abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_149540049
Hmmmmmm cake.
Ik heb net een was erin gegooid en de boodschappen gedaan. Vind ik voldoende zo. Hup aan de cake :9 (al zijn die van mij super klein en gewoon uit de super.)
pi_149540606
Een collega van me had net stroopwafels, die was net in NL geweest. Dat was ook een echte traktatie!

:9
  dinsdag 10 februari 2015 @ 15:42:35 #103
327807 Mariposas
יה&#14
pi_149540853
Heb eigenlijk alleen maar trek in gezonde dingen. Vandaag een bakje plain hüttenkäse leeggegeten, wat verbaasde blikken van collega's opleverde. :D En ik ben dol op fruit smoothies. Dat komt voornamelijk omdat ik te lui ben om fruit te snijden, dus mik ik 't in de blender.

Voel steeds duidelijker baby-bewegingen, echt heel vaag voelt het! Het zit echt heel laag, ongeveer ter hoogte van m'n schaambot ofzo. Zou best af en toe even op een cameraatje willen kijken wat er dan gebeurt daarbinnen. :D
No hay mal que dure cien años ni cuerpo que lo aguante
pi_149540983
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 februari 2015 15:42 schreef Mariposas het volgende:
Heb eigenlijk alleen maar trek in gezonde dingen. Vandaag een bakje plain hüttenkäse leeggegeten, wat verbaasde blikken van collega's opleverde. :D En ik ben dol op fruit smoothies. Dat komt voornamelijk omdat ik te lui ben om fruit te snijden, dus mik ik 't in de blender.

Voel steeds duidelijker baby-bewegingen, echt heel vaag voelt het! Het zit echt heel laag, ongeveer ter hoogte van m'n schaambot ofzo. Zou best af en toe even op een cameraatje willen kijken wat er dan gebeurt daarbinnen. :D
wat cool! En wat vroeg, niet?
pi_149541016
Gaaf Mariposas! Ik vind het nog steeds heel onwerkelijk iedere keer. Denk ook nog steeds regelmatig dat er echt niks in mijn buik zit.
Want het leven is niet meer dan een sprookje
pi_149541235
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 februari 2015 15:33 schreef Jagärtrut het volgende:
Een collega van me had net stroopwafels, die was net in NL geweest. Dat was ook een echte traktatie!

:9
Mijn moeder stuurt altijd stroopwafels op van de markt O+ Ik moet ze niet meenemen naar het kantoor want dan zijn ze zo op :')
pi_149541375
Pffff is deze dag al voorbij? :O
Gelukkig zit ik nu in meetings tot 18:00 :') dit is echt een top dag
Life is what happens while you are busy making other plans...
pi_149541559
Oh jongens, ik krijg er honger van. Een vriendin postte net ook al de taart die ze aan het eten was. Craaaaavings.
  dinsdag 10 februari 2015 @ 16:08:22 #109
327807 Mariposas
יה&#14
pi_149541628
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 februari 2015 15:47 schreef Jagärtrut het volgende:

[..]

wat cool! En wat vroeg, niet?
Redelijk vroeg idd, maar placenta zit achter, dus voel het daardoor eerder. En weinig buikvetjes.
No hay mal que dure cien años ni cuerpo que lo aguante
pi_149541737
Ik voel de baby ook regelmatig (en dat met vetjes en voorliggende placenta). Maar de gynaecoloog zei dat 't niet zo gek is bij een derde.
Quote papa: Sara gaat een paar keer in de week naar het kinderdagverblijf en daar leert ze voor blije peuter...
Sara
Merel
Ukje
pi_149541836
Mijn tweede voelde ik bij 16 weken, en deze bij 17. Het klinkt mij niet idioot vroeg in de oren iig :)
pi_149542210
Welkom aan een nieuwe man in dit topic! Altijd fijn om de nuchtere andere kant van het verhaal te horen :)

Ik ben vanmorgen bij de gyn geweest voor het vruchtwater. Toen ik binnenkwam zei ze: "ik snap niet dat ze je naar me toe hebben gestuurd, er is helemaal niets aan de hand". Blijkbaar heb ik "ruim" vruchtwater, maar zeker niet "te veel". Ik ben dus helemaal gezond verklaard *O*
Op mijn bloeddruk na, die was vandaag voor het eerst op de grens van hoog. Meteen urine moeten laten testen, maar er was niets aan de hand, geen eiwitten. Ik zei al: "het komt vast door de spanning dat ik ineens naar de gyn moest". Daar was de verpleegster het niet mee eens, maar voor nu was het goed.
pi_149542310
Fijn MevrouwCactus *O*
Quote papa: Sara gaat een paar keer in de week naar het kinderdagverblijf en daar leert ze voor blije peuter...
Sara
Merel
Ukje
pi_149542420
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 februari 2015 13:33 schreef Limone het volgende:

[..]

Nou dat wilde ik echt precies hetzelfde zeggen! :D maar toen vergat ik te typen..

Waar ik zelf niet aan kan wennen is het woord 'lam' voor 'ellendig/moe'. Heel erg lam zijn, is niet goed voor de baby, hoor! o|O :'( :')
Haha, kijk Limone, ik ben niet de enige die het woord "lam" op deze manier gebruikt. :D .

Ik verander trouwens intern in een draak. Ik vind alles en iedereen irritant. Heb zojuist - in gedachten - schreeuwend 14 blikken ragout naar een megavalsfluitende kerel in de supermarkt gesmeten. Oh, the terror! (Hoop dat dat snel weer overgaat, anders plof ik een keer in het echie hoor... :@ )
pi_149542562
quote:
1s.gif Op dinsdag 10 februari 2015 16:31 schreef Sara82 het volgende:

[..]

Haha, kijk Limone, ik ben niet de enige die het woord "lam" op deze manier gebruikt. :D .

Ik verander trouwens intern in een draak. Ik vind alles en iedereen irritant. Heb zojuist - in gedachten - schreeuwend 14 blikken ragout naar een megavalsfluitende kerel in de supermarkt gesmeten. Oh, the terror! (Hoop dat dat snel weer overgaat, anders plof ik een keer in het echie hoor... :@ )
Oh dit is wel herkenbaar :D :@

We hebben hier thuis al gesprekken gehad in de trant van:
KUN JE DAAR MISSCHIEN EVEN MEE STOPPEN?! (ik)
Waarbij ML onschuldig vroeg wat hij dan verkeerd deed -O-
JE KAUWT ZO HARD IK WORD ER NERVEUS VAN }:|

:')

Dus, succes voor je vent ^O^
  dinsdag 10 februari 2015 @ 16:51:30 #116
396469 Nikooos
huizenlol.nl
pi_149543092
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 februari 2015 16:35 schreef L-E het volgende:

[..]

Oh dit is wel herkenbaar :D :@

We hebben hier thuis al gesprekken gehad in de trant van:
KUN JE DAAR MISSCHIEN EVEN MEE STOPPEN?! (ik)
Waarbij ML onschuldig vroeg wat hij dan verkeerd deed -O-
JE KAUWT ZO HARD IK WORD ER NERVEUS VAN }:|

:')

Dus, succes voor je vent ^O^
Dat commentaar kreeg ik al voordat ze zwanger was :@
pi_149543394
Ik val even binnen maar ik trok het niet meer van de spanning... Na veel wikken en wegen besloten om de vk te bellen (wil niet zeuren oid) maar ze stelde me meteen gerust en ik mag zo komen voor een echo... Gewoon om te kijken of 'ie het nog doet :@. 17.15 uur ben ik aan de beurt, boh wat doen miskramen gekke dingen met een mens... :'(
pi_149543779
Ik denk dat ik ergens overheen heb gelezen, maar succes zo Malteser. :* klinkt als een fijne vk.
pi_149544171
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 februari 2015 16:59 schreef Malteser het volgende:
Ik val even binnen maar ik trok het niet meer van de spanning... Na veel wikken en wegen besloten om de vk te bellen (wil niet zeuren oid) maar ze stelde me meteen gerust en ik mag zo komen voor een echo... Gewoon om te kijken of 'ie het nog doet :@. 17.15 uur ben ik aan de beurt, boh wat doen miskramen gekke dingen met een mens... :'(
Als het goed is, weet je nu al of het allemaal goed is. :*
pi_149544233
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 februari 2015 16:59 schreef Malteser het volgende:
Hoop dat alles goed is :*
pi_149544234
Zit nog in de wachtkamer...
pi_149544269
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 februari 2015 17:29 schreef Malteser het volgende:
Zit nog in de wachtkamer...
Oh ships :(
pi_149544997
Een super duidelijke knipper. Alles zoals het hoort, eerste botstructuren al zichtbaar, navelstreng al in ontwikkeling, hoofd en romp goed te onderscheiden en zelfs al beginnende beentjes.
Oh oh, wat een ongelooflijke opluchting!
pi_149545061
Malteser :* Wat fijn dat dat even kon!

Dat ergeren aan alles, zo herkenbaar! Ik kan mezelf er ook echt mee in de weg zitten :(
Sara
Merel
Ukje
pi_149545147
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 februari 2015 17:58 schreef Malteser het volgende:
Een super duidelijke knipper. Alles zoals het hoort, eerste botstructuren al zichtbaar, navelstreng al in ontwikkeling, hoofd en romp goed te onderscheiden en zelfs al beginnende beentjes.
Oh oh, wat een ongelooflijke opluchting!
Joepie! Gefeliciteerd *O* *O*
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')