Dit vind jij leuk, Marianne.quote:Op vrijdag 16 januari 2015 22:12 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Oh gelukkig. Avontuurlijk vogeltje.
Ja, daar zaten we op te wachten!quote:
Shinen als een motherfuckerquote:
Even verbeterd.quote:Op zaterdag 17 januari 2015 00:57 schreef timmmmm het volgende:
Het feest kan beginnen, Speculariumgod is binnen
Nee nee, dit zie je verkeerd. De verhoudingen liggen niet zo. Je hebt de halfgoden, herkenbaar aan de toevoeging god. Elfsletteriggod. Je hebt de goden zelf en daarboven staat speculariumquote:
Dan zou ik de naam van Zijne Heiligheid wel met een hoofdletter schrijven.quote:Op zaterdag 17 januari 2015 01:03 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Nee nee, dit zie je verkeerd. De verhoudingen liggen niet zo. Je hebt de halfgoden, herkenbaar aan de toevoeging god. Elfsletteriggod. Je hebt de goden zelf en daarboven staat specularium
SPECULARIUM staat ook zo schreeuwerig, dat keurt hij vast niet goedquote:Op zaterdag 17 januari 2015 01:04 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Dan zou ik de naam van Zijne Heiligheid wel met een hoofdletter schrijven.
We horen het wel wat HIJ ervan vindt.quote:Op zaterdag 17 januari 2015 01:04 schreef timmmmm het volgende:
[..]
SPECULARIUM staat ook zo schreeuwerig, dat keurt hij vast niet goed
Ik kijk de tonight show op bnn. Geen hoogtepuntquote:Op zaterdag 17 januari 2015 01:06 schreef Specularium het volgende:
Ik ben inmiddels schijtlollig TT's aan het editten omdat Henk het vraagt.
Altijd nog beter dan kijken hoe SPECULARIUM aanklooit met topictitels.quote:Op zaterdag 17 januari 2015 01:08 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Ik kijk de tonight show op bnn. Geen hoogtepunt
Ik moest natuurlijk weer om mezelf lachen.quote:Op zaterdag 17 januari 2015 01:09 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Altijd nog beter dan kijken hoe SPECULARIUM aanklooit met topictitels.
Uiteindelijk luister je wel goed. Daar gaat het om.quote:Op zaterdag 17 januari 2015 01:12 schreef Specularium het volgende:
[..]
Ik moest natuurlijk weer om mezelf lachen.
Met het nuanceren van PVV TT's help ik je gewoon graag.quote:Op zaterdag 17 januari 2015 01:14 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Uiteindelijk luister je wel goed. Daar gaat het om.
Gewoon alles anpassen naar de PVV is kutquote:Op zaterdag 17 januari 2015 01:21 schreef Specularium het volgende:
[..]
Met het nuanceren van PVV TT's help ik je gewoon graag.
'Elflettering vindt dit een kut TT'.quote:Op zaterdag 17 januari 2015 01:23 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Gewoon alles anpassen naar de PVV is kut
Tussen kut en TT moet een koppelteken.quote:Op zaterdag 17 januari 2015 01:23 schreef Specularium het volgende:
[..]
'Elflettering vindt dit een kut TT'.
Zuurletterig door de bocht jongensquote:Op zaterdag 17 januari 2015 01:24 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Tussen kut en TT moet een koppelteken.
Homo's zijn kutquote:Op zaterdag 17 januari 2015 01:25 schreef Mani89 het volgende:
Ik kijk nu hier naar, George Michael in politie uniform en aviator zonnebril, rawrrr.
[ afbeelding ]
'Homo's zijn kut' moet dat zijn.quote:Op zaterdag 17 januari 2015 01:25 schreef timmmmm het volgende:
Zullen we dat nu gewoon even doen? Even alle TT's simplificeren nu men toch slaapt.
NWS / Britse school speciaal voor homoseksuele leerlingen --> Britse school is kut
Ik zie het wel zitten
Raakte jij in de war toen jij vroeger Club Tropicana van Wham! op tv zag?quote:
Ik denk dat daarom mijn username wel elfletterig is.quote:Op zaterdag 17 januari 2015 01:31 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Raakte jij in de war toen jij vroeger Club Tropicana van Wham! op tv zag?
Wat vind je van Workaholics, Specularium?quote:
Prima showtje.quote:Op zaterdag 17 januari 2015 02:16 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Wat vind je van Workaholics, Specularium?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |