Lekker, dat had ik donderdag gemaakt ( en eet ik morgen na het schaatsen weer)quote:Op zaterdag 7 februari 2015 22:47 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Gelukkig maar, 2 avonden achter elkaar een mislukt gerecht zou wel heel erg zijn.
Ik had voor vanavond courgettesoep gemaakt
Klinkt Grieks, maar ik heb het nooit gegeten....quote:Op zaterdag 7 februari 2015 22:47 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Gelukkig maar, 2 avonden achter elkaar een mislukt gerecht zou wel heel erg zijn.
Ik had voor vanavond courgettesoep gemaakt
In juni is er een reünie van mijn middelbare school, volgens mij had ik me daarvoor aangemeld, maar ik moet er ook nog kaarten voor kopen, dat is net weer een extra drempel.quote:Op zaterdag 7 februari 2015 22:47 schreef FANN het volgende:
[..]![]()
Ik ben vincent laten ook op zo'n schooleunine dinges tegengekomen, toen was ik 25 of 26 jaar,
weet ik nog want ik had toen een beugel en daar schaamde ik me een beetje voor en toen zei hij
héél lief, ik had ook een beugeltje weet je nog![]()
vond ik wel lief van hem
Heerlijk, en dan doe ik er vlak voor het eten een beetje gerookte zalm inquote:Op zaterdag 7 februari 2015 22:48 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
Lekker, dat had ik donderdag gemaakt ( en eet ik morgen na het schaatsen weer)
Ik heb het voor het eerst in Mexico gegeten en dat smaakte me zo goed dat ik het zelf ben gaan maken.quote:Op zaterdag 7 februari 2015 22:49 schreef FANN het volgende:
[..]
Klinkt Grieks, maar ik heb het nooit gegeten....
oh, daarna is er minstens nog ééntje geweest, maar toen ben ik niet gegaan eigenlijk, ik zouquote:Op zaterdag 7 februari 2015 22:50 schreef Deisyy het volgende:
[..]
In juni is er een reünie van mijn middelbare school, volgens mij had ik me daarvoor aangemeld, maar ik moet er ook nog kaarten voor kopen, dat is net weer een extra drempel.
Ja, begonnen tijdens ons eerste bezoek aan de USA.quote:
bij ons waren de kaarten vorig jaar belachelijk duur, maar goed, toch gegaan met mijn zusje en een erg leuke avond gehad. Was wel grappig, die jongen en een andere klasgenoot herkenden mijn zusje niet, terwijl die dus eigenlijk totaal niet veranderd is.quote:Op zaterdag 7 februari 2015 22:50 schreef Deisyy het volgende:
[..]
In juni is er een reünie van mijn middelbare school, volgens mij had ik me daarvoor aangemeld, maar ik moet er ook nog kaarten voor kopen, dat is net weer een extra drempel.
Toen onze middelbare school zoveel jaar bestond, moest je je via een niet beveiligde verbinding aanmelden met je hele doopceel erbij. Toen dus maar niet gegaan en zelfs een klacht ingediend...quote:Op zaterdag 7 februari 2015 22:50 schreef Deisyy het volgende:
[..]
oh, goeie toevoeging, dat ga ik doen bij de porties die nu nog in de diepvries liggenquote:Op zaterdag 7 februari 2015 22:50 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Heerlijk, en dan doe ik er vlak voor het eten een beetje gerookte zalm in
Onze klassenreünies waren gewoon bij de klasgenootjes thuis.quote:Op zaterdag 7 februari 2015 22:53 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
bij ons waren de kaarten vorig jaar belachelijk duur, maar goed, toch gegaan met mijn zusje en een erg leuke avond gehad. Was wel grappig, die jongen en een andere klasgenoot herkenden mijn zusje niet, terwijl die dus eigenlijk totaal niet veranderd is.
Het dementie topic is een paar deuren verderop...quote:Op zaterdag 7 februari 2015 22:55 schreef just me het volgende:
Ik weet niet meer op wie ik vroeger was
quote:Op zaterdag 7 februari 2015 22:55 schreef just me het volgende:
Ik weet niet meer op wie ik vroeger was
Deze reünie is ook voor alle klassen vanaf de oprichting tot 2010, dus dat is een jaar of veertig, vind het nogal massaal.quote:Op zaterdag 7 februari 2015 22:51 schreef FANN het volgende:
[..]
oh, daarna is er minstens nog ééntje geweest, maar toen ben ik niet gegaan eigenlijk, ik zou
met mijn zus gaan, zelfde school gezeten natuurlijk en het ging om diverse klassen
tegelijk en toen hadden we op het CS afgesproken en hadden we allebei helemaal geen
zin, toen zijn we de kroeg ingedoken
Zit je weer met al die brugpiepers en alles wat er na kwam.quote:Op zaterdag 7 februari 2015 22:56 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Deze reünie is ook voor alle klassen vanaf de oprichting tot 2010, dus dat is een jaar of veertig, vind het nogal massaal.
Uiteraard!quote:Op zaterdag 7 februari 2015 22:57 schreef FANN het volgende:
Ik heb nog een foto van mij met mijn beugel![]()
zien?
Ik kwoot niks...quote:Op zaterdag 7 februari 2015 22:59 schreef FANN het volgende:
[..]
Niet kwoten heh???
Juup ook niet met zijn duffe hoofd
wat?quote:Op zaterdag 7 februari 2015 23:00 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Dat doen ze nu vrijwillig en voor veel geld zelfs...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |