Hoe lang ben je?quote:
Ik eet gewoon goed, maar ik heb niet zo'n aanleg om een Sjek te worden.quote:Op zaterdag 17 januari 2015 13:47 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Beweeg je veel of eet je gewoon bijna niets?
Ben je nog in de groei?quote:
Nee ik vind dit wel lang genoeg.quote:
Je bent wel 2x zo lang als Uccie ongeveer.quote:
Ongeveer ja, een effect van heel veel fietsen en hardlopen elke week.quote:
Risperidon ofzo?quote:Op zaterdag 17 januari 2015 13:51 schreef YokiKater het volgende:
Bij mij is het ook een bijwerking van medicatie waar ik eigenlijk mee wil stoppen, maar dat is dan weer gevaarlijk voor deuren.
Okee, ja daar komt bijna iedereen wel wat van aan geloof ik.quote:
Ik niet hoor.quote:Op zaterdag 17 januari 2015 13:54 schreef Mani89 het volgende:
Zit dit hele topic aan de anti-depressiva?
Ja maar voordat ik met Zyprexa begon woog ik gewoon een nette 88 kilo. En nu is er dus bijna 40 kilo bijgekomen in 1,5 jaar tijd.quote:Op zaterdag 17 januari 2015 13:53 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Okee, ja daar komt bijna iedereen wel wat van aan geloof ik.
Het is anti-psychotica. Anti-depressiva gebruik ik niet.quote:Op zaterdag 17 januari 2015 13:54 schreef Mani89 het volgende:
Zit dit hele topic aan de anti-depressiva?
Abilify geen optie anders? Heeft die bijwerking niet dacht ik.quote:Op zaterdag 17 januari 2015 13:56 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Ja maar voordat ik met Zyprexa begon woog ik gewoon een nette 88 kilo. En nu is er dus bijna 40 kilo bijgekomen in 1,5 jaar tijd.
Ik moet sowieso meer gaan bewegen en anders gaan eten maar ik wil toch ook echt nog eens gaan overleggen over die medicatie, want ik was gewoon sportief en fit voordat ik aan die rotzooi begon.
En ze hebben mij alleen maar op die rotzooi gezet omdat ik wel eens dreigende uitspraken deed en ze zichzelf willen indekken.
Nu heb je wel een hoop massa om om te zetten in spieren. Beefcake in no time.quote:Op zaterdag 17 januari 2015 13:56 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Ja maar voordat ik met Zyprexa begon woog ik gewoon een nette 88 kilo. En nu is er dus bijna 40 kilo bijgekomen in 1,5 jaar tijd.
Ik moet sowieso meer gaan bewegen en anders gaan eten maar ik wil toch ook echt nog eens gaan overleggen over die medicatie, want ik was gewoon sportief en fit voordat ik aan die rotzooi begon.
En ze hebben mij alleen maar op die rotzooi gezet omdat ik wel eens dreigende uitspraken deed en ze zichzelf willen indekken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |