KT'tje?quote:Op zaterdag 7 februari 2015 09:44 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik heb even een KT'tje gedaan en zoals je het nu stelt, is dat behoorlijk mild.
Ik heb je echter radicalere uitspraken zien doen en die onthoud ik vooralsnog...
Daan...quote:Op zaterdag 7 februari 2015 09:47 schreef Doedezemaar het volgende:
Ik ben toch wel benieuwd naar de eerdere naam van Mo
quote:Op zaterdag 7 februari 2015 09:47 schreef Doedezemaar het volgende:
Ik ben toch wel benieuwd naar de eerdere naam van Mo
En tussenin hamme?quote:
Dat is pas radikaal.quote:Op zaterdag 7 februari 2015 10:09 schreef Kingstown het volgende:
Moslims blazen kasteel op in Kortrijk
Prutsers...quote:Op zaterdag 7 februari 2015 10:09 schreef Kingstown het volgende:
Moslims blazen kasteel op in Kortrijk
Signalement: Moslimmannen die zichtbaar buiten adem zijn.quote:
Ik ben continue op mijn hoede...quote:Op zaterdag 7 februari 2015 10:36 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Signalement: Moslimmannen die zichtbaar buiten adem zijn.
Pas op voor hijgende moslims.
of je worst lustquote:
dat is een hele vieze vette worstquote:Op zaterdag 7 februari 2015 10:47 schreef Mo_Muffin het volgende:
[ afbeelding ]
Best wel, zolang het deze maar niet is, ik eet sowieso geen varkensvlees.
En ik maar denken dat de meeste vrouwen van een vette worst houden, zijn er blijkbaar ook vrouwen die liever een dun knakworstje hebben.quote:Op zaterdag 7 februari 2015 10:59 schreef just me het volgende:
[..]
dat is een hele vieze vette worst
Eitje dan?quote:Op zaterdag 7 februari 2015 10:47 schreef Mo_Muffin het volgende:
[ afbeelding ]
Best wel, zolang het deze maar niet is, ik eet sowieso geen varkensvlees.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 16% gewijzigd door Juup© op 07-02-2015 13:14:39 ]
als hij maar niet buiten de boot valtquote:Op zaterdag 7 februari 2015 11:41 schreef Juup© het volgende:
[..]
Dan moet hij wachten op de volgende boot.
Eitje? Er zit een eikel in die doos.quote:
Duhquote:Op zaterdag 7 februari 2015 12:07 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Eitje? Er zit een eikel in die doos.
quote:
Zolang er maar een dikke kop in past........quote:
Ik heb geen dikke kopquote:Op zaterdag 7 februari 2015 12:48 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
[..]
Zolang er maar een dikke kop in past........
Drink je graag thee?quote:Op zaterdag 7 februari 2015 12:52 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik heb geen dikke kop![]()
En de muts is zelf gekocht door mijn man, want het is zijn muts en ik had geen muts, maar omdat ik er één nodig had heb ik die van hem gepakt en gehouden.
Ik had het dus goed, er kwam een Limburgse grap achteraan, een slechte dat welquote:Op zaterdag 7 februari 2015 12:55 schreef Mo_Muffin het volgende:
Jammer, anders had je door kunnen gaan als theemuts.....
Ik wist niet eens dat er Limburgse grappen bestaan, wie verteld me de eerste?quote:Op zaterdag 7 februari 2015 12:55 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Nee.
Nu volgt er vast een Limburgse grap
Dus je komt uit Braban....quote:Op zaterdag 7 februari 2015 12:58 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Ik wist niet eens dat er Limburgse grappen bestaan, wie verteld me de eerste?
quote:Op zaterdag 7 februari 2015 13:00 schreef sacha het volgende:
gatverdamme Juup
mag dat onder een spoiler?
alvast bedankt
Waarom zijn in limburg de garages minimum 25 meter lang?quote:Op zaterdag 7 februari 2015 12:58 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Ik wist niet eens dat er Limburgse grappen bestaan, wie verteld me de eerste?
Moeder en kind maken het goed...quote:Op zaterdag 7 februari 2015 11:23 schreef sacha het volgende:
hoe gaat het met de baby MM? [ afbeelding ]
Wat nou masturberen?quote:Op zaterdag 7 februari 2015 13:10 schreef Mo_Muffin het volgende:
HELMOND - Een masturberende man is donderdag betrapt in de Helmondse wijk Brouwhuis. De vrouw liet haar hond uit toen ze zag dat de man druk met zichzelf bezig was. De politie is nu op zoek naar hem.
[ afbeelding ]
Nice. How about een (huis)dierentopic? Beetje jammer als die leuke pics verdwijnen in al het SC-geweld.quote:Op zaterdag 7 februari 2015 13:44 schreef MadMaster het volgende:
Moeder en kind maken het goed...
[ afbeelding ]
Dank je..quote:Op zaterdag 7 februari 2015 13:29 schreef just me het volgende:
[..]
Waarom zijn in limburg de garages minimum 25 meter lang?
Om de tuinslang binnen te kunnen leggen
Tja, we zijn de slimsten niet, en verwachten rukwinden.quote:Op zaterdag 7 februari 2015 13:47 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Wat nou masturberen?
Die vent heeft z'n handen vol aan het open houden van z'n jas...
Zijn er hier nog meer huisdieren onder de leden?quote:Op zaterdag 7 februari 2015 13:59 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Nice. How about een (huis)dierentopic? Beetje jammer als die leuke pics verdwijnen in al het SC-geweld.
Huisdierentopic lijkt me leuk, met name katten.quote:Op zaterdag 7 februari 2015 14:06 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Zijn er hier nog meer huisdieren onder de leden?
Piet heeft paarden, maar verder?
Deisyy heeft katten, ik heb een kat, sacha heeft een halve boerderij en van Mo zag ik gisteren ook al wat voorbij komen.quote:Op zaterdag 7 februari 2015 14:06 schreef MadMaster het volgende:
Je hoeft natuurlijk geen Kingstownskills te hebben, maar niet weten dat je medeforummers ook huisdieren hebben getuigt wel van desinteressequote:Op zaterdag 7 februari 2015 14:06 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik ben ook vaker vergeetachtig hoor, zal toch echt de lftd zijn, maar sommige dingen onthoud je wel zeker als je ze vaker hoort en zien voorbij komen.quote:Op zaterdag 7 februari 2015 14:32 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Je hoeft natuurlijk geen Kingstownskills te hebben, maar niet weten dat je medeforummers ook huisdieren hebben getuigt wel van desinteresse
Ik heb wel wat gelezen over katten, bijen, kippen en geiten, maar ik wist niet meer wie wat had...quote:Op zaterdag 7 februari 2015 14:32 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Je hoeft natuurlijk geen Kingstownskills te hebben, maar niet weten dat je medeforummers ook huisdieren hebben getuigt wel van desinteresse
Ik haal ook mensen door elkaar dan weet ik even niet meer wie het was die ergens vandaan komt of welke dieren wie precies heeft, of hoeveel kinderen en/of kleinkinderen.quote:Op zaterdag 7 februari 2015 14:38 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik heb wel wat gelezen over katten, bijen, kippen en geiten, maar ik wist niet meer wie wat had...![]()
Ondertussen gaat de integratie cursus hier door:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Jij hebt je handen vol aan jezelf?quote:
Juistquote:Op zaterdag 7 februari 2015 14:45 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Jij hebt je handen vol aan jezelf?
Doe eens mee aan MUZ Trivia dan met je dingetje...quote:Op zaterdag 7 februari 2015 14:44 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Ik haal ook mensen door elkaar dan weet ik even niet meer wie het was die ergens vandaan komt of welke dieren wie precies heeft, of hoeveel kinderen en/of kleinkinderen.
Maar ik ben nieuw op deze slowchat, dus moet ik de mensen eerst een beetje leren kennen voor ik echt dingen kan onthouden.
Stomme is wel dat ik bepaalde dingen over muziek dan wel weer kan onthouden, maar ja dat is ook mijn dingetje.
Want?quote:Op zaterdag 7 februari 2015 14:42 schreef Doedezemaar het volgende:
Op de foto's ziet dat katje er wel schattig uit, maar tussen ons kan het niks worden hoor MM
Om eerlijk te zijn ben ik normaal niet zo heel veel met huisdieren bezig.quote:Op zaterdag 7 februari 2015 14:44 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Ik haal ook mensen door elkaar dan weet ik even niet meer wie het was die ergens vandaan komt of welke dieren wie precies heeft, of hoeveel kinderen en/of kleinkinderen.
Maar ik ben nieuw op deze slowchat, dus moet ik de mensen eerst een beetje leren kennen voor ik echt dingen kan onthouden.
Stomme is wel dat ik bepaalde dingen over muziek dan wel weer kan onthouden, maar ja dat is ook mijn dingetje.
Ook al, het lijkt wel een rage.quote:Op zaterdag 7 februari 2015 14:54 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
ik ben allergisch voor katten
Zullen we om te beginnen eerst eens een keertje een middagje of avondje afspreken en daarna bekijken we wel of je blijft logeren...quote:Op zaterdag 7 februari 2015 15:03 schreef Doedezemaar het volgende:
Als ik op bezoek ga bij mensen met katten dan neem ik antihistamine en hoop ik het beste ervan, ik ga er in principe niet logeren, dat is te veel.
Volgens mij was het zijn eigen en zat er een gat in dat doosje dat ie op schoot had staan.quote:Op zaterdag 7 februari 2015 15:12 schreef chufi het volgende:
[..]
Met die afgeknipte eikel blijft er weinig meer van over
we bellen...quote:Op zaterdag 7 februari 2015 15:09 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Zullen we om te beginnen eerst eens een keertje een middagje of avondje afspreken en daarna bekijken we wel of je blijft logeren...
je vergeet emailen en faxenquote:
Zullen we om te beginnen eerst eens een keertje een middagje of avondje bellen en daarna bekijken we wel of we emailen en faxen...quote:
wat jullie willen, daar blijf ik buitenquote:Op zaterdag 7 februari 2015 15:49 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Zullen we om te beginnen eerst eens een keertje een middagje of avondje bellen en daarna bekijken we wel of we emailen en faxen...
Zullen wel rooksignalen worden.quote:Op zaterdag 7 februari 2015 15:52 schreef just me het volgende:
[..]
wat jullie willen, daar blijf ik buiten
Nu vraagt ie het jou....quote:Op zaterdag 7 februari 2015 15:52 schreef just me het volgende:
[..]
wat jullie willen, daar blijf ik buiten
40+ / Kids uit huis, eenzaam en/of verlaten? Neem een huisdier...quote:Op zaterdag 7 februari 2015 15:59 schreef Mo_Muffin het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
2 complete mafkezen, de dunste (boven) is een wilde, en die dikste (onder) wil de helle tijd het liefst bovenop mij gaan zitten ook als het even niet uitkomt.
Het zijn zusjes maar totaal verschillend, vandaag precies een half jaar oud.
Ja, ik dacht omdat je het noemde dat je het hier wilde houden.quote:Op zaterdag 7 februari 2015 16:08 schreef Kingstown het volgende:
[..]
40+ / Kids uit huis, eenzaam en/of verlaten? Neem een huisdier...
Jij als hardcore Bayernfan wordt hier vast heel blij van.quote:Op zaterdag 7 februari 2015 16:16 schreef Doedezemaar het volgende:
KitKat chunky peanut butter is goedgekeurd
Is het zo zoet als het "klinkt"?quote:Op zaterdag 7 februari 2015 16:16 schreef Doedezemaar het volgende:
KitKat chunky peanut butter is goedgekeurd
ik vind het minder zoet dan gewone KitKat, de pindakaas is wat zout, en dat vind ik lekker. Helaas geen Action in de buurt, dus ik moet er zuinig mee doen.quote:
Baas Robbenquote:Op zaterdag 7 februari 2015 16:31 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Jij als hardcore Bayernfan wordt hier vast heel blij van.
https://gfycat.com/RespectfulIllinformedKite
Ah, jij was van de kinderboerderij...quote:Op zaterdag 7 februari 2015 17:12 schreef sigme het volgende:
• 2 katten
• sinds vorige week weer 2 honden
• 11 schapen
• 9 kippen (al heb ik ze al een paar dagen niet geteld / compleet gezien)
Ik heb er al een speciaal topic voor, maar ik kan eens even kijken of ik er ook nog een postje in het lege-nesttopic voor maak.
Hoeveel potten wil je hebben?quote:Op zaterdag 7 februari 2015 16:35 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
ik vind het minder zoet dan gewone KitKat, de pindakaas is wat zout, en dat vind ik lekker. Helaas geen Action in de buurt, dus ik moet er zuinig mee doen.
Hier ook, alleen woon ik in het zuid-oosten des landsquote:Op zaterdag 7 februari 2015 17:17 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Hoeveel potten wil je hebben?
De A.C. Tion (klinkt beter...) zit hier niet al te ver weg.
Meerdere zelfs...
quote:Op zaterdag 7 februari 2015 17:12 schreef sigme het volgende:
• 2 katten
• sinds vorige week weer 2 honden
• 11 schapen
• 9 kippen (al heb ik ze al een paar dagen niet geteld / compleet gezien)
Ik heb er al een speciaal topic voor, maar ik kan eens even kijken of ik er ook nog een postje in het lege-nesttopic voor maak.
quote:Op zaterdag 7 februari 2015 11:40 schreef Juup© het volgende:
[..]
Eitje dan?
Voor de tere zieltjes in dit topic heb ik op aanvraag het plaatje in een spoiler gezetOver kippen gesproken, ik wil eigenlijk eieren gaan eten, maar durf bijna na die eieren van Juup gezien te hebben die doos bijna niet te openen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
"Ik zal nooit bij een club gaan die mij als lid accepteert"
Klopt, ik zal het niet meer doen daar.quote:Op zaterdag 7 februari 2015 17:25 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Mooi, want praatjes leveren geen plaatjes...
Het is moeilijk voor je, om niet overal een gesprek te beginnen.quote:Op zaterdag 7 februari 2015 17:27 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Klopt, ik zal het niet meer doen daar.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |