Voor mij maakt het allemaal niets uit. Mijn baby doet wat hij wil en ligt lekker zoals hij wil. Ik vind het primaquote:Op woensdag 11 februari 2015 08:25 schreef mignonne het volgende:
[..]
Ff teruggelezen, is er een echo gemaakt? Uitwendig is niet te voelen of een kin wel of niet op de borst zit namelijk(en met een echo ook heel lastig te bepalen). Overigens maakt het ook geen klap uit
misschien dat dat nog scheelt voor je gemoedsrust
t wordt pas een dingetje ver tijdens je bevalling, maar vrijwel alle kinderen doen door de weeënkracht automagisch hun kind op de borst. Ik vind het een bijzondere mededeling van je dokter/verloskundige. Typisch zoiets waar mensen zich dan zorgen over zouden kunnen maken maar wat in de praktijk volstrekt betekenisloos is.
mijn voorlopige datum is 23 oktoberquote:Op woensdag 11 februari 2015 14:18 schreef Mariposas het volgende:
Welkom nieuwe zwangeren! Zitten we nog in oktober qua due date, of is november al in zicht?
Wordt ook tijd dat het september lijstje aangevuld wordt!
Nogvoor de bloeddruk van Lijn en het hartje van Joyce! Fijn dat jouw bloeddruk ook goed blijft, Fannetje
quote:Op woensdag 11 februari 2015 14:39 schreef Cassandra87 het volgende:
[..]
mijn voorlopige datum is 23 oktober
Zal ik me dan maar melden als vrijwilliger?quote:Op woensdag 11 februari 2015 14:18 schreef Mariposas het volgende:
quote:Op woensdag 11 februari 2015 14:51 schreef Mineola het volgende:
[..]
Zal ik me dan maar melden als vrijwilliger?![]()
Living on the edgemaar ik durf het wel aan denk ik
ermahgerdquote:Op woensdag 11 februari 2015 14:51 schreef Mineola het volgende:
[..]
Oooh!!!!!!!quote:Op woensdag 11 februari 2015 14:51 schreef Mineola het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 11 februari 2015 14:51 schreef Mineola het volgende:
[..]
Gefeliciteerd!!quote:Op woensdag 11 februari 2015 14:51 schreef Mineola het volgende:
[..]
quote:
Nou, ik dan ook maar...quote:Op woensdag 11 februari 2015 14:18 schreef Mariposas het volgende:
Welkom nieuwe zwangeren! Zitten we nog in oktober qua due date, of is november al in zicht?
And so on. De arme man.quote:''Hoeveel getuigen zullen er aanwezig zijn?"
Ik: ''Weet ik niet!"
''Welke naam wilt u aannemen?''
"Weet ik niet!"
''Wilt u in gemeenschap van goederen trouwen?"
''Weet ik niet!''
Ja, joh, laat maar komen die zwangeren!quote:Op woensdag 11 februari 2015 15:12 schreef Aoraki het volgende:
[..]
Nou, ik dan ook maar...
Voorlopige datum 22 september. Kloppend hartje aanwezig!
Het wordt onze derde.
Hey wat leuk!! Gefeliciteerdquote:Op woensdag 11 februari 2015 15:12 schreef Aoraki het volgende:
[..]
Nou, ik dan ook maar...
Het wordt onze derde.
Ja, ben wel goed voorgelicht door de meneer van het trouwloket inmiddelsquote:Op woensdag 11 februari 2015 15:22 schreef Cholula het volgende:
Gefeliciteerd Mineola en Aoraki![]()
Lekkere actie LuDann! Vergeet bij de ondertrouw niet dat je dan wel je getuigen door moet geven. Tenminste dat dacht ik, maar nu weet ik het niet meer zeker.
Ik ben weer goedgekeurd door de vk. Frits houdt netjes zijn P95 lijntje aan en er wordt verwacht dat hij ongeveer 8 pond zal zijn.
Oh, wat fijn! Dat zal me een opluchting zijn zeg! Van harte gefeliciteerd met dat goede nieuws.quote:Op woensdag 11 februari 2015 15:24 schreef FlyingFish het volgende:
Om maar in de goed nieuws sfeer te blijven: de uitslag van de nipt was goedSuper blij mee, ondanks dat de kans op een goede uitslag heel veel groter was dan een slechte blijf je toch denken aan 'wat als...' En na 1,5e week ook al de uitslag! We moeten nu alleen na de bevalling nog een kort vragenlijstje invullen met de uiteindelijke afloop, voor hun eigen onderzoek.
Nu dus tijd om daadwerkelijk de dingen te gaan regelen die we voor ons uit geschoven hebben!
Gefeliciteerd alle nieuwe zwangeren!
Ik las trouwkroketquote:Op woensdag 11 februari 2015 15:25 schreef LuDann het volgende:
[..]
Ja, ben wel goed voorgelicht door de meneer van het trouwloket inmiddels.
Supernieuws Cholula. Flinke baby.
He! Weer een uit onze eerste lichting!quote:Op woensdag 11 februari 2015 15:12 schreef Aoraki het volgende:
[..]
Nou, ik dan ook maar...
Het wordt onze derde.
Heerlijk dat geshop!quote:Op woensdag 11 februari 2015 15:34 schreef Risu het volgende:
Woah, wat een goed nieuws allemaal!nieuwe zwangeren, goede bloeddruk, kloppende hartjes en meer gejubel!
Blije dag!
Ik heb net een badje gekocht, mocht wel een keer vond ik.en wat extra hoeslakentjes, want 2 was wel erg weinig. Nou is het klaar. (naja klaar, even nog badkamer poetsen, kast uitmesten, klossen halen en de kinderwagen en kinderstoel hierheen halen, oh en luiers in huis. Maar dat kan nog wachten. Ben nog laaaaang niet aan de beurt. )
Heb alleen geen luieremmer, maar die vond ik niet nodig, ik wil em meteen in de kliko hebben. Vieze zooi in mijn (haar) kamer. Schoonmoeder meteen van jaaaa dat doe je drie keer en daarna ook niet meer hoor. We zullen zien. Kan altijd nog gehaald worden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |