ik vind het minder zoet dan gewone KitKat, de pindakaas is wat zout, en dat vind ik lekker. Helaas geen Action in de buurt, dus ik moet er zuinig mee doen.quote:
Baas Robbenquote:Op zaterdag 7 februari 2015 16:31 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Jij als hardcore Bayernfan wordt hier vast heel blij van.
https://gfycat.com/RespectfulIllinformedKite
Ah, jij was van de kinderboerderij...quote:Op zaterdag 7 februari 2015 17:12 schreef sigme het volgende:
• 2 katten
• sinds vorige week weer 2 honden
• 11 schapen
• 9 kippen (al heb ik ze al een paar dagen niet geteld / compleet gezien)
Ik heb er al een speciaal topic voor, maar ik kan eens even kijken of ik er ook nog een postje in het lege-nesttopic voor maak.
Hoeveel potten wil je hebben?quote:Op zaterdag 7 februari 2015 16:35 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
ik vind het minder zoet dan gewone KitKat, de pindakaas is wat zout, en dat vind ik lekker. Helaas geen Action in de buurt, dus ik moet er zuinig mee doen.
Hier ook, alleen woon ik in het zuid-oosten des landsquote:Op zaterdag 7 februari 2015 17:17 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Hoeveel potten wil je hebben?
De A.C. Tion (klinkt beter...) zit hier niet al te ver weg.
Meerdere zelfs...
quote:Op zaterdag 7 februari 2015 17:12 schreef sigme het volgende:
• 2 katten
• sinds vorige week weer 2 honden
• 11 schapen
• 9 kippen (al heb ik ze al een paar dagen niet geteld / compleet gezien)
Ik heb er al een speciaal topic voor, maar ik kan eens even kijken of ik er ook nog een postje in het lege-nesttopic voor maak.
quote:Op zaterdag 7 februari 2015 11:40 schreef JuupŠ het volgende:
[..]
Eitje dan?
Voor de tere zieltjes in dit topic heb ik op aanvraag het plaatje in een spoiler gezetOver kippen gesproken, ik wil eigenlijk eieren gaan eten, maar durf bijna na die eieren van Juup gezien te hebben die doos bijna niet te openen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
"Ik zal nooit bij een club gaan die mij als lid accepteert"
Klopt, ik zal het niet meer doen daar.quote:Op zaterdag 7 februari 2015 17:25 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Mooi, want praatjes leveren geen plaatjes...
Het is moeilijk voor je, om niet overal een gesprek te beginnen.quote:Op zaterdag 7 februari 2015 17:27 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Klopt, ik zal het niet meer doen daar.
Therapie, goed man. Ik ga het gelijk toepassen en minderen.quote:Op zaterdag 7 februari 2015 17:28 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Het is moeilijk voor je, om niet overal een gesprek te beginnen.
Zie het maar als therapie. Je wordt er nooit slechter van...
Ah Choco .. Ga je al weer?quote:Op zaterdag 7 februari 2015 17:30 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Therapie, goed man. Ik ga het gelijk toepassen en minderen.
Gratis therapie.quote:Op zaterdag 7 februari 2015 17:30 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Therapie, goed man. Ik ga het gelijk toepassen en minderen.
TMI staat aan, dus verstandiger om even wat anders te gaan doen.quote:
Nog nooit voor betaald, dus was al gelukkig.....quote:Op zaterdag 7 februari 2015 17:36 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Gratis therapie.
Iedereen gelukkig...
Doei doeiquote:Op zaterdag 7 februari 2015 17:37 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
TMI staat aan, dus verstandiger om even wat anders te gaan doen.
quote:Op zaterdag 7 februari 2015 17:58 schreef Copycat het volgende:
Oh God ja, dat herinner ik me nu weer. Die onzinnige discussie met Chufi. Of door Chufi, eigenlijk. Denk dat dat ook leuk neukvoer is voor Chocofan.
As de TMI toch aanstaat, dan kun je ook hierover je mening wel even laten weten.quote:
Ik had het bijna gedaan. Had het gelukkig door.quote:Op zaterdag 7 februari 2015 18:03 schreef Kingstown het volgende:
[..]
[..]
As de TMI toch aanstaat, dan kun je ook hierover je mening wel even laten weten.
Eigenlijk ben ik je wel zat met altijd weer die crosposts op de persoon. Ga eens wat normaals doenquote:Op zaterdag 7 februari 2015 18:03 schreef Kingstown het volgende:
[..]
[..]
As de TMI toch aanstaat, dan kun je ook hierover je mening wel even laten weten.
Voor klachten kun je mailen naar Deisyy@fok.nlquote:Op zaterdag 7 februari 2015 18:20 schreef chufi het volgende:
Eigenlijk ben ik je wel zat met altijd weer die crosposts op de persoon. Ga eens wat normaals doen
Flikker toch een op met je Deisyy. Die heeft wel andere dingen om zich druk om te maken.quote:Op zaterdag 7 februari 2015 18:22 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Voor klachten kun je mailen naar Deisyy@fok.nl
Maak gebruik van de TR-knop.quote:Op zaterdag 7 februari 2015 18:24 schreef chufi het volgende:
Flikker toch een op met je Deisyy. Die heeft wel andere dingen om zich druk om te maken.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |