Je hebt geen telefoon?quote:Op vrijdag 6 februari 2015 22:46 schreef sacha het volgende:
als iemand tegen mij zegt 'we bellen nog' zeg ik 'lieg niet'
Dat lijkt me helemaal vreselijk, maar goed, zo ben ik ook een beetje erfelijk besmet, alleen vind ik erfelijk belast iets vriendelijker klinken dan erfelijk besmet, dus noem ik het maar zo.quote:
Ja ja, daar trap ik niet in, en daarbij is die info wel ergens op Fok te vinden.quote:Op vrijdag 6 februari 2015 22:53 schreef just me het volgende:
Je kunt hier gewoon open en eerlijk praten hoor, niets zal tegen je gebruikt worden
Rooksignalen werken toch ook, lekker ouderwets, en lekker warm, 2 vliegen in 1 klap.quote:
Ik vind die beesten maar vliegende ratten.quote:Op vrijdag 6 februari 2015 23:02 schreef MadMaster het volgende:
[..]
In wijn gestoofd prima te doen...
stadsduiven zijn dat, postduiven nietquote:Op vrijdag 6 februari 2015 23:03 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Ik vind die beesten maar vliegende ratten.
En welke zijn het dan die op mijn balkon komen schijten? Maken die postduiven geen sanitaire stop ofzo?quote:Op vrijdag 6 februari 2015 23:06 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
stadsduiven zijn dat, postduiven niet
Over het algemeen niet kerel...quote:Op vrijdag 6 februari 2015 23:08 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
En welke zijn het dan die op mijn balkon komen schijten? Maken die postduiven geen sanitaire stop ofzo?
Ik zal de volgende keer als ik er een zie meteen vragen of ie niet toevallig Gerrit heet.quote:
Dat lukt niet met een zachte G...quote:Op vrijdag 6 februari 2015 23:11 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Ik zal de volgende keer als ik er een zie meteen vragen of ie niet toevallig Gerrit heet.
Die is flauw, maar was te verwachten......quote:Op vrijdag 6 februari 2015 23:13 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Dat lukt niet met een zachte G...
Die schijten in de lucht, zijn herkenbaar aan een ring om een poot.quote:Op vrijdag 6 februari 2015 23:08 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
En welke zijn het dan die op mijn balkon komen schijten? Maken die postduiven geen sanitaire stop ofzo?
Dan maken ze een behoorlijke omweg als ze bij mij op balkon komen schijten.quote:
quote:Op vrijdag 6 februari 2015 23:03 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Ik vind die beesten maar vliegende ratten.
uhuh...quote:Op vrijdag 6 februari 2015 23:21 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Verkopen ze daar ook al duiven tegenwoordig?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |