Ik haal ook mensen door elkaar dan weet ik even niet meer wie het was die ergens vandaan komt of welke dieren wie precies heeft, of hoeveel kinderen en/of kleinkinderen.quote:Op zaterdag 7 februari 2015 14:38 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik heb wel wat gelezen over katten, bijen, kippen en geiten, maar ik wist niet meer wie wat had...![]()
Ondertussen gaat de integratie cursus hier door:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Jij hebt je handen vol aan jezelf?quote:
Juistquote:Op zaterdag 7 februari 2015 14:45 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Jij hebt je handen vol aan jezelf?
Doe eens mee aan MUZ Trivia dan met je dingetje...quote:Op zaterdag 7 februari 2015 14:44 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Ik haal ook mensen door elkaar dan weet ik even niet meer wie het was die ergens vandaan komt of welke dieren wie precies heeft, of hoeveel kinderen en/of kleinkinderen.
Maar ik ben nieuw op deze slowchat, dus moet ik de mensen eerst een beetje leren kennen voor ik echt dingen kan onthouden.
Stomme is wel dat ik bepaalde dingen over muziek dan wel weer kan onthouden, maar ja dat is ook mijn dingetje.
Want?quote:Op zaterdag 7 februari 2015 14:42 schreef Doedezemaar het volgende:
Op de foto's ziet dat katje er wel schattig uit, maar tussen ons kan het niks worden hoor MM
Om eerlijk te zijn ben ik normaal niet zo heel veel met huisdieren bezig.quote:Op zaterdag 7 februari 2015 14:44 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Ik haal ook mensen door elkaar dan weet ik even niet meer wie het was die ergens vandaan komt of welke dieren wie precies heeft, of hoeveel kinderen en/of kleinkinderen.
Maar ik ben nieuw op deze slowchat, dus moet ik de mensen eerst een beetje leren kennen voor ik echt dingen kan onthouden.
Stomme is wel dat ik bepaalde dingen over muziek dan wel weer kan onthouden, maar ja dat is ook mijn dingetje.
Ook al, het lijkt wel een rage.quote:Op zaterdag 7 februari 2015 14:54 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
ik ben allergisch voor katten
Zullen we om te beginnen eerst eens een keertje een middagje of avondje afspreken en daarna bekijken we wel of je blijft logeren...quote:Op zaterdag 7 februari 2015 15:03 schreef Doedezemaar het volgende:
Als ik op bezoek ga bij mensen met katten dan neem ik antihistamine en hoop ik het beste ervan, ik ga er in principe niet logeren, dat is te veel.
Volgens mij was het zijn eigen en zat er een gat in dat doosje dat ie op schoot had staan.quote:Op zaterdag 7 februari 2015 15:12 schreef chufi het volgende:
[..]
Met die afgeknipte eikel blijft er weinig meer van over
we bellen...quote:Op zaterdag 7 februari 2015 15:09 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Zullen we om te beginnen eerst eens een keertje een middagje of avondje afspreken en daarna bekijken we wel of je blijft logeren...
je vergeet emailen en faxenquote:
Zullen we om te beginnen eerst eens een keertje een middagje of avondje bellen en daarna bekijken we wel of we emailen en faxen...quote:
wat jullie willen, daar blijf ik buitenquote:Op zaterdag 7 februari 2015 15:49 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Zullen we om te beginnen eerst eens een keertje een middagje of avondje bellen en daarna bekijken we wel of we emailen en faxen...
Zullen wel rooksignalen worden.quote:Op zaterdag 7 februari 2015 15:52 schreef just me het volgende:
[..]
wat jullie willen, daar blijf ik buiten
Nu vraagt ie het jou....quote:Op zaterdag 7 februari 2015 15:52 schreef just me het volgende:
[..]
wat jullie willen, daar blijf ik buiten
40+ / Kids uit huis, eenzaam en/of verlaten? Neem een huisdier...quote:Op zaterdag 7 februari 2015 15:59 schreef Mo_Muffin het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
2 complete mafkezen, de dunste (boven) is een wilde, en die dikste (onder) wil de helle tijd het liefst bovenop mij gaan zitten ook als het even niet uitkomt.
Het zijn zusjes maar totaal verschillend, vandaag precies een half jaar oud.
Ja, ik dacht omdat je het noemde dat je het hier wilde houden.quote:Op zaterdag 7 februari 2015 16:08 schreef Kingstown het volgende:
[..]
40+ / Kids uit huis, eenzaam en/of verlaten? Neem een huisdier...
Jij als hardcore Bayernfan wordt hier vast heel blij van.quote:Op zaterdag 7 februari 2015 16:16 schreef Doedezemaar het volgende:
KitKat chunky peanut butter is goedgekeurd
Is het zo zoet als het "klinkt"?quote:Op zaterdag 7 februari 2015 16:16 schreef Doedezemaar het volgende:
KitKat chunky peanut butter is goedgekeurd
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |