Deze reünie is ook voor alle klassen vanaf de oprichting tot 2010, dus dat is een jaar of veertig, vind het nogal massaal.quote:Op zaterdag 7 februari 2015 22:51 schreef FANN het volgende:
[..]
oh, daarna is er minstens nog ééntje geweest, maar toen ben ik niet gegaan eigenlijk, ik zou
met mijn zus gaan, zelfde school gezeten natuurlijk en het ging om diverse klassen
tegelijk en toen hadden we op het CS afgesproken en hadden we allebei helemaal geen
zin, toen zijn we de kroeg ingedoken
Zit je weer met al die brugpiepers en alles wat er na kwam.quote:Op zaterdag 7 februari 2015 22:56 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Deze reünie is ook voor alle klassen vanaf de oprichting tot 2010, dus dat is een jaar of veertig, vind het nogal massaal.
Uiteraard!quote:Op zaterdag 7 februari 2015 22:57 schreef FANN het volgende:
Ik heb nog een foto van mij met mijn beugel![]()
zien?
Ik kwoot niks...quote:Op zaterdag 7 februari 2015 22:59 schreef FANN het volgende:
[..]
Niet kwoten heh???
Juup ook niet met zijn duffe hoofd
wat?quote:Op zaterdag 7 februari 2015 23:00 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Dat doen ze nu vrijwillig en voor veel geld zelfs...
Van die zilveren of gouden jackets over hun tanden/kiezen laten plaatsen.quote:
o jah... bah... lelijk is dat, gouden tanden vind ik ook zo lelijkquote:Op zaterdag 7 februari 2015 23:02 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Van die zilveren of gouden jackets over hun tanden/kiezen laten plaatsen.
Anouk heeft dat ook gehad, afschuwelijk...
ik had een gewone losse beugel van mijn 11e tot 13e geloof ikquote:Op zaterdag 7 februari 2015 23:02 schreef FANN het volgende:
[..]
pokkeding was hetvindt je dat schattig?
Nee, deze zat vast, was best pijnlijk ook als dat ding net aangedraaid wasquote:Op zaterdag 7 februari 2015 23:04 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
ik had een gewone losse beugel van mijn 11e tot 13e geloof ik
Ik heb een gouden kies, mag dat wel?quote:Op zaterdag 7 februari 2015 23:03 schreef FANN het volgende:
[..]
o jah... bah... lelijk is dat, gouden tanden vind ik ook zo lelijk
quote:Op zaterdag 7 februari 2015 23:05 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik heb een gouden kies, mag dat wel?
Ik wilde een witte kroon, maar de tandarts adviseerde een gouden, omdat dat steviger was.
Kreeg ik van mw. MM de volgende dag zo'n megagrote gouden (nep)ketting er bij...
ik zou mijn lieve dagboek eens moeten raadplegenquote:Op zaterdag 7 februari 2015 22:56 schreef FANN het volgende:
[..]![]()
zo lang geleden is het toch ook weer niet?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |