Je kunt ook gewoon heel NWS opdoeken en vervangen door één (slowchat-)topic in GC, met de titel "Alles is kut".quote:Op zaterdag 17 januari 2015 01:25 schreef timmmmm het volgende:
Zullen we dat nu gewoon even doen? Even alle TT's simplificeren nu men toch slaapt.
NWS / Britse school speciaal voor homoseksuele leerlingen --> Britse school is kut
NWS / Jongens dreigden school Roosendaal met aanslag --> aanslagen zijn kut
NWS / Twee doden bij anti-terreuracties in België #6 --> moslims zijn kut
NWS / PVV-statenlid stapt op; derde in korte tijd --> PVV is kut
Ik zie het wel zitten
Of heel FOK!quote:Op zaterdag 17 januari 2015 09:00 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Je kunt ook gewoon heel NWS opdoeken en vervangen door één (slowchat-)topic in GC, met de titel "Alles is kut".
Pas maar op dat je niet weer gekrabd wordt.quote:Op zaterdag 17 januari 2015 00:03 schreef Specularium het volgende:
[..]
Dit vind jij leuk, Marianne.
[ afbeelding ]
Ik vond het Utopia forum ook te ver gaan.quote:Op zaterdag 17 januari 2015 09:06 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Gaat dat niet een beetje erg ver?
Ik snap niet dat mensen geboeid naar zo'n tv-programma kunnen kijken.quote:Op zaterdag 17 januari 2015 09:07 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Ik vond het Utopia forum ook te ver gaan.
Specsavers is dan ook niet elfletterig.quote:Op zaterdag 17 januari 2015 11:58 schreef Elfletterig het volgende:
Hoi![]()
Ik zie trouwens dat Specsavers weer heeft zitten kutten in de TT
Specsavers is een koosnaampje. En dat is wél weer.....quote:Op zaterdag 17 januari 2015 12:12 schreef Webschip het volgende:
[..]
Specsavers is dan ook niet elfletterig.
Speculaas moet zich nu wel gekieteld voelen...quote:Op zaterdag 17 januari 2015 12:19 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Specsavers is een koosnaampje. En dat is wél weer.....
Het wordt een beetje een obsessie, dat hele elfletterig-gedoe
Specsavers weet dat ik van 'm hou. Zuiver platonisch, dat wel.quote:Op zaterdag 17 januari 2015 12:22 schreef Webschip het volgende:
[..]
Speculaas moet zich nu wel gekieteld voelen...
Hoe lang moet je nog met die nep-UI rondlopen?quote:Op zaterdag 17 januari 2015 12:26 schreef Mani89 het volgende:
De mannenliefde in dit topic is ontroer0nd.
UI-politie komt in actie!quote:Op zaterdag 17 januari 2015 12:31 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Hoe lang moet je nog met die nep-UI rondlopen?
Is al geprobeerd, maakt geen indruk.quote:
Daar is -ie dan rijkelijk laat mee. Het is al 17 januari.quote:Op zaterdag 17 januari 2015 12:34 schreef YokiKater het volgende:
Mijn weegschaal verteld mij net dat december een zware maand was
2 weken, of Jan Dekker moet vandaag de Q-school winnen.quote:Op zaterdag 17 januari 2015 12:31 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Hoe lang moet je nog met die nep-UI rondlopen?
Dan duimen we voor Jan Dekker.quote:Op zaterdag 17 januari 2015 12:37 schreef Mani89 het volgende:
[..]
2 weken, of Jan Dekker moet vandaag de Q-school winnen.
Special Forces eens proberen!quote:Op zaterdag 17 januari 2015 12:35 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Is al geprobeerd, maakt geen indruk.Zelfs de UI-gestapo mocht niet baten. Stijn422 is onverbiddelijk.
Ik had dan ook een tijd niet op de weegschaal gestaan. Catastrofale fout. Nu wilde ik gewoon even checken wat mijn gewicht was zodat ik weet waar ik aan toe ben. Ik schrok er wel even van.quote:Op zaterdag 17 januari 2015 12:36 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Daar is -ie dan rijkelijk laat mee. Het is al 17 januari.
Absoluut.quote:Op zaterdag 17 januari 2015 12:38 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Dan duimen we voor Jan Dekker.
quote:Op zaterdag 17 januari 2015 12:51 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Het UIM is opgegaan in NLMARSOF.
Het ging over Special Forces en ik dacht dat je naar de UIM verwees. Voorheen BBE maar tegenwoordig dus gewoon NLMARSOF.quote:
Ik wist niet eens dat er zoiets als de UIM bestond.quote:Op zaterdag 17 januari 2015 12:54 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Het ging over Special Forces en ik dacht dat je naar de UIM verwees. Voorheen BBE maar tegenwoordig dus gewoon NLMARSOF.
Ik zou er dan gewoon UI-SF van maken, of UI-SOCquote:Op zaterdag 17 januari 2015 12:57 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Ik wist niet eens dat er zoiets als de UIM bestond.![]()
Ik had het over de UIME. Misschien had er beter een koppelteken tussen gekund: UI-ME. De Special Forces van de UI-politie....![]()
Maar ik zal het onthouden...
Hij moest jou gewoon niet.quote:Op zaterdag 17 januari 2015 09:07 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Pas maar op dat je niet weer gekrabd wordt.
Terwijl je dat niet verwacht na 3 vrachtwagenladingen patat per week.quote:Op zaterdag 17 januari 2015 12:34 schreef YokiKater het volgende:
Mijn weegschaal verteld mij net dat december een zware maand was
En veel bier en te weinig bewegen. Ik weeg nu 124 kilo, daar moet maar eens verandering in gaan komen anders gaat het niet goed komen.quote:Op zaterdag 17 januari 2015 13:05 schreef Specularium het volgende:
[..]
Terwijl je dat niet verwacht na 3 vrachtwagenladingen patat per week.
Ga je ze allemaal opzoeken en proberen te aaien?quote:Op zaterdag 17 januari 2015 13:03 schreef Specularium het volgende:
[..]
Hij moest jou gewoon niet.
Die kat staat er als het goed is ook in.
Ja, ga je mee?quote:Op zaterdag 17 januari 2015 13:13 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Ga je ze allemaal opzoeken en proberen te aaien?
Doe ik wel eerst zo'n beschermpak aan.quote:
Ik zal mijzelf eens wegen zo.quote:Op zaterdag 17 januari 2015 13:08 schreef YokiKater het volgende:
[..]
En veel bier en te weinig bewegen. Ik weeg nu 124 kilo, daar moet maar eens verandering in gaan komen anders gaat het niet goed komen.
Ik ben ook drie keer zo groot/breed.quote:
En hoe lang ben je ook al weer? 1.90 ofzo toch?quote:Op zaterdag 17 januari 2015 13:32 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Dat wil ik weer gaan wegen. Of nouja, 86/88 kilo.
Ja jij bent enorm breed.quote:Op zaterdag 17 januari 2015 13:33 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Ik ben ook drie keer zo groot/breed.
1.88quote:Op zaterdag 17 januari 2015 13:33 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
En hoe lang ben je ook al weer? 1.90 ofzo toch?
Oja dan is dat wel een mooi gewicht.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |