Een alert modje moet 'm even sticky zetten.quote:Op vrijdag 16 januari 2015 11:26 schreef Yasmin23 het volgende:
Ik dacht dat dit topic automatisch daar naar boven sprong ?
Doe ik het wel even. Al loop ik nu de kans op wat in de OP staat.quote:Op vrijdag 16 januari 2015 11:30 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Een alert modje moet 'm even sticky zetten.
Bedankt Cor.quote:Op vrijdag 16 januari 2015 11:37 schreef Karina het volgende:
[..]
Doe ik het wel even. Al loop ik nu de kans op wat in de OP staat.
Goed bezig. Vindt Specsavers vast niet erg. Anders schelden we hem gewoon uit.quote:Op vrijdag 16 januari 2015 11:37 schreef Karina het volgende:
[..]
Doe ik het wel even. Al loop ik nu de kans op wat in de OP staat.
Dat kan hij wel hebben lijkt me, als je uitdeelt moet je ook kunnen incasseren.quote:Op vrijdag 16 januari 2015 11:39 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Goed bezig. Vindt Specsavers vast niet erg. Anders schelden we hem gewoon uit.
Ik denk dat -ie met z'n sippe gezicht gewoon gaat zeggen dat -ie dit topic een Topshow vindt.quote:Op vrijdag 16 januari 2015 11:40 schreef Karina het volgende:
[..]
Dat kan hij wel hebben lijkt me, als je uitdeelt moet je ook kunnen incasseren.
Gezien de OP vindt hij dat wel denk ik.quote:Op vrijdag 16 januari 2015 11:41 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Ik denk dat -ie met z'n sippe gezicht gewoon gaat zeggen dat -ie dit topic een Topshow vindt.
Je bent zelf een topic.quote:Op vrijdag 16 januari 2015 11:26 schreef Yasmin23 het volgende:
Ik dacht dat dit topic automatisch daar naar boven sprong ?
Spec houdt echt van Elf.quote:Op vrijdag 16 januari 2015 11:57 schreef Karina het volgende:
Je vindt hem dus wel vaker gevat, je zegt 'weer'.
Henk is ook een hele gevatte jongen.quote:Op vrijdag 16 januari 2015 11:57 schreef Karina het volgende:
Je vindt hem dus wel vaker gevat, je zegt 'weer'.
Leuk plaatje Elfje, ik moest lachen.quote:
Jullie zouden broers kunnen zijn wat dat betreft, haha.quote:Op vrijdag 16 januari 2015 12:06 schreef Specularium het volgende:
[..]
Henk is ook een hele gevatte jongen.
Kan alleen helemaal nergens mee omgaan, maar dat hoort er een beetje bij.
Je was me voor Mani.quote:Op vrijdag 16 januari 2015 12:08 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Jullie zouden broers kunnen zijn wat dat betreft, haha.![]()
Over nieuwsonderwerpen zijn we het zelden eens. Ik ben ooit 2 dagen NWS-mod geweest, Speculariumgod al heel lang. Ook heeft hij een Yvonne Award gewonnen en Elfletterig niet.quote:Op vrijdag 16 januari 2015 12:08 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Jullie zouden broers kunnen zijn wat dat betreft, haha.![]()
Zet je moderatorkrachten in.quote:Op vrijdag 16 januari 2015 12:15 schreef Specularium het volgende:
Dit topic gaat niet de goede kant op zo.
En dit bier komt nog wel uit Amsterdam... Wat is dit voor verraad?quote:Op vrijdag 16 januari 2015 14:26 schreef Karina het volgende:
Nee lijkt me niet lekker dat roze bier.
Bijna alles uit Amsterdam is lekker dat wel, maar dit bier, nah. Ik ben niet zo van de vruchten of andere biersmaakjes.quote:Op vrijdag 16 januari 2015 14:32 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
En dit bier komt nog wel uit Amsterdam... Wat is dit voor verraad?
Smaakt gewoon naar mannenpap hoor!quote:Op vrijdag 16 januari 2015 14:33 schreef Karina het volgende:
[..]
Bijna alles uit Amsterdam is lekker dat wel, maar dit bier, nah. Ik ben niet zo van de vruchten of andere biersmaakjes.
Dat is juist de lol.quote:Op vrijdag 16 januari 2015 14:37 schreef Elfletterig het volgende:
Deze ken ik niet. Misschien ook een beetje ongelukkige naam voor een biertje. Dat je het in de kroeg bestelt, mompelend... en dat de barman je dan niet verstaat. En dat je heel hard "mannenliefde!" moet roepen.
quote:Op vrijdag 16 januari 2015 14:34 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Smaakt gewoon naar mannenpap hoor!
Je bent zelf apart.quote:Op vrijdag 16 januari 2015 14:56 schreef johannes_vermeer het volgende:
Je reageert een beetje apart op bepaalde zaken vind ik.
Weer wat geleerd!quote:Op vrijdag 16 januari 2015 15:11 schreef Elfletterig het volgende:
De conclusie van dit blokje is dat johannes_vermeer weet hoe mannenpap smaakt en dat Karina dat niet slikt.
Die info had mij op zich best bespaard kunnen blijven.quote:Op vrijdag 16 januari 2015 15:11 schreef Elfletterig het volgende:
De conclusie van dit blokje is dat johannes_vermeer weet hoe mannenpap smaakt en dat Karina dat niet slikt.
Nieuwe remschijven, blokken en banden + het gebruikelijke onderhoudquote:Op vrijdag 16 januari 2015 19:13 schreef anonymoussie het volgende:
[..]
Das niet zo lekker. Wat was ermee?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |