abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_149572911
Hier ook september voor in het lijstje in de OP maar ik durf nog niet. Dat komt nog wel :)!
pi_149573016
Wat een goed nieuws vandaag!! :D

Welkom Mineola en Aoraki *O* *O*

En gelukkig een goede NIPT voor FF, wat fijn!!

Raam van kinderkamer kijkt uit over de tuin, misschien kliko onder het raam zetten en dan mikken :Y
oh, wacht. we hebben geen kliko :N
pi_149573019
quote:
0s.gif Op woensdag 11 februari 2015 15:24 schreef FlyingFish het volgende:
Om maar in de goed nieuws sfeer te blijven: de uitslag van de nipt was goed *O* Super blij mee, ondanks dat de kans op een goede uitslag heel veel groter was dan een slechte blijf je toch denken aan 'wat als...' En na 1,5e week ook al de uitslag! We moeten nu alleen na de bevalling nog een kort vragenlijstje invullen met de uiteindelijke afloop, voor hun eigen onderzoek.

Nu dus tijd om daadwerkelijk de dingen te gaan regelen die we voor ons uit geschoven hebben!

Gefeliciteerd alle nieuwe zwangeren!
Oooooh wat zullen jullie opgelucht zijn! Een glaasje Pasdutout voor jullie dus! *O*
pi_149573160
quote:
0s.gif Op woensdag 11 februari 2015 15:47 schreef Melliemuis het volgende:
Wat een goed nieuws vandaag!! :D

Welkom Mineola en Aoraki *O* *O*

En gelukkig een goede NIPT voor FF, wat fijn!!

Raam van kinderkamer kijkt uit over de tuin, misschien kliko onder het raam zetten en dan mikken :Y
oh, wacht. we hebben geen kliko :N
:D En dan dernaast en flats zo de bruine smurrie over straat.
Al onze kamers zitten aan de voorkant, en de beneden verdieping is groter dan de rest en steekt dus achter een stuk uit. (L vorm zeg maar) dus al die luiers verzamelen wij gewoon op het dak. ^O^
:P
  woensdag 11 februari 2015 @ 16:03:47 #255
409579 LuDann
All the way
pi_149573525
quote:
0s.gif Op woensdag 11 februari 2015 15:47 schreef Limone het volgende:

[..]

Oooooh wat zullen jullie opgelucht zijn! Een glaasje Pasdutout voor jullie dus! *O*
Pasdutout, wat is dat? :)
quote:
0s.gif Op woensdag 11 februari 2015 15:52 schreef Risu het volgende:

[..]

Al onze kamers zitten aan de voorkant, en de beneden verdieping is groter dan de rest en steekt dus achter een stuk uit. (L vorm zeg maar) dus al die luiers verzamelen wij gewoon op het dak. ^O^
_O-

Wij gaan die luiers gewoon op straat kieperen vanuit het raam joh. Zo deden ze het in de middeleeuwen tenslotte ook. :9 Mik wel een beetje richting de ondergrondse container, blijf ik nog een beetje bij de tijd.
pi_149573996
quote:
0s.gif Op woensdag 11 februari 2015 14:51 schreef Mineola het volgende:

[..]

Zal ik me dan maar melden als vrijwilliger? :P
Living on the edge :+ maar ik durf het wel aan denk ik *O*
jaaaaaaaaaaaa een babymandarijn O+ O+ *O* *O* *O*
pi_149573997
Mineola gefeliciteerd *O*
  woensdag 11 februari 2015 @ 16:21:22 #258
360012 Shopaholic1984
Girls just wanna have fun!
pi_149574059
WoW wat een goed nieuws allemaal! Welkom nieuwe zwangeren.
Een FF, fijn dat de uitslag goed was!

Hier wel een luieremmer. Maar we wonen ook 5 hoog. Ga niet steeds naar beneden lopen om de luier in de ondergrondse container te gooien ;)
Wel een ietsje grotere luieremmer, want 2 baby's!
pi_149574293
quote:
0s.gif Op woensdag 11 februari 2015 15:52 schreef Risu het volgende:

[..]

Waarom ook niet, niemand die het ziet toch? :9
pi_149574621
Hey wat tof Mineola! Gefeliciteerd!! *O*
pi_149574708
Nog meer goed nieuws! :o Welkom nieuwe zwangeren, en wat een heerlijk bericht FF! *O*
pi_149574798
quote:
0s.gif Op woensdag 11 februari 2015 16:21 schreef Shopaholic1984 het volgende:
WoW wat een goed nieuws allemaal! Welkom nieuwe zwangeren.
Een FF, fijn dat de uitslag goed was!

Hier wel een luieremmer. Maar we wonen ook 5 hoog. Ga niet steeds naar beneden lopen om de luier in de ondergrondse container te gooien ;)
Wel een ietsje grotere luieremmer, want 2 baby's!
6 hoog hier, maar de luiers gaan gewoon in de prullenbak hoor, poepluiers in n luierzakje en nergens last van. :)
S. 2014
J. 2016
pi_149574860
Aoraki & Mineola wat leuk *O*

FF wat een geweldig nieuws O+ O+
Life is what happens while you are busy making other plans...
pi_149575001
quote:
7s.gif Op woensdag 11 februari 2015 16:03 schreef LuDann het volgende:

[..]

Pasdutout, wat is dat? :)

[..]

Alcoholvrije wijn van de grapedistrict. De enige die ik wel te hachelen vind!

pi_149575033
Goeie naam ^O^
pi_149575826
quote:
0s.gif Op woensdag 11 februari 2015 16:49 schreef Limone het volgende:

[..]

Alcoholvrije wijn van de grapedistrict. De enige die ik wel te hachelen vind!

[ afbeelding ]
Nog nooit van gehoord :D Ik hou het voorlopig wel gewoon op wijnloze wijn! Ben toch geen grote drinker dus kan prima nog een half jaartje zonder! Alleen straks op wintersport in Frankrijk zal ik het wel even missen...
pi_149576073
Wie wil er in de OP van de nieuwe zwangeren?
And if I could choose the world around me, the world I'd choose would all revolve 'round you
12/07/2009 om 12:07 kwam de zon op, om nooit meer onder te gaan....
En sinds 23/06/2015 staan er 2 zonnen aan onze hemel!
pi_149576305
quote:
1s.gif Op woensdag 11 februari 2015 17:22 schreef FlyingFish het volgende:

[..]

Nog nooit van gehoord :D Ik hou het voorlopig wel gewoon op wijnloze wijn! Ben toch geen grote drinker dus kan prima nog een half jaartje zonder! Alleen straks op wintersport in Frankrijk zal ik het wel even missen...
Neem deze dan mee! Het is echt een aanrader. :)

Welkom Aoraki! Welke smaakjes hebben je andere twee kinderen?
pi_149576481
Waar koop je die, Limone?
pi_149576570
quote:
0s.gif Op woensdag 11 februari 2015 17:48 schreef WupWup het volgende:
Waar koop je die, Limone?
https://www.grapedistrict.nl

hiero! :Y) >:O
pi_149577154
Cassandra en Pinq, hartstikke welkom hier *O*

Joyce, heeeeel erg gefeliciteerd met je knipper!!! *O*

Mineola, jij ook heul veul welkom hier *O*

FF, jij gefeliciteerd met een goede nipt-uitslag *O*

Aoraki, ook voor jou een warm welkom hier met jompel *O*

Het wordt hier gezellig druk :)
pi_149577227
quote:
0s.gif Op woensdag 11 februari 2015 17:32 schreef McLaura het volgende:
Wie wil er in de OP van de nieuwe zwangeren?
Ik wil wel graag naar 6 augustus!
pi_149577243
pfff ik loop echt op mijn tandvlees. Ik hoop/duim/bid echt dat ik vannacht een goede nacht heb.
Ik heb afgelopen nacht redelijk geslapen, maar om 5 uur werd mijn zoon wakker en daarna heb ik prut geslapen. Over klagen mag ik daar eigenlijk niet, want hij slaapt sinds zijn geboorte eigenlijk elke nacht door (of hij moet ziek zijn) Dit had ik vast niet moeten zeggen want nu zul je zien dat hij morgen ochtend weer om 5 uur wakker is :D
Life is what happens while you are busy making other plans...
  Frontpage Koningin/Leukste user IRL woensdag 11 februari 2015 @ 18:23:36 #274
147316 crew  DJMO
#trut
pi_149577324
een heleboel nieuwe zwangeren zie ik *O*
en een goede nipt voor FF *O*

hier een middagje op de SEH doorgebracht :')

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"

Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad
- My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen
pi_149578954
Dank voor het warme welkom!
Ik lees al wel wat weekjes mee, maar wacht nog maar even met de OP. Ik heb volgende week, bij 9 weken, weer een echo, daarna geloof ik het wel.

Ik heb nu 2 jongetjes, van 5 en 3. Bij de oudste idd samen met lijnloos, mignonne en spring gezwangerd.
  woensdag 11 februari 2015 @ 19:25:39 #276
335643 faptist
Maakt fouten
pi_149579145
Wow.. Kom maar door met de bubbelappelsap...
Wat veel nieuwe zwangere dames! Super leuk!

Hier begint het nu wel een beetje zwaar te worden. Merk dat ik echt langzaam aan het lopen ben en dat ik steeds vaker nadenk over hoe ik ergens moet komen.
Een loopje naar het magazijn (20 meter) kan ik echt een wandeling vinden bijvoorbeeld.
Ben zo moeehoeeeeeeeeeeee...
Nog anderhalve week en dan begint mn verlof. Echt.. Ik kan niet wachten gewoon.
pi_149580761
quote:
1s.gif Op woensdag 11 februari 2015 17:22 schreef FlyingFish het volgende:

[..]

Alcoholvrije Paulaner! Oh wacht, Frankrijk...

Anyway, thanks allemaal voor een warm welkom! O+
pi_149580887
quote:
0s.gif Op woensdag 11 februari 2015 14:51 schreef Mineola het volgende:

[..]

Zal ik me dan maar melden als vrijwilliger? :P
Living on the edge :+ maar ik durf het wel aan denk ik *O*
Daar ben je dan eindelijk O+
Jij bent mijn adem en mijn alles, Jij bent mijn denken en mijn taal, Zonder jou kan ik niet leven, Jij bent het helemaal!
pi_149581243
Welkom Mineola en Aoraki! *O*

Jeej, een goede Nipt voor FF! *O*

Minder leuk nieuws bij DJMO... hopelijk heeft hij er niet teveel last van...
pi_149581914
Gefeliciteerd Mineola, Aoroki en Cassandra *O*
  woensdag 11 februari 2015 @ 20:47:33 #281
386633 Adnap
I love Life !
pi_149582288
16 jaar geleden mijn eerste positieve test :D ik moest gewoon even reageren op al die nieuwe zwangeren die ook Oktoberkindjes gaan krijgen. Ze zijn heel leuk :Y
I live life, i love life
Op Youtube dagelijks vlogs en kookvideo's bij Vraag 't Suus
  woensdag 11 februari 2015 @ 20:57:26 #282
409579 LuDann
All the way
pi_149582674
Oke, ik heb even jullie eerlijke mening nodig.

Wij gaan dus trouwen, zoals we al een jaar van plan zijn op 12 mei aanstaande. Nu was in de eerste instantie het plan om alleen de beide sets ouders en mijn broertje uit te nodigen, daarmee uit eten te gaan en that's it.

Nu hebben een aantal mensen aangegeven toch wel even bij de ceremonie te willen komen kijken. Nou, prima natuurlijk. Om die mensen niet een heel eind te laten rijden voor een ceremonie van 30 minuten hebben we besloten dan maar een zaaltje te huren voor 75 euro. Taart zorgen we voor, maar consumpties willen we iedereen zelf laten betalen. Een feest zat immers niet in de planning en ook niet in het budget (en nu met baby zeker niet).

Schoonouders vinden dit dus niet kunnen eigenlijk, vinden het erg raar. Er schemert zelfs een beetje de mening door ''beter geen feest dan een feest waarbij mensen voor eigen consumpties moeten betalen''. Mijn ouders vinden het ook niet ideaal en wat apart, maar wel begrijpelijk.

Wat vinden jullie? Zouden jullie het erg raar vinden om zelf voor je consumpties te moeten betalen op een trouw receptie? We gaan het wel gewoon uitleggen op de uitnodiging.
  Frontpage Koningin/Leukste user IRL woensdag 11 februari 2015 @ 21:00:28 #283
147316 crew  DJMO
#trut
pi_149582812
quote:
0s.gif Op woensdag 11 februari 2015 20:21 schreef Fannetje het volgende:
Welkom Mineola en Aoraki! *O*

Jeej, een goede Nipt voor FF! *O*

Minder leuk nieuws bij DJMO... hopelijk heeft hij er niet teveel last van...
op zich valt het wel mee denk ik .. Hij was vooral geschrokken en de huisarts mocht het niet schoonmaken, laat staan hechten (MAMA DOEN! NIET JIJ!) , dus op naar het ziekenhuis. Daar hetzelfde verhaal, maar goed, daar hij is vakkundig gelijmd en kreeg hij een cadeautje en de mededeling dat hij twee dagen niet mag douchen. Kind beledigd want wilde ineens perse douchen natuurlijk. Jan beledigd omdat hij géén cadeautje kreeg :') En toen ik onderweg naar huis tegen Geert zei dat ik hem morgen maar thuis houd van de psz kreeg ik een diepe zucht van Jan: "Shit; ik ben leerplichtig .. ik wil ook thuisblijven"

Ik heb ze thuis maar aan een tosti met curry gezet, want om om kwart over zes nog drie kwartier in de keuken staan zag ik niet zitten. Dan morgen maar bami .. Zelf heb ik nu net m'n avondeten op en verlang ik naar een hete douche en m'n bed. Maar ik zal eerst rond tien uur nog bij Geert gaan kijken (wat er wel op uit zal draaien dat hij daarna in mijn bed kruipt)
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"

woensdag 11 februari 2015 @ 21:03:26 #284
409579 LuDann
All the way
pi_149582939
quote:
0s.gif Op woensdag 11 februari 2015 21:00 schreef DJMO het volgende:

[..]

op zich valt het wel mee denk ik .. Hij was vooral geschrokken en de huisarts mocht het niet schoonmaken, laat staan hechten (MAMA DOEN! NIET JIJ!) , dus op naar het ziekenhuis. Daar hetzelfde verhaal, maar goed, daar hij is vakkundig gelijmd en kreeg hij een cadeautje en de mededeling dat hij twee dagen niet mag douchen. Kind beledigd want wilde ineens perse douchen natuurlijk. Jan beledigd omdat hij géén cadeautje kreeg :') En toen ik onderweg naar huis tegen Geert zei dat ik hem morgen maar thuis houd van de psz kreeg ik een diepe zucht van Jan: "Shit; ik ben leerplichtig .. ik wil ook thuisblijven"

Ik heb ze thuis maar aan een tosti met curry gezet, want om om kwart over zes nog drie kwartier in de keuken staan zag ik niet zitten. Dan morgen maar bami .. Zelf heb ik nu net m'n avondeten op en verlang ik naar een hete douche en m'n bed. Maar ik zal eerst rond tien uur nog bij Geert gaan kijken (wat er wel op uit zal draaien dat hij daarna in mijn bed kruipt)
Jeetje, vervelend. Moet je ook vannacht elke keer gaan checken in verband met mogelijke hersenschudding of dat niet?
pi_149582944
ik zou het wel raar vinden, maar je hebt natuurlijk helemaal niets te schaften met wat mensen vinden. Het is jullie huwelijk, jij mag je eigen (rare) eisen stellen. Een uitleg op de kaart zou ik prettig vinden met als bijkomend voordeel dat ik, na die uitleg, ook helemaal geen mening meer erover zou hebben. ;)
  Frontpage Koningin/Leukste user IRL woensdag 11 februari 2015 @ 21:06:37 #286
147316 crew  DJMO
#trut
pi_149583067
quote:
0s.gif Op woensdag 11 februari 2015 21:03 schreef LuDann het volgende:

[..]

Jeetje, vervelend. Moet je ook vannacht elke keer gaan checken in verband met mogelijke hersenschudding of dat niet?
ik heb geen wek-advies meegehad, maar zoals gezegd, hij zal wel in mijn bed kruipen (zoals de afgelopen week eigenlijk bijna standaard :') ) dus in de gaten houden doe ik het toch, aangezien ik zelf zeker vier vijf keer p/n wakker ben.

en wat betreft je huwelijk: maak er een american style van anders. Gewoon thuis en ieder neemt mee wat hij lekker vindt qua eten / drank. Kom je nog voor leuke verrassingen / combinaties te staan denk ik ;)

pi_149583111
Met deze uitleg zou ik het niet raar vinden, zonder misschien wel. Maar ik zou mijn plannen sowieso niet aanpassen aan de mening van anderen. :P
pi_149583222
Wij hebben voor ons trouwen een ruimte gehuurd en zelf hapjes gemaakt/flessen drinken neergezet/senseo en waterkoker neergezet. Plastic bordjes/bestek/bekertjes etc en het was supergezellig. Iedereen vond het prima zo. We hebben niets uitgelegd in de uitnodiging, maar iedereen wist van tevoren al wel dat we het zo wilden doen.
pi_149583344
Ludann lastige situatie! Op zich vind ik het eigenlijk niet kunnen om mensen zelf hun drankjes te laten betalen op een bruiloft, maar ik snap jou wel, je wilde klein trouwen en helemaal geen receptie of feest houden, alleen tja, die belangstellenden niks aanbieden is ook zo wat.

Ik begrijp dat je een uitnodiging gaat sturen van tevoren? Als je klein trouwt zou ik juist achteraf een mededeling doen met 'wij zijn getrouwd!' en vooraf alleen die paar genodigden op de hoogte stellen. Dan voorkom je ook belangstellenden en degenen die toch wel komen, dat is dan wel op eigen risico zeg maar.

Als je wel een uitnodiging doet dan kun je er denk ik eerlijk gezegd ik niet onderuit om naast taart ook een drankje te bieden. Het een wel en het ander niet is ook een beetje willekeurig. Om de kosten te beperken kun je de tijdsduur beperken (op de uitnodiging zetten 'feliciteren kan daar en daar tussen 11.00-12.00' of zo) of misschien kun je zelf drinken neerzetten ipv catering af te nemen? Tot zover mijn 2 cents, maar het is jouw feestje dus doe vooral wat jij wil!

Flyingfish wat fijn van de goeie nipt!

DJMO, schrikken zeg, van Geert :o Hopelijk een redelijke/goede nacht voor jullie allen. beterschap!

[ Bericht 2% gewijzigd door Mineola op 11-02-2015 21:40:08 ]
pi_149583585
Wat een geweldig nieuws FF!

LuDann, wij zijn in Spanje getrouwd en onze gasten hebben zelf hun verblijf en vervoer daar betaald. Op de uitnodiging hebben gevraagd om hun aanwezigheid als cadeau. Daar hebben we geen vragen over gehad. Uiteraard hebben ze niet betaald voor hun eten en drinken op de trouwdag en ook de dag ervoor en erna was op onze kosten. Het blijft jullie bruilfoft en als je eigenlijk niet van plan was een feest te geven, waarom zou je dat dan wel doen omdat men zichzelf uitnodigt?

Succes DJMo!
pi_149583676
quote:
0s.gif Op woensdag 11 februari 2015 20:57 schreef LuDann het volgende:
Oke, ik heb even jullie eerlijke mening nodig.

Wij gaan dus trouwen, zoals we al een jaar van plan zijn op 12 mei aanstaande. Nu was in de eerste instantie het plan om alleen de beide sets ouders en mijn broertje uit te nodigen, daarmee uit eten te gaan en that's it.
........
Wat vinden jullie? Zouden jullie het erg raar vinden om zelf voor je consumpties te moeten betalen op een trouw receptie? We gaan het wel gewoon uitleggen op de uitnodiging.
Ik snap je verhaal. Toevallig heb ik twee bruiloften in Engeland gehad waarbij het minder gek is om na je eerste gekregen drankje de rest zelf te betalen. Dat was dus bij beide bruiloften zo.
Wij zijn vorig jaar getrouwd en vierden het groots. Dus alles erop en eraan, was onze keuze en dus accepteerden we het prijskaartje. Maar de belangrijkste les:
Trouw zoals jullie dat willen!!
Wat je ook kiest, hoe je het ook doet, er zijn altijd mensen die daar niet positief over zijn. Dus blijf bij jullie eigen gevoel! Wij hebben het gedaan zoals wij wilden en het was echt zoals we gehoopt hadden, de mooiste dag van ons leven.

Moraal van dit verhaal: spreek samen af wat je nu eigenlijk ècht wilt en ga ervoor! Het gaat die dag om jullie!
pi_149584215
LuDann, mag je niet zelf drank regelen? Gewoon een krat bier (of tapje), paar flessen frisdrank, paar flessen wijn en wat nootjes. Voor 100 euro kun je dan klaar zijn. Vraag het even bij de supermarkt vooraf en je kunt wat je (vol) over hebt zo terug brengen. Dat lijkt me een mooie middenweg. Als gast betalen voor een drankje vind ik een beetje raar.

Andere optie is om gewoon thuis (of bij ouders/vrienden thuis) een receptie te houden. Spaar je geld voor een zaaltje uit en kun je zelf drank regelen voor dat geld. Maar of dat haalbaar is ligt ook aan de hoeveelheid gasten natuurlijk.
  woensdag 11 februari 2015 @ 21:44:58 #293
335643 faptist
Maakt fouten
pi_149584511
Wij wilden ook trouwen met alleen de ouders en getuigen op de dag zelf.
Maarja...
Wat doe je dan met de broers en zussen?
Oke, die er ook bij.
Toen kregen onze ouders gekke opmerkingen van ooms en tantes. Nee is nee, zeiden wij. We willen het klein vieren.
Toen lagen onze oma's plotseling beide op sterven en voelden we ons toch wat verplicht meer mensen uit te nodigen.
Gelukkig konden de meeste niet.
Een neef en nicht van mans kant zijn gewoon gekomen zonder uitnodiging :@
Heel bizar.

Uiteindelijk zaten we bij ons favoriete koffie tentje en hebben we iedereen een overheerlijk ontbijt (yoghurt met verse cruesli/honing, scones met jam en clotted Cream.. Mooie cappuccino met hartje erin) en een goddelijk lekkere taart: red velvet!

Voor onze vrienden hebben we de halloween party gecrasht van de lokale concertzaal wat echt helemaal te gek was.
Onze hele trouwerij heeft 450 euro gekost incl feestje voor 26 man.
  woensdag 11 februari 2015 @ 21:56:45 #294
409579 LuDann
All the way
pi_149584949
Dank jullie wel voor alle feedback.

Ik was een beetje pissig in de eerste instantie net omdat we via Skype leuk vertelden dat we gingen trouwen aan de schoonouders en er amper een felicitatie volgde, alleen een discussie van een half uur over waarom consumpties echt moeten.

Het probleem is een beetje dat we het huwelijk niet geheim gaan (of kunnen) houden en we beiden enorm uitgebreide families hebben die we maar eens per jaar zien maar die zeker willen komen opdagen. Ook als we geen uitnodigingen sturen. Het gaat dan dus meteen om een man of 50 die komen opdagen als ze horen dat er ook een zaaltje komt. Plus dan een stuk of 50 vrienden, want als dat zaaltje er komt wil ik niet alleen met familie opgescheept zitten waar ik eigenlijk niet eens wat mee heb. :') Vrienden snappen het overigens gewoon wel, dat weet ik zeker.

Bij iemand thuis is met zoveel mensen dus niet te doen. Maar ja, consumpties voor een man of 75~100 ook niet. Ik denk dat we even gaan kijken naar hoe we uitkomen met alle andere kosten. Met zoveel man is de taart namelijk ook al een heel stuk duurder. Eigen dingetjes inslaan bij de supermarkt kan, maar dan wordt het zaaltje ook een stuk duurder (zaaltje is zo goedkoop omdat er drank van die zaak afgenomen gaat worden).

Ik denk dat we dus (tenzij we geld over blijken te hebben) gewoon dat hele zaaltje maar laten zitten. Ik heb echt geen zin me hier druk om te maken, heb verdorie wel betere dingen te doen dan me druk maken om wat familieleden vinden die ik eens per jaar spreek. Doen we wel een keer een feestje voor alleen vrienden gewoon in de kroeg ofzo.

Als iemand tips heeft om dit toch voor een euro of 200 te kunnen regelen hoor ik het overigens graag hoor. :Y Het is misschien wel een idee om voor iedereen 1 consumptie te verzorgen, als we daar het budget voor blijken te hebben. Zal ook niet iedereen bevallen, maar is misschien een redelijk compromis.
  woensdag 11 februari 2015 @ 22:02:06 #295
244125 laziness
In het verleden nogal duizelig
pi_149585142
Het is vrij gebruikelijk dat mensen naar de openbare ceremonie komen zonder dat ze verder zijn uitgenodigd.
Ik zou daar niet een zaaltje voor gaan regelen. Het is hun eigen keuze om dat te doen.
Ik heb je lief mijn hele leven
pi_149585321
Dat is een beetje jammer van die reactie inderdaad LuDann. Maar het is jullie bruiloft, die mogen jullie vieren op de manier die jullie willen! Familie waar je niet op zit te wachten zou ik ook gewoon niet uitnodigen. Duidelijk tegen familie zeggen dat je het klein wilt houden en dat alleen directe familie welkom is. Waarom zou je ooms en tantes uitnodigen die je verder nooit ziet of spreekt? Juist vanwege de zwangerschap heb je imo een erg goed excuus om het allemaal klein te houden. Hetzelfde geldt voor vrienden, nodig alleen je beste vrienden uit, als je dat uitlegt hebben ze daar echt wel begrip voor. Of vier het voor alle vrienden 's avonds in een café, met het eerste rondje op jullie kosten! Is misschien nog wel gezelliger ook!
  woensdag 11 februari 2015 @ 22:07:12 #297
409579 LuDann
All the way
pi_149585331
quote:
1s.gif Op woensdag 11 februari 2015 22:02 schreef laziness het volgende:
Het is vrij gebruikelijk dat mensen naar de openbare ceremonie komen zonder dat ze verder zijn uitgenodigd.
Ik zou daar niet een zaaltje voor gaan regelen. Het is hun eigen keuze om dat te doen.
Ik vind het ook geen probleem dat mensen naar de ceremonie willen komen. Ze zijn van harte welkom, harstikke leuk. We wilden alleen dus voor de mensen die die moeite willen nemen iets regelen zodat ze niet meteen weer naar huis hoeven te rijden. Maarja, nu is er dus gezeur en gemiep omdat we zoiets willen doen, en als je dan zo'n zaaltje regelt dan willen er meteen weer een hoop meer mensen komen.

Zucht! Ik merk dat ik hier extra opgefokt van word door de hormonen. Ben meestal niet zo fel maar zat hier net toch wel even met een sjacho kop hoor!
  woensdag 11 februari 2015 @ 22:08:52 #298
327807 Mariposas
יה&#14
pi_149585381
LuDann, ik ben het eerlijk gezegd wel met je schoonouders eens. Ik weet niet of je in dat zaaltje eigen drank mag meenemen. Als dat mag, dan zou ik gewoon wat flessen fris, sap en koffie/thee regelen. Als dat niet mag zou ik niet voor een zaaltje kiezen maar thuis proosten met de taart erbij. Of alleen een rondje voor bij de taart in een nabij gelegen horeca gelegenheid.
Maar tja, het is jullie bruiloft dus jullie bepalen hoe het er uit ziet. Wij hebben ook wel onconventionele dingen gedaan, bv kinderen expliciet uit te sluiten op de uitnodiging. En als het voor de genodigden duidelijk is dat het aanvankelijk niet het plan was ze uit te nodigen ivm budget maar dat jullie het als compromis zo oplossen... Als mensen het maar van te voren weten, ik zou denk ik wel raar opkijken als ik ineens moet afrekenen bij de bar op een bruiloft. :+
Onze bruiloft heeft ons vrijwel niets gekost omdat we schandalig veel geld gebben gekregen. :@
Edit: nu ik je aanvullingen lees zou ik zeker geen zaaltje regelen, maar gewoon lekker met een paar mensen na afloop ergens proosten, mensen mrt wie je dat echt graag wilt doen!
No hay mal que dure cien años ni cuerpo que lo aguante
pi_149585650
Wij hebben alleen de echte genodigden een kaart gestuurt, de rest niet. Als zij persee een uur in de auto willen zitten voor alleen een ceremonie, moeten ze dat zelf weten.
Ik had het niet zo op prijs gesteld als mensen dat hadden gedaan. Maar niemand deed dat, want 1,5 uur rijden en geen uitnodigingen verstuurd dus. Alsnog een klein feestje zou ik dus ook niet doen.
Maar dat ben ik. En nu ga ik slapen, althans poging tot :P

Nog even een :* voor de jongens van DJMO en DJMO zelf. Het blijven jongens he. Zal vast niet de laatste keer zijn. :)
  Frontpage Koningin/Leukste user IRL woensdag 11 februari 2015 @ 22:27:31 #300
147316 crew  DJMO
#trut
pi_149585999
quote:
0s.gif Op woensdag 11 februari 2015 22:16 schreef Risu het volgende:
Nog even een :* voor de jongens van DJMO en DJMO zelf. Het blijven jongens he. Zal vast niet de laatste keer zijn. :)
Ik ben het op twee en een halve week na, vier jaar lang voor geweest .. op de valreep moest meneer in z'n peutertijd nog even in het ziekenhuis terecht komen :') met die hersenschudding zit het overigens wel goed, hij zat meteen recht overeind toen ik z'n kamerdeur opendeed dus .. maar hij wil wel graag naast me liggen vannacht ;) heb 'm maar wat vloeibare pcm gegeven tegen de evt. hoofdpijn ..

abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')