Voorlaatste kies, alleen te zien als ik lach.quote:Op zaterdag 7 februari 2015 23:06 schreef FANN het volgende:
[..]![]()
wel humor van Mw. MM, maar ja kies en ergens achteraan is wel ietsje anders dan zo'n bek
vol gouden tanden natuurlijk
Jouw bijnaam moet 'De Voyeur' zijn...quote:Op zaterdag 7 februari 2015 23:06 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Eerder vanavond heerlijk zitten meegluren bij een rel in ONZ.
Die heb ik samen met mijn moeder verbrand in de gootsteenquote:Op zaterdag 7 februari 2015 23:08 schreef just me het volgende:
[..]
ik zou mijn lieve dagboek eens moeten raadplegen
De vullingen die ik heb, zijn inmiddels allemaal vervangen door witte vullingen.quote:Op zaterdag 7 februari 2015 23:10 schreef Doedezemaar het volgende:
Ik heb in iedere kies minimaal 1 vulling, een groot deel nog grijs, en ook een paar vullingen in mijn tanden
moet je hem af en toe niet mooi oppoetsen dan? Zodat ie lekker glimt?quote:Op zaterdag 7 februari 2015 23:13 schreef MadMaster het volgende:
[..]
De vullingen die ik heb, zijn inmiddels allemaal vervangen door witte vullingen.
Alleen die gouden kroon, daar was de kies niet meer te redden. Elk jaar brak die verder af en uiteindelijk heb ik zelf maar besloten om 'm weg te laten halen. Geen omkijken meer naar nu...
Ik kan me bij dat soort verhalen niks voorstellen, ik ken die thuissituaties niet.quote:Op zaterdag 7 februari 2015 23:12 schreef FANN het volgende:
[..]
Die heb ik samen met mijn moeder verbrand in de gootsteen![]()
quote:Op zaterdag 7 februari 2015 23:14 schreef just me het volgende:
Ach Fann, mijn broers kregen mijn lieve dagboek te pakken en schreven daar commentaar bij
Ik ga er regelmatig met mijn tong langs.quote:Op zaterdag 7 februari 2015 23:14 schreef FANN het volgende:
[..]
moet je hem af en toe niet mooi oppoetsen dan? Zodat ie lekker glimt?
Ja gut. puber en zéér strenge vader, dan krijg je dat, verder niks tragischquote:Op zaterdag 7 februari 2015 23:15 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik kan me bij dat soort verhalen niks voorstellen, ik ken die thuissituaties niet.
Ook niet bij vriendjes of klasgenootjes destijds...
oh god. Ik schreef echt bijna nooit in mijn dagboek, ik denk dat er nog geen 10 bladzijdes gevuld waren en volgens mij heb ik 'm ook weggegooid.quote:Op zaterdag 7 februari 2015 23:14 schreef just me het volgende:
Ach Fann, mijn broers kregen mijn lieve dagboek te pakken en schreven daar commentaar bij
jaquote:
was je zo ondeugend?quote:Op zaterdag 7 februari 2015 23:18 schreef just me het volgende:
[..]
ja![]()
maar goeie tip, ik moet ze ook verbranden voordat de kinderen ze lezen
daar laat ik me niet over uitquote:
ik geloof dat ik vroeger heel vaak verliefd wasquote:Op zaterdag 7 februari 2015 23:21 schreef FANN het volgende:
[..]
Mijn aanname gevoelige zone zegt van wel
Ow, ik ook wel hoor, is niks mis meequote:Op zaterdag 7 februari 2015 23:22 schreef just me het volgende:
[..]
ik geloof dat ik vroeger heel vaak verliefd was
Dat is dan weer minderquote:Op zaterdag 7 februari 2015 23:22 schreef just me het volgende:
[..]
vooral op Paul die later homo bleek te zijn![]()
![]()
![]()
Heb je ze nog?quote:Op zaterdag 7 februari 2015 23:22 schreef Deisyy het volgende:
[ afbeelding ]
Ik had van deze Chinese dagboekjes, die kocht ik in zo'n Chinees winkeltje en er zit nu nog een heerlijk geurtje aan, ik heb er boven een stuk of 8 volgeschreven liggen.
Ik ookquote:Op zaterdag 7 februari 2015 23:22 schreef just me het volgende:
[..]
ik geloof dat ik vroeger heel vaak verliefd was
oh, daar had ik er ook 1 van, een zwarte, die gebruikte ik als vriendschapsboekje, maar dat ding is vast een keer met een verhuizing verdwenenquote:Op zaterdag 7 februari 2015 23:22 schreef Deisyy het volgende:
[ afbeelding ]
Ik had van deze Chinese dagboekjes, die kocht ik in zo'n Chinees winkeltje en er zit nu nog een heerlijk geurtje aan, ik heb er boven een stuk of 8 volgeschreven liggen.
oe partnerruil en dat op die leeftijdquote:Op zaterdag 7 februari 2015 23:24 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik ook
En mijn zus en ik wisselden nog wel eens een vriendje uit
quote:
oh......... leuk!quote:Op zaterdag 7 februari 2015 23:25 schreef Deisyy het volgende:
[..]Ik hield ze bij vanaf dat ik een jaar of 13 was tot ongeveer 16, eens in de paar jaar lees ik een paar bladzijden, alles is dan weer zo herkenbaar.
Met haar huidige man heb ik eerst een beetje gescharreldquote:Op zaterdag 7 februari 2015 23:25 schreef FANN het volgende:
[..]
oe partnerruil en dat op die leeftijd![]()
maar is best normaal toch om op die leeftijd vaak verliefd te zijn?
Was trouwens vaak ook héél snel weer over ook
Ich Liebe dich?quote:Op zaterdag 7 februari 2015 23:25 schreef Doedezemaar het volgende:
Ik heb ook nog een hele doos met brieven en kaarten van mijn Duitse ex
Je zwager dus?quote:Op zaterdag 7 februari 2015 23:26 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Met haar huidige man heb ik eerst een beetje gescharreld
jeetjequote:Op zaterdag 7 februari 2015 23:26 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Met haar huidige man heb ik eerst een beetje gescharreld
Ja, mijn zwager. Zij vond hem al een tijdje leuk en toen kwam ik hem tegen wilde weleens weten of hij echt zo leuk was, hij was inderdaad wel leuk en kon lekker zoenen, maar verliefd was ik niet. Hij ook niet, hij was verliefd op mijn zusquote:
Voordat ik verliefd werd was ik alweer van school geschopt.quote:Op zaterdag 7 februari 2015 22:55 schreef just me het volgende:
Ik weet niet meer op wie ik vroeger was
Toen vonden we dat helemaal niet zo gek, nu eigenlijk nog niet.quote:
Weet je in elk geval dat ze een vent heeft die lekker zoentquote:Op zaterdag 7 februari 2015 23:29 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ja, mijn zwager. Zij vond hem al een tijdje leuk en toen kwam ik hem tegen wilde weleens weten of hij echt zo leuk was, hij was inderdaad wel leuk en kon lekker zoenen, maar verliefd was ik niet. Hij ook niet, hij was verliefd op mijn zus
Je ging wel lekker heh? Ben je toch nog goed terecht gekomen ....quote:Op zaterdag 7 februari 2015 23:29 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Voordat ik verliefd werd was ik alweer van school geschopt.
Ja, ik heb ook niet gescharreld met één van mijn zwagers, maar zoals Dees het verteldquote:Op zaterdag 7 februari 2015 23:30 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
geen idee, ik heb kennelijk echt een fase overgeslagen
ik had klasgenoten die op korfbal zaten, daar had iedereen wel met iedereen verkering gehadquote:Op zaterdag 7 februari 2015 23:32 schreef FANN het volgende:
[..]
Ja, ik heb ook niet gescharreld met één van mijn zwagers, maar zoals Dees het verteld
vind ik het nou niet echt héél schokkend, jij wel?Haar zus had toen toch nog
geen verkering met hem, dus ja, dat kan het gebeuren....
quote:Op zaterdag 7 februari 2015 22:59 schreef FANN het volgende:
[..]
Niet kwoten heh???
Juup ook niet met zijn duffe hoofd
was met hockey ook zoquote:Op zaterdag 7 februari 2015 23:34 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
ik had klasgenoten die op korfbal zaten, daar had iedereen wel met iedereen verkering gehad
Nou, dan kon het ook zomaar gebeuren dat zo'n knul ie eerst met het hockeyzusje had gezoendquote:Op zaterdag 7 februari 2015 23:34 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
ik had klasgenoten die op korfbal zaten, daar had iedereen wel met iedereen verkering gehad
hoe lees ik dit?quote:Op zaterdag 7 februari 2015 23:34 schreef Piet_Piraat het volgende:
Met schaatsen had ik keer meisje versierd, bleek het een nicht te zijn.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |