abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_149562372
quote:
1s.gif Op woensdag 11 februari 2015 03:35 schreef Danaa het volgende:

[..]

Thanks voor je reactie en aanmoediging. Je bent de eerste die reageert :)
Ff teruggelezen, is er een echo gemaakt? Uitwendig is niet te voelen of een kin wel of niet op de borst zit namelijk ;) (en met een echo ook heel lastig te bepalen). Overigens maakt het ook geen klap uit :D misschien dat dat nog scheelt voor je gemoedsrust ;) t wordt pas een dingetje ver tijdens je bevalling, maar vrijwel alle kinderen doen door de weeënkracht automagisch hun kind op de borst. Ik vind het een bijzondere mededeling van je dokter/verloskundige. Typisch zoiets waar mensen zich dan zorgen over zouden kunnen maken maar wat in de praktijk volstrekt betekenisloos is.
:)
pi_149562383
quote:
1s.gif Op woensdag 11 februari 2015 08:06 schreef -Spring het volgende:
Mogge! Ik heb gedroomd dat de baby nu al geboren werd. Ze was piepklein en ik moest r de rest van de draagtijd in mn mond houden om te overleven. Ze veranderde alleen in een grote, dikke witte larf die door mn mond heen krioelde. Ik kon r nauwelijks meer binnenhouden. Op een gegeven moment walgde ik er zo van dat ik r in stukken heb gekauwd. Kokhalzend. De stukken heb ik in Parijs op straat gespuugd.
Gadverdamme!!! :r
pi_149562480
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 februari 2015 22:33 schreef Malteser het volgende:
Klumsy: leuk dat je een mooie pretecho hebt gehad. En het zwemparadijs verklaart je mooie buik!

Danaa: ook weer goedgekeurd. Baby Danaa: doe jij je kin eens mooi op de borst!

Starbuck: mooie echoplaatjes. Ondanks foto van foto wel duidelijk te zien!

Haags kwartiertje: welkom!

Melliemuis: een sticker! Heel fijn!
E
DJMO: hoe is je nieuwe stofzuiger?

Twist: balen van je blaasontsteking. Goed dat je het liet checken. Beterschap!

MM: zei je cake? Jum! Was 'ie goed gelukt?

Mariposas: je voelt de baby O+

MevrouwCactus: fijn dat alles goed was bij de gyn!!

Skoap: dag toch een beetje goed doorgekomen?

Faptist: fijn dat je goedgekeurd bent! Vind je het vervelend dat je 'over' moet naar de gyn? Of is het oké voor je?

Zo, klein beetje bijgelezen. MvM was hier, wat is de wikkeldeken zacht! O+
Je kunt bij babyzwemmen precies zien wie mvm heeft gesteund.... :+
S. 2014
J. 2016
pi_149562886
quote:
0s.gif Op woensdag 11 februari 2015 08:12 schreef lunapuella het volgende:
Gisteren kon mijn man de baby trouwens voor het eerst ook voelen, zo bijzonder O+
Leuk hč! Die van mij voelde hem afgelopen vrijdag (21+5) voor het eerst.
pi_149562980
Dat is echt iets waar ik niet op kan wachten, de baby voelen...

Ik heb voor het eerst sinds ik positief testte een nacht goed geslapen! Ik voel me zooo uitgerust nu! *O* *O*
  woensdag 11 februari 2015 @ 09:20:54 #181
409579 LuDann
All the way
pi_149563059
quote:
Mogge! Ik heb gedroomd dat de baby nu al geboren werd. Ze was piepklein en ik moest r de rest van de draagtijd in mn mond houden om te overleven. Ze veranderde alleen in een grote, dikke witte larf die door mn mond heen krioelde. Ik kon r nauwelijks meer binnenhouden. Op een gegeven moment walgde ik er zo van dat ik r in stukken heb gekauwd. Kokhalzend. De stukken heb ik in Parijs op straat gespuugd.
_O-

Ik droom ook zulke bizarre dingen de laatste tijd :D
pi_149563090
Ik kom voorzichtig even kijken :W
pi_149563099
quote:
0s.gif Op woensdag 11 februari 2015 09:22 schreef Cassandra87 het volgende:
*O* *O*
Life is what happens while you are busy making other plans...
  woensdag 11 februari 2015 @ 09:25:34 #184
409579 LuDann
All the way
pi_149563141
Over dat jullie/jij verhaal; ik vind het leuk dat mijn vriend erkent dat ons kind een persoon is en niet een ''ding'' zeg maar. Zo zie ik het. Voor mannen is het natuurlijk allemaal wat abstracter en ik vermoed dat dit een manier is om het wat echter voor hemzelf te maken. Of misschien is het dat al gewoon voor hem. Ik weet in ieder geval dat ik echt niet alleen de drager van zijn kind ben, hij zegt me vaak gnoeg dat hij trots op me is en van me houdt om dingen die totaal niks met mijn zwanger zijn te maken hebben.

Ik moest trouwens keihard lachen om de verhalen van SQ , Limone en Twist. _O- :D

Welkom Cassandra! *O*
  woensdag 11 februari 2015 @ 09:28:15 #185
409579 LuDann
All the way
pi_149563191
Ik ben trouwens zo asociaal keihard in slaap gevallen gisteren na het eten. :@ Om vervolgens rond 22:00 weer wakker te worden van de honger. Dus toen heb ik nog een heel stokbrood naar binnen gewerkt, met aioli en tapenade. :')
pi_149563234
quote:
0s.gif Op woensdag 11 februari 2015 09:22 schreef Cassandra87 het volgende:
Oh dat heb ik gemist, gefeliciteerd! *O*
pi_149563359
Welkom Cassandra! *O*

Oh bah, spring! Hopelijk blijft je baby nog gewoon even zitten. :D

Goede nacht voor Jagär! *O*

Danaa succes met de laatste loodjes! :*

Vast iets vergeten, maar *O* & :* voor iedereen die het kan gebruiken!

Jij/jullie: vriend ziet mij zeker nog als individu en niet alleen als "vessel" (daar grappen we wel eens over), maar is al superlief voor buikbaby, ik kan niet wachten hem echt als papa te zien. O+ :'(

Gisteren hebben wij een intakegesprek gehad bij een gastouderbureau en dat was wel heel informatief en interessant. We hebben ook een positief gevoel bij de organisatie, dus dat is ook wel heel fijn. Volgende week gaan we ons al oriënteren op een aantal GO's dus dan wordt het al wel heel echt!

O ja! En we zijn 100% uit de meisjesnaam. *O* *O* *O* Zo blij met die naam! Nu nog even de knoop doorhakken w.b. jongetje, maar daar zijn we ook bijna uit. :)
  woensdag 11 februari 2015 @ 09:41:10 #188
409579 LuDann
All the way
pi_149563399
quote:
17s.gif Op woensdag 11 februari 2015 09:30 schreef L-E het volgende:

[..]

Oh dat heb ik gemist, gefeliciteerd! *O*
Zijn keiverse strepen, heb het maar even in het update topic gezet. :D
pi_149563484
32 weken vandaag! :)
En, as we speak, een onzettend (wil steeds onmeunig typpen, maar denk dat de mensen die niet uit Twente komen daar niks van snappen :P ) bewegelijke baby! O+
If you want to view paradise. Simply look around and view it.
Anything you want to, do it.
pi_149563531
quote:
0s.gif Op woensdag 11 februari 2015 09:45 schreef _happy_ het volgende:
32 weken vandaag! :)
En, as we speak, een onzettend (wil steeds onmeunig typpen, maar denk dat de mensen die niet uit Twente komen daar niks van snappen :P ) bewegelijke baby! O+
*Onmeunig harde Twente boks!* *O*
pi_149563578
quote:
1s.gif Op woensdag 11 februari 2015 09:48 schreef Selvaria het volgende:

[..]

*Onmeunig harde Twente boks!* *O*
*boks* :s)
If you want to view paradise. Simply look around and view it.
Anything you want to, do it.
pi_149563744
Nee Cassandra wat doe je!! *O*

We hebben een kloppend hartje! Zo opgelucht!
Je kunt tegenwoordig zoveel worden, dat ik maar gewoon blijf wie ik ben.
pi_149563781
Cassandra *O* *O*

Joycie *O* *O*
pi_149563863
Wat fijn Joycie! *O* *O* *O*
  woensdag 11 februari 2015 @ 10:12:23 #195
255392 De_Taartjesfee
Hoardin' like a hoarder
pi_149564059
quote:
Jouw brein O+
I`m not weird. I`m limited edition.
pi_149564146
quote:
Wauw _O_ :D
pi_149564313
quote:
1s.gif Op woensdag 11 februari 2015 07:59 schreef Mariposas het volgende:

[..]

Ik zeg ook niet dat het echt vroeg is, het is redelijk vroeg omdat het ook heel normaal is als je pas met 20 weken wat voelt. Dunno about buikvet, maar ik voel het ook tegen m'n hand als ik die op m'n buik leg. Zit dan een vrij dunne laag tussen zonder placenta daar en vet. :)
Ik voelde mijn neefje inderdaad ook voor de 20 weken al, mijn zusje is behoorlijk slank. Ik ben 20w zwanger nu, van de tweede. Ik heb gisteravond de baby voor het eerst aan de buitenkant gevoeld en dat vond ik al superbijzonder. Bij de oudste lag de placenta voor en voelde ik pas veel later iets aan de buitenkant. Nu heb ik behoorlijk wat vel/buikvet (45 kg afgevallen) dus ik had het nog niet verwacht.
And if I could choose the world around me, the world I'd choose would all revolve 'round you
12/07/2009 om 12:07 kwam de zon op, om nooit meer onder te gaan....
En sinds 23/06/2015 staan er 2 zonnen aan onze hemel!
pi_149564364
Bedankt :)
We hebben een bizar drukke dag dus geen tijd om bij te lezen :@ Mooie binnenkomer zo..
Wel even *O* *O* Voor het kloppende hartje bij Joycie *O* *O*
pi_149564425
Joyce *O* Wat goed!!!
Cassandra, gefeliciteerd! *O*

Baby voelen, ik voelde hem echt al heel vroeg, ondanks de flinke laag vetjes. Maar inderdaad de binnenkant heeft ook gevoel :+ Mijn man kan hem sinds een paar weken nu voelen, maar het is ook een bijzonder druk exemplaar weer O+ Net bij de vlos kreeg de doppler ook de volle laag...

En mijn bloeddruk was perfect!!! *O* *opgelucht*
pi_149564632
Joycie wat fijn *O* *O*

Lijnloos *O* *O* ^O^
Life is what happens while you are busy making other plans...
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')