Een alert modje moet 'm even sticky zetten.quote:Op vrijdag 16 januari 2015 11:26 schreef Yasmin23 het volgende:
Ik dacht dat dit topic automatisch daar naar boven sprong ?
Doe ik het wel even. Al loop ik nu de kans op wat in de OP staat.quote:Op vrijdag 16 januari 2015 11:30 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Een alert modje moet 'm even sticky zetten.
Bedankt Cor.quote:Op vrijdag 16 januari 2015 11:37 schreef Karina het volgende:
[..]
Doe ik het wel even. Al loop ik nu de kans op wat in de OP staat.
Goed bezig. Vindt Specsavers vast niet erg. Anders schelden we hem gewoon uit.quote:Op vrijdag 16 januari 2015 11:37 schreef Karina het volgende:
[..]
Doe ik het wel even. Al loop ik nu de kans op wat in de OP staat.
Dat kan hij wel hebben lijkt me, als je uitdeelt moet je ook kunnen incasseren.quote:Op vrijdag 16 januari 2015 11:39 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Goed bezig. Vindt Specsavers vast niet erg. Anders schelden we hem gewoon uit.
Ik denk dat -ie met z'n sippe gezicht gewoon gaat zeggen dat -ie dit topic een Topshow vindt.quote:Op vrijdag 16 januari 2015 11:40 schreef Karina het volgende:
[..]
Dat kan hij wel hebben lijkt me, als je uitdeelt moet je ook kunnen incasseren.
Gezien de OP vindt hij dat wel denk ik.quote:Op vrijdag 16 januari 2015 11:41 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Ik denk dat -ie met z'n sippe gezicht gewoon gaat zeggen dat -ie dit topic een Topshow vindt.
Je bent zelf een topic.quote:Op vrijdag 16 januari 2015 11:26 schreef Yasmin23 het volgende:
Ik dacht dat dit topic automatisch daar naar boven sprong ?
Spec houdt echt van Elf.quote:Op vrijdag 16 januari 2015 11:57 schreef Karina het volgende:
Je vindt hem dus wel vaker gevat, je zegt 'weer'.
Henk is ook een hele gevatte jongen.quote:Op vrijdag 16 januari 2015 11:57 schreef Karina het volgende:
Je vindt hem dus wel vaker gevat, je zegt 'weer'.
Leuk plaatje Elfje, ik moest lachen.quote:
Jullie zouden broers kunnen zijn wat dat betreft, haha.quote:Op vrijdag 16 januari 2015 12:06 schreef Specularium het volgende:
[..]
Henk is ook een hele gevatte jongen.
Kan alleen helemaal nergens mee omgaan, maar dat hoort er een beetje bij.
Je was me voor Mani.quote:Op vrijdag 16 januari 2015 12:08 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Jullie zouden broers kunnen zijn wat dat betreft, haha.![]()
Over nieuwsonderwerpen zijn we het zelden eens. Ik ben ooit 2 dagen NWS-mod geweest, Speculariumgod al heel lang. Ook heeft hij een Yvonne Award gewonnen en Elfletterig niet.quote:Op vrijdag 16 januari 2015 12:08 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Jullie zouden broers kunnen zijn wat dat betreft, haha.![]()
Zet je moderatorkrachten in.quote:Op vrijdag 16 januari 2015 12:15 schreef Specularium het volgende:
Dit topic gaat niet de goede kant op zo.
En dit bier komt nog wel uit Amsterdam... Wat is dit voor verraad?quote:Op vrijdag 16 januari 2015 14:26 schreef Karina het volgende:
Nee lijkt me niet lekker dat roze bier.
Bijna alles uit Amsterdam is lekker dat wel, maar dit bier, nah. Ik ben niet zo van de vruchten of andere biersmaakjes.quote:Op vrijdag 16 januari 2015 14:32 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
En dit bier komt nog wel uit Amsterdam... Wat is dit voor verraad?
Smaakt gewoon naar mannenpap hoor!quote:Op vrijdag 16 januari 2015 14:33 schreef Karina het volgende:
[..]
Bijna alles uit Amsterdam is lekker dat wel, maar dit bier, nah. Ik ben niet zo van de vruchten of andere biersmaakjes.
Dat is juist de lol.quote:Op vrijdag 16 januari 2015 14:37 schreef Elfletterig het volgende:
Deze ken ik niet. Misschien ook een beetje ongelukkige naam voor een biertje. Dat je het in de kroeg bestelt, mompelend... en dat de barman je dan niet verstaat. En dat je heel hard "mannenliefde!" moet roepen.
quote:Op vrijdag 16 januari 2015 14:34 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Smaakt gewoon naar mannenpap hoor!
Je bent zelf apart.quote:Op vrijdag 16 januari 2015 14:56 schreef johannes_vermeer het volgende:
Je reageert een beetje apart op bepaalde zaken vind ik.
Weer wat geleerd!quote:Op vrijdag 16 januari 2015 15:11 schreef Elfletterig het volgende:
De conclusie van dit blokje is dat johannes_vermeer weet hoe mannenpap smaakt en dat Karina dat niet slikt.
Die info had mij op zich best bespaard kunnen blijven.quote:Op vrijdag 16 januari 2015 15:11 schreef Elfletterig het volgende:
De conclusie van dit blokje is dat johannes_vermeer weet hoe mannenpap smaakt en dat Karina dat niet slikt.
Nieuwe remschijven, blokken en banden + het gebruikelijke onderhoudquote:Op vrijdag 16 januari 2015 19:13 schreef anonymoussie het volgende:
[..]
Das niet zo lekker. Wat was ermee?
Mijn auto is ook naar de garage geweest, maar ik ben 0 euro armer.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik heb een heel leuk Pjo verhaal. Ik ga het je even dm-en.quote:Op vrijdag 16 januari 2015 16:35 schreef johannes_vermeer het volgende:
Eigenlijk vond ik die Mannenliefde ongelofelijk smerig maar dat ga ik hier niet gauw toegeven.
Tijd voor een nieuwe auto?quote:Op vrijdag 16 januari 2015 19:17 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Nieuwe remschijven, blokken en banden + het gebruikelijke onderhoud
quote:Op vrijdag 16 januari 2015 19:23 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Mijn auto is ook naar de garage geweest, maar ik ben 0 euro armer.Toen ik de rekening hoorde riep ik ook terug, mocht helaas niet batenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op maandag 24 augustus 2015 11:34 schreef Yasmin23 het volgende:
Als je maar genoeg moeite doet past alles.
_____
TV / Het post-apocalyptische/dystopische film topic
Neuh, vrij normaal dat de remmerij wel eens wordt vervangen, gelukkig alleen de schijven voor. Beetje jammer dat ik tegelijkertijd nieuwe banden nodig had, ik heb een vrij dure bandenmaat helaas.quote:
Ach, wat moet dat moet.quote:Op vrijdag 16 januari 2015 19:27 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Neuh, vrij normaal dat de remmerij wel eens wordt vervangen, gelukkig alleen de schijven voor. Beetje jammer dat ik tegelijkertijd nieuwe banden nodig had, ik heb een vrij dure bandenmaat helaas.
He radioster! Ga je vanavond weer draaien?quote:Op vrijdag 16 januari 2015 19:23 schreef Uccie het volgende:
[..]
Ik heb een heel leuk Pjo verhaal. Ik ga het je even dm-en.
Om 22u is eerst Fokker89 en misschien daarna.quote:Op vrijdag 16 januari 2015 19:35 schreef anonymoussie het volgende:
[..]
He radioster! Ga je vanavond weer draaien?
21:00-23:00 hoor ik net uit betrouwbare bron.quote:Op vrijdag 16 januari 2015 19:37 schreef Uccie het volgende:
[..]
Om 22u is eerst Fokker89 en misschien daarna.
Oh...dan mis ik het beginquote:Op vrijdag 16 januari 2015 19:39 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
21:00-23:00 hoor ik net uit betrouwbare bron.
Alle fans zitten klaar.quote:Op vrijdag 16 januari 2015 19:37 schreef Uccie het volgende:
[..]
Om 22u is eerst Fokker89 en misschien daarna.
Welke fansquote:
Ook wel een beetje mijn eigen schuld, voorbanden in ongeveer 25.000 km bijna kaal geredenquote:
quote:Op vrijdag 16 januari 2015 19:42 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ook wel een beetje mijn eigen schuld, voorbanden in ongeveer 25.000 km bijna kaal gereden
Die is er nietquote:Op vrijdag 16 januari 2015 19:42 schreef anonymoussie het volgende:
[..]
Nou...ja.. Spec telt al voor 100 man.
Super zachte Toyo's plus een vakantie door de bergen scheuren en dan gaat het hardquote:
quote:Op vrijdag 16 januari 2015 19:46 schreef Specularium het volgende:
[..]
In gedachten ben ik er altijd.
Dat is een gruwelijke combinatie.quote:Op vrijdag 16 januari 2015 19:45 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Super zachte Toyo's plus een vakantie door de bergen scheuren en dan gaat het hard
Heerlijke banden als het droog is, zoveel gripquote:Op vrijdag 16 januari 2015 19:49 schreef anonymoussie het volgende:
[..]
Dat is een gruwelijke combinatie.
Die banden zijn meestal dope.
Doe je wel voorzichtig.
Wat is het eigenlijkquote:Op vrijdag 16 januari 2015 21:08 schreef Njosnavelin het volgende:
Hoi hoi.
Kijk nou wat een gore ad ik steeds krijg:
[ afbeelding ]
Lijkt een soort koeienmaag ofzo.quote:Op vrijdag 16 januari 2015 21:21 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Wat is het eigenlijkEen rotte champignon, een tumor, een plofkikker?
Jammer dat wij niet mogen meegenieten, ik vind jouw vogelverhalen heel leuk.quote:Op vrijdag 16 januari 2015 19:23 schreef Uccie het volgende:
[..]
Ik heb een heel leuk Pjo verhaal. Ik ga het je even dm-en.
Ohquote:Op vrijdag 16 januari 2015 21:33 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Jammer dat wij niet mogen meegenieten, ik vind jouw vogelverhalen heel leuk.
Misschien willen ze je iets duidelijk makenquote:Op vrijdag 16 januari 2015 21:08 schreef Njosnavelin het volgende:
Hoi hoi.
Kijk nou wat een gore ad ik steeds krijg:
[ afbeelding ]
Tags for the winquote:Op vrijdag 16 januari 2015 21:47 schreef timmmmm het volgende:
Maar dus, wie volgt als FOK!crewlid? Je kan je nog altijd aanmelden, en nu we LTVDK ook al ingelijfd hebben zijn de taglozen hier dramatisch in de minderheid
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op maandag 24 augustus 2015 11:34 schreef Yasmin23 het volgende:
Als je maar genoeg moeite doet past alles.
_____
TV / Het post-apocalyptische/dystopische film topic
quote:Op vrijdag 16 januari 2015 21:53 schreef LTVDK het volgende:
[..]
[ afbeelding ]Laat me nou gewoon in die waanSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
Ook bekend als Leo (58), Vrachtwagenchauffeur uit Zaltbommel
Do nothing.....and apply!
Awwwquote:Op vrijdag 16 januari 2015 21:41 schreef Uccie het volgende:
In dat geval, Pjo heeft natuurlijk allemaal geweldige verhalen over zijn peetoom gehoord.
Mod, zeer begenadigd baretdrager en overall goed mens.
Dat hij vandaag dacht, toen mijn moeder zijn bedje aan het opmaken was, ik pak mijn kleine rugzakje, ik zet mijn baretje op en ik ga mijn lieve oompje opzoeken.
Hij wist alleen de weg niet zo goed, dus hij is geëindigd bij het schilderij van Het Melkmeisje, dat in de eetkamer hangt.
Hij is nu echt een vogel, met veren.quote:
Dat zou ik leuk vinden ja!quote:Op vrijdag 16 januari 2015 21:57 schreef Uccie het volgende:
[..]
Hij is nu echt een vogel, met veren.
Zal van het weekend even een foto maken.
Heeft hij zich niet bezeerd op zijn trektocht?quote:Op vrijdag 16 januari 2015 21:41 schreef Uccie het volgende:
In dat geval, Pjo heeft natuurlijk allemaal geweldige verhalen over zijn peetoom gehoord.
Mod, zeer begenadigd baretdrager en overall goed mens.
Dat hij vandaag dacht, toen mijn moeder zijn bedje aan het opmaken was, ik pak mijn kleine rugzakje, ik zet mijn baretje op en ik ga mijn lieve oompje opzoeken.
Hij wist alleen de weg niet zo goed, dus hij is geëindigd bij het schilderij van Het Melkmeisje, dat in de eetkamer hangt.
Nee, mijn moeder heeft hem teruggebracht en hij kreeg daarna iets lekkers.quote:Op vrijdag 16 januari 2015 22:08 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Heeft hij zich niet bezeerd op zijn trektocht?
Oh gelukkig. Avontuurlijk vogeltje.quote:Op vrijdag 16 januari 2015 22:09 schreef Uccie het volgende:
[..]
Nee, mijn moeder heeft hem teruggebracht en hij kreeg daarna iets lekkers.
Ja, in de kooi ook al.quote:Op vrijdag 16 januari 2015 22:12 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Oh gelukkig. Avontuurlijk vogeltje.
+1 voor dit woordgrapje.quote:Op vrijdag 16 januari 2015 19:24 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Toen ik de rekening hoorde riep ik ook terug, mocht helaas niet baten
Dit vind jij leuk, Marianne.quote:Op vrijdag 16 januari 2015 22:12 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Oh gelukkig. Avontuurlijk vogeltje.
Ja, daar zaten we op te wachten!quote:
Shinen als een motherfuckerquote:
Even verbeterd.quote:Op zaterdag 17 januari 2015 00:57 schreef timmmmm het volgende:
Het feest kan beginnen, Speculariumgod is binnen
Nee nee, dit zie je verkeerd. De verhoudingen liggen niet zo. Je hebt de halfgoden, herkenbaar aan de toevoeging god. Elfsletteriggod. Je hebt de goden zelf en daarboven staat speculariumquote:
Dan zou ik de naam van Zijne Heiligheid wel met een hoofdletter schrijven.quote:Op zaterdag 17 januari 2015 01:03 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Nee nee, dit zie je verkeerd. De verhoudingen liggen niet zo. Je hebt de halfgoden, herkenbaar aan de toevoeging god. Elfsletteriggod. Je hebt de goden zelf en daarboven staat specularium
SPECULARIUM staat ook zo schreeuwerig, dat keurt hij vast niet goedquote:Op zaterdag 17 januari 2015 01:04 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Dan zou ik de naam van Zijne Heiligheid wel met een hoofdletter schrijven.
We horen het wel wat HIJ ervan vindt.quote:Op zaterdag 17 januari 2015 01:04 schreef timmmmm het volgende:
[..]
SPECULARIUM staat ook zo schreeuwerig, dat keurt hij vast niet goed
Ik kijk de tonight show op bnn. Geen hoogtepuntquote:Op zaterdag 17 januari 2015 01:06 schreef Specularium het volgende:
Ik ben inmiddels schijtlollig TT's aan het editten omdat Henk het vraagt.
Altijd nog beter dan kijken hoe SPECULARIUM aanklooit met topictitels.quote:Op zaterdag 17 januari 2015 01:08 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Ik kijk de tonight show op bnn. Geen hoogtepunt
Ik moest natuurlijk weer om mezelf lachen.quote:Op zaterdag 17 januari 2015 01:09 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Altijd nog beter dan kijken hoe SPECULARIUM aanklooit met topictitels.
Uiteindelijk luister je wel goed. Daar gaat het om.quote:Op zaterdag 17 januari 2015 01:12 schreef Specularium het volgende:
[..]
Ik moest natuurlijk weer om mezelf lachen.
Met het nuanceren van PVV TT's help ik je gewoon graag.quote:Op zaterdag 17 januari 2015 01:14 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Uiteindelijk luister je wel goed. Daar gaat het om.
Gewoon alles anpassen naar de PVV is kutquote:Op zaterdag 17 januari 2015 01:21 schreef Specularium het volgende:
[..]
Met het nuanceren van PVV TT's help ik je gewoon graag.
'Elflettering vindt dit een kut TT'.quote:Op zaterdag 17 januari 2015 01:23 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Gewoon alles anpassen naar de PVV is kut
Tussen kut en TT moet een koppelteken.quote:Op zaterdag 17 januari 2015 01:23 schreef Specularium het volgende:
[..]
'Elflettering vindt dit een kut TT'.
Zuurletterig door de bocht jongensquote:Op zaterdag 17 januari 2015 01:24 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Tussen kut en TT moet een koppelteken.
Homo's zijn kutquote:Op zaterdag 17 januari 2015 01:25 schreef Mani89 het volgende:
Ik kijk nu hier naar, George Michael in politie uniform en aviator zonnebril, rawrrr.
[ afbeelding ]
'Homo's zijn kut' moet dat zijn.quote:Op zaterdag 17 januari 2015 01:25 schreef timmmmm het volgende:
Zullen we dat nu gewoon even doen? Even alle TT's simplificeren nu men toch slaapt.
NWS / Britse school speciaal voor homoseksuele leerlingen --> Britse school is kut
Ik zie het wel zitten
Raakte jij in de war toen jij vroeger Club Tropicana van Wham! op tv zag?quote:
Ik denk dat daarom mijn username wel elfletterig is.quote:Op zaterdag 17 januari 2015 01:31 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Raakte jij in de war toen jij vroeger Club Tropicana van Wham! op tv zag?
Wat vind je van Workaholics, Specularium?quote:
Prima showtje.quote:Op zaterdag 17 januari 2015 02:16 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Wat vind je van Workaholics, Specularium?
Je kunt ook gewoon heel NWS opdoeken en vervangen door één (slowchat-)topic in GC, met de titel "Alles is kut".quote:Op zaterdag 17 januari 2015 01:25 schreef timmmmm het volgende:
Zullen we dat nu gewoon even doen? Even alle TT's simplificeren nu men toch slaapt.
NWS / Britse school speciaal voor homoseksuele leerlingen --> Britse school is kut
NWS / Jongens dreigden school Roosendaal met aanslag --> aanslagen zijn kut
NWS / Twee doden bij anti-terreuracties in België #6 --> moslims zijn kut
NWS / PVV-statenlid stapt op; derde in korte tijd --> PVV is kut
Ik zie het wel zitten
Of heel FOK!quote:Op zaterdag 17 januari 2015 09:00 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Je kunt ook gewoon heel NWS opdoeken en vervangen door één (slowchat-)topic in GC, met de titel "Alles is kut".
Pas maar op dat je niet weer gekrabd wordt.quote:Op zaterdag 17 januari 2015 00:03 schreef Specularium het volgende:
[..]
Dit vind jij leuk, Marianne.
[ afbeelding ]
Ik vond het Utopia forum ook te ver gaan.quote:Op zaterdag 17 januari 2015 09:06 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Gaat dat niet een beetje erg ver?
Ik snap niet dat mensen geboeid naar zo'n tv-programma kunnen kijken.quote:Op zaterdag 17 januari 2015 09:07 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Ik vond het Utopia forum ook te ver gaan.
Specsavers is dan ook niet elfletterig.quote:Op zaterdag 17 januari 2015 11:58 schreef Elfletterig het volgende:
Hoi![]()
Ik zie trouwens dat Specsavers weer heeft zitten kutten in de TT
Specsavers is een koosnaampje. En dat is wél weer.....quote:Op zaterdag 17 januari 2015 12:12 schreef Webschip het volgende:
[..]
Specsavers is dan ook niet elfletterig.
Speculaas moet zich nu wel gekieteld voelen...quote:Op zaterdag 17 januari 2015 12:19 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Specsavers is een koosnaampje. En dat is wél weer.....
Het wordt een beetje een obsessie, dat hele elfletterig-gedoe
Specsavers weet dat ik van 'm hou. Zuiver platonisch, dat wel.quote:Op zaterdag 17 januari 2015 12:22 schreef Webschip het volgende:
[..]
Speculaas moet zich nu wel gekieteld voelen...
Hoe lang moet je nog met die nep-UI rondlopen?quote:Op zaterdag 17 januari 2015 12:26 schreef Mani89 het volgende:
De mannenliefde in dit topic is ontroer0nd.
UI-politie komt in actie!quote:Op zaterdag 17 januari 2015 12:31 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Hoe lang moet je nog met die nep-UI rondlopen?
Is al geprobeerd, maakt geen indruk.quote:
Daar is -ie dan rijkelijk laat mee. Het is al 17 januari.quote:Op zaterdag 17 januari 2015 12:34 schreef YokiKater het volgende:
Mijn weegschaal verteld mij net dat december een zware maand was
2 weken, of Jan Dekker moet vandaag de Q-school winnen.quote:Op zaterdag 17 januari 2015 12:31 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Hoe lang moet je nog met die nep-UI rondlopen?
Dan duimen we voor Jan Dekker.quote:Op zaterdag 17 januari 2015 12:37 schreef Mani89 het volgende:
[..]
2 weken, of Jan Dekker moet vandaag de Q-school winnen.
Special Forces eens proberen!quote:Op zaterdag 17 januari 2015 12:35 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Is al geprobeerd, maakt geen indruk.Zelfs de UI-gestapo mocht niet baten. Stijn422 is onverbiddelijk.
Ik had dan ook een tijd niet op de weegschaal gestaan. Catastrofale fout. Nu wilde ik gewoon even checken wat mijn gewicht was zodat ik weet waar ik aan toe ben. Ik schrok er wel even van.quote:Op zaterdag 17 januari 2015 12:36 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Daar is -ie dan rijkelijk laat mee. Het is al 17 januari.
Absoluut.quote:Op zaterdag 17 januari 2015 12:38 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Dan duimen we voor Jan Dekker.
quote:Op zaterdag 17 januari 2015 12:51 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Het UIM is opgegaan in NLMARSOF.
Het ging over Special Forces en ik dacht dat je naar de UIM verwees. Voorheen BBE maar tegenwoordig dus gewoon NLMARSOF.quote:
Ik wist niet eens dat er zoiets als de UIM bestond.quote:Op zaterdag 17 januari 2015 12:54 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Het ging over Special Forces en ik dacht dat je naar de UIM verwees. Voorheen BBE maar tegenwoordig dus gewoon NLMARSOF.
Ik zou er dan gewoon UI-SF van maken, of UI-SOCquote:Op zaterdag 17 januari 2015 12:57 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Ik wist niet eens dat er zoiets als de UIM bestond.![]()
Ik had het over de UIME. Misschien had er beter een koppelteken tussen gekund: UI-ME. De Special Forces van de UI-politie....![]()
Maar ik zal het onthouden...
Hij moest jou gewoon niet.quote:Op zaterdag 17 januari 2015 09:07 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Pas maar op dat je niet weer gekrabd wordt.
Terwijl je dat niet verwacht na 3 vrachtwagenladingen patat per week.quote:Op zaterdag 17 januari 2015 12:34 schreef YokiKater het volgende:
Mijn weegschaal verteld mij net dat december een zware maand was
En veel bier en te weinig bewegen. Ik weeg nu 124 kilo, daar moet maar eens verandering in gaan komen anders gaat het niet goed komen.quote:Op zaterdag 17 januari 2015 13:05 schreef Specularium het volgende:
[..]
Terwijl je dat niet verwacht na 3 vrachtwagenladingen patat per week.
Ga je ze allemaal opzoeken en proberen te aaien?quote:Op zaterdag 17 januari 2015 13:03 schreef Specularium het volgende:
[..]
Hij moest jou gewoon niet.
Die kat staat er als het goed is ook in.
Ja, ga je mee?quote:Op zaterdag 17 januari 2015 13:13 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Ga je ze allemaal opzoeken en proberen te aaien?
Doe ik wel eerst zo'n beschermpak aan.quote:
Ik zal mijzelf eens wegen zo.quote:Op zaterdag 17 januari 2015 13:08 schreef YokiKater het volgende:
[..]
En veel bier en te weinig bewegen. Ik weeg nu 124 kilo, daar moet maar eens verandering in gaan komen anders gaat het niet goed komen.
Ik ben ook drie keer zo groot/breed.quote:
En hoe lang ben je ook al weer? 1.90 ofzo toch?quote:Op zaterdag 17 januari 2015 13:32 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Dat wil ik weer gaan wegen. Of nouja, 86/88 kilo.
Ja jij bent enorm breed.quote:Op zaterdag 17 januari 2015 13:33 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Ik ben ook drie keer zo groot/breed.
1.88quote:Op zaterdag 17 januari 2015 13:33 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
En hoe lang ben je ook al weer? 1.90 ofzo toch?
Oja dan is dat wel een mooi gewicht.quote:
Hoe lang ben je?quote:
Ik eet gewoon goed, maar ik heb niet zo'n aanleg om een Sjek te worden.quote:Op zaterdag 17 januari 2015 13:47 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Beweeg je veel of eet je gewoon bijna niets?
Ben je nog in de groei?quote:
Nee ik vind dit wel lang genoeg.quote:
Je bent wel 2x zo lang als Uccie ongeveer.quote:
Ongeveer ja, een effect van heel veel fietsen en hardlopen elke week.quote:
Risperidon ofzo?quote:Op zaterdag 17 januari 2015 13:51 schreef YokiKater het volgende:
Bij mij is het ook een bijwerking van medicatie waar ik eigenlijk mee wil stoppen, maar dat is dan weer gevaarlijk voor deuren.
Okee, ja daar komt bijna iedereen wel wat van aan geloof ik.quote:
Ik niet hoor.quote:Op zaterdag 17 januari 2015 13:54 schreef Mani89 het volgende:
Zit dit hele topic aan de anti-depressiva?
Ja maar voordat ik met Zyprexa begon woog ik gewoon een nette 88 kilo. En nu is er dus bijna 40 kilo bijgekomen in 1,5 jaar tijd.quote:Op zaterdag 17 januari 2015 13:53 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Okee, ja daar komt bijna iedereen wel wat van aan geloof ik.
Het is anti-psychotica. Anti-depressiva gebruik ik niet.quote:Op zaterdag 17 januari 2015 13:54 schreef Mani89 het volgende:
Abilify geen optie anders? Heeft die bijwerking niet dacht ik.quote:Op zaterdag 17 januari 2015 13:56 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Ja maar voordat ik met Zyprexa begon woog ik gewoon een nette 88 kilo. En nu is er dus bijna 40 kilo bijgekomen in 1,5 jaar tijd.
Ik moet sowieso meer gaan bewegen en anders gaan eten maar ik wil toch ook echt nog eens gaan overleggen over die medicatie, want ik was gewoon sportief en fit voordat ik aan die rotzooi begon.
En ze hebben mij alleen maar op die rotzooi gezet omdat ik wel eens dreigende uitspraken deed en ze zichzelf willen indekken.
Nu heb je wel een hoop massa om om te zetten in spieren. Beefcake in no time.quote:Op zaterdag 17 januari 2015 13:56 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Ja maar voordat ik met Zyprexa begon woog ik gewoon een nette 88 kilo. En nu is er dus bijna 40 kilo bijgekomen in 1,5 jaar tijd.
Ik moet sowieso meer gaan bewegen en anders gaan eten maar ik wil toch ook echt nog eens gaan overleggen over die medicatie, want ik was gewoon sportief en fit voordat ik aan die rotzooi begon.
En ze hebben mij alleen maar op die rotzooi gezet omdat ik wel eens dreigende uitspraken deed en ze zichzelf willen indekken.
Welke heb jij?quote:Op zaterdag 17 januari 2015 13:54 schreef Mani89 het volgende:
Nu ik geen wapens meer in huis heb en ik zeer goede begeleiding heb die mij helpen met het oplossen van problemen wil ik er gewoon helemaal vanaf. Ik heb het ook helemaal niet nodig, ben geen Tristan of zo. in het ergste geval sla ik een (eigen) deur in elkaar.quote:Op zaterdag 17 januari 2015 13:58 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Abilify geen optie anders? Heeft die bijwerking niet dacht ik.
Oke, nou is wel een mooie doelstelling natuurlijk.quote:Op zaterdag 17 januari 2015 14:02 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Nu ik geen wapens meer in huis heb en ik zeer goede begeleiding heb die mij helpen met het oplossen van problemen wil ik er gewoon helemaal vanaf. Ik heb het ook helemaal niet nodig, ben geen Tristan of zo. in het ergste geval sla ik een (eigen) deur in elkaar.
Zit een paar jaar af en toe aan de benzo's, maar die slopen wel langzaam je lichaam dus daar moet ik ook mee kappen.quote:
Daar zou ik persoonlijk ook niet zo snel mee beginnen nee.quote:Op zaterdag 17 januari 2015 14:03 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Zit een paar jaar af en toe aan de benzo's, maar die slopen wel langzaam je lichaam dus daar moet ik ook mee kappen.
Niet doen nee, mijn hele lichaam verloor op een gegeven moment steeds meer aan kracht en in de ochtend voelde ik me bijna verlamd waardoor ik een hele tijd met de angst rondliep dat ik ALS had, ook omdat de dokter mij tot 2 keer toe had verzekerd dat het niet aan de benzo's lag. Toen ik eenmaal 2 maanden "clean" was begon ik weer op te knappen. Nu gebruik ik ze nog sporadisch.quote:Op zaterdag 17 januari 2015 14:05 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Daar zou ik persoonlijk ook niet zo snel mee beginnen nee.
Ik kreeg ze van dit liedje.quote:Op zaterdag 17 januari 2015 14:07 schreef YokiKater het volgende:
Zonder de Clonazepam (Rivotril) krijg ik enorme paniek/angstaanvallen.
Geen bijwerkingen verder?quote:Op zaterdag 17 januari 2015 14:07 schreef YokiKater het volgende:
Ik gebruik al jarenlang elke dag benzo's. Tegenwoordig alleen 2 maal daag 1 mg Clonazepam en 1 maal daags 0,5mg. En af en toe een valiumkuurtje.
Zonder de Clonazepam (Rivotril) krijg ik enorme paniek/angstaanvallen.
Daar kon ik juist wel om lachen.quote:
Moet je even de neven van Yasmin bellen, die hebben daar wel iets tegen.quote:Op zaterdag 17 januari 2015 14:12 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Alleen de gebruikelijke sufheid maar daar kan ik wel doorheen bijten.
Ik zou ook wel weer aan de Ritalin kunnen, maar dat durf ik niet meer zo aan.quote:Op zaterdag 17 januari 2015 14:14 schreef Specularium het volgende:
[..]
Moet je even de neven van Yasmin bellen, die hebben daar wel iets tegen.
Geen alcohol deze maand, anders word ik net zo dik als YokiKater.quote:Op zaterdag 17 januari 2015 14:44 schreef LTVDK het volgende:
Kunnen jullie niet gewoon een sigaretje roken en een baco drinken
Of een jointje...quote:Op zaterdag 17 januari 2015 14:44 schreef LTVDK het volgende:
Kunnen jullie niet gewoon een sigaretje roken en een baco drinken
Waarom staat je online poppetje nu uit?quote:Op zaterdag 17 januari 2015 14:59 schreef anonymoussie het volgende:
Mijn vriendin blijft een paar daagjes in Adam voor de Mercedes-Benz Fashion Week.
Heb je er last van?quote:Op zaterdag 17 januari 2015 15:01 schreef Specularium het volgende:
[..]
Waarom staat je online poppetje nu uit?
Houdt van ze van mode enzo?quote:Op zaterdag 17 januari 2015 14:59 schreef anonymoussie het volgende:
Mijn vriendin blijft een paar daagjes in Adam voor de Mercedes-Benz Fashion Week.
Succes Hans.quote:Op zaterdag 17 januari 2015 15:16 schreef Specularium het volgende:
[..]
Moet ik weer 2 weken aan wennen.
Wat voor mode? Echt haute couture enzo?quote:Op zaterdag 17 januari 2015 15:44 schreef anonymoussie het volgende:
[..]
Ja, ik denk het wel.
She's got style.
Jij niet?
quote:Op zaterdag 17 januari 2015 16:50 schreef Specularium het volgende:
Tot ik hoorde dat ie van Marktplaats kwam.
Ze heeft wel een eigen smaak. En draagt denk ik niet alleen haute couture.quote:Op zaterdag 17 januari 2015 16:42 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Wat voor mode? Echt haute couture enzo?
Ik niet nee, draag gewoon wat ik leuk vind. Specularium vond mijn jas leuk.
Pics van haar karakter.quote:Op zaterdag 17 januari 2015 17:04 schreef anonymoussie het volgende:
[..]
Ze heeft wel een eigen smaak. En draagt denk ik niet alleen haute couture.
Van alles eigenlijk. Nou eigenlijk weet ik niet precies wat allemaal.
Alleen dat ze er stijlvol uitziet en een stijlvol karakter heeft.
Wow, dat is zeker niet gemakkelijk en erg duur. Wel goed, zou ik ook moeten doen.quote:Op zaterdag 17 januari 2015 17:10 schreef anonymoussie het volgende:
We proberen wel te vermijden kleding te kopen dat in 3e wereld landen wordt geproduceerd. Niet altijd even makkelijk.
Is een veelverhullende jas hoorquote:Op zaterdag 17 januari 2015 17:06 schreef anonymoussie het volgende:
Pics met alleen het marktplaats jasje en Njos natuurlijk.
quote:Op zaterdag 17 januari 2015 17:10 schreef anonymoussie het volgende:
We proberen wel te vermijden kleding te kopen dat in 3e wereld landen wordt geproduceerd. Niet altijd even makkelijk.
quote:Op zaterdag 17 januari 2015 17:11 schreef LTVDK het volgende:
Oeh, even trots gaan doen, mijn eerste nieuwsbericht is een feit
Styreen lucht verspreid zich over Nederland
Een goed voornemen voor het nieuwe jaar...en voor als je later een rijke arts wordt.quote:Op zaterdag 17 januari 2015 17:11 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Wow, dat is zeker niet gemakkelijk en erg duur. Wel goed, zou ik ook moeten doen.
Hmm, jammer.quote:Op zaterdag 17 januari 2015 17:12 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Is een veelverhullende jas hoor![]()
Anders had ik hem niet aangedaan naar mijn meet met Specularium.
Beetje lastig werk vinden met al die bezuinigingen helaas.quote:Op zaterdag 17 januari 2015 17:13 schreef anonymoussie het volgende:
[..]
Een goed voornemen voor het nieuwe jaar...en voor als je later een rijke arts wordt.
Waar een wil is, is een weg.quote:Op zaterdag 17 januari 2015 17:20 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Beetje lastig werk vinden met al die bezuinigingen helaas.
Anders gewoon een bank overvallenquote:Op zaterdag 17 januari 2015 17:20 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Haha, dankje.quote:Op zaterdag 17 januari 2015 17:52 schreef anonymoussie het volgende:
[..]
Waar een wil is, is een weg.
Ik geloof dat jij er wel komt.
De banken zijn ook blut, toch?quote:
Vraag om loonsverhoging bij de Redactie Film & TV.quote:Op zaterdag 17 januari 2015 17:20 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Zwitserland dan maar binnenvallen?quote:Op zaterdag 17 januari 2015 17:54 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Haha, dankje.
[..]
De banken zijn ook blut, toch?
Is dit echt waar?quote:Op zaterdag 17 januari 2015 14:08 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Niet doen nee, mijn hele lichaam verloor op een gegeven moment steeds meer aan kracht en in de ochtend voelde ik me bijna verlamd waardoor ik een hele tijd met de angst rondliep dat ik ALS had, ook omdat de dokter mij tot 2 keer toe had verzekerd dat het niet aan de benzo's lag. Toen ik eenmaal 2 maanden "clean" was begon ik weer op te knappen. Nu gebruik ik ze nog sporadisch.
Ik ben er al een jaartje min of meer vanaf gelukkig, ik kan mezelf dus zonder zorgen helemaal naar de tering zuipen aan tripels!quote:Op zaterdag 17 januari 2015 18:01 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Is dit echt waar?
Combineert dat wel met je hobby speciaalbier drinken?
Johannes weet dit, maar die is inmiddels ergens bier aan het tanken ben ik bang.quote:Op zaterdag 17 januari 2015 18:11 schreef anonymoussie het volgende:
Ik hoor dat Peter Jackson nog een Middle Earth achtige elvenfilm gaat maken. Iemand?
Galatasaray heeft iets gewonnen?quote:
Gewoon als echte FOK!ker even wachten tot er iets op de site van je lokale nieuwszender staat dusquote:Op zaterdag 17 januari 2015 18:47 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Daar lijkt het op. Het zijn zowel scooters als auto's.
Ik ben razende reporter, collegaquote:Op zaterdag 17 januari 2015 18:49 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Gewoon als echte FOK!ker even wachten tot er iets op de site van je lokale nieuwszender staat dus
Was ook zaarkastischg bedoeld collegaquote:Op zaterdag 17 januari 2015 18:49 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Ik ben razende reporter, collegaIk zoek dit tot de bodem uit.
Ik zal het hem vragen als hij hier verschijnt.quote:Op zaterdag 17 januari 2015 18:19 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Johannes weet dit, maar die is inmiddels ergens bier aan het tanken ben ik bang.
Op Nova Zembla is het koud. In Nederland niet, ik stond net nog zonder jas buiten.quote:Op zaterdag 17 januari 2015 19:14 schreef anonymoussie het volgende:
Het is koud. Zo te zien de komende week ook zo.
#kachelstaathoog
Koud? Sex met een ijsbeer, das pas koud!quote:Op zaterdag 17 januari 2015 19:15 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Op Nova Zembla is het koud. In Nederland niet, ik stond net nog zonder jas buiten.
Ik kan niet zo goed tegen kou.quote:Op zaterdag 17 januari 2015 19:15 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Op Nova Zembla is het koud. In Nederland niet, ik stond net nog zonder jas buiten.
Lijkt me niet zo koud, eigenlijk.quote:Op zaterdag 17 januari 2015 19:25 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Koud? Sex met een ijsbeer, das pas koud!
Die anus vond ik wat onnodig, maar leuk stukje.quote:Op zaterdag 17 januari 2015 20:39 schreef timmmmm het volgende:
UFO gezien bij ISS
Ik ben weer trots op mezelf
Ha, daar hebben we Matthijs.quote:
Beetje homofoob weer hoor Matadorquote:Op zaterdag 17 januari 2015 20:54 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Die anus vond ik wat onnodig, maar leuk stukje.
Vrouwen hebben geen anus?quote:Op zaterdag 17 januari 2015 20:58 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Beetje homofoob weer hoor Matador
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |