Ik heb al lang genoeg gestudeerd... Dus mij zul je daar niet meer vindenquote:Op zaterdag 7 februari 2015 20:48 schreef sacha het volgende:
hebben jullie al afgesproken op het schoolplein?
Sjoef durft nergens af te spreken, terwijl de school zowat bij 'm om de hoek is.quote:Op zaterdag 7 februari 2015 20:48 schreef sacha het volgende:
fietsenstalling, kunnen ze stiekem zoenenquote:Op zaterdag 7 februari 2015 20:57 schreef Doedezemaar het volgende:
Heeft de school wel een zandbak dan?
oeh, stiekem zoenen, da's lang geledenquote:Op zaterdag 7 februari 2015 21:02 schreef sacha het volgende:
[..]
fietsenstalling, kunnen ze stiekem zoenen
Hallo, 90% van de leerlingen hier is allochtoon, die fietsen niet.quote:Op zaterdag 7 februari 2015 21:02 schreef sacha het volgende:
[..]
fietsenstalling, kunnen ze stiekem zoenen
Deze niet...quote:Op zaterdag 7 februari 2015 20:57 schreef Doedezemaar het volgende:
Heeft de school wel een zandbak dan?
Wat nu weer?quote:Op zaterdag 7 februari 2015 21:15 schreef chufi het volgende:
Kan ik niet eens rustig The Voice UK kijken...
dus jij dankt de goden dat onze medelanders geen fiets hebben?quote:Op zaterdag 7 februari 2015 21:15 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Hallo, 90% van de leerlingen hier is allochtoon, die fietsen niet.
Geen fietsenhok dus, godzijdank...
1,2,3,4,5,6,7 wie mag ik 'n zoentje gevenquote:Op zaterdag 7 februari 2015 20:48 schreef sacha het volgende:
Lekker weertje koekepeertje.quote:
Figuurlijk ja, want god bestaat niet.quote:Op zaterdag 7 februari 2015 21:21 schreef sacha het volgende:
[..]
dus jij dankt de goden dat onze medelanders geen fiets hebben?
En dan net even op het laatst doordraaien naar degene wiens huig je wel eens wilde inspecteren...quote:Op zaterdag 7 februari 2015 21:21 schreef just me het volgende:
[..]
1,2,3,4,5,6,7 wie mag ik 'n zoentje geven
en ook al geen zandbak waar jullie met schepjes op elkaars hoofd kunnen slaanquote:Op zaterdag 7 februari 2015 21:23 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Figuurlijk ja, want god bestaat niet.
Maar belangrijker is dat er geen fietshok is waar jij mij onzedelijke handelingen wil laten verrichten...
maar wel zonnepanelenquote:Op zaterdag 7 februari 2015 21:25 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
en ook al geen zandbak waar jullie met schepjes op elkaars hoofd kunnen slaan
Nope.quote:Op zaterdag 7 februari 2015 21:25 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
en ook al geen zandbak waar jullie met schepjes op elkaars hoofd kunnen slaan
jaquote:Op zaterdag 7 februari 2015 21:24 schreef MadMaster het volgende:
[..]
En dan net even op het laatst doordraaien naar degene wiens huig je wel eens wilde inspecteren...
Kijk, zo kom je nog eens ergens achter.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |