Alcoholvrije Paulaner! Oh wacht, Frankrijk...quote:Op woensdag 11 februari 2015 17:22 schreef FlyingFish het volgende:
[..]
Nog nooit van gehoordIk hou het voorlopig wel gewoon op wijnloze wijn! Ben toch geen grote drinker dus kan prima nog een half jaartje zonder! Alleen straks op wintersport in Frankrijk zal ik het wel even missen...
Daar ben je dan eindelijkquote:Op woensdag 11 februari 2015 14:51 schreef Mineola het volgende:
[..]
Zal ik me dan maar melden als vrijwilliger?![]()
Living on the edgemaar ik durf het wel aan denk ik
op zich valt het wel mee denk ik .. Hij was vooral geschrokken en de huisarts mocht het niet schoonmaken, laat staan hechten (MAMA DOEN! NIET JIJ!) , dus op naar het ziekenhuis. Daar hetzelfde verhaal, maar goed, daar hij is vakkundig gelijmd en kreeg hij een cadeautje en de mededeling dat hij twee dagen niet mag douchen. Kind beledigd want wilde ineens perse douchen natuurlijk. Jan beledigd omdat hij géén cadeautje kreegquote:Op woensdag 11 februari 2015 20:21 schreef Fannetje het volgende:
Welkom Mineola en Aoraki!
Jeej, een goede Nipt voor FF!
Minder leuk nieuws bij DJMO... hopelijk heeft hij er niet teveel last van...
Jeetje, vervelend. Moet je ook vannacht elke keer gaan checken in verband met mogelijke hersenschudding of dat niet?quote:Op woensdag 11 februari 2015 21:00 schreef DJMO het volgende:
[..]
op zich valt het wel mee denk ik .. Hij was vooral geschrokken en de huisarts mocht het niet schoonmaken, laat staan hechten (MAMA DOEN! NIET JIJ!) , dus op naar het ziekenhuis. Daar hetzelfde verhaal, maar goed, daar hij is vakkundig gelijmd en kreeg hij een cadeautje en de mededeling dat hij twee dagen niet mag douchen. Kind beledigd want wilde ineens perse douchen natuurlijk. Jan beledigd omdat hij géén cadeautje kreegEn toen ik onderweg naar huis tegen Geert zei dat ik hem morgen maar thuis houd van de psz kreeg ik een diepe zucht van Jan: "Shit; ik ben leerplichtig .. ik wil ook thuisblijven"
Ik heb ze thuis maar aan een tosti met curry gezet, want om om kwart over zes nog drie kwartier in de keuken staan zag ik niet zitten. Dan morgen maar bami .. Zelf heb ik nu net m'n avondeten op en verlang ik naar een hete douche en m'n bed. Maar ik zal eerst rond tien uur nog bij Geert gaan kijken (wat er wel op uit zal draaien dat hij daarna in mijn bed kruipt)
ik heb geen wek-advies meegehad, maar zoals gezegd, hij zal wel in mijn bed kruipen (zoals de afgelopen week eigenlijk bijna standaardquote:Op woensdag 11 februari 2015 21:03 schreef LuDann het volgende:
[..]
Jeetje, vervelend. Moet je ook vannacht elke keer gaan checken in verband met mogelijke hersenschudding of dat niet?
Ik snap je verhaal. Toevallig heb ik twee bruiloften in Engeland gehad waarbij het minder gek is om na je eerste gekregen drankje de rest zelf te betalen. Dat was dus bij beide bruiloften zo.quote:Op woensdag 11 februari 2015 20:57 schreef LuDann het volgende:
Oke, ik heb even jullie eerlijke mening nodig.
Wij gaan dus trouwen, zoals we al een jaar van plan zijn op 12 mei aanstaande. Nu was in de eerste instantie het plan om alleen de beide sets ouders en mijn broertje uit te nodigen, daarmee uit eten te gaan en that's it.
........
Wat vinden jullie? Zouden jullie het erg raar vinden om zelf voor je consumpties te moeten betalen op een trouw receptie? We gaan het wel gewoon uitleggen op de uitnodiging.
Ik vind het ook geen probleem dat mensen naar de ceremonie willen komen. Ze zijn van harte welkom, harstikke leuk. We wilden alleen dus voor de mensen die die moeite willen nemen iets regelen zodat ze niet meteen weer naar huis hoeven te rijden. Maarja, nu is er dus gezeur en gemiep omdat we zoiets willen doen, en als je dan zo'n zaaltje regelt dan willen er meteen weer een hoop meer mensen komen.quote:Op woensdag 11 februari 2015 22:02 schreef laziness het volgende:
Het is vrij gebruikelijk dat mensen naar de openbare ceremonie komen zonder dat ze verder zijn uitgenodigd.
Ik zou daar niet een zaaltje voor gaan regelen. Het is hun eigen keuze om dat te doen.
Ik ben het op twee en een halve week na, vier jaar lang voor geweest .. op de valreep moest meneer in z'n peutertijd nog even in het ziekenhuis terecht komenquote:Op woensdag 11 februari 2015 22:16 schreef Risu het volgende:
Nog even eenvoor de jongens van DJMO en DJMO zelf. Het blijven jongens he. Zal vast niet de laatste keer zijn.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |