Hoe lang ben je?quote:
Ik eet gewoon goed, maar ik heb niet zo'n aanleg om een Sjek te worden.quote:Op zaterdag 17 januari 2015 13:47 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Beweeg je veel of eet je gewoon bijna niets?
Ben je nog in de groei?quote:
Nee ik vind dit wel lang genoeg.quote:
Je bent wel 2x zo lang als Uccie ongeveer.quote:
Ongeveer ja, een effect van heel veel fietsen en hardlopen elke week.quote:
Risperidon ofzo?quote:Op zaterdag 17 januari 2015 13:51 schreef YokiKater het volgende:
Bij mij is het ook een bijwerking van medicatie waar ik eigenlijk mee wil stoppen, maar dat is dan weer gevaarlijk voor deuren.
Okee, ja daar komt bijna iedereen wel wat van aan geloof ik.quote:
Ik niet hoor.quote:Op zaterdag 17 januari 2015 13:54 schreef Mani89 het volgende:
Zit dit hele topic aan de anti-depressiva?
Ja maar voordat ik met Zyprexa begon woog ik gewoon een nette 88 kilo. En nu is er dus bijna 40 kilo bijgekomen in 1,5 jaar tijd.quote:Op zaterdag 17 januari 2015 13:53 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Okee, ja daar komt bijna iedereen wel wat van aan geloof ik.
Het is anti-psychotica. Anti-depressiva gebruik ik niet.quote:Op zaterdag 17 januari 2015 13:54 schreef Mani89 het volgende:
Abilify geen optie anders? Heeft die bijwerking niet dacht ik.quote:Op zaterdag 17 januari 2015 13:56 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Ja maar voordat ik met Zyprexa begon woog ik gewoon een nette 88 kilo. En nu is er dus bijna 40 kilo bijgekomen in 1,5 jaar tijd.
Ik moet sowieso meer gaan bewegen en anders gaan eten maar ik wil toch ook echt nog eens gaan overleggen over die medicatie, want ik was gewoon sportief en fit voordat ik aan die rotzooi begon.
En ze hebben mij alleen maar op die rotzooi gezet omdat ik wel eens dreigende uitspraken deed en ze zichzelf willen indekken.
Nu heb je wel een hoop massa om om te zetten in spieren. Beefcake in no time.quote:Op zaterdag 17 januari 2015 13:56 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Ja maar voordat ik met Zyprexa begon woog ik gewoon een nette 88 kilo. En nu is er dus bijna 40 kilo bijgekomen in 1,5 jaar tijd.
Ik moet sowieso meer gaan bewegen en anders gaan eten maar ik wil toch ook echt nog eens gaan overleggen over die medicatie, want ik was gewoon sportief en fit voordat ik aan die rotzooi begon.
En ze hebben mij alleen maar op die rotzooi gezet omdat ik wel eens dreigende uitspraken deed en ze zichzelf willen indekken.
Welke heb jij?quote:Op zaterdag 17 januari 2015 13:54 schreef Mani89 het volgende:
Nu ik geen wapens meer in huis heb en ik zeer goede begeleiding heb die mij helpen met het oplossen van problemen wil ik er gewoon helemaal vanaf. Ik heb het ook helemaal niet nodig, ben geen Tristan of zo. in het ergste geval sla ik een (eigen) deur in elkaar.quote:Op zaterdag 17 januari 2015 13:58 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Abilify geen optie anders? Heeft die bijwerking niet dacht ik.
Oke, nou is wel een mooie doelstelling natuurlijk.quote:Op zaterdag 17 januari 2015 14:02 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Nu ik geen wapens meer in huis heb en ik zeer goede begeleiding heb die mij helpen met het oplossen van problemen wil ik er gewoon helemaal vanaf. Ik heb het ook helemaal niet nodig, ben geen Tristan of zo. in het ergste geval sla ik een (eigen) deur in elkaar.
Zit een paar jaar af en toe aan de benzo's, maar die slopen wel langzaam je lichaam dus daar moet ik ook mee kappen.quote:
Daar zou ik persoonlijk ook niet zo snel mee beginnen nee.quote:Op zaterdag 17 januari 2015 14:03 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Zit een paar jaar af en toe aan de benzo's, maar die slopen wel langzaam je lichaam dus daar moet ik ook mee kappen.
Niet doen nee, mijn hele lichaam verloor op een gegeven moment steeds meer aan kracht en in de ochtend voelde ik me bijna verlamd waardoor ik een hele tijd met de angst rondliep dat ik ALS had, ook omdat de dokter mij tot 2 keer toe had verzekerd dat het niet aan de benzo's lag. Toen ik eenmaal 2 maanden "clean" was begon ik weer op te knappen. Nu gebruik ik ze nog sporadisch.quote:Op zaterdag 17 januari 2015 14:05 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Daar zou ik persoonlijk ook niet zo snel mee beginnen nee.
Ik kreeg ze van dit liedje.quote:Op zaterdag 17 januari 2015 14:07 schreef YokiKater het volgende:
Zonder de Clonazepam (Rivotril) krijg ik enorme paniek/angstaanvallen.
Geen bijwerkingen verder?quote:Op zaterdag 17 januari 2015 14:07 schreef YokiKater het volgende:
Ik gebruik al jarenlang elke dag benzo's. Tegenwoordig alleen 2 maal daag 1 mg Clonazepam en 1 maal daags 0,5mg. En af en toe een valiumkuurtje.
Zonder de Clonazepam (Rivotril) krijg ik enorme paniek/angstaanvallen.
Daar kon ik juist wel om lachen.quote:
Moet je even de neven van Yasmin bellen, die hebben daar wel iets tegen.quote:Op zaterdag 17 januari 2015 14:12 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Alleen de gebruikelijke sufheid maar daar kan ik wel doorheen bijten.
Ik zou ook wel weer aan de Ritalin kunnen, maar dat durf ik niet meer zo aan.quote:Op zaterdag 17 januari 2015 14:14 schreef Specularium het volgende:
[..]
Moet je even de neven van Yasmin bellen, die hebben daar wel iets tegen.
Geen alcohol deze maand, anders word ik net zo dik als YokiKater.quote:Op zaterdag 17 januari 2015 14:44 schreef LTVDK het volgende:
Kunnen jullie niet gewoon een sigaretje roken en een baco drinken
Of een jointje...quote:Op zaterdag 17 januari 2015 14:44 schreef LTVDK het volgende:
Kunnen jullie niet gewoon een sigaretje roken en een baco drinken
Waarom staat je online poppetje nu uit?quote:Op zaterdag 17 januari 2015 14:59 schreef anonymoussie het volgende:
Mijn vriendin blijft een paar daagjes in Adam voor de Mercedes-Benz Fashion Week.
Heb je er last van?quote:Op zaterdag 17 januari 2015 15:01 schreef Specularium het volgende:
[..]
Waarom staat je online poppetje nu uit?
Houdt van ze van mode enzo?quote:Op zaterdag 17 januari 2015 14:59 schreef anonymoussie het volgende:
Mijn vriendin blijft een paar daagjes in Adam voor de Mercedes-Benz Fashion Week.
Succes Hans.quote:Op zaterdag 17 januari 2015 15:16 schreef Specularium het volgende:
[..]
Moet ik weer 2 weken aan wennen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |