quote:Op vrijdag 6 februari 2015 23:25 schreef Doedezemaar het volgende:
Een vriend had ooit broedende duiven op zijn balkon, vond hij leuk...
Dat zijn andere sterren.quote:
En een zachte G-spot......quote:
Dat mens is als je door alles heen kijkt best grappig.quote:
Ja vond ik eigenlijk ook wel ...quote:Op vrijdag 6 februari 2015 23:39 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Dat mens is als je door alles heen kijkt best grappig.
quote:Op vrijdag 6 februari 2015 22:53 schreef just me het volgende:
Je kunt hier gewoon open en eerlijk praten hoor, niets zal tegen je gebruikt worden
Ik wil bij dat mens niet eens door van alles heenkijken, brrrrrr de gedachte alleen alquote:Op vrijdag 6 februari 2015 23:39 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Dat mens is als je door alles heen kijkt best grappig.
namen, we willen namenquote:
Ze is heel flexibel ook.....maar dat zal wel door al dat plastic komen.quote:
Ik zit in een stad, geen hele grote, ruim 80.000 inw. maar het is een stad.quote:Op zaterdag 7 februari 2015 08:53 schreef chufi het volgende:
Goedemorgen , schijnt hier glad te zijnm maar dat zal dan wel op het platteland zijn ipv in de grote stad.
Ik begrijp wel dat je Fann gezellig vindt...quote:Op zaterdag 7 februari 2015 09:04 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Ik zit in een stad, geen hele grote, ruim 80.000 inw. maar het is een stad.
Eens checken straks of het glad is, het heeft iig voordat het vroor niet geregend, dus dan zal het wel meevallen.
Altijd belangrijk om te checken voor je op de fiets op pad gaat voor boodschappen, niet dat ik per se moet gaan, maar ik wil dus niet met de fiets op mijn wafel vallen.
Ik heb al een machine was gedraaid vanmorgen en mijn wasmiddel is nu bijna op en ik heb graag voorraad voor het geval dat ik in zou sneeuwen.
Stad van ruim 80 k in het zuiden des lands. Dat is wel een leuk raadsel.quote:Op zaterdag 7 februari 2015 09:04 schreef Mo_Muffin het volgende:
Ik zit in een stad, geen hele grote, ruim 80.000 inw. maar het is een stad.
Zoiets.quote:Op zaterdag 7 februari 2015 09:29 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Stad van ruim 80 k in het zuiden des lands. Dat is wel een leuk raadsel.
Mij gok: Heerlen.
Ach joh, ben jij toch ook best gezellig.quote:Op zaterdag 7 februari 2015 09:27 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik begrijp wel dat je Fann gezellig vindt...
Jullie hebben enkele opvallende overeenkomsten...quote:Op zaterdag 7 februari 2015 09:35 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Maar vertel, hoezo begrijp je dat?
Raadsels zijn altijd leuk.quote:Op zaterdag 7 februari 2015 09:29 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Stad van ruim 80 k in het zuiden des lands. Dat is wel een leuk raadsel.
Mij gok: Heerlen.
Die G valt reuze mee, ik hou van grote steden en niet van het bekrompen platte land en heb indd helemaal niks met voetbal, ieder het zijne/hare, mijn dingetje is muziek.quote:Op zaterdag 7 februari 2015 09:35 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Zoiets.
Zachte G, reserve Belg, woont in stadje, moet niks van de echte grote steden en hun bewoners hebben, veracht fanatieke voetbalfans, heet Mohammed.
Wat een basis...
Om heel eerlijk te zijn wil ik nergens dood gevonden worden....quote:Op zaterdag 7 februari 2015 09:42 schreef Mo_Muffin het volgende:
Maar de stad die jij noemt wil je toch nog niet dood gevonden worden......?
Ik heb even een KT'tje gedaan en zoals je het nu stelt, is dat behoorlijk mild.quote:Op zaterdag 7 februari 2015 09:42 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Die G valt reuze mee, ik hou van grote steden en niet van het bekrompen platte land en heb indd helemaal niks met voetbal, ieder het zijne/hare, mijn dingetje is muziek.
En Mohammed is correct., 2e generatie.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |