Volgens mij was het zijn eigen en zat er een gat in dat doosje dat ie op schoot had staan.quote:Op zaterdag 7 februari 2015 15:12 schreef chufi het volgende:
[..]
Met die afgeknipte eikel blijft er weinig meer van over
we bellen...quote:Op zaterdag 7 februari 2015 15:09 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Zullen we om te beginnen eerst eens een keertje een middagje of avondje afspreken en daarna bekijken we wel of je blijft logeren...
je vergeet emailen en faxenquote:
Zullen we om te beginnen eerst eens een keertje een middagje of avondje bellen en daarna bekijken we wel of we emailen en faxen...quote:
wat jullie willen, daar blijf ik buitenquote:Op zaterdag 7 februari 2015 15:49 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Zullen we om te beginnen eerst eens een keertje een middagje of avondje bellen en daarna bekijken we wel of we emailen en faxen...
Zullen wel rooksignalen worden.quote:Op zaterdag 7 februari 2015 15:52 schreef just me het volgende:
[..]
wat jullie willen, daar blijf ik buiten
Nu vraagt ie het jou....quote:Op zaterdag 7 februari 2015 15:52 schreef just me het volgende:
[..]
wat jullie willen, daar blijf ik buiten
40+ / Kids uit huis, eenzaam en/of verlaten? Neem een huisdier...quote:Op zaterdag 7 februari 2015 15:59 schreef Mo_Muffin het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
2 complete mafkezen, de dunste (boven) is een wilde, en die dikste (onder) wil de helle tijd het liefst bovenop mij gaan zitten ook als het even niet uitkomt.
Het zijn zusjes maar totaal verschillend, vandaag precies een half jaar oud.
Ja, ik dacht omdat je het noemde dat je het hier wilde houden.quote:Op zaterdag 7 februari 2015 16:08 schreef Kingstown het volgende:
[..]
40+ / Kids uit huis, eenzaam en/of verlaten? Neem een huisdier...
Jij als hardcore Bayernfan wordt hier vast heel blij van.quote:Op zaterdag 7 februari 2015 16:16 schreef Doedezemaar het volgende:
KitKat chunky peanut butter is goedgekeurd
Is het zo zoet als het "klinkt"?quote:Op zaterdag 7 februari 2015 16:16 schreef Doedezemaar het volgende:
KitKat chunky peanut butter is goedgekeurd
ik vind het minder zoet dan gewone KitKat, de pindakaas is wat zout, en dat vind ik lekker. Helaas geen Action in de buurt, dus ik moet er zuinig mee doen.quote:
Baas Robbenquote:Op zaterdag 7 februari 2015 16:31 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Jij als hardcore Bayernfan wordt hier vast heel blij van.
https://gfycat.com/RespectfulIllinformedKite
Ah, jij was van de kinderboerderij...quote:Op zaterdag 7 februari 2015 17:12 schreef sigme het volgende:
• 2 katten
• sinds vorige week weer 2 honden
• 11 schapen
• 9 kippen (al heb ik ze al een paar dagen niet geteld / compleet gezien)
Ik heb er al een speciaal topic voor, maar ik kan eens even kijken of ik er ook nog een postje in het lege-nesttopic voor maak.
Hoeveel potten wil je hebben?quote:Op zaterdag 7 februari 2015 16:35 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
ik vind het minder zoet dan gewone KitKat, de pindakaas is wat zout, en dat vind ik lekker. Helaas geen Action in de buurt, dus ik moet er zuinig mee doen.
Hier ook, alleen woon ik in het zuid-oosten des landsquote:Op zaterdag 7 februari 2015 17:17 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Hoeveel potten wil je hebben?
De A.C. Tion (klinkt beter...) zit hier niet al te ver weg.
Meerdere zelfs...
quote:Op zaterdag 7 februari 2015 17:12 schreef sigme het volgende:
• 2 katten
• sinds vorige week weer 2 honden
• 11 schapen
• 9 kippen (al heb ik ze al een paar dagen niet geteld / compleet gezien)
Ik heb er al een speciaal topic voor, maar ik kan eens even kijken of ik er ook nog een postje in het lege-nesttopic voor maak.
quote:Op zaterdag 7 februari 2015 11:40 schreef Juup© het volgende:
[..]
Eitje dan?
Voor de tere zieltjes in dit topic heb ik op aanvraag het plaatje in een spoiler gezetOver kippen gesproken, ik wil eigenlijk eieren gaan eten, maar durf bijna na die eieren van Juup gezien te hebben die doos bijna niet te openen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
"Ik zal nooit bij een club gaan die mij als lid accepteert"
Klopt, ik zal het niet meer doen daar.quote:Op zaterdag 7 februari 2015 17:25 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Mooi, want praatjes leveren geen plaatjes...
Het is moeilijk voor je, om niet overal een gesprek te beginnen.quote:Op zaterdag 7 februari 2015 17:27 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Klopt, ik zal het niet meer doen daar.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |