Therapie, goed man. Ik ga het gelijk toepassen en minderen.quote:Op zaterdag 7 februari 2015 17:28 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Het is moeilijk voor je, om niet overal een gesprek te beginnen.
Zie het maar als therapie. Je wordt er nooit slechter van...
Ah Choco .. Ga je al weer?quote:Op zaterdag 7 februari 2015 17:30 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Therapie, goed man. Ik ga het gelijk toepassen en minderen.
Gratis therapie.quote:Op zaterdag 7 februari 2015 17:30 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Therapie, goed man. Ik ga het gelijk toepassen en minderen.
TMI staat aan, dus verstandiger om even wat anders te gaan doen.quote:
Nog nooit voor betaald, dus was al gelukkig.....quote:Op zaterdag 7 februari 2015 17:36 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Gratis therapie.
Iedereen gelukkig...
Doei doeiquote:Op zaterdag 7 februari 2015 17:37 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
TMI staat aan, dus verstandiger om even wat anders te gaan doen.
quote:Op zaterdag 7 februari 2015 17:58 schreef Copycat het volgende:
Oh God ja, dat herinner ik me nu weer. Die onzinnige discussie met Chufi. Of door Chufi, eigenlijk. Denk dat dat ook leuk neukvoer is voor Chocofan.
As de TMI toch aanstaat, dan kun je ook hierover je mening wel even laten weten.quote:
Ik had het bijna gedaan. Had het gelukkig door.quote:Op zaterdag 7 februari 2015 18:03 schreef Kingstown het volgende:
[..]
[..]
As de TMI toch aanstaat, dan kun je ook hierover je mening wel even laten weten.
Eigenlijk ben ik je wel zat met altijd weer die crosposts op de persoon. Ga eens wat normaals doenquote:Op zaterdag 7 februari 2015 18:03 schreef Kingstown het volgende:
[..]
[..]
As de TMI toch aanstaat, dan kun je ook hierover je mening wel even laten weten.
Voor klachten kun je mailen naar Deisyy@fok.nlquote:Op zaterdag 7 februari 2015 18:20 schreef chufi het volgende:
Eigenlijk ben ik je wel zat met altijd weer die crosposts op de persoon. Ga eens wat normaals doen
Flikker toch een op met je Deisyy. Die heeft wel andere dingen om zich druk om te maken.quote:Op zaterdag 7 februari 2015 18:22 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Voor klachten kun je mailen naar Deisyy@fok.nl
Maak gebruik van de TR-knop.quote:Op zaterdag 7 februari 2015 18:24 schreef chufi het volgende:
Flikker toch een op met je Deisyy. Die heeft wel andere dingen om zich druk om te maken.
Hij is elk subforum aan het langs gaan. Als hij nog niet snel een streepje door zijn naam heeft , dan komt hij vast ook nog wel even bij 40+ langs. http://forum.fok.nl/user/history/440586quote:Op zaterdag 7 februari 2015 18:51 schreef sacha het volgende:
ow, DEF staat voor defensie![]()
blont solly
alleen je portemonneequote:Op zaterdag 7 februari 2015 17:28 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Het is moeilijk voor je, om niet overal een gesprek te beginnen.
Zie het maar als therapie. Je wordt er nooit slechter van...
Ook al verwijderd. Daar heb ik de beelden niet meer van. Die van 40+ nog wel. Voor de geschiedenisboeken.quote:
Zit dus iemand te gastmoddenquote:Op zaterdag 7 februari 2015 18:59 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Ook al verwijderd. Daar heb ik de beelden niet meer van. Die van 40+ nog wel. Voor de geschiedenisboeken.![]()
[ afbeelding ]
Zo dat was lekker ...quote:
Spaar jij sneeuwitje figuren of alleen de dwergjes?quote:Op zaterdag 7 februari 2015 17:36 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Gratis therapie.
Iedereen gelukkig...
tjee en wat was de oplossing?quote:Op zaterdag 7 februari 2015 18:59 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Ook al verwijderd. Daar heb ik de beelden niet meer van. Die van 40+ nog wel. Voor de geschiedenisboeken.![]()
[ afbeelding ]
Ik zeg maar niets want dan is het weer gelijk een aanname...quote:Op zaterdag 7 februari 2015 19:34 schreef FANN het volgende:
[..]
Spaar jij sneeuwitje figuren of alleen de dwergjes?![]()
[ afbeelding ]
MM is een beetje een opgewonden standje, is ook zomaar een aanname van mij hoorquote:Op zaterdag 7 februari 2015 19:37 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik zeg maar niets want dan is het weer gelijk een aanname...
Ik moest hier aan denkenquote:Op vrijdag 6 februari 2015 10:32 schreef Gwywen het volgende:
[..]
Human Nature!![]()
Nee, dat nou ook weer niet.
Als mijn man en ik dezelfde jas gaan kopen zijn jullie de eersten die ´t horen.
Überhaupt wanneer ik beige kleding ga kopen.
doe nou geen aannamesquote:Op zaterdag 7 februari 2015 19:40 schreef chufi het volgende:
Ik vermoed Mw. MM en MM zelf deed toch Duplo setjes?
Het past zó niet bij het beeld dat ik van MM hebquote:Op zaterdag 7 februari 2015 19:42 schreef Doedezemaar het volgende:
Ah, die poppetjes intrigeerden mij ook nogal
Iets moet toch al zn whisky op drinken....quote:Op zaterdag 7 februari 2015 19:44 schreef FANN het volgende:
[..]
Het past zó niet bij het beeld dat ik van MM heb
Dat wordt een uitnodiging ....quote:Op zaterdag 7 februari 2015 19:47 schreef Doedezemaar het volgende:
Ik heb op zolder een tvmeubel in gebruik als Playmobilmuseum en soms zet ik wel eens iets passends in de woonkamer, zoals de oranje supportersbus tijdens het WK en Sint en Piet vanaf de aankomst in NL.
Ach er zijn ergere dingen om je druk om te makenquote:Op zaterdag 7 februari 2015 20:24 schreef Doedezemaar het volgende:
Ik had bedacht dat ik vandaag ook de badkamer nog ging doen, maar ik heb geen puf meer.
En ik die foto nog een beetje bijknippen...quote:Op zaterdag 7 februari 2015 19:34 schreef FANN het volgende:
[..]
Spaar jij sneeuwitje figuren of alleen de dwergjes?![]()
[ afbeelding ]
Antwoord is gegeven, maar ik heb niks met Duplo setjes.quote:Op zaterdag 7 februari 2015 19:40 schreef chufi het volgende:
quote:Op zaterdag 7 februari 2015 19:37 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik zeg maar niets want dan is het weer gelijk een aanname...
Pats, binnen 3 minuten.quote:Op zaterdag 7 februari 2015 19:40 schreef chufi het volgende:
Ik heb al lang genoeg gestudeerd... Dus mij zul je daar niet meer vindenquote:Op zaterdag 7 februari 2015 20:48 schreef sacha het volgende:
hebben jullie al afgesproken op het schoolplein?
Sjoef durft nergens af te spreken, terwijl de school zowat bij 'm om de hoek is.quote:Op zaterdag 7 februari 2015 20:48 schreef sacha het volgende:
fietsenstalling, kunnen ze stiekem zoenenquote:Op zaterdag 7 februari 2015 20:57 schreef Doedezemaar het volgende:
Heeft de school wel een zandbak dan?
oeh, stiekem zoenen, da's lang geledenquote:Op zaterdag 7 februari 2015 21:02 schreef sacha het volgende:
[..]
fietsenstalling, kunnen ze stiekem zoenen
Hallo, 90% van de leerlingen hier is allochtoon, die fietsen niet.quote:Op zaterdag 7 februari 2015 21:02 schreef sacha het volgende:
[..]
fietsenstalling, kunnen ze stiekem zoenen
Deze niet...quote:Op zaterdag 7 februari 2015 20:57 schreef Doedezemaar het volgende:
Heeft de school wel een zandbak dan?
Wat nu weer?quote:Op zaterdag 7 februari 2015 21:15 schreef chufi het volgende:
Kan ik niet eens rustig The Voice UK kijken...
dus jij dankt de goden dat onze medelanders geen fiets hebben?quote:Op zaterdag 7 februari 2015 21:15 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Hallo, 90% van de leerlingen hier is allochtoon, die fietsen niet.
Geen fietsenhok dus, godzijdank...
1,2,3,4,5,6,7 wie mag ik 'n zoentje gevenquote:Op zaterdag 7 februari 2015 20:48 schreef sacha het volgende:
Lekker weertje koekepeertje.quote:
Figuurlijk ja, want god bestaat niet.quote:Op zaterdag 7 februari 2015 21:21 schreef sacha het volgende:
[..]
dus jij dankt de goden dat onze medelanders geen fiets hebben?
En dan net even op het laatst doordraaien naar degene wiens huig je wel eens wilde inspecteren...quote:Op zaterdag 7 februari 2015 21:21 schreef just me het volgende:
[..]
1,2,3,4,5,6,7 wie mag ik 'n zoentje geven
en ook al geen zandbak waar jullie met schepjes op elkaars hoofd kunnen slaanquote:Op zaterdag 7 februari 2015 21:23 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Figuurlijk ja, want god bestaat niet.
Maar belangrijker is dat er geen fietshok is waar jij mij onzedelijke handelingen wil laten verrichten...
maar wel zonnepanelenquote:Op zaterdag 7 februari 2015 21:25 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
en ook al geen zandbak waar jullie met schepjes op elkaars hoofd kunnen slaan
Nope.quote:Op zaterdag 7 februari 2015 21:25 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
en ook al geen zandbak waar jullie met schepjes op elkaars hoofd kunnen slaan
jaquote:Op zaterdag 7 februari 2015 21:24 schreef MadMaster het volgende:
[..]
En dan net even op het laatst doordraaien naar degene wiens huig je wel eens wilde inspecteren...
Kijk, zo kom je nog eens ergens achter.quote:
toverballen!quote:
ik ben ook jong geweestquote:
Mijn eerste schoolvriendinnetje met wie ik gekust heb, ben ik onlangs weer tegengekomen, omdat ze de collega van mijn schoonzus is geworden. Ik heb haar ontmoet en dat was toch wel raar, na zoveel jaren.quote:Op zaterdag 7 februari 2015 21:46 schreef Doedezemaar het volgende:
Van die kusspelletjes deden wij nooit, maar ik zat dan ook op een behoorlijk strenge lagere school en volgens mij vond ik daar ook niemand interessant. Later wel flesdraaien gedaan, maar toen was ik een stuk ouder.
en kuste ze nog net zoals vroeger?quote:Op zaterdag 7 februari 2015 21:49 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Mijn eerste schoolvriendinnetje met wie ik gekust heb, ben ik onlangs weer tegengekomen, omdat ze de collega van mijn schoonzus is geworden. Ik heb haar ontmoet en dat was toch wel raar, na zoveel jaren.
Haha, onze zoen was nu anders dan toen. Bewust...quote:Op zaterdag 7 februari 2015 21:51 schreef just me het volgende:
[..]
en kuste ze nog net zoals vroeger?
nu durf ik natuurlijk niet verder te vragen over die andere ervaringquote:Op zaterdag 7 februari 2015 21:52 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Haha, onze zoen was nu anders dan toen. Bewust...
quote:Op zaterdag 7 februari 2015 21:55 schreef just me het volgende:
[..]
nu durf ik natuurlijk niet verder te vragen over die andere ervaring
Met een oude schoolliefde?quote:Op zaterdag 7 februari 2015 21:54 schreef Doedezemaar het volgende:
Op de schoolreunie vorig jaar kwam het bijna tot stiekem zoenen, gelukkig keken we elkaar nog aan zo van: ok, misschien is dit toch geen heel goed plan.
ik weet dat hij jaren verliefd op mij was, ik heb dat altijd ontweken, had geen idee wat ik er mee aan moest. Toen dus nooit gezoend, wel geschuifeld enzo.quote:
ik ben ook zo lekker voorspelbaar hè dat maakt het leven zo simpelquote:Op zaterdag 7 februari 2015 22:12 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik wist dat je daarover zou beginnen na je eerste vraag.
Jij was wel het braafste meisje van de klas, als ik het zo inschat.quote:Op zaterdag 7 februari 2015 22:16 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
ik weet dat hij jaren verliefd op mij was, ik heb dat altijd ontweken, had geen idee wat ik er mee aan moest. Toen dus nooit gezoend, wel geschuifeld enzo.
Nee, zo voorspelbaar vind ik je niet.quote:Op zaterdag 7 februari 2015 22:17 schreef just me het volgende:
[..]
ik ben ook zo lekker voorspelbaar hè dat maakt het leven zo simpel
ik was vast niet de allerbraafste, maar je inschatting klopt aardigquote:Op zaterdag 7 februari 2015 22:17 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Jij was wel het braafste meisje van de klas, als ik het zo inschat.
Mocht dat een onjuiste aanname zijn, dan bij voorbaat sorry...
Het klopt zo totaal niet bij je foto uit die tijd...quote:Op zaterdag 7 februari 2015 22:19 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
ik was vast niet de allerbraafste, maar je inschatting klopt aardig
quote:Op zaterdag 7 februari 2015 22:18 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Nee, zo voorspelbaar vind ik je niet.
Simpel ook niet.
Integendeel...
ik neem aan dat je het over de kat hebt en niet over mevrouw MMquote:Op zaterdag 7 februari 2015 22:22 schreef MadMaster het volgende:
We hadden dit weekend geen afspraken gemaakt wegens de komst van de nieuwe kat, maar die ligt de hele avond al te slapen in de mand van z'n grote broer, die daar dus uit verbannen is en uit ellende bij mw. MM op schoot is gekropen. Ligt daar ook te meuren....
ja leuk is dat heh?quote:Op zaterdag 7 februari 2015 20:29 schreef MadMaster het volgende:
[..]
En ik die foto nog een beetje bijknippen...![]()
Maar ja, mw. MM spaart allerlei beeldjes e.d. van Sneeuwwitje's Dopey.
Uiteraard, vandaar het woordje 'ook' in de zin...quote:Op zaterdag 7 februari 2015 22:29 schreef just me het volgende:
[..]
ik neem aan dat je het over de kat hebt en niet over mevrouw MM
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |