Zet je moderatorkrachten in.quote:Op vrijdag 16 januari 2015 12:15 schreef Specularium het volgende:
Dit topic gaat niet de goede kant op zo.
En dit bier komt nog wel uit Amsterdam... Wat is dit voor verraad?quote:Op vrijdag 16 januari 2015 14:26 schreef Karina het volgende:
Nee lijkt me niet lekker dat roze bier.
Bijna alles uit Amsterdam is lekker dat wel, maar dit bier, nah. Ik ben niet zo van de vruchten of andere biersmaakjes.quote:Op vrijdag 16 januari 2015 14:32 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
En dit bier komt nog wel uit Amsterdam... Wat is dit voor verraad?
Smaakt gewoon naar mannenpap hoor!quote:Op vrijdag 16 januari 2015 14:33 schreef Karina het volgende:
[..]
Bijna alles uit Amsterdam is lekker dat wel, maar dit bier, nah. Ik ben niet zo van de vruchten of andere biersmaakjes.
Dat is juist de lol.quote:Op vrijdag 16 januari 2015 14:37 schreef Elfletterig het volgende:
Deze ken ik niet. Misschien ook een beetje ongelukkige naam voor een biertje. Dat je het in de kroeg bestelt, mompelend... en dat de barman je dan niet verstaat. En dat je heel hard "mannenliefde!" moet roepen.
quote:Op vrijdag 16 januari 2015 14:34 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Smaakt gewoon naar mannenpap hoor!
Je bent zelf apart.quote:Op vrijdag 16 januari 2015 14:56 schreef johannes_vermeer het volgende:
Je reageert een beetje apart op bepaalde zaken vind ik.
Weer wat geleerd!quote:Op vrijdag 16 januari 2015 15:11 schreef Elfletterig het volgende:
De conclusie van dit blokje is dat johannes_vermeer weet hoe mannenpap smaakt en dat Karina dat niet slikt.
Die info had mij op zich best bespaard kunnen blijven.quote:Op vrijdag 16 januari 2015 15:11 schreef Elfletterig het volgende:
De conclusie van dit blokje is dat johannes_vermeer weet hoe mannenpap smaakt en dat Karina dat niet slikt.
Nieuwe remschijven, blokken en banden + het gebruikelijke onderhoudquote:Op vrijdag 16 januari 2015 19:13 schreef anonymoussie het volgende:
[..]
Das niet zo lekker. Wat was ermee?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |