Peuter van drie sliep laatst op ons bed en ik was vergeten luier om te doen. We hebben ook idioot dure matrassenquote:Op maandag 9 februari 2015 20:59 schreef Limone het volgende:
Leuk McLaura! En fijn dat de SEO ook goed was.
Wij hebben een nogal dure matras, dus daar ligt sinds het einde van de zwangerschap een matrasbeschermer van de IKEA op. Aanrader, ook voor na de bevalling. Voor als je bijvoorbeeld een projectielbraakje krijgt. Of als je denkt "1 minuutje zonder luier kan best!"
Ik wou dat ik van het bestaan van een matrasbeschermer wist toen ik nog studeerde..
Done!quote:Op maandag 9 februari 2015 21:21 schreef coccinelle het volgende:
McLaura; zou je mijn UD willen verplaatsen naar 25 augustus? Met termijnecho ben ik 1 dagje vooruit gezet
hiervind je iig ervaringsdeskundigen!quote:Op maandag 9 februari 2015 21:19 schreef Vlindur het volgende:
Hééél goed idee!
Weet iemand hier wat over stuitbevallingen? Liefst eigen ervaringen, maar links naar goede sites zijn ook goed. Ik wil me alvast wat gaan inlezen, want meneer blijft stug met zn billen in mn bekken hangen en draait zo rondjes![]()
![]()
![]()
Hij heeft nog 10 weken om te draaien, alle tijd natuurlijk. Maar ik wil me nu gewoon inlezen
Thnx!quote:Op maandag 9 februari 2015 22:34 schreef Heliotrope het volgende:
[..]
hiervind je iig ervaringsdeskundigen!
Tinuviel heeft 2 stuitbevallingen gedaan op de natuurlijke manierquote:
Beterschapquote:Op dinsdag 10 februari 2015 07:36 schreef LuDann het volgende:
Buh, verkouden en grieperig en zo kut geslapen... Voel me superzielug nu.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Geboren om voor altijd lief te hebben... O+ Roan & Senna O+
Deze volgens mij: http://www.ikea.com/nl/nl/catalog/products/10281212/quote:Op dinsdag 10 februari 2015 09:51 schreef Cholula het volgende:
Over de matras beschermer van de IKEA: hoe heet dat ding dan?
Fritsje
Ik denk dat deze bedoeld wordt:quote:Op dinsdag 10 februari 2015 09:51 schreef Cholula het volgende:
Over de matras beschermer van de IKEA: hoe heet dat ding dan?
Fritsje
bedoel je niet 180 * 200? want die maat kan je wel krijgen bij die link van mij.quote:
Dat is ook een beetje het standaard verhaal hier. Ik slaap meestal pas laat en vriendlief zet elke dag om 5 uur zijn wekker. En dan nog een uur op snooze drukken... Hij wordt er niet wakker van maar ik wel.quote:Op dinsdag 10 februari 2015 08:39 schreef Skoap het volgende:
Ik sliep helaas pas tegen 3 uur
Voel me echt super brak nu. Mijn man moest er vanmorgen ook nog eens om 5 uur uit, dus toen zijn wekker ging schrok ik wakker en viel ik tegen 6 uur pas weer in slaap. Dit gaat een topdag worden
quote:Op dinsdag 10 februari 2015 08:44 schreef Omentielvo het volgende:
Ik ben eigenlijk toe aan een nieuwe baby. Maar de ud van de eerstvolgende duurt nog een week
quote:Op dinsdag 10 februari 2015 09:36 schreef klumsy het volgende:
FritsjeKjoet!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ja die zocht ik! Hij had eerst een andere naam (iets met skyda dacht ik), maar was vervolgens niet meer te vinden. Thanks!quote:Op dinsdag 10 februari 2015 09:55 schreef Skoap het volgende:
[..]
Deze volgens mij: http://www.ikea.com/nl/nl/catalog/products/10281212/
Hij heette eerst skyda hogt idd. Tenminste, die ik heb.quote:Op dinsdag 10 februari 2015 10:03 schreef Cholula het volgende:
[..]
Ja die zocht ik! Hij had eerst een andere naam (iets met skyda dacht ik), maar was vervolgens niet meer te vinden. Thanks!
Zelfde toch, kwartslag draaienquote:Op dinsdag 10 februari 2015 10:01 schreef Skoap het volgende:
[..]
bedoel je niet 180 * 200? want die maat kan je wel krijgen bij die link van mij.
Dat is bij mijn ouders ook zo en dat gaat dus wel. Het elastiek van Hema is lang genoeg en hoe groot is de kans dat je op de 5 cm aan het hoofd- of voeteneind knoeit?quote:Op dinsdag 10 februari 2015 10:03 schreef Shopaholic1984 het volgende:
Hmmm, die matrasbeschermers zullen bij ons niet gaan. Ons matras is 210. Daar hebben ze op vrij weinig plekken iets voor.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |