KT'tje?quote:Op zaterdag 7 februari 2015 09:44 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik heb even een KT'tje gedaan en zoals je het nu stelt, is dat behoorlijk mild.
Ik heb je echter radicalere uitspraken zien doen en die onthoud ik vooralsnog...
Daan...quote:Op zaterdag 7 februari 2015 09:47 schreef Doedezemaar het volgende:
Ik ben toch wel benieuwd naar de eerdere naam van Mo
quote:Op zaterdag 7 februari 2015 09:47 schreef Doedezemaar het volgende:
Ik ben toch wel benieuwd naar de eerdere naam van Mo
En tussenin hamme?quote:
Dat is pas radikaal.quote:Op zaterdag 7 februari 2015 10:09 schreef Kingstown het volgende:
Moslims blazen kasteel op in Kortrijk
Prutsers...quote:Op zaterdag 7 februari 2015 10:09 schreef Kingstown het volgende:
Moslims blazen kasteel op in Kortrijk
Signalement: Moslimmannen die zichtbaar buiten adem zijn.quote:
Ik ben continue op mijn hoede...quote:Op zaterdag 7 februari 2015 10:36 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Signalement: Moslimmannen die zichtbaar buiten adem zijn.
Pas op voor hijgende moslims.
of je worst lustquote:
dat is een hele vieze vette worstquote:Op zaterdag 7 februari 2015 10:47 schreef Mo_Muffin het volgende:
[ afbeelding ]
Best wel, zolang het deze maar niet is, ik eet sowieso geen varkensvlees.
En ik maar denken dat de meeste vrouwen van een vette worst houden, zijn er blijkbaar ook vrouwen die liever een dun knakworstje hebben.quote:Op zaterdag 7 februari 2015 10:59 schreef just me het volgende:
[..]
dat is een hele vieze vette worst
Eitje dan?quote:Op zaterdag 7 februari 2015 10:47 schreef Mo_Muffin het volgende:
[ afbeelding ]
Best wel, zolang het deze maar niet is, ik eet sowieso geen varkensvlees.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 16% gewijzigd door Juup© op 07-02-2015 13:14:39 ]
als hij maar niet buiten de boot valtquote:Op zaterdag 7 februari 2015 11:41 schreef Juup© het volgende:
[..]
Dan moet hij wachten op de volgende boot.
Eitje? Er zit een eikel in die doos.quote:
Duhquote:Op zaterdag 7 februari 2015 12:07 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Eitje? Er zit een eikel in die doos.
quote:
Zolang er maar een dikke kop in past........quote:
Ik heb geen dikke kopquote:Op zaterdag 7 februari 2015 12:48 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
[..]
Zolang er maar een dikke kop in past........
Drink je graag thee?quote:Op zaterdag 7 februari 2015 12:52 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik heb geen dikke kop![]()
En de muts is zelf gekocht door mijn man, want het is zijn muts en ik had geen muts, maar omdat ik er één nodig had heb ik die van hem gepakt en gehouden.
Ik had het dus goed, er kwam een Limburgse grap achteraan, een slechte dat welquote:Op zaterdag 7 februari 2015 12:55 schreef Mo_Muffin het volgende:
Jammer, anders had je door kunnen gaan als theemuts.....
Ik wist niet eens dat er Limburgse grappen bestaan, wie verteld me de eerste?quote:Op zaterdag 7 februari 2015 12:55 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Nee.
Nu volgt er vast een Limburgse grap
Dus je komt uit Braban....quote:Op zaterdag 7 februari 2015 12:58 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Ik wist niet eens dat er Limburgse grappen bestaan, wie verteld me de eerste?
quote:Op zaterdag 7 februari 2015 13:00 schreef sacha het volgende:
gatverdamme Juup
mag dat onder een spoiler?
alvast bedankt
Waarom zijn in limburg de garages minimum 25 meter lang?quote:Op zaterdag 7 februari 2015 12:58 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Ik wist niet eens dat er Limburgse grappen bestaan, wie verteld me de eerste?
Moeder en kind maken het goed...quote:Op zaterdag 7 februari 2015 11:23 schreef sacha het volgende:
hoe gaat het met de baby MM? [ afbeelding ]
Wat nou masturberen?quote:Op zaterdag 7 februari 2015 13:10 schreef Mo_Muffin het volgende:
HELMOND - Een masturberende man is donderdag betrapt in de Helmondse wijk Brouwhuis. De vrouw liet haar hond uit toen ze zag dat de man druk met zichzelf bezig was. De politie is nu op zoek naar hem.
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |