Ff teruggelezen, is er een echo gemaakt? Uitwendig is niet te voelen of een kin wel of niet op de borst zit namelijkquote:Op woensdag 11 februari 2015 03:35 schreef Danaa het volgende:
[..]
Thanks voor je reactie en aanmoediging. Je bent de eerste die reageert
Gadverdamme!!!quote:Op woensdag 11 februari 2015 08:06 schreef -Spring het volgende:
Mogge! Ik heb gedroomd dat de baby nu al geboren werd. Ze was piepklein en ik moest r de rest van de draagtijd in mn mond houden om te overleven. Ze veranderde alleen in een grote, dikke witte larf die door mn mond heen krioelde. Ik kon r nauwelijks meer binnenhouden. Op een gegeven moment walgde ik er zo van dat ik r in stukken heb gekauwd. Kokhalzend. De stukken heb ik in Parijs op straat gespuugd.
Je kunt bij babyzwemmen precies zien wie mvm heeft gesteund....quote:Op dinsdag 10 februari 2015 22:33 schreef Malteser het volgende:
Klumsy: leuk dat je een mooie pretecho hebt gehad. En het zwemparadijs verklaart je mooie buik!
Danaa: ook weer goedgekeurd. Baby Danaa: doe jij je kin eens mooi op de borst!
Starbuck: mooie echoplaatjes. Ondanks foto van foto wel duidelijk te zien!
Haags kwartiertje: welkom!
Melliemuis: een sticker! Heel fijn!
E
DJMO: hoe is je nieuwe stofzuiger?
Twist: balen van je blaasontsteking. Goed dat je het liet checken. Beterschap!
MM: zei je cake? Jum! Was 'ie goed gelukt?
Mariposas: je voelt de baby![]()
MevrouwCactus: fijn dat alles goed was bij de gyn!!
Skoap: dag toch een beetje goed doorgekomen?
Faptist: fijn dat je goedgekeurd bent! Vind je het vervelend dat je 'over' moet naar de gyn? Of is het oké voor je?
Zo, klein beetje bijgelezen. MvM was hier, wat is de wikkeldeken zacht!
Leuk hč! Die van mij voelde hem afgelopen vrijdag (21+5) voor het eerst.quote:Op woensdag 11 februari 2015 08:12 schreef lunapuella het volgende:
Gisteren kon mijn man de baby trouwens voor het eerst ook voelen, zo bijzonder
quote:Op woensdag 11 februari 2015 08:06 schreef -Spring het volgende:
Mogge! Ik heb gedroomd dat de baby nu al geboren werd. Ze was piepklein en ik moest r de rest van de draagtijd in mn mond houden om te overleven. Ze veranderde alleen in een grote, dikke witte larf die door mn mond heen krioelde. Ik kon r nauwelijks meer binnenhouden. Op een gegeven moment walgde ik er zo van dat ik r in stukken heb gekauwd. Kokhalzend. De stukken heb ik in Parijs op straat gespuugd.
Zijn keiverse strepen, heb het maar even in het update topic gezet.quote:Op woensdag 11 februari 2015 09:30 schreef L-E het volgende:
[..]
Oh dat heb ik gemist, gefeliciteerd!
*Onmeunig harde Twente boks!*quote:Op woensdag 11 februari 2015 09:45 schreef _happy_ het volgende:
32 weken vandaag!![]()
En, as we speak, een onzettend (wil steeds onmeunig typpen, maar denk dat de mensen die niet uit Twente komen daar niks van snappen) bewegelijke baby!
*boks*quote:
Jouw breinquote:Op woensdag 11 februari 2015 08:06 schreef -Spring het volgende:
Wauwquote:Op woensdag 11 februari 2015 08:06 schreef -Spring het volgende:
Ik voelde mijn neefje inderdaad ook voor de 20 weken al, mijn zusje is behoorlijk slank. Ik ben 20w zwanger nu, van de tweede. Ik heb gisteravond de baby voor het eerst aan de buitenkant gevoeld en dat vond ik al superbijzonder. Bij de oudste lag de placenta voor en voelde ik pas veel later iets aan de buitenkant. Nu heb ik behoorlijk wat vel/buikvet (45 kg afgevallen) dus ik had het nog niet verwacht.quote:Op woensdag 11 februari 2015 07:59 schreef Mariposas het volgende:
[..]
Ik zeg ook niet dat het echt vroeg is, het is redelijk vroeg omdat het ook heel normaal is als je pas met 20 weken wat voelt. Dunno about buikvet, maar ik voel het ook tegen m'n hand als ik die op m'n buik leg. Zit dan een vrij dunne laag tussen zonder placenta daar en vet.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |