi_149532571
Hmmm, die matrasbeschermers zullen bij ons niet gaan. Ons matras is 210. Daar hebben ze op vrij weinig plekken iets voor.
pi_149532577
quote:
1s.gif Op dinsdag 10 februari 2015 10:03 schreef Cholula het volgende:

[..]

Ja die zocht ik! Hij had eerst een andere naam (iets met skyda dacht ik), maar was vervolgens niet meer te vinden. Thanks!
Hij heette eerst skyda hogt idd. Tenminste, die ik heb.
pi_149532578
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 februari 2015 10:01 schreef Skoap het volgende:

[..]

bedoel je niet 180 * 200? want die maat kan je wel krijgen bij die link van mij.
Zelfde toch, kwartslag draaien :D
Had nog niet zover gekeken, als je op de site van Ikea zoekt en je gaat op een plaatje staan dan staat er een maat. Ging er vanuit dat dat het was.
Dan is één inderdaad wel beter, binnenkort eens checken ^O^
pi_149532595
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 februari 2015 10:03 schreef Shopaholic1984 het volgende:
Hmmm, die matrasbeschermers zullen bij ons niet gaan. Ons matras is 210. Daar hebben ze op vrij weinig plekken iets voor.
Dat is bij mijn ouders ook zo en dat gaat dus wel. Het elastiek van Hema is lang genoeg en hoe groot is de kans dat je op de 5 cm aan het hoofd- of voeteneind knoeit?
And if I could choose the world around me, the world I'd choose would all revolve 'round you
12/07/2009 om 12:07 kwam de zon op, om nooit meer onder te gaan....
En sinds 23/06/2015 staan er 2 zonnen aan onze hemel!
pi_149532599
Buikbaby heeft bij ons in het begin een naam gekregen; Chewbacca ofwel Chewy. Maar in de praktijk refereren we eigenlijk gewoon naar 'baby' of 'buikbaby'.

Vriendin van D. heeft de hare Panda gedoopt. Haar 3 jarige was hier laatst op bezoek en ik liet haar moeder mijn laatste echo zien. Die kleine wees ernaar en riep 'Panda!' Toen moest ik uitleggen dat ik ook een panda in mijn buik had en dat vond ze maar raar.

Was de eerste keer in jaren dat ik iemand onder de 15 over de vloer had trouwens, erg leuk. O+
pi_149532614
klumsy: wat cute zeg O+
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')