Voor mij maakt het allemaal niets uit. Mijn baby doet wat hij wil en ligt lekker zoals hij wil. Ik vind het primaquote:Op woensdag 11 februari 2015 08:25 schreef mignonne het volgende:
[..]
Ff teruggelezen, is er een echo gemaakt? Uitwendig is niet te voelen of een kin wel of niet op de borst zit namelijk(en met een echo ook heel lastig te bepalen). Overigens maakt het ook geen klap uit
misschien dat dat nog scheelt voor je gemoedsrust
t wordt pas een dingetje ver tijdens je bevalling, maar vrijwel alle kinderen doen door de weeënkracht automagisch hun kind op de borst. Ik vind het een bijzondere mededeling van je dokter/verloskundige. Typisch zoiets waar mensen zich dan zorgen over zouden kunnen maken maar wat in de praktijk volstrekt betekenisloos is.
mijn voorlopige datum is 23 oktoberquote:Op woensdag 11 februari 2015 14:18 schreef Mariposas het volgende:
Welkom nieuwe zwangeren! Zitten we nog in oktober qua due date, of is november al in zicht?
Wordt ook tijd dat het september lijstje aangevuld wordt!
Nogvoor de bloeddruk van Lijn en het hartje van Joyce! Fijn dat jouw bloeddruk ook goed blijft, Fannetje
quote:Op woensdag 11 februari 2015 14:39 schreef Cassandra87 het volgende:
[..]
mijn voorlopige datum is 23 oktober
Zal ik me dan maar melden als vrijwilliger?quote:Op woensdag 11 februari 2015 14:18 schreef Mariposas het volgende:
Wordt ook tijd dat het september lijstje aangevuld wordt!
quote:Op woensdag 11 februari 2015 14:51 schreef Mineola het volgende:
[..]
Zal ik me dan maar melden als vrijwilliger?![]()
Living on the edgemaar ik durf het wel aan denk ik
ermahgerdquote:Op woensdag 11 februari 2015 14:51 schreef Mineola het volgende:
[..]
Zal ik me dan maar melden als vrijwilliger?![]()
Living on the edgemaar ik durf het wel aan denk ik
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |