Wat voor mode? Echt haute couture enzo?quote:Op zaterdag 17 januari 2015 15:44 schreef anonymoussie het volgende:
[..]
Ja, ik denk het wel.
She's got style.
Jij niet?
quote:Op zaterdag 17 januari 2015 16:50 schreef Specularium het volgende:
Tot ik hoorde dat ie van Marktplaats kwam.
Ze heeft wel een eigen smaak. En draagt denk ik niet alleen haute couture.quote:Op zaterdag 17 januari 2015 16:42 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Wat voor mode? Echt haute couture enzo?
Ik niet nee, draag gewoon wat ik leuk vind. Specularium vond mijn jas leuk.
Pics van haar karakter.quote:Op zaterdag 17 januari 2015 17:04 schreef anonymoussie het volgende:
[..]
Ze heeft wel een eigen smaak. En draagt denk ik niet alleen haute couture.
Van alles eigenlijk. Nou eigenlijk weet ik niet precies wat allemaal.
Alleen dat ze er stijlvol uitziet en een stijlvol karakter heeft.
Wow, dat is zeker niet gemakkelijk en erg duur. Wel goed, zou ik ook moeten doen.quote:Op zaterdag 17 januari 2015 17:10 schreef anonymoussie het volgende:
We proberen wel te vermijden kleding te kopen dat in 3e wereld landen wordt geproduceerd. Niet altijd even makkelijk.
Is een veelverhullende jas hoorquote:Op zaterdag 17 januari 2015 17:06 schreef anonymoussie het volgende:
Pics met alleen het marktplaats jasje en Njos natuurlijk.
quote:Op zaterdag 17 januari 2015 17:10 schreef anonymoussie het volgende:
We proberen wel te vermijden kleding te kopen dat in 3e wereld landen wordt geproduceerd. Niet altijd even makkelijk.
quote:Op zaterdag 17 januari 2015 17:11 schreef LTVDK het volgende:
Oeh, even trots gaan doen, mijn eerste nieuwsbericht is een feit
Styreen lucht verspreid zich over Nederland
Een goed voornemen voor het nieuwe jaar...en voor als je later een rijke arts wordt.quote:Op zaterdag 17 januari 2015 17:11 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Wow, dat is zeker niet gemakkelijk en erg duur. Wel goed, zou ik ook moeten doen.
Hmm, jammer.quote:Op zaterdag 17 januari 2015 17:12 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Is een veelverhullende jas hoor![]()
Anders had ik hem niet aangedaan naar mijn meet met Specularium.
Beetje lastig werk vinden met al die bezuinigingen helaas.quote:Op zaterdag 17 januari 2015 17:13 schreef anonymoussie het volgende:
[..]
Een goed voornemen voor het nieuwe jaar...en voor als je later een rijke arts wordt.
Waar een wil is, is een weg.quote:Op zaterdag 17 januari 2015 17:20 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Beetje lastig werk vinden met al die bezuinigingen helaas.
Anders gewoon een bank overvallenquote:Op zaterdag 17 januari 2015 17:20 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Haha, dankje.quote:Op zaterdag 17 januari 2015 17:52 schreef anonymoussie het volgende:
[..]
Waar een wil is, is een weg.
Ik geloof dat jij er wel komt.
De banken zijn ook blut, toch?quote:
Vraag om loonsverhoging bij de Redactie Film & TV.quote:Op zaterdag 17 januari 2015 17:20 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Zwitserland dan maar binnenvallen?quote:Op zaterdag 17 januari 2015 17:54 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Haha, dankje.
[..]
De banken zijn ook blut, toch?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |