Oooooh wat zullen jullie opgelucht zijn! Een glaasje Pasdutout voor jullie dus!quote:Op woensdag 11 februari 2015 15:24 schreef FlyingFish het volgende:
Om maar in de goed nieuws sfeer te blijven: de uitslag van de nipt was goedSuper blij mee, ondanks dat de kans op een goede uitslag heel veel groter was dan een slechte blijf je toch denken aan 'wat als...' En na 1,5e week ook al de uitslag! We moeten nu alleen na de bevalling nog een kort vragenlijstje invullen met de uiteindelijke afloop, voor hun eigen onderzoek.
Nu dus tijd om daadwerkelijk de dingen te gaan regelen die we voor ons uit geschoven hebben!
Gefeliciteerd alle nieuwe zwangeren!
quote:Op woensdag 11 februari 2015 15:47 schreef Melliemuis het volgende:
Wat een goed nieuws vandaag!!![]()
Welkom Mineola en Aoraki![]()
![]()
En gelukkig een goede NIPT voor FF, wat fijn!!
Raam van kinderkamer kijkt uit over de tuin, misschien kliko onder het raam zetten en dan mikken![]()
oh, wacht. we hebben geen kliko![]()
Pasdutout, wat is dat?quote:Op woensdag 11 februari 2015 15:47 schreef Limone het volgende:
[..]
Oooooh wat zullen jullie opgelucht zijn! Een glaasje Pasdutout voor jullie dus!
quote:Op woensdag 11 februari 2015 15:52 schreef Risu het volgende:
[..]En dan dernaast en flats zo de bruine smurrie over straat.
Al onze kamers zitten aan de voorkant, en de beneden verdieping is groter dan de rest en steekt dus achter een stuk uit. (L vorm zeg maar) dus al die luiers verzamelen wij gewoon op het dak.![]()
jaaaaaaaaaaaa een babymandarijnquote:Op woensdag 11 februari 2015 14:51 schreef Mineola het volgende:
[..]
Zal ik me dan maar melden als vrijwilliger?![]()
Living on the edgemaar ik durf het wel aan denk ik
Waarom ook niet, niemand die het ziet toch?quote:Op woensdag 11 februari 2015 15:52 schreef Risu het volgende:
[..]En dan dernaast en flats zo de bruine smurrie over straat.
Al onze kamers zitten aan de voorkant, en de beneden verdieping is groter dan de rest en steekt dus achter een stuk uit. (L vorm zeg maar) dus al die luiers verzamelen wij gewoon op het dak.![]()
6 hoog hier, maar de luiers gaan gewoon in de prullenbak hoor, poepluiers in n luierzakje en nergens last van.quote:Op woensdag 11 februari 2015 16:21 schreef Shopaholic1984 het volgende:
WoW wat een goed nieuws allemaal! Welkom nieuwe zwangeren.
Een FF, fijn dat de uitslag goed was!
Hier wel een luieremmer. Maar we wonen ook 5 hoog. Ga niet steeds naar beneden lopen om de luier in de ondergrondse container te gooien
Wel een ietsje grotere luieremmer, want 2 baby's!
Nog nooit van gehoordquote:Op woensdag 11 februari 2015 16:49 schreef Limone het volgende:
[..]
Alcoholvrije wijn van de grapedistrict. De enige die ik wel te hachelen vind!
[ afbeelding ]
Neem deze dan mee! Het is echt een aanrader.quote:Op woensdag 11 februari 2015 17:22 schreef FlyingFish het volgende:
[..]
Nog nooit van gehoordIk hou het voorlopig wel gewoon op wijnloze wijn! Ben toch geen grote drinker dus kan prima nog een half jaartje zonder! Alleen straks op wintersport in Frankrijk zal ik het wel even missen...
Ik wil wel graag naar 6 augustus!quote:Op woensdag 11 februari 2015 17:32 schreef McLaura het volgende:
Wie wil er in de OP van de nieuwe zwangeren?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"
Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad - My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |