Is dit echt waar?quote:Op zaterdag 17 januari 2015 14:08 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Niet doen nee, mijn hele lichaam verloor op een gegeven moment steeds meer aan kracht en in de ochtend voelde ik me bijna verlamd waardoor ik een hele tijd met de angst rondliep dat ik ALS had, ook omdat de dokter mij tot 2 keer toe had verzekerd dat het niet aan de benzo's lag. Toen ik eenmaal 2 maanden "clean" was begon ik weer op te knappen. Nu gebruik ik ze nog sporadisch.
Ik ben er al een jaartje min of meer vanaf gelukkig, ik kan mezelf dus zonder zorgen helemaal naar de tering zuipen aan tripels!quote:Op zaterdag 17 januari 2015 18:01 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Is dit echt waar?
Combineert dat wel met je hobby speciaalbier drinken?
Johannes weet dit, maar die is inmiddels ergens bier aan het tanken ben ik bang.quote:Op zaterdag 17 januari 2015 18:11 schreef anonymoussie het volgende:
Ik hoor dat Peter Jackson nog een Middle Earth achtige elvenfilm gaat maken. Iemand?
Galatasaray heeft iets gewonnen?quote:
Gewoon als echte FOK!ker even wachten tot er iets op de site van je lokale nieuwszender staat dusquote:Op zaterdag 17 januari 2015 18:47 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Daar lijkt het op. Het zijn zowel scooters als auto's.
Ik ben razende reporter, collegaquote:Op zaterdag 17 januari 2015 18:49 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Gewoon als echte FOK!ker even wachten tot er iets op de site van je lokale nieuwszender staat dus
Was ook zaarkastischg bedoeld collegaquote:Op zaterdag 17 januari 2015 18:49 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Ik ben razende reporter, collegaIk zoek dit tot de bodem uit.
Ik zal het hem vragen als hij hier verschijnt.quote:Op zaterdag 17 januari 2015 18:19 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Johannes weet dit, maar die is inmiddels ergens bier aan het tanken ben ik bang.
Op Nova Zembla is het koud. In Nederland niet, ik stond net nog zonder jas buiten.quote:Op zaterdag 17 januari 2015 19:14 schreef anonymoussie het volgende:
Het is koud. Zo te zien de komende week ook zo.
#kachelstaathoog
Koud? Sex met een ijsbeer, das pas koud!quote:Op zaterdag 17 januari 2015 19:15 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Op Nova Zembla is het koud. In Nederland niet, ik stond net nog zonder jas buiten.
Ik kan niet zo goed tegen kou.quote:Op zaterdag 17 januari 2015 19:15 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Op Nova Zembla is het koud. In Nederland niet, ik stond net nog zonder jas buiten.
Lijkt me niet zo koud, eigenlijk.quote:Op zaterdag 17 januari 2015 19:25 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Koud? Sex met een ijsbeer, das pas koud!
Die anus vond ik wat onnodig, maar leuk stukje.quote:Op zaterdag 17 januari 2015 20:39 schreef timmmmm het volgende:
UFO gezien bij ISS
Ik ben weer trots op mezelf
Ha, daar hebben we Matthijs.quote:
Beetje homofoob weer hoor Matadorquote:Op zaterdag 17 januari 2015 20:54 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Die anus vond ik wat onnodig, maar leuk stukje.
Vrouwen hebben geen anus?quote:Op zaterdag 17 januari 2015 20:58 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Beetje homofoob weer hoor Matador
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |