wat cool! En wat vroeg, niet?quote:Op dinsdag 10 februari 2015 15:42 schreef Mariposas het volgende:
Heb eigenlijk alleen maar trek in gezonde dingen. Vandaag een bakje plain hüttenkäse leeggegeten, wat verbaasde blikken van collega's opleverde.En ik ben dol op fruit smoothies. Dat komt voornamelijk omdat ik te lui ben om fruit te snijden, dus mik ik 't in de blender.
Voel steeds duidelijker baby-bewegingen, echt heel vaag voelt het! Het zit echt heel laag, ongeveer ter hoogte van m'n schaambot ofzo. Zou best af en toe even op een cameraatje willen kijken wat er dan gebeurt daarbinnen.
Mijn moeder stuurt altijd stroopwafels op van de marktquote:Op dinsdag 10 februari 2015 15:33 schreef Jagärtrut het volgende:
Een collega van me had net stroopwafels, die was net in NL geweest. Dat was ook een echte traktatie!
Redelijk vroeg idd, maar placenta zit achter, dus voel het daardoor eerder. En weinig buikvetjes.quote:
Haha, kijk Limone, ik ben niet de enige die het woord "lam" op deze manier gebruikt.quote:Op dinsdag 10 februari 2015 13:33 schreef Limone het volgende:
[..]
Nou dat wilde ik echt precies hetzelfde zeggen!maar toen vergat ik te typen..
Waar ik zelf niet aan kan wennen is het woord 'lam' voor 'ellendig/moe'. Heel erg lam zijn, is niet goed voor de baby, hoor!![]()
![]()
Oh dit is wel herkenbaarquote:Op dinsdag 10 februari 2015 16:31 schreef Sara82 het volgende:
[..]
Haha, kijk Limone, ik ben niet de enige die het woord "lam" op deze manier gebruikt..
Ik verander trouwens intern in een draak. Ik vind alles en iedereen irritant. Heb zojuist - in gedachten - schreeuwend 14 blikken ragout naar een megavalsfluitende kerel in de supermarkt gesmeten. Oh, the terror! (Hoop dat dat snel weer overgaat, anders plof ik een keer in het echie hoor...)
Dat commentaar kreeg ik al voordat ze zwanger wasquote:Op dinsdag 10 februari 2015 16:35 schreef L-E het volgende:
[..]
Oh dit is wel herkenbaar![]()
We hebben hier thuis al gesprekken gehad in de trant van:
KUN JE DAAR MISSCHIEN EVEN MEE STOPPEN?! (ik)
Waarbij ML onschuldig vroeg wat hij dan verkeerd deed![]()
JE KAUWT ZO HARD IK WORD ER NERVEUS VAN![]()
Dus, succes voor je vent
Als het goed is, weet je nu al of het allemaal goed is.quote:Op dinsdag 10 februari 2015 16:59 schreef Malteser het volgende:
Ik val even binnen maar ik trok het niet meer van de spanning... Na veel wikken en wegen besloten om de vk te bellen (wil niet zeuren oid) maar ze stelde me meteen gerust en ik mag zo komen voor een echo... Gewoon om te kijken of 'ie het nog doet. 17.15 uur ben ik aan de beurt, boh wat doen miskramen gekke dingen met een mens...
Hoop dat alles goed isquote:Op dinsdag 10 februari 2015 16:59 schreef Malteser het volgende:
Ik val even binnen maar ik trok het niet meer van de spanning... Na veel wikken en wegen besloten om de vk te bellen (wil niet zeuren oid) maar ze stelde me meteen gerust en ik mag zo komen voor een echo... Gewoon om te kijken of 'ie het nog doet. 17.15 uur ben ik aan de beurt, boh wat doen miskramen gekke dingen met een mens...
Joepie! Gefeliciteerdquote:Op dinsdag 10 februari 2015 17:58 schreef Malteser het volgende:
Een super duidelijke knipper. Alles zoals het hoort, eerste botstructuren al zichtbaar, navelstreng al in ontwikkeling, hoofd en romp goed te onderscheiden en zelfs al beginnende beentjes.
Oh oh, wat een ongelooflijke opluchting!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |