Wat is het eigenlijkquote:Op vrijdag 16 januari 2015 21:08 schreef Njosnavelin het volgende:
Hoi hoi.
Kijk nou wat een gore ad ik steeds krijg:
[ afbeelding ]
Lijkt een soort koeienmaag ofzo.quote:Op vrijdag 16 januari 2015 21:21 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Wat is het eigenlijkEen rotte champignon, een tumor, een plofkikker?
Jammer dat wij niet mogen meegenieten, ik vind jouw vogelverhalen heel leuk.quote:Op vrijdag 16 januari 2015 19:23 schreef Uccie het volgende:
[..]
Ik heb een heel leuk Pjo verhaal. Ik ga het je even dm-en.
Ohquote:Op vrijdag 16 januari 2015 21:33 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Jammer dat wij niet mogen meegenieten, ik vind jouw vogelverhalen heel leuk.
Misschien willen ze je iets duidelijk makenquote:Op vrijdag 16 januari 2015 21:08 schreef Njosnavelin het volgende:
Hoi hoi.
Kijk nou wat een gore ad ik steeds krijg:
[ afbeelding ]
Tags for the winquote:Op vrijdag 16 januari 2015 21:47 schreef timmmmm het volgende:
Maar dus, wie volgt als FOK!crewlid? Je kan je nog altijd aanmelden, en nu we LTVDK ook al ingelijfd hebben zijn de taglozen hier dramatisch in de minderheid
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op maandag 24 augustus 2015 11:34 schreef Yasmin23 het volgende:
Als je maar genoeg moeite doet past alles.
_____
TV / Het post-apocalyptische/dystopische film topic
quote:Op vrijdag 16 januari 2015 21:53 schreef LTVDK het volgende:
[..]
[ afbeelding ]Laat me nou gewoon in die waanSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
Ook bekend als Leo (58), Vrachtwagenchauffeur uit Zaltbommel
Do nothing.....and apply!
Awwwquote:Op vrijdag 16 januari 2015 21:41 schreef Uccie het volgende:
In dat geval, Pjo heeft natuurlijk allemaal geweldige verhalen over zijn peetoom gehoord.
Mod, zeer begenadigd baretdrager en overall goed mens.
Dat hij vandaag dacht, toen mijn moeder zijn bedje aan het opmaken was, ik pak mijn kleine rugzakje, ik zet mijn baretje op en ik ga mijn lieve oompje opzoeken.
Hij wist alleen de weg niet zo goed, dus hij is geëindigd bij het schilderij van Het Melkmeisje, dat in de eetkamer hangt.
Hij is nu echt een vogel, met veren.quote:
Dat zou ik leuk vinden ja!quote:Op vrijdag 16 januari 2015 21:57 schreef Uccie het volgende:
[..]
Hij is nu echt een vogel, met veren.
Zal van het weekend even een foto maken.
Heeft hij zich niet bezeerd op zijn trektocht?quote:Op vrijdag 16 januari 2015 21:41 schreef Uccie het volgende:
In dat geval, Pjo heeft natuurlijk allemaal geweldige verhalen over zijn peetoom gehoord.
Mod, zeer begenadigd baretdrager en overall goed mens.
Dat hij vandaag dacht, toen mijn moeder zijn bedje aan het opmaken was, ik pak mijn kleine rugzakje, ik zet mijn baretje op en ik ga mijn lieve oompje opzoeken.
Hij wist alleen de weg niet zo goed, dus hij is geëindigd bij het schilderij van Het Melkmeisje, dat in de eetkamer hangt.
Nee, mijn moeder heeft hem teruggebracht en hij kreeg daarna iets lekkers.quote:Op vrijdag 16 januari 2015 22:08 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Heeft hij zich niet bezeerd op zijn trektocht?
Oh gelukkig. Avontuurlijk vogeltje.quote:Op vrijdag 16 januari 2015 22:09 schreef Uccie het volgende:
[..]
Nee, mijn moeder heeft hem teruggebracht en hij kreeg daarna iets lekkers.
Ja, in de kooi ook al.quote:Op vrijdag 16 januari 2015 22:12 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Oh gelukkig. Avontuurlijk vogeltje.
+1 voor dit woordgrapje.quote:Op vrijdag 16 januari 2015 19:24 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Toen ik de rekening hoorde riep ik ook terug, mocht helaas niet baten
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |