KT'tje?quote:Op zaterdag 7 februari 2015 09:44 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik heb even een KT'tje gedaan en zoals je het nu stelt, is dat behoorlijk mild.
Ik heb je echter radicalere uitspraken zien doen en die onthoud ik vooralsnog...
Daan...quote:Op zaterdag 7 februari 2015 09:47 schreef Doedezemaar het volgende:
Ik ben toch wel benieuwd naar de eerdere naam van Mo
quote:Op zaterdag 7 februari 2015 09:47 schreef Doedezemaar het volgende:
Ik ben toch wel benieuwd naar de eerdere naam van Mo
En tussenin hamme?quote:
Dat is pas radikaal.quote:Op zaterdag 7 februari 2015 10:09 schreef Kingstown het volgende:
Moslims blazen kasteel op in Kortrijk
Prutsers...quote:Op zaterdag 7 februari 2015 10:09 schreef Kingstown het volgende:
Moslims blazen kasteel op in Kortrijk
Signalement: Moslimmannen die zichtbaar buiten adem zijn.quote:
Ik ben continue op mijn hoede...quote:Op zaterdag 7 februari 2015 10:36 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Signalement: Moslimmannen die zichtbaar buiten adem zijn.
Pas op voor hijgende moslims.
of je worst lustquote:
dat is een hele vieze vette worstquote:Op zaterdag 7 februari 2015 10:47 schreef Mo_Muffin het volgende:
[ afbeelding ]
Best wel, zolang het deze maar niet is, ik eet sowieso geen varkensvlees.
En ik maar denken dat de meeste vrouwen van een vette worst houden, zijn er blijkbaar ook vrouwen die liever een dun knakworstje hebben.quote:Op zaterdag 7 februari 2015 10:59 schreef just me het volgende:
[..]
dat is een hele vieze vette worst
Eitje dan?quote:Op zaterdag 7 februari 2015 10:47 schreef Mo_Muffin het volgende:
[ afbeelding ]
Best wel, zolang het deze maar niet is, ik eet sowieso geen varkensvlees.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 16% gewijzigd door Juup© op 07-02-2015 13:14:39 ]
als hij maar niet buiten de boot valtquote:Op zaterdag 7 februari 2015 11:41 schreef Juup© het volgende:
[..]
Dan moet hij wachten op de volgende boot.
Eitje? Er zit een eikel in die doos.quote:
Duhquote:Op zaterdag 7 februari 2015 12:07 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Eitje? Er zit een eikel in die doos.
quote:
Zolang er maar een dikke kop in past........quote:
Ik heb geen dikke kopquote:Op zaterdag 7 februari 2015 12:48 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
[..]
Zolang er maar een dikke kop in past........
Drink je graag thee?quote:Op zaterdag 7 februari 2015 12:52 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik heb geen dikke kop![]()
En de muts is zelf gekocht door mijn man, want het is zijn muts en ik had geen muts, maar omdat ik er één nodig had heb ik die van hem gepakt en gehouden.
Ik had het dus goed, er kwam een Limburgse grap achteraan, een slechte dat welquote:Op zaterdag 7 februari 2015 12:55 schreef Mo_Muffin het volgende:
Jammer, anders had je door kunnen gaan als theemuts.....
Ik wist niet eens dat er Limburgse grappen bestaan, wie verteld me de eerste?quote:Op zaterdag 7 februari 2015 12:55 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Nee.
Nu volgt er vast een Limburgse grap
Dus je komt uit Braban....quote:Op zaterdag 7 februari 2015 12:58 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Ik wist niet eens dat er Limburgse grappen bestaan, wie verteld me de eerste?
quote:Op zaterdag 7 februari 2015 13:00 schreef sacha het volgende:
gatverdamme Juup
mag dat onder een spoiler?
alvast bedankt
Waarom zijn in limburg de garages minimum 25 meter lang?quote:Op zaterdag 7 februari 2015 12:58 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Ik wist niet eens dat er Limburgse grappen bestaan, wie verteld me de eerste?
Moeder en kind maken het goed...quote:Op zaterdag 7 februari 2015 11:23 schreef sacha het volgende:
hoe gaat het met de baby MM? [ afbeelding ]
Wat nou masturberen?quote:Op zaterdag 7 februari 2015 13:10 schreef Mo_Muffin het volgende:
HELMOND - Een masturberende man is donderdag betrapt in de Helmondse wijk Brouwhuis. De vrouw liet haar hond uit toen ze zag dat de man druk met zichzelf bezig was. De politie is nu op zoek naar hem.
[ afbeelding ]
Nice. How about een (huis)dierentopic? Beetje jammer als die leuke pics verdwijnen in al het SC-geweld.quote:Op zaterdag 7 februari 2015 13:44 schreef MadMaster het volgende:
Moeder en kind maken het goed...
[ afbeelding ]
Dank je..quote:Op zaterdag 7 februari 2015 13:29 schreef just me het volgende:
[..]
Waarom zijn in limburg de garages minimum 25 meter lang?
Om de tuinslang binnen te kunnen leggen
Tja, we zijn de slimsten niet, en verwachten rukwinden.quote:Op zaterdag 7 februari 2015 13:47 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Wat nou masturberen?
Die vent heeft z'n handen vol aan het open houden van z'n jas...
Zijn er hier nog meer huisdieren onder de leden?quote:Op zaterdag 7 februari 2015 13:59 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Nice. How about een (huis)dierentopic? Beetje jammer als die leuke pics verdwijnen in al het SC-geweld.
Huisdierentopic lijkt me leuk, met name katten.quote:Op zaterdag 7 februari 2015 14:06 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Zijn er hier nog meer huisdieren onder de leden?
Piet heeft paarden, maar verder?
Deisyy heeft katten, ik heb een kat, sacha heeft een halve boerderij en van Mo zag ik gisteren ook al wat voorbij komen.quote:Op zaterdag 7 februari 2015 14:06 schreef MadMaster het volgende:
Je hoeft natuurlijk geen Kingstownskills te hebben, maar niet weten dat je medeforummers ook huisdieren hebben getuigt wel van desinteressequote:Op zaterdag 7 februari 2015 14:06 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik ben ook vaker vergeetachtig hoor, zal toch echt de lftd zijn, maar sommige dingen onthoud je wel zeker als je ze vaker hoort en zien voorbij komen.quote:Op zaterdag 7 februari 2015 14:32 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Je hoeft natuurlijk geen Kingstownskills te hebben, maar niet weten dat je medeforummers ook huisdieren hebben getuigt wel van desinteresse
Ik heb wel wat gelezen over katten, bijen, kippen en geiten, maar ik wist niet meer wie wat had...quote:Op zaterdag 7 februari 2015 14:32 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Je hoeft natuurlijk geen Kingstownskills te hebben, maar niet weten dat je medeforummers ook huisdieren hebben getuigt wel van desinteresse
Ik haal ook mensen door elkaar dan weet ik even niet meer wie het was die ergens vandaan komt of welke dieren wie precies heeft, of hoeveel kinderen en/of kleinkinderen.quote:Op zaterdag 7 februari 2015 14:38 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik heb wel wat gelezen over katten, bijen, kippen en geiten, maar ik wist niet meer wie wat had...![]()
Ondertussen gaat de integratie cursus hier door:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Jij hebt je handen vol aan jezelf?quote:
Juistquote:Op zaterdag 7 februari 2015 14:45 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Jij hebt je handen vol aan jezelf?
Doe eens mee aan MUZ Trivia dan met je dingetje...quote:Op zaterdag 7 februari 2015 14:44 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Ik haal ook mensen door elkaar dan weet ik even niet meer wie het was die ergens vandaan komt of welke dieren wie precies heeft, of hoeveel kinderen en/of kleinkinderen.
Maar ik ben nieuw op deze slowchat, dus moet ik de mensen eerst een beetje leren kennen voor ik echt dingen kan onthouden.
Stomme is wel dat ik bepaalde dingen over muziek dan wel weer kan onthouden, maar ja dat is ook mijn dingetje.
Want?quote:Op zaterdag 7 februari 2015 14:42 schreef Doedezemaar het volgende:
Op de foto's ziet dat katje er wel schattig uit, maar tussen ons kan het niks worden hoor MM
Om eerlijk te zijn ben ik normaal niet zo heel veel met huisdieren bezig.quote:Op zaterdag 7 februari 2015 14:44 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Ik haal ook mensen door elkaar dan weet ik even niet meer wie het was die ergens vandaan komt of welke dieren wie precies heeft, of hoeveel kinderen en/of kleinkinderen.
Maar ik ben nieuw op deze slowchat, dus moet ik de mensen eerst een beetje leren kennen voor ik echt dingen kan onthouden.
Stomme is wel dat ik bepaalde dingen over muziek dan wel weer kan onthouden, maar ja dat is ook mijn dingetje.
Ook al, het lijkt wel een rage.quote:Op zaterdag 7 februari 2015 14:54 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
ik ben allergisch voor katten
Zullen we om te beginnen eerst eens een keertje een middagje of avondje afspreken en daarna bekijken we wel of je blijft logeren...quote:Op zaterdag 7 februari 2015 15:03 schreef Doedezemaar het volgende:
Als ik op bezoek ga bij mensen met katten dan neem ik antihistamine en hoop ik het beste ervan, ik ga er in principe niet logeren, dat is te veel.
Volgens mij was het zijn eigen en zat er een gat in dat doosje dat ie op schoot had staan.quote:Op zaterdag 7 februari 2015 15:12 schreef chufi het volgende:
[..]
Met die afgeknipte eikel blijft er weinig meer van over
we bellen...quote:Op zaterdag 7 februari 2015 15:09 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Zullen we om te beginnen eerst eens een keertje een middagje of avondje afspreken en daarna bekijken we wel of je blijft logeren...
je vergeet emailen en faxenquote:
Zullen we om te beginnen eerst eens een keertje een middagje of avondje bellen en daarna bekijken we wel of we emailen en faxen...quote:
wat jullie willen, daar blijf ik buitenquote:Op zaterdag 7 februari 2015 15:49 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Zullen we om te beginnen eerst eens een keertje een middagje of avondje bellen en daarna bekijken we wel of we emailen en faxen...
Zullen wel rooksignalen worden.quote:Op zaterdag 7 februari 2015 15:52 schreef just me het volgende:
[..]
wat jullie willen, daar blijf ik buiten
Nu vraagt ie het jou....quote:Op zaterdag 7 februari 2015 15:52 schreef just me het volgende:
[..]
wat jullie willen, daar blijf ik buiten
40+ / Kids uit huis, eenzaam en/of verlaten? Neem een huisdier...quote:Op zaterdag 7 februari 2015 15:59 schreef Mo_Muffin het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
2 complete mafkezen, de dunste (boven) is een wilde, en die dikste (onder) wil de helle tijd het liefst bovenop mij gaan zitten ook als het even niet uitkomt.
Het zijn zusjes maar totaal verschillend, vandaag precies een half jaar oud.
Ja, ik dacht omdat je het noemde dat je het hier wilde houden.quote:Op zaterdag 7 februari 2015 16:08 schreef Kingstown het volgende:
[..]
40+ / Kids uit huis, eenzaam en/of verlaten? Neem een huisdier...
Jij als hardcore Bayernfan wordt hier vast heel blij van.quote:Op zaterdag 7 februari 2015 16:16 schreef Doedezemaar het volgende:
KitKat chunky peanut butter is goedgekeurd
Is het zo zoet als het "klinkt"?quote:Op zaterdag 7 februari 2015 16:16 schreef Doedezemaar het volgende:
KitKat chunky peanut butter is goedgekeurd
ik vind het minder zoet dan gewone KitKat, de pindakaas is wat zout, en dat vind ik lekker. Helaas geen Action in de buurt, dus ik moet er zuinig mee doen.quote:
Baas Robbenquote:Op zaterdag 7 februari 2015 16:31 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Jij als hardcore Bayernfan wordt hier vast heel blij van.
https://gfycat.com/RespectfulIllinformedKite
Ah, jij was van de kinderboerderij...quote:Op zaterdag 7 februari 2015 17:12 schreef sigme het volgende:
• 2 katten
• sinds vorige week weer 2 honden
• 11 schapen
• 9 kippen (al heb ik ze al een paar dagen niet geteld / compleet gezien)
Ik heb er al een speciaal topic voor, maar ik kan eens even kijken of ik er ook nog een postje in het lege-nesttopic voor maak.
Hoeveel potten wil je hebben?quote:Op zaterdag 7 februari 2015 16:35 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
ik vind het minder zoet dan gewone KitKat, de pindakaas is wat zout, en dat vind ik lekker. Helaas geen Action in de buurt, dus ik moet er zuinig mee doen.
Hier ook, alleen woon ik in het zuid-oosten des landsquote:Op zaterdag 7 februari 2015 17:17 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Hoeveel potten wil je hebben?
De A.C. Tion (klinkt beter...) zit hier niet al te ver weg.
Meerdere zelfs...
quote:Op zaterdag 7 februari 2015 17:12 schreef sigme het volgende:
• 2 katten
• sinds vorige week weer 2 honden
• 11 schapen
• 9 kippen (al heb ik ze al een paar dagen niet geteld / compleet gezien)
Ik heb er al een speciaal topic voor, maar ik kan eens even kijken of ik er ook nog een postje in het lege-nesttopic voor maak.
quote:Op zaterdag 7 februari 2015 11:40 schreef Juup© het volgende:
[..]
Eitje dan?
Voor de tere zieltjes in dit topic heb ik op aanvraag het plaatje in een spoiler gezetOver kippen gesproken, ik wil eigenlijk eieren gaan eten, maar durf bijna na die eieren van Juup gezien te hebben die doos bijna niet te openen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
"Ik zal nooit bij een club gaan die mij als lid accepteert"
Klopt, ik zal het niet meer doen daar.quote:Op zaterdag 7 februari 2015 17:25 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Mooi, want praatjes leveren geen plaatjes...
Het is moeilijk voor je, om niet overal een gesprek te beginnen.quote:Op zaterdag 7 februari 2015 17:27 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Klopt, ik zal het niet meer doen daar.
Therapie, goed man. Ik ga het gelijk toepassen en minderen.quote:Op zaterdag 7 februari 2015 17:28 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Het is moeilijk voor je, om niet overal een gesprek te beginnen.
Zie het maar als therapie. Je wordt er nooit slechter van...
Ah Choco .. Ga je al weer?quote:Op zaterdag 7 februari 2015 17:30 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Therapie, goed man. Ik ga het gelijk toepassen en minderen.
Gratis therapie.quote:Op zaterdag 7 februari 2015 17:30 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Therapie, goed man. Ik ga het gelijk toepassen en minderen.
Nog nooit voor betaald, dus was al gelukkig.....quote:Op zaterdag 7 februari 2015 17:36 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Gratis therapie.
Iedereen gelukkig...
Doei doeiquote:Op zaterdag 7 februari 2015 17:37 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
TMI staat aan, dus verstandiger om even wat anders te gaan doen.
quote:Op zaterdag 7 februari 2015 17:58 schreef Copycat het volgende:
Oh God ja, dat herinner ik me nu weer. Die onzinnige discussie met Chufi. Of door Chufi, eigenlijk. Denk dat dat ook leuk neukvoer is voor Chocofan.
As de TMI toch aanstaat, dan kun je ook hierover je mening wel even laten weten.quote:
Ik had het bijna gedaan. Had het gelukkig door.quote:Op zaterdag 7 februari 2015 18:03 schreef Kingstown het volgende:
[..]
[..]
As de TMI toch aanstaat, dan kun je ook hierover je mening wel even laten weten.
Eigenlijk ben ik je wel zat met altijd weer die crosposts op de persoon. Ga eens wat normaals doenquote:Op zaterdag 7 februari 2015 18:03 schreef Kingstown het volgende:
[..]
[..]
As de TMI toch aanstaat, dan kun je ook hierover je mening wel even laten weten.
Voor klachten kun je mailen naar Deisyy@fok.nlquote:Op zaterdag 7 februari 2015 18:20 schreef chufi het volgende:
Eigenlijk ben ik je wel zat met altijd weer die crosposts op de persoon. Ga eens wat normaals doen
Flikker toch een op met je Deisyy. Die heeft wel andere dingen om zich druk om te maken.quote:Op zaterdag 7 februari 2015 18:22 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Voor klachten kun je mailen naar Deisyy@fok.nl
Maak gebruik van de TR-knop.quote:Op zaterdag 7 februari 2015 18:24 schreef chufi het volgende:
Flikker toch een op met je Deisyy. Die heeft wel andere dingen om zich druk om te maken.
Hij is elk subforum aan het langs gaan. Als hij nog niet snel een streepje door zijn naam heeft , dan komt hij vast ook nog wel even bij 40+ langs. http://forum.fok.nl/user/history/440586quote:Op zaterdag 7 februari 2015 18:51 schreef sacha het volgende:
ow, DEF staat voor defensie![]()
blont solly
alleen je portemonneequote:Op zaterdag 7 februari 2015 17:28 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Het is moeilijk voor je, om niet overal een gesprek te beginnen.
Zie het maar als therapie. Je wordt er nooit slechter van...
Ook al verwijderd. Daar heb ik de beelden niet meer van. Die van 40+ nog wel. Voor de geschiedenisboeken.quote:
Zit dus iemand te gastmoddenquote:Op zaterdag 7 februari 2015 18:59 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Ook al verwijderd. Daar heb ik de beelden niet meer van. Die van 40+ nog wel. Voor de geschiedenisboeken.![]()
[ afbeelding ]
Zo dat was lekker ...quote:
Spaar jij sneeuwitje figuren of alleen de dwergjes?quote:Op zaterdag 7 februari 2015 17:36 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Gratis therapie.
Iedereen gelukkig...
tjee en wat was de oplossing?quote:Op zaterdag 7 februari 2015 18:59 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Ook al verwijderd. Daar heb ik de beelden niet meer van. Die van 40+ nog wel. Voor de geschiedenisboeken.![]()
[ afbeelding ]
Ik zeg maar niets want dan is het weer gelijk een aanname...quote:Op zaterdag 7 februari 2015 19:34 schreef FANN het volgende:
[..]
Spaar jij sneeuwitje figuren of alleen de dwergjes?![]()
[ afbeelding ]
MM is een beetje een opgewonden standje, is ook zomaar een aanname van mij hoorquote:Op zaterdag 7 februari 2015 19:37 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik zeg maar niets want dan is het weer gelijk een aanname...
Ik moest hier aan denkenquote:Op vrijdag 6 februari 2015 10:32 schreef Gwywen het volgende:
[..]
Human Nature!![]()
Nee, dat nou ook weer niet.
Als mijn man en ik dezelfde jas gaan kopen zijn jullie de eersten die ´t horen.
Überhaupt wanneer ik beige kleding ga kopen.
doe nou geen aannamesquote:Op zaterdag 7 februari 2015 19:40 schreef chufi het volgende:
Ik vermoed Mw. MM en MM zelf deed toch Duplo setjes?
Het past zó niet bij het beeld dat ik van MM hebquote:Op zaterdag 7 februari 2015 19:42 schreef Doedezemaar het volgende:
Ah, die poppetjes intrigeerden mij ook nogal
Iets moet toch al zn whisky op drinken....quote:Op zaterdag 7 februari 2015 19:44 schreef FANN het volgende:
[..]
Het past zó niet bij het beeld dat ik van MM heb
Dat wordt een uitnodiging ....quote:Op zaterdag 7 februari 2015 19:47 schreef Doedezemaar het volgende:
Ik heb op zolder een tvmeubel in gebruik als Playmobilmuseum en soms zet ik wel eens iets passends in de woonkamer, zoals de oranje supportersbus tijdens het WK en Sint en Piet vanaf de aankomst in NL.
Ach er zijn ergere dingen om je druk om te makenquote:Op zaterdag 7 februari 2015 20:24 schreef Doedezemaar het volgende:
Ik had bedacht dat ik vandaag ook de badkamer nog ging doen, maar ik heb geen puf meer.
En ik die foto nog een beetje bijknippen...quote:Op zaterdag 7 februari 2015 19:34 schreef FANN het volgende:
[..]
Spaar jij sneeuwitje figuren of alleen de dwergjes?![]()
[ afbeelding ]
Antwoord is gegeven, maar ik heb niks met Duplo setjes.quote:Op zaterdag 7 februari 2015 19:40 schreef chufi het volgende:
quote:Op zaterdag 7 februari 2015 19:37 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik zeg maar niets want dan is het weer gelijk een aanname...
Pats, binnen 3 minuten.quote:Op zaterdag 7 februari 2015 19:40 schreef chufi het volgende:
Ik heb al lang genoeg gestudeerd... Dus mij zul je daar niet meer vindenquote:Op zaterdag 7 februari 2015 20:48 schreef sacha het volgende:
hebben jullie al afgesproken op het schoolplein?
Sjoef durft nergens af te spreken, terwijl de school zowat bij 'm om de hoek is.quote:Op zaterdag 7 februari 2015 20:48 schreef sacha het volgende:
fietsenstalling, kunnen ze stiekem zoenenquote:Op zaterdag 7 februari 2015 20:57 schreef Doedezemaar het volgende:
Heeft de school wel een zandbak dan?
oeh, stiekem zoenen, da's lang geledenquote:Op zaterdag 7 februari 2015 21:02 schreef sacha het volgende:
[..]
fietsenstalling, kunnen ze stiekem zoenen
Hallo, 90% van de leerlingen hier is allochtoon, die fietsen niet.quote:Op zaterdag 7 februari 2015 21:02 schreef sacha het volgende:
[..]
fietsenstalling, kunnen ze stiekem zoenen
Deze niet...quote:Op zaterdag 7 februari 2015 20:57 schreef Doedezemaar het volgende:
Heeft de school wel een zandbak dan?
Wat nu weer?quote:Op zaterdag 7 februari 2015 21:15 schreef chufi het volgende:
Kan ik niet eens rustig The Voice UK kijken...
dus jij dankt de goden dat onze medelanders geen fiets hebben?quote:Op zaterdag 7 februari 2015 21:15 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Hallo, 90% van de leerlingen hier is allochtoon, die fietsen niet.
Geen fietsenhok dus, godzijdank...
1,2,3,4,5,6,7 wie mag ik 'n zoentje gevenquote:Op zaterdag 7 februari 2015 20:48 schreef sacha het volgende:
Lekker weertje koekepeertje.quote:
Figuurlijk ja, want god bestaat niet.quote:Op zaterdag 7 februari 2015 21:21 schreef sacha het volgende:
[..]
dus jij dankt de goden dat onze medelanders geen fiets hebben?
En dan net even op het laatst doordraaien naar degene wiens huig je wel eens wilde inspecteren...quote:Op zaterdag 7 februari 2015 21:21 schreef just me het volgende:
[..]
1,2,3,4,5,6,7 wie mag ik 'n zoentje geven
en ook al geen zandbak waar jullie met schepjes op elkaars hoofd kunnen slaanquote:Op zaterdag 7 februari 2015 21:23 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Figuurlijk ja, want god bestaat niet.
Maar belangrijker is dat er geen fietshok is waar jij mij onzedelijke handelingen wil laten verrichten...
maar wel zonnepanelenquote:Op zaterdag 7 februari 2015 21:25 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
en ook al geen zandbak waar jullie met schepjes op elkaars hoofd kunnen slaan
Nope.quote:Op zaterdag 7 februari 2015 21:25 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
en ook al geen zandbak waar jullie met schepjes op elkaars hoofd kunnen slaan
jaquote:Op zaterdag 7 februari 2015 21:24 schreef MadMaster het volgende:
[..]
En dan net even op het laatst doordraaien naar degene wiens huig je wel eens wilde inspecteren...
Kijk, zo kom je nog eens ergens achter.quote:
toverballen!quote:
ik ben ook jong geweestquote:
Mijn eerste schoolvriendinnetje met wie ik gekust heb, ben ik onlangs weer tegengekomen, omdat ze de collega van mijn schoonzus is geworden. Ik heb haar ontmoet en dat was toch wel raar, na zoveel jaren.quote:Op zaterdag 7 februari 2015 21:46 schreef Doedezemaar het volgende:
Van die kusspelletjes deden wij nooit, maar ik zat dan ook op een behoorlijk strenge lagere school en volgens mij vond ik daar ook niemand interessant. Later wel flesdraaien gedaan, maar toen was ik een stuk ouder.
en kuste ze nog net zoals vroeger?quote:Op zaterdag 7 februari 2015 21:49 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Mijn eerste schoolvriendinnetje met wie ik gekust heb, ben ik onlangs weer tegengekomen, omdat ze de collega van mijn schoonzus is geworden. Ik heb haar ontmoet en dat was toch wel raar, na zoveel jaren.
Haha, onze zoen was nu anders dan toen. Bewust...quote:Op zaterdag 7 februari 2015 21:51 schreef just me het volgende:
[..]
en kuste ze nog net zoals vroeger?
nu durf ik natuurlijk niet verder te vragen over die andere ervaringquote:Op zaterdag 7 februari 2015 21:52 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Haha, onze zoen was nu anders dan toen. Bewust...
quote:Op zaterdag 7 februari 2015 21:55 schreef just me het volgende:
[..]
nu durf ik natuurlijk niet verder te vragen over die andere ervaring
Met een oude schoolliefde?quote:Op zaterdag 7 februari 2015 21:54 schreef Doedezemaar het volgende:
Op de schoolreunie vorig jaar kwam het bijna tot stiekem zoenen, gelukkig keken we elkaar nog aan zo van: ok, misschien is dit toch geen heel goed plan.
ik weet dat hij jaren verliefd op mij was, ik heb dat altijd ontweken, had geen idee wat ik er mee aan moest. Toen dus nooit gezoend, wel geschuifeld enzo.quote:
ik ben ook zo lekker voorspelbaar hè dat maakt het leven zo simpelquote:Op zaterdag 7 februari 2015 22:12 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik wist dat je daarover zou beginnen na je eerste vraag.
Jij was wel het braafste meisje van de klas, als ik het zo inschat.quote:Op zaterdag 7 februari 2015 22:16 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
ik weet dat hij jaren verliefd op mij was, ik heb dat altijd ontweken, had geen idee wat ik er mee aan moest. Toen dus nooit gezoend, wel geschuifeld enzo.
Nee, zo voorspelbaar vind ik je niet.quote:Op zaterdag 7 februari 2015 22:17 schreef just me het volgende:
[..]
ik ben ook zo lekker voorspelbaar hè dat maakt het leven zo simpel
ik was vast niet de allerbraafste, maar je inschatting klopt aardigquote:Op zaterdag 7 februari 2015 22:17 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Jij was wel het braafste meisje van de klas, als ik het zo inschat.
Mocht dat een onjuiste aanname zijn, dan bij voorbaat sorry...
Het klopt zo totaal niet bij je foto uit die tijd...quote:Op zaterdag 7 februari 2015 22:19 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
ik was vast niet de allerbraafste, maar je inschatting klopt aardig
quote:Op zaterdag 7 februari 2015 22:18 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Nee, zo voorspelbaar vind ik je niet.
Simpel ook niet.
Integendeel...
ik neem aan dat je het over de kat hebt en niet over mevrouw MMquote:Op zaterdag 7 februari 2015 22:22 schreef MadMaster het volgende:
We hadden dit weekend geen afspraken gemaakt wegens de komst van de nieuwe kat, maar die ligt de hele avond al te slapen in de mand van z'n grote broer, die daar dus uit verbannen is en uit ellende bij mw. MM op schoot is gekropen. Ligt daar ook te meuren....
ja leuk is dat heh?quote:Op zaterdag 7 februari 2015 20:29 schreef MadMaster het volgende:
[..]
En ik die foto nog een beetje bijknippen...![]()
Maar ja, mw. MM spaart allerlei beeldjes e.d. van Sneeuwwitje's Dopey.
Uiteraard, vandaar het woordje 'ook' in de zin...quote:Op zaterdag 7 februari 2015 22:29 schreef just me het volgende:
[..]
ik neem aan dat je het over de kat hebt en niet over mevrouw MM
Er staan hier honderden Dopey's, van kristal tot goud en alles er tussen in.quote:Op zaterdag 7 februari 2015 22:36 schreef FANN het volgende:
[..]
ja leuk is dat heh?als je een foto plaatst moet je áltijd héél goed opletten heb ik geleerd
quote:Op zaterdag 7 februari 2015 22:44 schreef FANN het volgende:
oe... oude schoolliefdes, ik moest effe teruglezen, ik was vréselijk verliefd op een Vincent,
maar het is nooit tot zoenen gekomen![]()
Hij is me wel een keer achterna gelopen en heeft me geroepen want hij had natuurlijk gehoord dat
ik ''op hem was''maar toen heb ik een sprintje getrokken naar huis
o jeetjequote:Op zaterdag 7 februari 2015 22:45 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Er staan hier honderden Dopey's, van kristal tot goud en alles er tussen in.
Zelfs als lollie's, klokken, grote sneeuwbollen en notenkrakers...
Gelukkig maar, 2 avonden achter elkaar een mislukt gerecht zou wel heel erg zijn.quote:Op zaterdag 7 februari 2015 22:45 schreef FANN het volgende:
[..]
Nee, dat was mijn Macaronivandaag is het wel gelukt
![]()
was heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel lekker
serieus?quote:Op zaterdag 7 februari 2015 22:45 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Er staan hier honderden Dopey's, van kristal tot goud en alles er tussen in.
Zelfs als lollie's, klokken, grote sneeuwbollen en notenkrakers...
quote:Op zaterdag 7 februari 2015 22:45 schreef Deisyy het volgende:
[..]![]()
Ik ben heel vaak vreselijk verliefd geweest op school. Eén van hen woont hier nu om de hoek en is een stoffige vent geworden.
Lekker, dat had ik donderdag gemaakt ( en eet ik morgen na het schaatsen weer)quote:Op zaterdag 7 februari 2015 22:47 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Gelukkig maar, 2 avonden achter elkaar een mislukt gerecht zou wel heel erg zijn.
Ik had voor vanavond courgettesoep gemaakt
Klinkt Grieks, maar ik heb het nooit gegeten....quote:Op zaterdag 7 februari 2015 22:47 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Gelukkig maar, 2 avonden achter elkaar een mislukt gerecht zou wel heel erg zijn.
Ik had voor vanavond courgettesoep gemaakt
In juni is er een reünie van mijn middelbare school, volgens mij had ik me daarvoor aangemeld, maar ik moet er ook nog kaarten voor kopen, dat is net weer een extra drempel.quote:Op zaterdag 7 februari 2015 22:47 schreef FANN het volgende:
[..]![]()
Ik ben vincent laten ook op zo'n schooleunine dinges tegengekomen, toen was ik 25 of 26 jaar,
weet ik nog want ik had toen een beugel en daar schaamde ik me een beetje voor en toen zei hij
héél lief, ik had ook een beugeltje weet je nog![]()
vond ik wel lief van hem
Heerlijk, en dan doe ik er vlak voor het eten een beetje gerookte zalm inquote:Op zaterdag 7 februari 2015 22:48 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
Lekker, dat had ik donderdag gemaakt ( en eet ik morgen na het schaatsen weer)
Ik heb het voor het eerst in Mexico gegeten en dat smaakte me zo goed dat ik het zelf ben gaan maken.quote:Op zaterdag 7 februari 2015 22:49 schreef FANN het volgende:
[..]
Klinkt Grieks, maar ik heb het nooit gegeten....
oh, daarna is er minstens nog ééntje geweest, maar toen ben ik niet gegaan eigenlijk, ik zouquote:Op zaterdag 7 februari 2015 22:50 schreef Deisyy het volgende:
[..]
In juni is er een reünie van mijn middelbare school, volgens mij had ik me daarvoor aangemeld, maar ik moet er ook nog kaarten voor kopen, dat is net weer een extra drempel.
Ja, begonnen tijdens ons eerste bezoek aan de USA.quote:
bij ons waren de kaarten vorig jaar belachelijk duur, maar goed, toch gegaan met mijn zusje en een erg leuke avond gehad. Was wel grappig, die jongen en een andere klasgenoot herkenden mijn zusje niet, terwijl die dus eigenlijk totaal niet veranderd is.quote:Op zaterdag 7 februari 2015 22:50 schreef Deisyy het volgende:
[..]
In juni is er een reünie van mijn middelbare school, volgens mij had ik me daarvoor aangemeld, maar ik moet er ook nog kaarten voor kopen, dat is net weer een extra drempel.
Toen onze middelbare school zoveel jaar bestond, moest je je via een niet beveiligde verbinding aanmelden met je hele doopceel erbij. Toen dus maar niet gegaan en zelfs een klacht ingediend...quote:Op zaterdag 7 februari 2015 22:50 schreef Deisyy het volgende:
[..]
oh, goeie toevoeging, dat ga ik doen bij de porties die nu nog in de diepvries liggenquote:Op zaterdag 7 februari 2015 22:50 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Heerlijk, en dan doe ik er vlak voor het eten een beetje gerookte zalm in
Onze klassenreünies waren gewoon bij de klasgenootjes thuis.quote:Op zaterdag 7 februari 2015 22:53 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
bij ons waren de kaarten vorig jaar belachelijk duur, maar goed, toch gegaan met mijn zusje en een erg leuke avond gehad. Was wel grappig, die jongen en een andere klasgenoot herkenden mijn zusje niet, terwijl die dus eigenlijk totaal niet veranderd is.
Het dementie topic is een paar deuren verderop...quote:Op zaterdag 7 februari 2015 22:55 schreef just me het volgende:
Ik weet niet meer op wie ik vroeger was
quote:Op zaterdag 7 februari 2015 22:55 schreef just me het volgende:
Deze reünie is ook voor alle klassen vanaf de oprichting tot 2010, dus dat is een jaar of veertig, vind het nogal massaal.quote:Op zaterdag 7 februari 2015 22:51 schreef FANN het volgende:
[..]
oh, daarna is er minstens nog ééntje geweest, maar toen ben ik niet gegaan eigenlijk, ik zou
met mijn zus gaan, zelfde school gezeten natuurlijk en het ging om diverse klassen
tegelijk en toen hadden we op het CS afgesproken en hadden we allebei helemaal geen
zin, toen zijn we de kroeg ingedoken
Zit je weer met al die brugpiepers en alles wat er na kwam.quote:Op zaterdag 7 februari 2015 22:56 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Deze reünie is ook voor alle klassen vanaf de oprichting tot 2010, dus dat is een jaar of veertig, vind het nogal massaal.
Uiteraard!quote:Op zaterdag 7 februari 2015 22:57 schreef FANN het volgende:
Ik heb nog een foto van mij met mijn beugel![]()
zien?
Ik kwoot niks...quote:Op zaterdag 7 februari 2015 22:59 schreef FANN het volgende:
[..]
Niet kwoten heh???
Juup ook niet met zijn duffe hoofd
wat?quote:Op zaterdag 7 februari 2015 23:00 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Dat doen ze nu vrijwillig en voor veel geld zelfs...
Van die zilveren of gouden jackets over hun tanden/kiezen laten plaatsen.quote:
o jah... bah... lelijk is dat, gouden tanden vind ik ook zo lelijkquote:Op zaterdag 7 februari 2015 23:02 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Van die zilveren of gouden jackets over hun tanden/kiezen laten plaatsen.
Anouk heeft dat ook gehad, afschuwelijk...
ik had een gewone losse beugel van mijn 11e tot 13e geloof ikquote:Op zaterdag 7 februari 2015 23:02 schreef FANN het volgende:
[..]
pokkeding was hetvindt je dat schattig?
Nee, deze zat vast, was best pijnlijk ook als dat ding net aangedraaid wasquote:Op zaterdag 7 februari 2015 23:04 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
ik had een gewone losse beugel van mijn 11e tot 13e geloof ik
Ik heb een gouden kies, mag dat wel?quote:Op zaterdag 7 februari 2015 23:03 schreef FANN het volgende:
[..]
o jah... bah... lelijk is dat, gouden tanden vind ik ook zo lelijk
quote:Op zaterdag 7 februari 2015 23:05 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik heb een gouden kies, mag dat wel?
Ik wilde een witte kroon, maar de tandarts adviseerde een gouden, omdat dat steviger was.
Kreeg ik van mw. MM de volgende dag zo'n megagrote gouden (nep)ketting er bij...
ik zou mijn lieve dagboek eens moeten raadplegenquote:Op zaterdag 7 februari 2015 22:56 schreef FANN het volgende:
[..]![]()
zo lang geleden is het toch ook weer niet?
Voorlaatste kies, alleen te zien als ik lach.quote:Op zaterdag 7 februari 2015 23:06 schreef FANN het volgende:
[..]![]()
wel humor van Mw. MM, maar ja kies en ergens achteraan is wel ietsje anders dan zo'n bek
vol gouden tanden natuurlijk
Jouw bijnaam moet 'De Voyeur' zijn...quote:Op zaterdag 7 februari 2015 23:06 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Eerder vanavond heerlijk zitten meegluren bij een rel in ONZ.
Die heb ik samen met mijn moeder verbrand in de gootsteenquote:Op zaterdag 7 februari 2015 23:08 schreef just me het volgende:
[..]
ik zou mijn lieve dagboek eens moeten raadplegen
De vullingen die ik heb, zijn inmiddels allemaal vervangen door witte vullingen.quote:Op zaterdag 7 februari 2015 23:10 schreef Doedezemaar het volgende:
Ik heb in iedere kies minimaal 1 vulling, een groot deel nog grijs, en ook een paar vullingen in mijn tanden
moet je hem af en toe niet mooi oppoetsen dan? Zodat ie lekker glimt?quote:Op zaterdag 7 februari 2015 23:13 schreef MadMaster het volgende:
[..]
De vullingen die ik heb, zijn inmiddels allemaal vervangen door witte vullingen.
Alleen die gouden kroon, daar was de kies niet meer te redden. Elk jaar brak die verder af en uiteindelijk heb ik zelf maar besloten om 'm weg te laten halen. Geen omkijken meer naar nu...
Ik kan me bij dat soort verhalen niks voorstellen, ik ken die thuissituaties niet.quote:Op zaterdag 7 februari 2015 23:12 schreef FANN het volgende:
[..]
Die heb ik samen met mijn moeder verbrand in de gootsteen![]()
quote:Op zaterdag 7 februari 2015 23:14 schreef just me het volgende:
Ach Fann, mijn broers kregen mijn lieve dagboek te pakken en schreven daar commentaar bij
Ik ga er regelmatig met mijn tong langs.quote:Op zaterdag 7 februari 2015 23:14 schreef FANN het volgende:
[..]
moet je hem af en toe niet mooi oppoetsen dan? Zodat ie lekker glimt?
Ja gut. puber en zéér strenge vader, dan krijg je dat, verder niks tragischquote:Op zaterdag 7 februari 2015 23:15 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik kan me bij dat soort verhalen niks voorstellen, ik ken die thuissituaties niet.
Ook niet bij vriendjes of klasgenootjes destijds...
oh god. Ik schreef echt bijna nooit in mijn dagboek, ik denk dat er nog geen 10 bladzijdes gevuld waren en volgens mij heb ik 'm ook weggegooid.quote:Op zaterdag 7 februari 2015 23:14 schreef just me het volgende:
Ach Fann, mijn broers kregen mijn lieve dagboek te pakken en schreven daar commentaar bij
jaquote:
was je zo ondeugend?quote:Op zaterdag 7 februari 2015 23:18 schreef just me het volgende:
[..]
ja![]()
maar goeie tip, ik moet ze ook verbranden voordat de kinderen ze lezen
daar laat ik me niet over uitquote:
ik geloof dat ik vroeger heel vaak verliefd wasquote:Op zaterdag 7 februari 2015 23:21 schreef FANN het volgende:
[..]
Mijn aanname gevoelige zone zegt van wel
Ow, ik ook wel hoor, is niks mis meequote:Op zaterdag 7 februari 2015 23:22 schreef just me het volgende:
[..]
ik geloof dat ik vroeger heel vaak verliefd was
Dat is dan weer minderquote:Op zaterdag 7 februari 2015 23:22 schreef just me het volgende:
[..]
vooral op Paul die later homo bleek te zijn![]()
![]()
![]()
Heb je ze nog?quote:Op zaterdag 7 februari 2015 23:22 schreef Deisyy het volgende:
[ afbeelding ]
Ik had van deze Chinese dagboekjes, die kocht ik in zo'n Chinees winkeltje en er zit nu nog een heerlijk geurtje aan, ik heb er boven een stuk of 8 volgeschreven liggen.
Ik ookquote:Op zaterdag 7 februari 2015 23:22 schreef just me het volgende:
[..]
ik geloof dat ik vroeger heel vaak verliefd was
oh, daar had ik er ook 1 van, een zwarte, die gebruikte ik als vriendschapsboekje, maar dat ding is vast een keer met een verhuizing verdwenenquote:Op zaterdag 7 februari 2015 23:22 schreef Deisyy het volgende:
[ afbeelding ]
Ik had van deze Chinese dagboekjes, die kocht ik in zo'n Chinees winkeltje en er zit nu nog een heerlijk geurtje aan, ik heb er boven een stuk of 8 volgeschreven liggen.
oe partnerruil en dat op die leeftijdquote:Op zaterdag 7 februari 2015 23:24 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik ook
En mijn zus en ik wisselden nog wel eens een vriendje uit
quote:
oh......... leuk!quote:Op zaterdag 7 februari 2015 23:25 schreef Deisyy het volgende:
[..]Ik hield ze bij vanaf dat ik een jaar of 13 was tot ongeveer 16, eens in de paar jaar lees ik een paar bladzijden, alles is dan weer zo herkenbaar.
Met haar huidige man heb ik eerst een beetje gescharreldquote:Op zaterdag 7 februari 2015 23:25 schreef FANN het volgende:
[..]
oe partnerruil en dat op die leeftijd![]()
maar is best normaal toch om op die leeftijd vaak verliefd te zijn?
Was trouwens vaak ook héél snel weer over ook
Ich Liebe dich?quote:Op zaterdag 7 februari 2015 23:25 schreef Doedezemaar het volgende:
Ik heb ook nog een hele doos met brieven en kaarten van mijn Duitse ex
Je zwager dus?quote:Op zaterdag 7 februari 2015 23:26 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Met haar huidige man heb ik eerst een beetje gescharreld
jeetjequote:Op zaterdag 7 februari 2015 23:26 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Met haar huidige man heb ik eerst een beetje gescharreld
Ja, mijn zwager. Zij vond hem al een tijdje leuk en toen kwam ik hem tegen wilde weleens weten of hij echt zo leuk was, hij was inderdaad wel leuk en kon lekker zoenen, maar verliefd was ik niet. Hij ook niet, hij was verliefd op mijn zusquote:
Voordat ik verliefd werd was ik alweer van school geschopt.quote:Op zaterdag 7 februari 2015 22:55 schreef just me het volgende:
Toen vonden we dat helemaal niet zo gek, nu eigenlijk nog niet.quote:
Weet je in elk geval dat ze een vent heeft die lekker zoentquote:Op zaterdag 7 februari 2015 23:29 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ja, mijn zwager. Zij vond hem al een tijdje leuk en toen kwam ik hem tegen wilde weleens weten of hij echt zo leuk was, hij was inderdaad wel leuk en kon lekker zoenen, maar verliefd was ik niet. Hij ook niet, hij was verliefd op mijn zus
Je ging wel lekker heh? Ben je toch nog goed terecht gekomen ....quote:Op zaterdag 7 februari 2015 23:29 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Voordat ik verliefd werd was ik alweer van school geschopt.
Ja, ik heb ook niet gescharreld met één van mijn zwagers, maar zoals Dees het verteldquote:Op zaterdag 7 februari 2015 23:30 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
geen idee, ik heb kennelijk echt een fase overgeslagen
ik had klasgenoten die op korfbal zaten, daar had iedereen wel met iedereen verkering gehadquote:Op zaterdag 7 februari 2015 23:32 schreef FANN het volgende:
[..]
Ja, ik heb ook niet gescharreld met één van mijn zwagers, maar zoals Dees het verteld
vind ik het nou niet echt héél schokkend, jij wel?Haar zus had toen toch nog
geen verkering met hem, dus ja, dat kan het gebeuren....
quote:Op zaterdag 7 februari 2015 22:59 schreef FANN het volgende:
[..]
Niet kwoten heh???
Juup ook niet met zijn duffe hoofd
was met hockey ook zoquote:Op zaterdag 7 februari 2015 23:34 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
ik had klasgenoten die op korfbal zaten, daar had iedereen wel met iedereen verkering gehad
Nou, dan kon het ook zomaar gebeuren dat zo'n knul ie eerst met het hockeyzusje had gezoendquote:Op zaterdag 7 februari 2015 23:34 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
ik had klasgenoten die op korfbal zaten, daar had iedereen wel met iedereen verkering gehad
hoe lees ik dit?quote:Op zaterdag 7 februari 2015 23:34 schreef Piet_Piraat het volgende:
Met schaatsen had ik keer meisje versierd, bleek het een nicht te zijn.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |