Bron: hhttp://www.elsevier.nl/Ne(...)rs-Breivik-1676440W/quote:De Nederlandse apostel van Anders Breivik
Via internet verenigt zich een fanschare rondom de Noorse terrorist Anders Breivik. De sleutelfiguur is waarschijnlijk een Nederlander.
De meest fanatieke volgeling van de extreem-rechtse Noorse terrorist Anders Breivik (35) is waarschijnlijk een Nederlander. Dat concludeert het Noorse weekblad Morgenbladet na een jaar lang onderzoek naar de drijvende kracht achter elf Breivik-fansites en socialemedia-kanalen.
Breivik haalde in 2011 het wereldnieuws door in Oslo een bomaanslag te plegen en daarna een bloedbad aan te richten op het Noorse eilandje Utøya, waarmee hij in totaal 77 mensen doodde. Hij wilde met de aanslag de aandacht vestigen op zijn meer dan 1.500 pagina's tellende manifest dat een aanklacht vormt tegen de Europese Unie en de sociaal-democratie.
In het manifest waarschuwt hij voor de islam en doet hij een voorstel voor een gewelddadig hervormingsplan.
Jonge vrouwen
Het manifest is door bewonderaars inmiddels in veertien talen vertaald. Rondom Breivik is op het internet een cultus ontstaan. Het aantal bewonderaars is onbekend, maar jaarlijks ontvangt hij in de gevangenis zo'n achthonderd brieven, het merendeel afkomstig van jonge vrouwen.
Daarnaast zijn er tientallen fansites. Het meest gezaghebbend is het weblog The Commander Breivik Report, geschreven door een auteur die het pseudoniem 'Angus Thermopylae' gebruikt en die daarnaast nog een tiental fansites en socialemediakanalen runt.
Met zijn weblog wil 'Angus' bouwen aan een geheel nieuwe pan-nationalistische beweging, gebaseerd op Breiviks gedachtegoed. Op Breiviks verjaardag in februari 2013 spoorde hij bijvoorbeeld vrouwen aan om opgedoft uit te gaan 'om in contact te komen met willekeurige blanke mannen, in een poging hen te radicaliseren'.
Brieven en teksten
De fansites beschikken over een unieke verzameling van Breiviks brieven en teksten. Opvallend detail: Breiviks teksten worden doorgaans eerst in het Nederlands vertaald, voor ze in andere talen beschikbaar komen.
Journalist Simen Sætre (40) van Morgenbladet wisselde 23 e-mails uit met 'Angus', alvorens die het contact verbrak. 'Daarna kregen we een tip wie er achter de schuilnaam zou zitten: een 36-jarige Nederlander, woonachtig in de Verenigde Staten.'
Deze persoon werd in 1978 in Nederland geboren en schreef jarenlang online onder verschillende namen op diverse internetfora (waaronder fok.nl). (De tekst gaat verder onder het kader)
Online-identiteit: Shami Witness
De kwestie 'Angus Thermopylae' doet denken aan die van twitteraar Shami Witness. Die werd lange tijd gezien als spreekbuis van IS en als autoriteit op het gebied van Syrië, afkomstig uit de regio. Channel 4 onthulde dat Shami Witness in werkelijkheid Mehdi Masroor Biswas is, een uit India afkomstige 24-jarige manager die op zijn Facebook vooral foto's plaatste van etentjes met vrienden. Hij is inmiddels door de Indiase autoriteiten gearresteerd op verdenking van cyberterrorisme en misdaden tegen de staat, hoewel hij niet wordt verdacht van daadwerkelijke banden met IS.
Morgenbladet construeerde uit de duizenden berichten die hij in tien jaar fora achterliet het beeld van een buitenstaander.
Iemand die zichzelf slimmer vindt dan zijn omgeving, die zich graag in boeken verliest en zichzelf leerde programmeren. Als fan van sombere sciencefiction verzamelt hij verhalen en afbeeldingen van een post-apocalyptische wereld.
Hij studeert tussen 1999 en 2003 aan de Avans Hogeschool in Den Bosch. Rond 2006 schrijft hij op een forum dat hij zich zorgen maakt over 'de vernietiging van de Nederlandse cultuur' als gevolg van dalende geboortecijfers van autochtone Nederlanders en het toenemende aantal moslims.
In 2008 trouwt hij met een Amerikaanse en vestigt zich in South Carolina, in een ruime woning met gazon. Hij doet af en toe programmeerklusjes en neemt andere tijdelijke banen aan. Op internet blijft hij oproepen Europa te verlaten nu het nog kan.
Discipelen
De 36-jarige Nederlander en 'Angus' vertonen overeenkomsten in retoriek, schrijfstijl, politieke en literaire voorkeur. Bovendien is de 36-jarige Nederlander eind 2013 door de politie afgevoerd nadat die hem verward aantrof op straat, terwijl hij brabbelde over het christendom.
Diezelfde periode staat er op het blog ook een bericht over Jezus die zijn discipelen bewapende. Dat bericht wordt later verwijderd.
Om uit te zoeken of 'Angus' echt de 36-jarige Nederlander is die Sætre als tip kreeg aangedragen, stapt hij in juni 2014 op het vliegtuig naar South Carolina. De 36-jarige Nederlander die hij aantreft, ontkent dat hij Angus is. Hij zegt dat hij de fansite wel kent en dat het immigratiebeleid voor hem de reden vormde om uit Nederland te verhuizen.
Sætre: 'We hebben nog geen onomstotelijk bewijs gevonden dat hij "Angus" ook daadwerkelijk is. Daarom hebben we zijn naam nog niet gepubliceerd. Inmiddels heeft zich een nieuwe tipgever gemeld, een vrouw die als tussenpersoon brieven van "Angus" en Breivik aan elkaar aan hen doorspeelde. Zij bevestigt dat "Angus" inderdaad een Nederlander is die in de Verenigde Staten woont.'
De 36-jarige weigert zijn IP-adres te geven. Ook maakt hij geen gebruik van andere technische mogelijkheden om aan te tonen dat hij Angus níet is. Na het bezoek aan de Verenigde Staten zijn de online-activiteiten van 'Angus' drastisch afgenomen. The Commander Breivik Report is sindsdien eenmaal bijgewerkt.
Fokthesystem zal ik me altijd herinneren als de schuimbekkende userquote:Op dinsdag 13 januari 2015 15:11 schreef IkeDubaku99 het volgende:
Fokthesystem zal het niet zijn net als Dr. Nikita.
quote:Op dinsdag 13 januari 2015 15:19 schreef Yi-Long het volgende:
Ik zie mezelf meer als een Henk Spaan apostel, al deel ik niet zijn extremere ideeën, dat Van Persie een geweldige speler is bijvoorbeeld.
Enig idee wat zijn achtergrond is?quote:Op dinsdag 13 januari 2015 15:20 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Fokthesystem zal ik me altijd herinneren als de schuimbekkende user
die lukraak woorden vet maakte in zijn betogen.
Vaak waren zijn tekstjes ook nog eens cursief gezet.
Whiskey_Tango ook.quote:Op dinsdag 13 januari 2015 15:23 schreef Specularium het volgende:
[..]
Die post nu onder een andere naam.
En woont niet in de VS, maar het was wel de eerste user waar ik aan moest denken.quote:Op dinsdag 13 januari 2015 15:23 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Die is te druk met vrouwen (al dan niet van obscure Amerikaanse sites)
Kliniek Boszicht denk ik.quote:Op dinsdag 13 januari 2015 15:22 schreef IkeDubaku99 het volgende:
[..]
Enig idee wat zijn achtergrond is?
Nee.quote:Op dinsdag 13 januari 2015 15:22 schreef IkeDubaku99 het volgende:
Enig idee wat zijn achtergrond is?
Waar gaat dit over?quote:Op dinsdag 13 januari 2015 15:23 schreef Dingflofbips het volgende:
Ik lees iets over omgekeerde bewijslast. Grappig dat uitgerekend het forum der flikkers en linkse autisten zo'n product heeft voortgebracht![]()
Schijnt niet te kloppen qua opleiding en jaar dat hij is vertrokken.quote:Op dinsdag 13 januari 2015 15:25 schreef Monolith het volgende:
Ik zet mijn geld nog steeds op StefanP.
Lijkt me ook de meest logische kandidaat inderdaad.quote:Op dinsdag 13 januari 2015 15:25 schreef Monolith het volgende:
Flikkers en linkse autisten?quote:Op dinsdag 13 januari 2015 15:23 schreef Dingflofbips het volgende:
Ik lees iets over omgekeerde bewijslast. Grappig dat uitgerekend het forum der flikkers en linkse autisten zo'n product heeft voortgebracht
quote:Op dinsdag 13 januari 2015 15:29 schreef KoosVogels het volgende:
Allemaal flikkers en linkse autisten hier op FOK! Wat een forum.
Ach, het is best een redelijke omschrijving van de POL SC.quote:Op dinsdag 13 januari 2015 15:29 schreef KoosVogels het volgende:
Niet zo veel drinken.quote:Op dinsdag 13 januari 2015 15:29 schreef KoosVogels het volgende:
Prem is gewoon wisselvallig, dus de ene keer ben ik het wel met hem eens, en zijn onderbouwing, en andere keren vind ik weer dat hij teveel doorslaat...quote:Op dinsdag 13 januari 2015 15:22 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Stiekem ben ik aanhanger van Prem. Ik was de enige gast die voor hem klapte bij DWDD.
De POL SC is het Gomorra van FOK!quote:Op dinsdag 13 januari 2015 15:31 schreef Monolith het volgende:
[..]
Ach, het is best een redelijke omschrijving van de POL SC.
Die woont in Tejas toch?quote:Op dinsdag 13 januari 2015 15:25 schreef Monolith het volgende:
Exact. En dan uitgerekend hier zo'n Breivikje. Hilarischquote:Op dinsdag 13 januari 2015 15:29 schreef KoosVogels het volgende:
Denk dat het wel iemand zal zijn die hier een tijdje heeft rondgelopen.quote:Op dinsdag 13 januari 2015 15:32 schreef Kreator het volgende:
Is vast een kutnewbie met 12 posts. NIemand kent em.
quote:Op dinsdag 13 januari 2015 15:35 schreef Chewie het volgende:
Extreem vervelend links heeft het ook ontdekt
http://www.joop.nl/wereld(...)amoordenaar_breivik/
WAARHEIDquote:fanatiek christelijke Nederlander
Was ook mijn eerste gedachtequote:Op dinsdag 13 januari 2015 15:25 schreef Monolith het volgende:
Bedoel je flikker en linkse autist samengebundeld in één personage (en daar dan een hele groep van), of een aparte groep flikkers en een aparte groep linkse autisten?quote:Op dinsdag 13 januari 2015 15:29 schreef KoosVogels het volgende:
Misschien is hij nog actief bedoel je?quote:Op dinsdag 13 januari 2015 15:44 schreef Dingflofbips het volgende:
Waarom moet het eigenlijk een ex-fokker zijn?
Kan best zijn dat hij verhuisd is. In South Carolina delen ze waarschijnlijk zijn afkeer van negers nog iets meer dan in Texas.quote:
StefanP heeft de TU afgerond, niettemin.quote:Op dinsdag 13 januari 2015 15:46 schreef Monolith het volgende:
[..]
Kan best zijn dat hij verhuisd is. In South Carolina delen ze waarschijnlijk zijn afkeer van negers nog iets meer dan in Texas.
Woont in de VS, is ongelovig, heeft eugenetische denkbeelden, schrijft over hogere geboortecijfers van moslims.quote:
Mussert ook.quote:Op dinsdag 13 januari 2015 15:47 schreef Reya het volgende:
[..]
StefanP heeft de TU afgerond, niettemin.
Heb jij in 2009 SeventWave niet een Leninlintje opgespeld ?quote:Op dinsdag 13 januari 2015 15:46 schreef Monolith het volgende:
[..]
Kan best zijn dat hij verhuisd is. In South Carolina delen ze waarschijnlijk zijn afkeer van negers nog iets meer dan in Texas.
Account van de TS is pas geregistreerd in 2007, terwijl het artikel rept over posts die in 2006 zijn gemaakt.quote:Op dinsdag 13 januari 2015 15:45 schreef ssebass het volgende:
NWS / Interessante feiten manifest Breivik
Volgens het artikel op Joop.nl gaat om een fanatiek christelijk persoon.quote:Op dinsdag 13 januari 2015 15:47 schreef Terecht het volgende:
[..]
Woont in de VS, is ongelovig, heeft eugenetische denkbeelden, schrijft over hogere geboortecijfers van moslims.
Dat zou zo maar kunnen. Het was wel een enorme klapmongool in ieder geval.quote:Op dinsdag 13 januari 2015 15:48 schreef Bluesdude het volgende:
[..]
Heb jij in 2009 SeventWave niet een Leninlintje opgespeld ?
POK awards.
Overigens had het een Stalinlintje moeten zijn. Lenin was een pussycat in vegelijking
Joop schrijft flauwekul. Hij is atheist volgens Noorse bronartikel.quote:Op dinsdag 13 januari 2015 15:49 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Volgens het artikel op Joop.nl gaat om een fanatiek christelijk persoon.
klopt in elk geval ook nietquote:Hij studeert tussen 1999 en 2003 aan de Avans Hogeschool in Den Bosch
Precies, hoeft de aivd/nsa slechts deze reeks door te worstelen.quote:Op dinsdag 13 januari 2015 15:49 schreef ssebass het volgende:
Het is een truc om iedereen op fok naar mensen te laten zoeken die hier mogelijk aan kunnen voldoen. :p
Joopquote:Op dinsdag 13 januari 2015 15:35 schreef Chewie het volgende:
Extreem vervelend links heeft het ook ontdekt
http://www.joop.nl/wereld(...)amoordenaar_breivik/
Er wordt ook geschreven dat meneer onder verschillende namen/ aliassen actief was. Dat kan wat bij elkaar geraapt worden natuurlijk.quote:Op dinsdag 13 januari 2015 15:50 schreef SeLang het volgende:
Stefan P is het niet. Die woont in Texas en dit:
[..]
klopt in elk geval ook niet
Het wordt wel een beetje trip down memorylane zo.quote:Op dinsdag 13 januari 2015 15:51 schreef yvonne het volgende:
Ik zie allemaal users die ik in geen tijden heb zien posten hier
Hoi
Hoi!quote:Op dinsdag 13 januari 2015 15:51 schreef yvonne het volgende:
Ik zie allemaal users die ik in geen tijden heb zien posten hier
Hoi
Stefan zou er dwaas genoeg voor zijn, maar het lijkt me inderdaad onwaarschijnlijk dat het hem betreft.quote:Op dinsdag 13 januari 2015 15:50 schreef SeLang het volgende:
Stefan P is het niet. Die woont in Texas en dit:
[..]
klopt in elk geval ook niet
Bedankt Elsevierquote:Op dinsdag 13 januari 2015 15:53 schreef Silmarwen het volgende:
[..]
Het wordt wel een beetje trip down memorylane zo.
Ach, wie nietquote:Op dinsdag 13 januari 2015 15:52 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Er wordt ook geschreven dat meneer onder verschillende namen/ aliassen actief was.
Merkwaardig. Ik heb ook geen al te hoge pet op van Joop, trouwens. Het is een naargeestig linkse website, met een hoog "weg met ons"-gehalte.quote:Op dinsdag 13 januari 2015 15:49 schreef Terecht het volgende:
[..]
Joop schrijft flauwekul. Hij is atheist volgens Noorse bronartikel.
Du_ke en 99.999, om maar een voorbeeld te noemen.quote:Op dinsdag 13 januari 2015 15:52 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Er wordt ook geschreven dat meneer onder verschillende namen/ aliassen actief was.
Was jij niet die meid die de ballen van Knut heeft afgeknipt?quote:Op dinsdag 13 januari 2015 15:53 schreef Silmarwen het volgende:
[..]
Het wordt wel een beetje trip down memorylane zo.
Welke FOKsters passen in dit profiel?quote:Jonge vrouwen
Het manifest is door bewonderaars inmiddels in veertien talen vertaald. Rondom Breivik is op het internet een cultus ontstaan. Het aantal bewonderaars is onbekend, maar jaarlijks ontvangt hij in de gevangenis zo'n achthonderd brieven, het merendeel afkomstig van jonge vrouwen.
Yasmin.quote:Op dinsdag 13 januari 2015 15:57 schreef Morendo het volgende:
[..]
Welke FOKsters passen in dit profiel?
Specularium.quote:Op dinsdag 13 januari 2015 15:57 schreef Morendo het volgende:
[..]
Ikquote:
Euribob.quote:Op dinsdag 13 januari 2015 15:57 schreef Morendo het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 13 januari 2015 15:57 schreef Morendo het volgende:
[..]
Ja, ze staan op het nachtkastje naast de wekker. Was jij niet die knul die de kut van On_Air heeft opgedroogd?quote:Op dinsdag 13 januari 2015 15:57 schreef Kreator het volgende:
[..]
Was jij niet die meid die de ballen van Knut heeft afgeknipt?
Je kunt hem gewoon op Linkedin vinden...quote:Op dinsdag 13 januari 2015 15:52 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Er wordt ook geschreven dat meneer onder verschillende namen/ aliassen actief was. Dat kan wat bij elkaar geraapt worden natuurlijk.
Stefan was er gestoord genoeg voor in elk geval.
ja inderdaadquote:Op dinsdag 13 januari 2015 15:46 schreef Felagund het volgende:
[..]
Misschien is hij nog actief bedoel je?
De bron zwijgt over maanlandingen; weinig geloofwaardig, derhalve.quote:Op dinsdag 13 januari 2015 16:00 schreef El_Matador het volgende:
North Carolina is niet correct, moet Colombia zijn.
Weten we ook gelijk hoe al die websites gefinancierd worden.quote:Op dinsdag 13 januari 2015 16:00 schreef El_Matador het volgende:
North Carolina is niet correct, moet Colombia zijn.
quote:Op dinsdag 13 januari 2015 16:01 schreef Reya het volgende:
[..]
De bron zwijgt over maanlandingen; weinig geloofwaardig, derhalve.
Hij zoekt het altijd wel tot de bodem uit, daar blijft het dan meestal ook liggen.quote:Op dinsdag 13 januari 2015 16:01 schreef Reya het volgende:
[..]
Schuld van de illuminati.quote:Op dinsdag 13 januari 2015 16:01 schreef Reya het volgende:
[..]
KoosVogels als afstudeerproject voor de Hogeschool voor Journalistiek.quote:Op dinsdag 13 januari 2015 16:04 schreef SeLang het volgende:
Volgens mijn is het één van de linksen. Klopkoek of hoe heten die klonen allemaal...
Jouw definitie van links en rechts blijft ook een bijzonderequote:Op dinsdag 13 januari 2015 16:04 schreef SeLang het volgende:
Volgens mijn is het één van de linksen. Klopkoek of hoe heten die klonen allemaal...
Al doorgespit.quote:Op dinsdag 13 januari 2015 16:05 schreef waht het volgende:
Deze reeks biedt ook voldoende verdachte figuren: Topicreeks: Verenigde Staten van Amerika
Daar bedoelt hij natuurlijk afro-amerikanen mee.quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 07:25 schreef Sine_Pari het volgende:
Woon in North Carolina en het enigste probleem dat je hier op de straat hebt zijn die wilde dieren.
Wel zo'n militair figuur. Dat is alvast twee punten voor deze meneer.quote:Op dinsdag 13 januari 2015 16:08 schreef Zith het volgende:
Is het Sine Pari?
[..]
Daar bedoelt hij natuurlijk afro-amerikanen mee.
Wat een baas was dat. Geen reet uitvoeren en vervolgens slapend rijk worden en in Thailand de dingen doen die iedereen daar doetquote:Op dinsdag 13 januari 2015 16:09 schreef Kreator het volgende:
Hoe heet die knakker ook alweer die in het buitenland zit en die geld kreeg van Danny, omdat ie het ook had opgericht... Dat was em vast.
The Dutch translation team.quote:The Dutch translation team has finished the second part (out of three) of Book 2.
mini loempia's eten?quote:Op dinsdag 13 januari 2015 16:11 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Wat een baas was dat. Geen reet uitvoeren en vervolgens slapend rijk worden en in Thailand de dingen doen die iedereen daar doet
Nope, niks, nada, ik kán het nieteens, ik post zoals ik post, ik val meteen door de mand.quote:
Heb jij zeker onder je bookmarks?quote:Op dinsdag 13 januari 2015 16:12 schreef Ryan3 het volgende:
Dit is 1 van de Breivik fanboy sites btw
http://breivikreport.blogspot.nl/
Op voorhand al, voor de rest van het jaar?quote:Op dinsdag 13 januari 2015 16:00 schreef yvonne het volgende:
Ik vind dit nu al het grappigste topic van 2015.
Breivik en Angus invullen in vakje van Google.quote:Op dinsdag 13 januari 2015 16:12 schreef Specularium het volgende:
[..]
Heb jij zeker onder je bookmarks?
Alleen vandaag geldigquote:Op dinsdag 13 januari 2015 16:13 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Op voorhand al, voor de rest van het jaar?
Hij wil alleen zichzelf netjes wegwerken:quote:Op dinsdag 13 januari 2015 16:12 schreef eight het volgende:
Zie dit topic: ONZ / Hoe zouden jullie van een lijk afkomen?
Mark my words.
Over een poosje gaat de Elsevier berichten dat de dader van de vermoorde vrouw vooraf tips kreeg op het fok forum hoe hij het beste het lijk kon wegwerken.
Tedquote:Op dinsdag 13 januari 2015 16:09 schreef Kreator het volgende:
Hoe heet die knakker ook alweer die in het buitenland zit en die geld kreeg van Danny, omdat ie het ook had opgericht... Dat was em vast.
quote:Hoe dan ook, het grootste moslimwapen is hun vruchtbaarheid. Terwijl wij in Europa opgescheept zitten met infertiele mannen en omhooggevallen feministen, fokken de nog niet gedomesticeerde Arabische mannen vrolijk door.
quote:Op dinsdag 13 januari 2015 16:12 schreef eight het volgende:
Zie dit topic: ONZ / Hoe zouden jullie van een lijk afkomen?
Mark my words.
Over een poosje gaat de Elsevier berichten dat de dader van de vermoorde vrouw vooraf tips kreeg op het fok forum hoe hij het beste het lijk kon wegwerken.
dus!quote:Op woensdag 17 december 2003 00:17 schreef Mr-Mackey het volgende:
[..]
De linkse partijen hebben de afgelopen 3 á 4 decennia hun best gedaan de Nederlandse cultuur en identiteit te vernietigen. Daar zijn zij uitstekend in geslaagd.
Je had dit topic dus 30 jaar eerder moeten openen, toen was het namelijk nog relevant.
quote:Op woensdag 17 december 2003 01:05 schreef Mr-Mackey het volgende:
Ken jij de oerhollandse liederen?
Kan jij het volkslied meezingen?
Welke vaderlandse literatuur is bij jouw op school behandeld?
Heb jij Carel ende Elegast gelezen en geanaliseerd?
Noem mij de eilanden van Nederlands Indië (of zegt dat jou ook niets?)
Welk land verklaarde als laatste de slavenhandel illegaal?
Wie was Peter Stuyvesant?
Libertarier, geboren 1966.quote:Op dinsdag 13 januari 2015 16:15 schreef Zith het volgende:
Als ik google naar
SITE:forum.fok.nl "vernietiging van de Nederlandse cultuur"
(zoals Elsevier dit quote)
Dan is C&H / De islamisering van onze nederelands cultuur. de enige resultaat... maar is 2003.
[..]
dus!
Volgens Elsevier zou hij ook 'veel literatuur' lezen:
[..]
Meh, die is te oud.quote:Op dinsdag 13 januari 2015 16:15 schreef Zith het volgende:
Als ik google naar
Dan is C&H / De islamisering van onze nederelands cultuur. de enige resultaat... maar is 2003.
[..]
dus!
Volgens Elsevier zou hij ook 'veel literatuur' lezen:
[..]
wie is het dan!quote:
Zo kom je ook bij Bluesdude uit, in hetzelfde topic, maar daar kan ik me ook niks bij voorstellen.quote:Op dinsdag 13 januari 2015 16:15 schreef Zith het volgende:
Als ik google naar
Libertariër als omschrijving van zichzelf is wel een stap in de richting van de juiste kandidaat natuurlijkquote:
Extremist!quote:Op dinsdag 13 januari 2015 16:19 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Libertariër als omschrijving van zichzelf is wel een stap in de richting van de juiste kandidaat natuurlijk
Nee, maar wel in London...quote:Op dinsdag 13 januari 2015 16:19 schreef B.R.Oekhoest het volgende:
[ afbeelding ]
Als ik hier vanavond nou ga eten, ben ik dan verdacht?
12quote:Op dinsdag 13 januari 2015 16:20 schreef Snipperaar het volgende:
Hoezo te oud? Hoe oud moet diegene zijn dan..?
quote:Op dinsdag 13 januari 2015 16:16 schreef Kingstown het volgende:
[..]twitter:SimenSaetre twitterde op dinsdag 13-01-2015 om 15:48:18@Kingstownn The 36 year old probably used fok in the past, but that info we didnt confirm reageer retweet
Hmm. Geinteresseerd in eugenetica en verwijst naar "The Minnesota Transracial Adoption Study". ff zien hoor:quote:The 36-year-old's online writings suggest that he shared many of Angus' views and points of reference. But were they really one and the same person?
We tried to make an exhaustive comparison. Both thought that society had become totalitarian. Both were atheists. Both were, despite having ideas in common with them, critical of both the white power community and so called counter-jihad movement.
Both spoke of themselves as "hereditarians", meaning by that that they thought humans were shaped by their genetic origins. Both were interested in eugenics. Both referred to books like Richard Lynn’s IQ and the Wealth of Nations and "The Minnesota Transracial Adoption Study".
https://www.opendemocracy(...)ring-breivik%27s-web
quote:Op donderdag 25 september 2008 17:09 schreef SeventhWave het volgende:
[..]
40% op 4 jarige leeftijd ja - met een attentie span van 10 seconden zijn IQ testen zeer moeilijk uit te voeren. Maar wetenschappers zijn dol op 4 jarigen, want hoe politiek correcter de resultaten, hoe beter ze publiceren, hoe meer geld ze binnen halen, en hoe minder gezeik ze krijgen.
Regelmatig stuiten linkse wetenschappers op resultaten die niet door de beugel kunnen. Om contract breuk te voorkomen maken ze dan een mini publicatie en gebruiken ze die informatie om de statistieken te vervalsen. Zoals Plomin die per ongeluk de relatie tussen leeftijd en de genetische bijdrage aan IQ (her) ontdekte in 2003 op 18 jarigen, en vervolgens in 2006 bombastische linkse uitspraken doet over zijn later onderzoek op 11 jarigen. Of de Minnesota adoptie studie waarvan de resultaten 6 jaar nadat het onderzoek was afgelopen heimelijk werden gepubliceerd (nadat een van de sponsors heibel begon te maken) omdat 'de studie der studies die voor eens en altijd het ras en intelligentie vraagstuk zou beantwoorden' niet de gewenste (linkse) resultaten gaf.
[..]
Jij snapt er duidelijk weinig van. De mogelijkheid tot spraak heeft weinig met een super brein te maken, en alles met specifieke hersen taken die dat gedeelte voor hun rekening nemen. De linkse gedachte dat het brein een blank vel papier is is volkomen onjuist - zelfs persoonlijkheid is erfelijk - en er zijn vermoedens dat politieke voorkeur ook voor een groot deel is aangeboren. Als jouw theorie waar zou zijn hadden ze al lang uitgevogeld hoe je iemand opvoed als een super genie.
[..]
IQ heeft in moderne g testen niets met taal te maken. En een geniaal persoon die 20 jaar tussen de chimpansees leeft zal ongetwijfeld een speer gebruiken en zelfs primitief gereedschap hebben ontwikkeld - in plaats van de hele dag een beetje in z'n neus te peuteren en te wippen.
[..]
http://www.lrainc.com/swtaboo/taboos/wsj_main.html
[..]
Wikipedia is een links bolwerk. Vooral in de IQ en ras gerelateerde onderwerpen zie je dat linkse activisten als een stel pitbulls hun ideologie verdedigen. Maar voor neutrale onderwerpen is Wikipedia een goede bron.
[..]
Mannen hebben over het algemeen genomen meer variatie en evolutie gaat zodoende voornamelijk via de man terwijl de vrouw de stabiele factor is. Intelligentie is hier een meetbaar voorbeeld van, maar meer mannelijke miskramen, wiegendood, en geboorte afwijkingen is een feit.
http://www.innovations-re(...)n/bericht-52045.html
[..]
Onderzoek op minderjarigen en zodoende een niet al te betrouwbaar. Bij volwassenen is er een kleine IQ kloof tussen mannen en vrouwen.
[..]
Je moet een enorm blok voor je kop hebben als je niet beseft dat in IQ en ras gerelateerd onderzoek politiek geen rol speelt.
[..]
Ja, dat weet iedereen met een klein beetje kennis van zaken. Maar omtrent de distributie van het dyslexie gen blijft het angstvallig stil. Dat soort duidelijke genen zijn toch de kans voor links om met wetenschappelijke bewijzen te zwaaien mbt de gelijkheid van alle mensensoorten?
DING-DING-DING.quote:Op vrijdag 29 augustus 2008 16:42 schreef SeventhWave het volgende:
[..]
Ik denk eerder dat hij het over ras en intelligentie had. http://www.innovations-re(...)n/bericht-43536.html
[..]
Kingstown lost het wel opquote:Op dinsdag 13 januari 2015 16:21 schreef Specularium het volgende:
Kingtown heeft weer een tweet jongens.
[..]
Laat die Noren gewoon even hun onbevestigde namen naar ons sturen.quote:Op dinsdag 13 januari 2015 16:21 schreef Specularium het volgende:
Kingtown heeft weer een tweet jongens.
[..]
Seventhwave woont ook in Amerika maar niet direct bekend waar.quote:Op dinsdag 13 januari 2015 16:21 schreef Terecht het volgende:
Profiel van de FOK!er in kwestie, vertaald vanuit het Noors:
[..]
Hmm. Geinteresseerd in eugenetica en verwijst naar "The Minnesota Transracial Adoption Study". ff zien hoor:
[..]
[..]
DING-DING-DING.
Ja en die zit in dit topic zichzelf te verdedigen.. Verdachtquote:Op dinsdag 13 januari 2015 16:22 schreef Anthraxx het volgende:
Vampier? Die woont toch ook in de Verenigde Staten, kwam raar over etc.
Ik had het topic niet geheel teruggelezenquote:Op dinsdag 13 januari 2015 16:23 schreef Stranger het volgende:
[..]
Ja en die zit in dit topic zichzelf te verdedigen.. Verdacht
Verder hebben ze de Socal in zijn ondertitel gewoon verkeerd geintepreteerd in south carolina.
Die heeft al in deze reeks gereageerd.quote:Op dinsdag 13 januari 2015 16:22 schreef Anthraxx het volgende:
Vampier? Die woont toch ook in de Verenigde Staten, kwam raar over etc.
Goed speurwerk.quote:Op dinsdag 13 januari 2015 16:21 schreef Terecht het volgende:
[..]
Hmm. Geinteresseerd in eugenetica en verwijst naar "The Minnesota Transracial Adoption Study". ff zien hoor:
[..]
[..]
DING-DING-DING.
Het komt sterk overeen, maar het account is aangemaakt in 2008, terwijl het eerdere Elsevier-artikel sprak over posts die rond 2006 zijn geplaatst. Of staat dat niet in het bronartikel?quote:Op dinsdag 13 januari 2015 16:21 schreef Terecht het volgende:
[..]
[..]
[..]
DING-DING-DING.
En hij is atheist, en hij maakt zich druk over de geboortecijfers van moslims, en hij is geinteresseerd in eugenetica, én hij verwijst meermaals naar "The Minnesota Transracial Adoption Study". Dit kan haast niet missen.quote:Op dinsdag 13 januari 2015 16:23 schreef Barcaconia het volgende:
[..]
Seventhwave woont ook in Amerika maar niet direct bekend waar.
Dat zou zeer goed kunnen idd, die kwam altijd met dat soort praatjes...quote:Op dinsdag 13 januari 2015 16:21 schreef Terecht het volgende:
[..]
[..]
[..]
DING-DING-DING.
Kloontje wellicht?quote:Op dinsdag 13 januari 2015 16:26 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Het komt sterk overeen, maar het account is aangemaakt in 2008, terwijl het eerdere Elsevier-artikel sprak over posts die rond 2006 zijn geplaatst. Of staat dat niet in het bronartikel?
Er stond ook bij dat degene op diverse fora actief was en kan pas later op Fok! zijn begonnen met posten.quote:Op dinsdag 13 januari 2015 16:26 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Het komt sterk overeen, maar het account is aangemaakt in 2008, terwijl het eerdere Elsevier-artikel sprak over posts die rond 2006 zijn geplaatst. Of staat dat niet in het bronartikel?
Prime suspect.quote:Op dinsdag 13 januari 2015 16:21 schreef Terecht het volgende:
[..]
[..]
[..]
DING-DING-DING.
ADquote:Ook zou hij jarenlang actief zijn geweest op het bekende Nederlandse interforum FOK.nl. Volgens Elsevier lijken zijn berichten op FOK qua retoriek, schrijfstijl, politieke en literaire voorkeur heel erg op de berichten op de grootste fansite The Commander Breivik Report. FOK wil nog niks bevestigen, zo schrijven ze op hun website. ,,Er is nog geen onomstotelijk bewijs dat deze man ook daadwerkelijk achter het eerder genoemde pseudoniem zit."
Is een mogelijkheid. Verhuisd in 2008 en daar in Amerika nieuwe account begonnen.quote:
In 2008 postte hij dat hij al 10 jaar in de US woondequote:Op dinsdag 13 januari 2015 16:31 schreef Staal het volgende:
[..]
Is een mogelijkheid. Verhuisd in 2008 en daar in Amerika nieuwe account begonnen.
There's no such thing as bad publicityquote:
Ah die ken ik nog wel.quote:Op dinsdag 13 januari 2015 16:21 schreef Terecht het volgende:
[..]
[..]
[..]
DING-DING-DING.
Hij zal wel meer leugens verspreiden.quote:Op dinsdag 13 januari 2015 16:32 schreef oompaloompa het volgende:
[..]
In 2008 postte hij dat hij al 10 jaar in de US woonde
hmmzzquote:Op dinsdag 13 januari 2015 16:32 schreef oompaloompa het volgende:
[..]
Met drank op roep je wel eens vaker wat.quote:Op dinsdag 13 januari 2015 16:32 schreef oompaloompa het volgende:
[..]
Namen wil ik horen.quote:Op dinsdag 13 januari 2015 16:11 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Wat een baas was dat. Geen reet uitvoeren en vervolgens slapend rijk worden en in Thailand de dingen doen die iedereen daar doet
Als dit al extremistisch is.quote:Op dinsdag 13 januari 2015 16:15 schreef waht het volgende:
http://forum.fok.nl/user/history/309774
Nog een kandidaat, op basis van dit soort teksten:
[..]
Dat zou dan een verklaring kunnen zijn.quote:Op dinsdag 13 januari 2015 16:28 schreef Arthur_Spooner het volgende:
[..]
Er stond ook bij dat degene op diverse fora actief was en kan pas later op Fok! zijn begonnen met posten.
quote:Op zondag 17 augustus 2008 22:36 schreef SeventhWave het volgende:
[..]
De VS is groot geworden door haar strenge criteria voor migranten op eugenetische gronden. In 1960 ging die "racistische" wetgeving op de schop en kon elke boeren lul het land binnen komen, met als gevolg 40 miljoen Mexicanen en ander uitschot dat een beetje voor spek en bonen meedoet en meewarig reageert als de politieke uitvreters weer eens voor hun stem lobbyen.
Het grote verschil met Nederland is dat Mexicanen geen moslims zijn - StefanP's post lezende ben ik blijkbaar niet de enige die de kriebels had van 1 miljoen fascistoïde moslims in het overbevolkte Nederland met florerende wapen/huwelijk lijnen naar Turkije en Noord Afrika.
die lijkt wel beet te hebben inderdaad.quote:Op dinsdag 13 januari 2015 16:40 schreef oompaloompa het volgende:
Nog wat onderbouwing voor Terecht's claim:
[..]
Ik heb hem idd gevonden.quote:
quote:Op dinsdag 10 november 2009 06:59 schreef SeventhWave het volgende:
[..]
Zover ik weet is de scheiding van Johnson redelijk netjes gegaan. Een vriendin hebben nadat je de scheidingsprocedure bent aan gegaan is geen groot probleem, zolang je maar niet liegt en bedriegt. En er zijn ook een flink aantal independants en democraten die libertarian stemmen bij gebrek aan gedegen democratische kandidaten.
De Ron Paul standpunten zijn overigens redelijk populair, je moet alleen niet aan de 10 miljard voor Israel durven komen, en zo zijn er een aantal andere no-go standpunten die invloedrijke groepen tegen het verkeerde been stoten. Vergeleken met de onzin die Obama er uit flapt loopt het allemaal wel los.
Vannacht ook Ron Paul zien spreken in de Carolina Coliseum, leek me leuk om hem in het echt te zien en zijn hand te schudden, er waren ongeveer 2000 mensen aanwezig. Verder een iets wat saaie lezing met de gebruikelijke retoriek.
Staat allang ergens in deze reeks.quote:Op dinsdag 13 januari 2015 16:43 schreef cheese. het volgende:
Je kan beter andersom reageren, hoe is de onderzoekster erachter gekomen dat hij op Fok! postte? Waarschijnlijk gebruikte hij een naam die die nog steeds op andere sites gebruikte, ik neem aan dat je anders niet zomaar op een website als deze terecht komt.
Ben benieuwd.quote:Op dinsdag 13 januari 2015 16:43 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Ik heb hem idd gevonden.![]()
Even wat dingen onder elkaar zetten. Naam is nog niet genoemd in dit topic.
Ik wist hetquote:Op dinsdag 13 januari 2015 16:43 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Niets. Gewoon noteren en verder met je leven.quote:Op dinsdag 13 januari 2015 16:46 schreef Burdie het volgende:
En dan? Fok!knokploeg naar z'n huis ofzo?
Hebben we meteen een leuk lijstje voor de AIVD samengesteldquote:Op dinsdag 13 januari 2015 16:46 schreef HexHunter het volgende:
Als je deze 2 topics doorspit kom je al een boel namen tegen die kwalificeren als radicaliserende gekken.
Dat zegt ook wel weer genoeg
... en natuurlijk een plaatje van Colombo posten, met "... there's just one more thing..."quote:Op dinsdag 13 januari 2015 16:46 schreef waht het volgende:
[..]
Niets. Gewoon noteren en verder met je leven.
Fok!knokploeg in Amerika. Vervolg van Flodder dus?quote:Op dinsdag 13 januari 2015 16:46 schreef Burdie het volgende:
En dan? Fok!knokploeg naar z'n huis ofzo?
Camerateam er achteraan... ik zie mogelijkheden voor Talpa.quote:Op dinsdag 13 januari 2015 16:48 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Fok!knokploeg in Amerika. Vervolg van Flodder dus?
Bepaalde ziektes, daar heb je het nu over? Zoals Stephen Hawking heeft?quote:Op dinsdag 18 augustus 2009 04:07 schreef SeventhWave het volgende:
[..]
Ik had het over het leed veroorzaakt door een overheid die niet beperkt is door mensenrechten, voornamelijk omdat het leeuwendeel van het hedendaagse menselijk leed een genetische oorzaak heeft, hoewel dat gegeven natuurlijk betwist kan worden.
Wat versta je precies onder gezellig?quote:quote:
En de statistieken tonen inderdaad aan dat hoe hoger het IQ, hoe gezelliger het wordt.
Kun je hier even 3 delen mee wachten?quote:Op dinsdag 13 januari 2015 16:43 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Ben benieuwd. Ik was inmiddels al overtuigd dat Terecht 'm gevonden hadquote:Op dinsdag 13 januari 2015 16:43 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Het zou nogal toevallig zijn als er nog iemand anders met dezelfde denkbeelden, een voorliefde voor eugenics, en wonend in South Carolina hier post....quote:Op dinsdag 13 januari 2015 16:49 schreef Arthur_Spooner het volgende:
User SeventhWave is toen gebanned maar misschien zit hij post hij nog onder een andere username?
Misschien kan een admin z'n ip adres eens controleren.
Misschien zit er een nestje?quote:Op dinsdag 13 januari 2015 16:50 schreef oompaloompa het volgende:
[..]
Het zou nogal toevallig zijn als er nog iemand anders met dezelfde denkbeelden, een voorliefde voor eugenics, en wonend in South Carolina hier post....
Hi, I'm Danny, this are my users and we're from Fok!.quote:Op dinsdag 13 januari 2015 16:48 schreef Burdie het volgende:
[..]
Camerateam er achteraan... ik zie mogelijkheden voor Talpa.
FOK!quote:Op dinsdag 13 januari 2015 16:51 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Hi, I'm Danny, this are my users and we're from Fok!.
Offtopic, Guido.quote:Op dinsdag 13 januari 2015 16:52 schreef Kosmoproleet het volgende:
Mensen die geloven in menselijke rassen en superioriteit
Tja zeker is het inderdaad niet maar hij voldoet griezelig veel aan het profiel als je zijn postgeschiedenis leest.quote:Op dinsdag 13 januari 2015 16:35 schreef oompaloompa het volgende:
Het was in een reactie op een post dat hij niet kon spellen, dus kan goed een slap excuus geweest zijn
Ontkennen dat er wezenlijke verschillen zijnquote:Op dinsdag 13 januari 2015 16:52 schreef Kosmoproleet het volgende:
Mensen die geloven in menselijke rassen en superioriteit
Neuhquote:Op dinsdag 13 januari 2015 16:54 schreef fathank het volgende:
[..]
Ontkennen dat er wezenlijke verschillen zijn. Negers zijn fysiek superieur aan de blanken en de aziaten bijvoorbeeld.
Ik zie ze anders bijna nooit bij het langebaanschaatsen.quote:Op dinsdag 13 januari 2015 16:54 schreef fathank het volgende:
[..]
Ontkennen dat er wezenlijke verschillen zijn. Negers zijn fysiek superieur aan de blanken en de aziaten bijvoorbeeld.
Kingstown is nu de conclusie van zijn onderzoek aan het typen.quote:Op dinsdag 13 januari 2015 16:55 schreef Specularium het volgende:
[..]
Helemaal niet, we zoeken hier een ex-user.
Een real life soap over FOK! waarbij je dan ziet dat het forum over real life soaps (zoals Utopia) zo'n beetje het drukst is. Doet me denken aan dat tv-programma van RTL 4 waarbij je kijkt naar mensen die tv-kijken.quote:Op dinsdag 13 januari 2015 16:51 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Hi, I'm Danny, this are my users and we're from Fok!.
Iedereen praat en reageert op bepaalde posts, maar als ik het doe is het weer een probleem?quote:Op dinsdag 13 januari 2015 16:55 schreef Specularium het volgende:
[..]
Helemaal niet, we zoeken hier een ex-user.
Is te koud voor ze.quote:Op dinsdag 13 januari 2015 16:56 schreef Monolith het volgende:
[..]
Ik zie ze anders bijna nooit bij het langebaanschaatsen.
Daar zie je bijna alleen maar Nederlanders en Friezenquote:Op dinsdag 13 januari 2015 16:56 schreef Monolith het volgende:
[..]
Ik zie ze anders bijna nooit bij het langebaanschaatsen.
Volgende week een artikel over de eerste FOK!er in het kalifaat.quote:
Nee, dat van Charlie Hebdo wel. Van een oplage van vijftigduizend naar drie miljoen. Respect.quote:
Mutant01?quote:Op dinsdag 13 januari 2015 16:57 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Volgende week een artikel over de eerste FOK!er in het kalifaat.
Het zou me niks verbazen als die er allang zit. Er zijn hier een paar extremisten actief geweest... brrr... Doorgaans worden ze gelukkig wel snel ontmaskerd en geband.quote:Op dinsdag 13 januari 2015 16:57 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Volgende week een artikel over de eerste FOK!er in het kalifaat.
De_Ilias.quote:Op dinsdag 13 januari 2015 17:00 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Het zou me niks verbazen als die er allang zit. Er zijn hier een paar extremisten actief geweest... brrr... Doorgaans worden ze gelukkig wel snel ontmaskerd en geband.
Of hij ligt nu kassiewijle te wezen omdat hij te veel weet...quote:Op dinsdag 13 januari 2015 16:56 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Kingstown is nu de conclusie van zijn onderzoek aan het typen.
Ik denk dat-ie een persconferentie aan het beleggen is nu.quote:Op dinsdag 13 januari 2015 17:00 schreef Morendo het volgende:
Kingstown gaat het bekend maken om negen uur morgenochtend. Ik kan niet meer wachten in ieder geval!
Meki.quote:
Die heeft juist veel affiniteit met Saoedie-Arabië. Dat kan ie' Abdoellah niet aandoenquote:
dat ookquote:
Tyrhraustur? Geboortedatum klopt niet, mits naar waarheid ingevuld. 29-10-1983 ipv 1978.quote:Op dinsdag 13 januari 2015 16:27 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Dat zou zeer goed kunnen idd, die kwam altijd met dat soort praatjes...
Samen met iemand die Tyrhauser oid heette...
Deze dude zou echter in 2006 gepost hebben.
Said?quote:
Onder meer, ja. Laatst was hier een identiek figuur, maar dat bleek geen kloon van 'm te zijn. Wel razendsnel geband, trouwens.quote:
Onder welk account postte je destijds dan?quote:Op dinsdag 13 januari 2015 17:05 schreef Dingflofbips het volgende:
[..]
dat ook
en in de titel staat zo prominent EX fokker terwijl dat EX volgens mij nergens uit blijkt
Je weet het maar nooit, misschien istie wel heel genuanceerd met zijn internetpersonalityquote:
Kingstown is teruggefloten door Specsavers en Yvonne. Die willen eerst 10 delen van dit topic vol hebben, vanwege de postcount.quote:Op dinsdag 13 januari 2015 17:01 schreef Burdie het volgende:
[..]
Of hij ligt nu kassiewijle te wezen omdat hij te veel weet...
Nee, die heeft een winkel in Noord-Frankrijkquote:
quote:Op dinsdag 13 januari 2015 17:09 schreef Staal het volgende:
Is Kingstown een manifest aan het schrijven?!
Of hij is aan het trollen en bereidt een geniale rickroll voor.quote:Op dinsdag 13 januari 2015 17:09 schreef Staal het volgende:
Is Kingstown een manifest aan het schrijven?!
Nee, das zijn zwagerquote:Op dinsdag 13 januari 2015 17:11 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Nee, die heeft een winkel in Noord-Frankrijk
Die is wel wat radicaler geworden op een gegeven moment. Maar die woont volgens mij in een compleet andere staatquote:
quote:Op dinsdag 13 januari 2015 17:11 schreef Burdie het volgende:
[..]
Of hij is aan het trollen en bereidt een geniale rickroll voor.
Het gaat niet om mij idiootquote:Op dinsdag 13 januari 2015 17:10 schreef k_man het volgende:
[..]
Onder welk account postte je destijds dan?
Dat kan ik ook wel.quote:Op dinsdag 13 januari 2015 17:13 schreef Yasmin23 het volgende:
Misschien kan Kingstown een tijd aangeven ?
5 jaar te jong idd. Maar zou ook wel kanshebber kunnen zijn afgezien daarvan.quote:Op dinsdag 13 januari 2015 17:06 schreef Terecht het volgende:
[..]
Tyrhraustur? Geboortedatum klopt niet, mits naar waarheid ingevuld. 29-10-1983 ipv 1978.
Niet echt.quote:Op dinsdag 13 januari 2015 16:56 schreef Yasmin23 het volgende:
Kingstown is nu de conclusie van zijn onderzoek aan het typen.
wanneer de AIVD met hem klaar is.quote:Op dinsdag 13 januari 2015 17:13 schreef Yasmin23 het volgende:
Misschien kan Kingstown een tijd aangeven ?
Je weet dat we nu allemaal op je zitten te wachten he ?quote:Op dinsdag 13 januari 2015 17:15 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Niet echt.![]()
Den Bosch: check
Extremische ideeën: check
Actief op FOK! tussen 2002 en 2006: check
Nog even zoeken naar wat aanvullend "bewijs"materiaal. Eerst de kat voeren en eten gaan maken. Prioriteiten wel juist blijven stellen offcourse.Plus dan zie ik weer allerlei grappige topics die ik ga lezen enzo. Snel afgeleid.
Dat denk ik ook. Maar Seventhwave zei wel ergens dat hij al 10 jaar in de VS woonde. En dat klopt weer niet met het artikel.quote:Op dinsdag 13 januari 2015 17:11 schreef oompaloompa het volgende:
Maar serieus, seventhwave moet toch bijna wel een kloon zijn van de 2006-user? Hoe groot is de kans dat er nog zo iemand op fok! post en in south carolina woont?
De kat kan best zonder en eten kun je bestellenquote:Op dinsdag 13 januari 2015 17:15 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Niet echt.![]()
Nog even zoeken naar wat aanvullend "bewijs"materiaal. Eerst de kat voeren en eten gaan maken. Prioriteiten wel juist blijven stellen offcourse.Plus dan zie ik weer allerlei grappige topics die ik ga lezen enzo. Snel afgeleid.
yo popoquote:Op dinsdag 13 januari 2015 17:16 schreef popolon het volgende:
Eindelijk eens een leuk tipoc weer en dan is het eigenlijk al bijna afgelopen.
Nog laaaaange nietquote:Op dinsdag 13 januari 2015 17:16 schreef popolon het volgende:
True, maar dan is de conclusie nog enger, geen random extreme gek maar een trendquote:Op dinsdag 13 januari 2015 17:16 schreef Frikandelbroodje het volgende:
[..]
Dat denk ik ook. Maar Seventhwave zei wel ergens dat hij al 10 jaar in de VS woonde. En dat klopt weer niet met het artikel.
Jij maakt je populair.quote:Op dinsdag 13 januari 2015 17:15 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Niet echt.![]()
Niet klagen. Kingstown rekt het maximaal, door eerst de katten te gaan voeren.quote:Op dinsdag 13 januari 2015 17:16 schreef popolon het volgende:
En waar was jij tussen 2002 en 2006?quote:Op dinsdag 13 januari 2015 17:16 schreef popolon het volgende:
In Nederland.quote:Op dinsdag 13 januari 2015 17:18 schreef Morendo het volgende:
[..]
En waar was jij tussen 2002 en 2006?
Lijkt me een slecht plan wachten om te gaan wachten op een bejaarde.quote:Op dinsdag 13 januari 2015 17:16 schreef Yasmin23 het volgende:
Je weet dat we nu allemaal op je zitten te wachten he ?
Ja, iedereen hier is links.quote:Op dinsdag 13 januari 2015 17:13 schreef Dingflofbips het volgende:
[..]
Het gaat niet om mij idioot
De linkse autistische kudde loopt weer eens obv niet correcte info te speculeren.
Oh dus we kunnen gewoon offline gaan ?quote:Op dinsdag 13 januari 2015 17:20 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Lijkt me een slecht plan wachten om te gaan wachten op een bejaarde.![]()
Plus specu wil dat we nog minstens 3 delen door gaan. Anderen zullen ook wel aan het zoeken zijn.
Genoeg users in dit topic voorbij zien komen die geregeld met hem in topics hebben gepost btw.
Apart. Ik zou toch verwachten dat ze naar staten zouden trekken met meer rednecks.quote:Op dinsdag 13 januari 2015 17:17 schreef oompaloompa het volgende:
[..]
True, maar dan is de conclusie nog enger, geen random extreme gek maar een trend
Ja, zulke goede reclame ook.quote:Op dinsdag 13 januari 2015 17:24 schreef Gijscoman het volgende:
We kunnen wel negatief lullen over extremisme, Breivikfan, etc., maar dit figuur zorgt wel voor meer naamsbekendheid voor FOK! Ere wie ere toekomt!
Nou, er zullen genoeg mensen interesse hebben, na dit bericht. En rekening houdend met het aantal genoemde namen in dit forum, zullen die nieuwe leden zich ook snel thuis voelen.quote:
Heeft zich al gemeld hierquote:Op dinsdag 13 januari 2015 17:23 schreef Mylene het volgende:
Hoe heet die andere user die naar de VS vertrokken? Onder de rook van LA. Hij komt uit Brabant geloof ik. Maarten niet want die is links.
-edit: Vampier
Want?quote:Op dinsdag 13 januari 2015 17:28 schreef J.oline het volgende:
Niet goed voor de reputatie van FOK! dit...
Die reputatie was voor dit bericht namelijk echt geweldig!quote:Op dinsdag 13 januari 2015 17:28 schreef J.oline het volgende:
Echt nieuws kan zoiets toch niet zijn?quote:Op dinsdag 13 januari 2015 17:28 schreef J.oline het volgende:
Want wat een individu doet heeft zijn weerslag op een heel forum? Ook als diegene dat forum niet eens vermeldt?quote:Op dinsdag 13 januari 2015 17:28 schreef J.oline het volgende:
Die is nooit echt best geweest, hoorquote:Op dinsdag 13 januari 2015 17:28 schreef J.oline het volgende:
Het gaat natuurlijk om radicalisatie op het internet. Die andere zaken zijn dus weinig relevant.quote:Op dinsdag 13 januari 2015 17:31 schreef mootie het volgende:
[..]
Want wat een individu doet heeft zijn weerslag op een heel forum? Ook als diegene dat forum niet eens vermeldt?
Dan is het vast ook slecht voor de reputatie van Nederland, van de scholen die hij bezocht heeft, van mannen etc. etc.
FOK!, het broeinest voor radicalenquote:Op dinsdag 13 januari 2015 17:32 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Het gaat natuurlijk om radicalisatie op het internet. Die andere zaken zijn dus weinig relevant.
FOK! = vredequote:Op dinsdag 13 januari 2015 17:33 schreef Yi-Long het volgende:
Niet zo naief doen mensen: Er bestaat geen 'gematigde FOK!'
Ja dag hoor, elke lul kan overal op internet iets posten, en iedere zgn journalist kan pohi's doorspitten, ze kunnen door jouw profiel te scannen beweren dat je een katjesdoodmakendebeerenburgdrinkendecommunist bent.quote:Op dinsdag 13 januari 2015 17:32 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Het gaat natuurlijk om radicalisatie op het internet. Die andere zaken zijn dus weinig relevant.
Hoezo het is toch mooi dat je hier mag zeggen wat je wilt?quote:Op dinsdag 13 januari 2015 17:28 schreef J.oline het volgende:
quote:Op dinsdag 13 januari 2015 17:35 schreef yvonne het volgende:
[..]
Ja dag hoor, elke lul kan overal op internet iets posten, en iedere zgn journalist kan pohi's doorspitten, ze kunnen door jouw profiel te scannen beweren dat je een katjesdoodmakendebeerenburgdrinkendecommunist bent.
Wat volkomen terecht is.
Ik zeg ook niet dat het echt een probleem is. Zeker het kattenmeppen lijkt me bewonderingswaardig.quote:Op dinsdag 13 januari 2015 17:35 schreef yvonne het volgende:
[..]
Ja dag hoor, elke lul kan overal op internet iets posten, en iedere zgn journalist kan pohi's doorspitten, ze kunnen door jouw profiel te scannen beweren dat je een katjesdoodmakendebeerenburgdrinkendecommunist bent.
Wat volkomen terecht is.
9lives.bequote:Op dinsdag 13 januari 2015 17:31 schreef Morendo het volgende:
Scholieren.com spint hier garen bij, denk ik.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |