Was het lekker? Jammer dat je dan teveel eet hè, ik had dat afgelopen zondag ook, maar ik hoop daar voorlopig van geleerd te hebben.quote:Op vrijdag 6 februari 2015 21:38 schreef Doedezemaar het volgende:
Oh man, ik heb echt te veel gegeten bij de Griek
Sowieso niet.quote:Op vrijdag 6 februari 2015 21:41 schreef Doedezemaar het volgende:
Ziekenhuizen, daar moet je niet zijn.
goed idee, het zussenetentje.quote:Op vrijdag 6 februari 2015 21:41 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Was het lekker? Jammer dat je dan teveel eet hè, ik had dat afgelopen zondag ook, maar ik hoop daar voorlopig van geleerd te hebben.
We hebben voor zondag nog maar snel een etentje geregeld met de zussen
Beter dat je op tijd gestopt bent, die chocola komt later op de avond wel weerquote:Op vrijdag 6 februari 2015 21:45 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
goed idee, het zussenetentje.
Ja, was lekker. Ze kwam ons de verkeerde schotel brengen en zei erbij dat er iets op lag wat we niet besteld hadden, maar dat het item dat miste later nog extra zou komen. Mij best, maar ik heb lang niet alles opgegeten, vriendin wel. Vriendin eet op vakantie van het buffet ook altijd bijna 2 keer zoveel als ik. Ik heb niet het gevoel dat ik plof, ik stop meestal wel op tijd, maar ik hoef nu in elk geval geen chocola
wij hebben ons 6 jaar geleden rot gezocht naar het adres van Dijkzigt, de arts uit het plaatselijke ziekenhuis noemde het nog steeds zo en wij in paniek daarheen rijden achter de ambulance aan en ondertussen de telefonische hulplijn( schoonzusje van mijn zusje) gevraagd waar we nou precies moesten zijn.quote:Op vrijdag 6 februari 2015 21:42 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Sowieso niet.
Ik woonde als kind in Rotterdam en toen zei mijn moeder altijd al tegen iedereen "Als je iets mankeert zorg dan dat je niet in het Dijkzigt (tegenwoordig Erasmus) terecht komt".
nee, vanavond niet meer, gewoon echt niet. Ik hoop dat ik er een paar dagen vanaf kan blijven, heb bijzondere Milka bij de Action meegenomen, met pretzels en met tortillachips.quote:Op vrijdag 6 februari 2015 21:46 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Beter dat je op tijd gestopt bent, die chocola komt later op de avond wel weer
Altijd goed bedoeld, die compensatie in voedsel, maar meestal zit je zonder compensatie al mudvol.quote:Op vrijdag 6 februari 2015 21:45 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
goed idee, het zussenetentje.
Ja, was lekker. Ze kwam ons de verkeerde schotel brengen en zei erbij dat er iets op lag wat we niet besteld hadden, maar dat het item dat miste later nog extra zou komen. Mij best, maar ik heb lang niet alles opgegeten, vriendin wel. Vriendin eet op vakantie van het buffet ook altijd bijna 2 keer zoveel als ik. Ik heb niet het gevoel dat ik plof, ik stop meestal wel op tijd, maar ik hoef nu in elk geval geen chocola
Verse pizza krijg ik altijd wel op.quote:Op vrijdag 6 februari 2015 21:55 schreef Doedezemaar het volgende:
Vorige maand bij de Italiaan hebben we 1/3 pizza mee naar huis genomen voor de lunch de dag erna
we hadden er ook een voorgerecht en toetje bij, dus het werd een beetje veel.quote:Op vrijdag 6 februari 2015 21:59 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Verse pizza krijg ik altijd wel op.
Uit de houtoven met serrano ham, rucola en knoflook...![]()
Vanwege de gesmolten kaas, waar ik niet zo'n liefhebber van ben (ja, onlangs nog gemeld KT...), heb ik jarenlang nauwelijks pizza gegeten. Tegenwoordig ben ik er gek op, mits vers.quote:Op vrijdag 6 februari 2015 22:04 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
we hadden er ook een voorgerecht en toetje bij, dus het werd een beetje veel.
Ik heb ooit 3 maanden in Italië zowat elke dag een pizza gegeten, zo lekker. Uiteraard uit een houtoven, gemaakt door een echte pizzaiolo uit Napoli. Ik verstond 'm niet zo goed, en zijn broer die hem na 2 maanden kwam vervangen verstond ik nog minder, maar pizza's bakken konden ze wel.
ik mag zeker niet mee? Ben nog nooit zuidelijker dan Toscane geweest en het lijkt me allemaal zo mooiquote:Op vrijdag 6 februari 2015 22:10 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Vanwege de gesmolten kaas, waar ik niet zo'n liefhebber van ben (ja, onlangs nog gemeld KT...), heb ik jarenlang nauwelijks pizza gegeten. Tegenwoordig ben ik er gek op, mits vers.
Heb er in Italië plenty gegeten, maar het pizza mekka Napoli moet ik nog eens bezoeken.
* MadMaster zet plaatsnaam op to do-list...
Van mij mag je mee, maar ik heb geen idee wanneer de reis gaat plaatsvinden.quote:Op vrijdag 6 februari 2015 22:15 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
ik mag zeker niet mee? Ben nog nooit zuidelijker dan Toscane geweest en het lijkt me allemaal zo mooi
Je hebt geen telefoon?quote:Op vrijdag 6 februari 2015 22:46 schreef sacha het volgende:
als iemand tegen mij zegt 'we bellen nog' zeg ik 'lieg niet'
Dat lijkt me helemaal vreselijk, maar goed, zo ben ik ook een beetje erfelijk besmet, alleen vind ik erfelijk belast iets vriendelijker klinken dan erfelijk besmet, dus noem ik het maar zo.quote:
Ja ja, daar trap ik niet in, en daarbij is die info wel ergens op Fok te vinden.quote:Op vrijdag 6 februari 2015 22:53 schreef just me het volgende:
Je kunt hier gewoon open en eerlijk praten hoor, niets zal tegen je gebruikt worden
Rooksignalen werken toch ook, lekker ouderwets, en lekker warm, 2 vliegen in 1 klap.quote:
Ik vind die beesten maar vliegende ratten.quote:Op vrijdag 6 februari 2015 23:02 schreef MadMaster het volgende:
[..]
In wijn gestoofd prima te doen...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |