Eitje? Er zit een eikel in die doos.quote:
Duhquote:Op zaterdag 7 februari 2015 12:07 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Eitje? Er zit een eikel in die doos.
quote:
Zolang er maar een dikke kop in past........quote:
Ik heb geen dikke kopquote:Op zaterdag 7 februari 2015 12:48 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
[..]
Zolang er maar een dikke kop in past........
Drink je graag thee?quote:Op zaterdag 7 februari 2015 12:52 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik heb geen dikke kop![]()
En de muts is zelf gekocht door mijn man, want het is zijn muts en ik had geen muts, maar omdat ik er één nodig had heb ik die van hem gepakt en gehouden.
Ik had het dus goed, er kwam een Limburgse grap achteraan, een slechte dat welquote:Op zaterdag 7 februari 2015 12:55 schreef Mo_Muffin het volgende:
Jammer, anders had je door kunnen gaan als theemuts.....
Ik wist niet eens dat er Limburgse grappen bestaan, wie verteld me de eerste?quote:Op zaterdag 7 februari 2015 12:55 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Nee.
Nu volgt er vast een Limburgse grap
Dus je komt uit Braban....quote:Op zaterdag 7 februari 2015 12:58 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Ik wist niet eens dat er Limburgse grappen bestaan, wie verteld me de eerste?
quote:Op zaterdag 7 februari 2015 13:00 schreef sacha het volgende:
gatverdamme Juup
mag dat onder een spoiler?
alvast bedankt
Waarom zijn in limburg de garages minimum 25 meter lang?quote:Op zaterdag 7 februari 2015 12:58 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Ik wist niet eens dat er Limburgse grappen bestaan, wie verteld me de eerste?
Moeder en kind maken het goed...quote:Op zaterdag 7 februari 2015 11:23 schreef sacha het volgende:
hoe gaat het met de baby MM? [ afbeelding ]
Wat nou masturberen?quote:Op zaterdag 7 februari 2015 13:10 schreef Mo_Muffin het volgende:
HELMOND - Een masturberende man is donderdag betrapt in de Helmondse wijk Brouwhuis. De vrouw liet haar hond uit toen ze zag dat de man druk met zichzelf bezig was. De politie is nu op zoek naar hem.
[ afbeelding ]
Nice. How about een (huis)dierentopic? Beetje jammer als die leuke pics verdwijnen in al het SC-geweld.quote:Op zaterdag 7 februari 2015 13:44 schreef MadMaster het volgende:
Moeder en kind maken het goed...
[ afbeelding ]
Dank je..quote:Op zaterdag 7 februari 2015 13:29 schreef just me het volgende:
[..]
Waarom zijn in limburg de garages minimum 25 meter lang?
Om de tuinslang binnen te kunnen leggen
Tja, we zijn de slimsten niet, en verwachten rukwinden.quote:Op zaterdag 7 februari 2015 13:47 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Wat nou masturberen?
Die vent heeft z'n handen vol aan het open houden van z'n jas...
Zijn er hier nog meer huisdieren onder de leden?quote:Op zaterdag 7 februari 2015 13:59 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Nice. How about een (huis)dierentopic? Beetje jammer als die leuke pics verdwijnen in al het SC-geweld.
Huisdierentopic lijkt me leuk, met name katten.quote:Op zaterdag 7 februari 2015 14:06 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Zijn er hier nog meer huisdieren onder de leden?
Piet heeft paarden, maar verder?
Deisyy heeft katten, ik heb een kat, sacha heeft een halve boerderij en van Mo zag ik gisteren ook al wat voorbij komen.quote:Op zaterdag 7 februari 2015 14:06 schreef MadMaster het volgende:
Je hoeft natuurlijk geen Kingstownskills te hebben, maar niet weten dat je medeforummers ook huisdieren hebben getuigt wel van desinteressequote:Op zaterdag 7 februari 2015 14:06 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik ben ook vaker vergeetachtig hoor, zal toch echt de lftd zijn, maar sommige dingen onthoud je wel zeker als je ze vaker hoort en zien voorbij komen.quote:Op zaterdag 7 februari 2015 14:32 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Je hoeft natuurlijk geen Kingstownskills te hebben, maar niet weten dat je medeforummers ook huisdieren hebben getuigt wel van desinteresse
Ik heb wel wat gelezen over katten, bijen, kippen en geiten, maar ik wist niet meer wie wat had...quote:Op zaterdag 7 februari 2015 14:32 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Je hoeft natuurlijk geen Kingstownskills te hebben, maar niet weten dat je medeforummers ook huisdieren hebben getuigt wel van desinteresse
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |