Hij is elk subforum aan het langs gaan. Als hij nog niet snel een streepje door zijn naam heeft , dan komt hij vast ook nog wel even bij 40+ langs. http://forum.fok.nl/user/history/440586quote:Op zaterdag 7 februari 2015 18:51 schreef sacha het volgende:
ow, DEF staat voor defensie![]()
blont solly
alleen je portemonneequote:Op zaterdag 7 februari 2015 17:28 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Het is moeilijk voor je, om niet overal een gesprek te beginnen.
Zie het maar als therapie. Je wordt er nooit slechter van...
Ook al verwijderd. Daar heb ik de beelden niet meer van. Die van 40+ nog wel. Voor de geschiedenisboeken.quote:
Zit dus iemand te gastmoddenquote:Op zaterdag 7 februari 2015 18:59 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Ook al verwijderd. Daar heb ik de beelden niet meer van. Die van 40+ nog wel. Voor de geschiedenisboeken.![]()
[ afbeelding ]
Zo dat was lekker ...quote:
Spaar jij sneeuwitje figuren of alleen de dwergjes?quote:Op zaterdag 7 februari 2015 17:36 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Gratis therapie.
Iedereen gelukkig...
tjee en wat was de oplossing?quote:Op zaterdag 7 februari 2015 18:59 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Ook al verwijderd. Daar heb ik de beelden niet meer van. Die van 40+ nog wel. Voor de geschiedenisboeken.![]()
[ afbeelding ]
Ik zeg maar niets want dan is het weer gelijk een aanname...quote:Op zaterdag 7 februari 2015 19:34 schreef FANN het volgende:
[..]
Spaar jij sneeuwitje figuren of alleen de dwergjes?![]()
[ afbeelding ]
MM is een beetje een opgewonden standje, is ook zomaar een aanname van mij hoorquote:Op zaterdag 7 februari 2015 19:37 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik zeg maar niets want dan is het weer gelijk een aanname...
Ik moest hier aan denkenquote:Op vrijdag 6 februari 2015 10:32 schreef Gwywen het volgende:
[..]
Human Nature!![]()
Nee, dat nou ook weer niet.
Als mijn man en ik dezelfde jas gaan kopen zijn jullie de eersten die ´t horen.
Überhaupt wanneer ik beige kleding ga kopen.
doe nou geen aannamesquote:Op zaterdag 7 februari 2015 19:40 schreef chufi het volgende:
Ik vermoed Mw. MM en MM zelf deed toch Duplo setjes?
Het past zó niet bij het beeld dat ik van MM hebquote:Op zaterdag 7 februari 2015 19:42 schreef Doedezemaar het volgende:
Ah, die poppetjes intrigeerden mij ook nogal
Iets moet toch al zn whisky op drinken....quote:Op zaterdag 7 februari 2015 19:44 schreef FANN het volgende:
[..]
Het past zó niet bij het beeld dat ik van MM heb
Dat wordt een uitnodiging ....quote:Op zaterdag 7 februari 2015 19:47 schreef Doedezemaar het volgende:
Ik heb op zolder een tvmeubel in gebruik als Playmobilmuseum en soms zet ik wel eens iets passends in de woonkamer, zoals de oranje supportersbus tijdens het WK en Sint en Piet vanaf de aankomst in NL.
Ach er zijn ergere dingen om je druk om te makenquote:Op zaterdag 7 februari 2015 20:24 schreef Doedezemaar het volgende:
Ik had bedacht dat ik vandaag ook de badkamer nog ging doen, maar ik heb geen puf meer.
En ik die foto nog een beetje bijknippen...quote:Op zaterdag 7 februari 2015 19:34 schreef FANN het volgende:
[..]
Spaar jij sneeuwitje figuren of alleen de dwergjes?![]()
[ afbeelding ]
Antwoord is gegeven, maar ik heb niks met Duplo setjes.quote:Op zaterdag 7 februari 2015 19:40 schreef chufi het volgende:
quote:Op zaterdag 7 februari 2015 19:37 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik zeg maar niets want dan is het weer gelijk een aanname...
Pats, binnen 3 minuten.quote:Op zaterdag 7 februari 2015 19:40 schreef chufi het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |