Mijn auto is ook naar de garage geweest, maar ik ben 0 euro armer.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik heb een heel leuk Pjo verhaal. Ik ga het je even dm-en.quote:Op vrijdag 16 januari 2015 16:35 schreef johannes_vermeer het volgende:
Eigenlijk vond ik die Mannenliefde ongelofelijk smerig maar dat ga ik hier niet gauw toegeven.
Tijd voor een nieuwe auto?quote:Op vrijdag 16 januari 2015 19:17 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Nieuwe remschijven, blokken en banden + het gebruikelijke onderhoud
quote:Op vrijdag 16 januari 2015 19:23 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Mijn auto is ook naar de garage geweest, maar ik ben 0 euro armer.Toen ik de rekening hoorde riep ik ook terug, mocht helaas niet batenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op maandag 24 augustus 2015 11:34 schreef Yasmin23 het volgende:
Als je maar genoeg moeite doet past alles.
_____
TV / Het post-apocalyptische/dystopische film topic
Neuh, vrij normaal dat de remmerij wel eens wordt vervangen, gelukkig alleen de schijven voor. Beetje jammer dat ik tegelijkertijd nieuwe banden nodig had, ik heb een vrij dure bandenmaat helaas.quote:
Ach, wat moet dat moet.quote:Op vrijdag 16 januari 2015 19:27 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Neuh, vrij normaal dat de remmerij wel eens wordt vervangen, gelukkig alleen de schijven voor. Beetje jammer dat ik tegelijkertijd nieuwe banden nodig had, ik heb een vrij dure bandenmaat helaas.
He radioster! Ga je vanavond weer draaien?quote:Op vrijdag 16 januari 2015 19:23 schreef Uccie het volgende:
[..]
Ik heb een heel leuk Pjo verhaal. Ik ga het je even dm-en.
Om 22u is eerst Fokker89 en misschien daarna.quote:Op vrijdag 16 januari 2015 19:35 schreef anonymoussie het volgende:
[..]
He radioster! Ga je vanavond weer draaien?
21:00-23:00 hoor ik net uit betrouwbare bron.quote:Op vrijdag 16 januari 2015 19:37 schreef Uccie het volgende:
[..]
Om 22u is eerst Fokker89 en misschien daarna.
Oh...dan mis ik het beginquote:Op vrijdag 16 januari 2015 19:39 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
21:00-23:00 hoor ik net uit betrouwbare bron.
Alle fans zitten klaar.quote:Op vrijdag 16 januari 2015 19:37 schreef Uccie het volgende:
[..]
Om 22u is eerst Fokker89 en misschien daarna.
Welke fansquote:
Ook wel een beetje mijn eigen schuld, voorbanden in ongeveer 25.000 km bijna kaal geredenquote:
quote:Op vrijdag 16 januari 2015 19:42 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ook wel een beetje mijn eigen schuld, voorbanden in ongeveer 25.000 km bijna kaal gereden
Die is er nietquote:Op vrijdag 16 januari 2015 19:42 schreef anonymoussie het volgende:
[..]
Nou...ja.. Spec telt al voor 100 man.
Super zachte Toyo's plus een vakantie door de bergen scheuren en dan gaat het hardquote:
quote:Op vrijdag 16 januari 2015 19:46 schreef Specularium het volgende:
[..]
In gedachten ben ik er altijd.
Dat is een gruwelijke combinatie.quote:Op vrijdag 16 januari 2015 19:45 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Super zachte Toyo's plus een vakantie door de bergen scheuren en dan gaat het hard
Heerlijke banden als het droog is, zoveel gripquote:Op vrijdag 16 januari 2015 19:49 schreef anonymoussie het volgende:
[..]
Dat is een gruwelijke combinatie.
Die banden zijn meestal dope.
Doe je wel voorzichtig.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |