KoosVogels als afstudeerproject voor de Hogeschool voor Journalistiek.quote:Op dinsdag 13 januari 2015 16:04 schreef SeLang het volgende:
Volgens mijn is het één van de linksen. Klopkoek of hoe heten die klonen allemaal...
Jouw definitie van links en rechts blijft ook een bijzonderequote:Op dinsdag 13 januari 2015 16:04 schreef SeLang het volgende:
Volgens mijn is het één van de linksen. Klopkoek of hoe heten die klonen allemaal...
Al doorgespit.quote:Op dinsdag 13 januari 2015 16:05 schreef waht het volgende:
Deze reeks biedt ook voldoende verdachte figuren: Topicreeks: Verenigde Staten van Amerika
Daar bedoelt hij natuurlijk afro-amerikanen mee.quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 07:25 schreef Sine_Pari het volgende:
Woon in North Carolina en het enigste probleem dat je hier op de straat hebt zijn die wilde dieren.
Wel zo'n militair figuur. Dat is alvast twee punten voor deze meneer.quote:Op dinsdag 13 januari 2015 16:08 schreef Zith het volgende:
Is het Sine Pari?
[..]
Daar bedoelt hij natuurlijk afro-amerikanen mee.
Wat een baas was dat. Geen reet uitvoeren en vervolgens slapend rijk worden en in Thailand de dingen doen die iedereen daar doetquote:Op dinsdag 13 januari 2015 16:09 schreef Kreator het volgende:
Hoe heet die knakker ook alweer die in het buitenland zit en die geld kreeg van Danny, omdat ie het ook had opgericht... Dat was em vast.
The Dutch translation team.quote:The Dutch translation team has finished the second part (out of three) of Book 2.
mini loempia's eten?quote:Op dinsdag 13 januari 2015 16:11 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Wat een baas was dat. Geen reet uitvoeren en vervolgens slapend rijk worden en in Thailand de dingen doen die iedereen daar doet
Nope, niks, nada, ik kán het nieteens, ik post zoals ik post, ik val meteen door de mand.quote:
Heb jij zeker onder je bookmarks?quote:Op dinsdag 13 januari 2015 16:12 schreef Ryan3 het volgende:
Dit is 1 van de Breivik fanboy sites btw
http://breivikreport.blogspot.nl/
Op voorhand al, voor de rest van het jaar?quote:Op dinsdag 13 januari 2015 16:00 schreef yvonne het volgende:
Ik vind dit nu al het grappigste topic van 2015.
Breivik en Angus invullen in vakje van Google.quote:Op dinsdag 13 januari 2015 16:12 schreef Specularium het volgende:
[..]
Heb jij zeker onder je bookmarks?
Alleen vandaag geldigquote:Op dinsdag 13 januari 2015 16:13 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Op voorhand al, voor de rest van het jaar?
Hij wil alleen zichzelf netjes wegwerken:quote:Op dinsdag 13 januari 2015 16:12 schreef eight het volgende:
Zie dit topic: ONZ / Hoe zouden jullie van een lijk afkomen?
Mark my words.
Over een poosje gaat de Elsevier berichten dat de dader van de vermoorde vrouw vooraf tips kreeg op het fok forum hoe hij het beste het lijk kon wegwerken.
Tedquote:Op dinsdag 13 januari 2015 16:09 schreef Kreator het volgende:
Hoe heet die knakker ook alweer die in het buitenland zit en die geld kreeg van Danny, omdat ie het ook had opgericht... Dat was em vast.
quote:Hoe dan ook, het grootste moslimwapen is hun vruchtbaarheid. Terwijl wij in Europa opgescheept zitten met infertiele mannen en omhooggevallen feministen, fokken de nog niet gedomesticeerde Arabische mannen vrolijk door.
quote:Op dinsdag 13 januari 2015 16:12 schreef eight het volgende:
Zie dit topic: ONZ / Hoe zouden jullie van een lijk afkomen?
Mark my words.
Over een poosje gaat de Elsevier berichten dat de dader van de vermoorde vrouw vooraf tips kreeg op het fok forum hoe hij het beste het lijk kon wegwerken.
dus!quote:Op woensdag 17 december 2003 00:17 schreef Mr-Mackey het volgende:
[..]
De linkse partijen hebben de afgelopen 3 á 4 decennia hun best gedaan de Nederlandse cultuur en identiteit te vernietigen. Daar zijn zij uitstekend in geslaagd.
Je had dit topic dus 30 jaar eerder moeten openen, toen was het namelijk nog relevant.
quote:Op woensdag 17 december 2003 01:05 schreef Mr-Mackey het volgende:
Ken jij de oerhollandse liederen?
Kan jij het volkslied meezingen?
Welke vaderlandse literatuur is bij jouw op school behandeld?
Heb jij Carel ende Elegast gelezen en geanaliseerd?
Noem mij de eilanden van Nederlands Indië (of zegt dat jou ook niets?)
Welk land verklaarde als laatste de slavenhandel illegaal?
Wie was Peter Stuyvesant?
Libertarier, geboren 1966.quote:Op dinsdag 13 januari 2015 16:15 schreef Zith het volgende:
Als ik google naar
SITE:forum.fok.nl "vernietiging van de Nederlandse cultuur"
(zoals Elsevier dit quote)
Dan is C&H / De islamisering van onze nederelands cultuur. de enige resultaat... maar is 2003.
[..]
dus!
Volgens Elsevier zou hij ook 'veel literatuur' lezen:
[..]
Meh, die is te oud.quote:Op dinsdag 13 januari 2015 16:15 schreef Zith het volgende:
Als ik google naar
Dan is C&H / De islamisering van onze nederelands cultuur. de enige resultaat... maar is 2003.
[..]
dus!
Volgens Elsevier zou hij ook 'veel literatuur' lezen:
[..]
wie is het dan!quote:
Zo kom je ook bij Bluesdude uit, in hetzelfde topic, maar daar kan ik me ook niks bij voorstellen.quote:Op dinsdag 13 januari 2015 16:15 schreef Zith het volgende:
Als ik google naar
Libertariër als omschrijving van zichzelf is wel een stap in de richting van de juiste kandidaat natuurlijkquote:
Extremist!quote:Op dinsdag 13 januari 2015 16:19 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Libertariër als omschrijving van zichzelf is wel een stap in de richting van de juiste kandidaat natuurlijk
Nee, maar wel in London...quote:Op dinsdag 13 januari 2015 16:19 schreef B.R.Oekhoest het volgende:
[ afbeelding ]
Als ik hier vanavond nou ga eten, ben ik dan verdacht?
12quote:Op dinsdag 13 januari 2015 16:20 schreef Snipperaar het volgende:
Hoezo te oud? Hoe oud moet diegene zijn dan..?
quote:Op dinsdag 13 januari 2015 16:16 schreef Kingstown het volgende:
[..]twitter:SimenSaetre twitterde op dinsdag 13-01-2015 om 15:48:18@Kingstownn The 36 year old probably used fok in the past, but that info we didnt confirm reageer retweet
Hmm. Geinteresseerd in eugenetica en verwijst naar "The Minnesota Transracial Adoption Study". ff zien hoor:quote:The 36-year-old's online writings suggest that he shared many of Angus' views and points of reference. But were they really one and the same person?
We tried to make an exhaustive comparison. Both thought that society had become totalitarian. Both were atheists. Both were, despite having ideas in common with them, critical of both the white power community and so called counter-jihad movement.
Both spoke of themselves as "hereditarians", meaning by that that they thought humans were shaped by their genetic origins. Both were interested in eugenics. Both referred to books like Richard Lynn’s IQ and the Wealth of Nations and "The Minnesota Transracial Adoption Study".
https://www.opendemocracy(...)ring-breivik%27s-web
quote:Op donderdag 25 september 2008 17:09 schreef SeventhWave het volgende:
[..]
40% op 4 jarige leeftijd ja - met een attentie span van 10 seconden zijn IQ testen zeer moeilijk uit te voeren. Maar wetenschappers zijn dol op 4 jarigen, want hoe politiek correcter de resultaten, hoe beter ze publiceren, hoe meer geld ze binnen halen, en hoe minder gezeik ze krijgen.
Regelmatig stuiten linkse wetenschappers op resultaten die niet door de beugel kunnen. Om contract breuk te voorkomen maken ze dan een mini publicatie en gebruiken ze die informatie om de statistieken te vervalsen. Zoals Plomin die per ongeluk de relatie tussen leeftijd en de genetische bijdrage aan IQ (her) ontdekte in 2003 op 18 jarigen, en vervolgens in 2006 bombastische linkse uitspraken doet over zijn later onderzoek op 11 jarigen. Of de Minnesota adoptie studie waarvan de resultaten 6 jaar nadat het onderzoek was afgelopen heimelijk werden gepubliceerd (nadat een van de sponsors heibel begon te maken) omdat 'de studie der studies die voor eens en altijd het ras en intelligentie vraagstuk zou beantwoorden' niet de gewenste (linkse) resultaten gaf.
[..]
Jij snapt er duidelijk weinig van. De mogelijkheid tot spraak heeft weinig met een super brein te maken, en alles met specifieke hersen taken die dat gedeelte voor hun rekening nemen. De linkse gedachte dat het brein een blank vel papier is is volkomen onjuist - zelfs persoonlijkheid is erfelijk - en er zijn vermoedens dat politieke voorkeur ook voor een groot deel is aangeboren. Als jouw theorie waar zou zijn hadden ze al lang uitgevogeld hoe je iemand opvoed als een super genie.
[..]
IQ heeft in moderne g testen niets met taal te maken. En een geniaal persoon die 20 jaar tussen de chimpansees leeft zal ongetwijfeld een speer gebruiken en zelfs primitief gereedschap hebben ontwikkeld - in plaats van de hele dag een beetje in z'n neus te peuteren en te wippen.
[..]
http://www.lrainc.com/swtaboo/taboos/wsj_main.html
[..]
Wikipedia is een links bolwerk. Vooral in de IQ en ras gerelateerde onderwerpen zie je dat linkse activisten als een stel pitbulls hun ideologie verdedigen. Maar voor neutrale onderwerpen is Wikipedia een goede bron.
[..]
Mannen hebben over het algemeen genomen meer variatie en evolutie gaat zodoende voornamelijk via de man terwijl de vrouw de stabiele factor is. Intelligentie is hier een meetbaar voorbeeld van, maar meer mannelijke miskramen, wiegendood, en geboorte afwijkingen is een feit.
http://www.innovations-re(...)n/bericht-52045.html
[..]
Onderzoek op minderjarigen en zodoende een niet al te betrouwbaar. Bij volwassenen is er een kleine IQ kloof tussen mannen en vrouwen.
[..]
Je moet een enorm blok voor je kop hebben als je niet beseft dat in IQ en ras gerelateerd onderzoek politiek geen rol speelt.
[..]
Ja, dat weet iedereen met een klein beetje kennis van zaken. Maar omtrent de distributie van het dyslexie gen blijft het angstvallig stil. Dat soort duidelijke genen zijn toch de kans voor links om met wetenschappelijke bewijzen te zwaaien mbt de gelijkheid van alle mensensoorten?
DING-DING-DING.quote:Op vrijdag 29 augustus 2008 16:42 schreef SeventhWave het volgende:
[..]
Ik denk eerder dat hij het over ras en intelligentie had. http://www.innovations-re(...)n/bericht-43536.html
[..]
Kingstown lost het wel opquote:Op dinsdag 13 januari 2015 16:21 schreef Specularium het volgende:
Kingtown heeft weer een tweet jongens.
[..]
Laat die Noren gewoon even hun onbevestigde namen naar ons sturen.quote:Op dinsdag 13 januari 2015 16:21 schreef Specularium het volgende:
Kingtown heeft weer een tweet jongens.
[..]
Seventhwave woont ook in Amerika maar niet direct bekend waar.quote:Op dinsdag 13 januari 2015 16:21 schreef Terecht het volgende:
Profiel van de FOK!er in kwestie, vertaald vanuit het Noors:
[..]
Hmm. Geinteresseerd in eugenetica en verwijst naar "The Minnesota Transracial Adoption Study". ff zien hoor:
[..]
[..]
DING-DING-DING.
Ja en die zit in dit topic zichzelf te verdedigen.. Verdachtquote:Op dinsdag 13 januari 2015 16:22 schreef Anthraxx het volgende:
Vampier? Die woont toch ook in de Verenigde Staten, kwam raar over etc.
Ik had het topic niet geheel teruggelezenquote:Op dinsdag 13 januari 2015 16:23 schreef Stranger het volgende:
[..]
Ja en die zit in dit topic zichzelf te verdedigen.. Verdacht
Verder hebben ze de Socal in zijn ondertitel gewoon verkeerd geintepreteerd in south carolina.
Die heeft al in deze reeks gereageerd.quote:Op dinsdag 13 januari 2015 16:22 schreef Anthraxx het volgende:
Vampier? Die woont toch ook in de Verenigde Staten, kwam raar over etc.
Goed speurwerk.quote:Op dinsdag 13 januari 2015 16:21 schreef Terecht het volgende:
[..]
Hmm. Geinteresseerd in eugenetica en verwijst naar "The Minnesota Transracial Adoption Study". ff zien hoor:
[..]
[..]
DING-DING-DING.
Het komt sterk overeen, maar het account is aangemaakt in 2008, terwijl het eerdere Elsevier-artikel sprak over posts die rond 2006 zijn geplaatst. Of staat dat niet in het bronartikel?quote:Op dinsdag 13 januari 2015 16:21 schreef Terecht het volgende:
[..]
[..]
[..]
DING-DING-DING.
En hij is atheist, en hij maakt zich druk over de geboortecijfers van moslims, en hij is geinteresseerd in eugenetica, én hij verwijst meermaals naar "The Minnesota Transracial Adoption Study". Dit kan haast niet missen.quote:Op dinsdag 13 januari 2015 16:23 schreef Barcaconia het volgende:
[..]
Seventhwave woont ook in Amerika maar niet direct bekend waar.
Dat zou zeer goed kunnen idd, die kwam altijd met dat soort praatjes...quote:Op dinsdag 13 januari 2015 16:21 schreef Terecht het volgende:
[..]
[..]
[..]
DING-DING-DING.
Kloontje wellicht?quote:Op dinsdag 13 januari 2015 16:26 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Het komt sterk overeen, maar het account is aangemaakt in 2008, terwijl het eerdere Elsevier-artikel sprak over posts die rond 2006 zijn geplaatst. Of staat dat niet in het bronartikel?
Er stond ook bij dat degene op diverse fora actief was en kan pas later op Fok! zijn begonnen met posten.quote:Op dinsdag 13 januari 2015 16:26 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Het komt sterk overeen, maar het account is aangemaakt in 2008, terwijl het eerdere Elsevier-artikel sprak over posts die rond 2006 zijn geplaatst. Of staat dat niet in het bronartikel?
Prime suspect.quote:Op dinsdag 13 januari 2015 16:21 schreef Terecht het volgende:
[..]
[..]
[..]
DING-DING-DING.
ADquote:Ook zou hij jarenlang actief zijn geweest op het bekende Nederlandse interforum FOK.nl. Volgens Elsevier lijken zijn berichten op FOK qua retoriek, schrijfstijl, politieke en literaire voorkeur heel erg op de berichten op de grootste fansite The Commander Breivik Report. FOK wil nog niks bevestigen, zo schrijven ze op hun website. ,,Er is nog geen onomstotelijk bewijs dat deze man ook daadwerkelijk achter het eerder genoemde pseudoniem zit."
Is een mogelijkheid. Verhuisd in 2008 en daar in Amerika nieuwe account begonnen.quote:
In 2008 postte hij dat hij al 10 jaar in de US woondequote:Op dinsdag 13 januari 2015 16:31 schreef Staal het volgende:
[..]
Is een mogelijkheid. Verhuisd in 2008 en daar in Amerika nieuwe account begonnen.
There's no such thing as bad publicityquote:
Ah die ken ik nog wel.quote:Op dinsdag 13 januari 2015 16:21 schreef Terecht het volgende:
[..]
[..]
[..]
DING-DING-DING.
Hij zal wel meer leugens verspreiden.quote:Op dinsdag 13 januari 2015 16:32 schreef oompaloompa het volgende:
[..]
In 2008 postte hij dat hij al 10 jaar in de US woonde
hmmzzquote:Op dinsdag 13 januari 2015 16:32 schreef oompaloompa het volgende:
[..]
Met drank op roep je wel eens vaker wat.quote:Op dinsdag 13 januari 2015 16:32 schreef oompaloompa het volgende:
[..]
Namen wil ik horen.quote:Op dinsdag 13 januari 2015 16:11 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Wat een baas was dat. Geen reet uitvoeren en vervolgens slapend rijk worden en in Thailand de dingen doen die iedereen daar doet
Als dit al extremistisch is.quote:Op dinsdag 13 januari 2015 16:15 schreef waht het volgende:
http://forum.fok.nl/user/history/309774
Nog een kandidaat, op basis van dit soort teksten:
[..]
Dat zou dan een verklaring kunnen zijn.quote:Op dinsdag 13 januari 2015 16:28 schreef Arthur_Spooner het volgende:
[..]
Er stond ook bij dat degene op diverse fora actief was en kan pas later op Fok! zijn begonnen met posten.
quote:Op zondag 17 augustus 2008 22:36 schreef SeventhWave het volgende:
[..]
De VS is groot geworden door haar strenge criteria voor migranten op eugenetische gronden. In 1960 ging die "racistische" wetgeving op de schop en kon elke boeren lul het land binnen komen, met als gevolg 40 miljoen Mexicanen en ander uitschot dat een beetje voor spek en bonen meedoet en meewarig reageert als de politieke uitvreters weer eens voor hun stem lobbyen.
Het grote verschil met Nederland is dat Mexicanen geen moslims zijn - StefanP's post lezende ben ik blijkbaar niet de enige die de kriebels had van 1 miljoen fascistoïde moslims in het overbevolkte Nederland met florerende wapen/huwelijk lijnen naar Turkije en Noord Afrika.
die lijkt wel beet te hebben inderdaad.quote:Op dinsdag 13 januari 2015 16:40 schreef oompaloompa het volgende:
Nog wat onderbouwing voor Terecht's claim:
[..]
Ik heb hem idd gevonden.quote:
quote:Op dinsdag 10 november 2009 06:59 schreef SeventhWave het volgende:
[..]
Zover ik weet is de scheiding van Johnson redelijk netjes gegaan. Een vriendin hebben nadat je de scheidingsprocedure bent aan gegaan is geen groot probleem, zolang je maar niet liegt en bedriegt. En er zijn ook een flink aantal independants en democraten die libertarian stemmen bij gebrek aan gedegen democratische kandidaten.
De Ron Paul standpunten zijn overigens redelijk populair, je moet alleen niet aan de 10 miljard voor Israel durven komen, en zo zijn er een aantal andere no-go standpunten die invloedrijke groepen tegen het verkeerde been stoten. Vergeleken met de onzin die Obama er uit flapt loopt het allemaal wel los.
Vannacht ook Ron Paul zien spreken in de Carolina Coliseum, leek me leuk om hem in het echt te zien en zijn hand te schudden, er waren ongeveer 2000 mensen aanwezig. Verder een iets wat saaie lezing met de gebruikelijke retoriek.
Staat allang ergens in deze reeks.quote:Op dinsdag 13 januari 2015 16:43 schreef cheese. het volgende:
Je kan beter andersom reageren, hoe is de onderzoekster erachter gekomen dat hij op Fok! postte? Waarschijnlijk gebruikte hij een naam die die nog steeds op andere sites gebruikte, ik neem aan dat je anders niet zomaar op een website als deze terecht komt.
Ben benieuwd.quote:Op dinsdag 13 januari 2015 16:43 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Ik heb hem idd gevonden.![]()
Even wat dingen onder elkaar zetten. Naam is nog niet genoemd in dit topic.
Ik wist hetquote:Op dinsdag 13 januari 2015 16:43 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Niets. Gewoon noteren en verder met je leven.quote:Op dinsdag 13 januari 2015 16:46 schreef Burdie het volgende:
En dan? Fok!knokploeg naar z'n huis ofzo?
Hebben we meteen een leuk lijstje voor de AIVD samengesteldquote:Op dinsdag 13 januari 2015 16:46 schreef HexHunter het volgende:
Als je deze 2 topics doorspit kom je al een boel namen tegen die kwalificeren als radicaliserende gekken.
Dat zegt ook wel weer genoeg
... en natuurlijk een plaatje van Colombo posten, met "... there's just one more thing..."quote:Op dinsdag 13 januari 2015 16:46 schreef waht het volgende:
[..]
Niets. Gewoon noteren en verder met je leven.
Fok!knokploeg in Amerika. Vervolg van Flodder dus?quote:Op dinsdag 13 januari 2015 16:46 schreef Burdie het volgende:
En dan? Fok!knokploeg naar z'n huis ofzo?
Camerateam er achteraan... ik zie mogelijkheden voor Talpa.quote:Op dinsdag 13 januari 2015 16:48 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Fok!knokploeg in Amerika. Vervolg van Flodder dus?
Bepaalde ziektes, daar heb je het nu over? Zoals Stephen Hawking heeft?quote:Op dinsdag 18 augustus 2009 04:07 schreef SeventhWave het volgende:
[..]
Ik had het over het leed veroorzaakt door een overheid die niet beperkt is door mensenrechten, voornamelijk omdat het leeuwendeel van het hedendaagse menselijk leed een genetische oorzaak heeft, hoewel dat gegeven natuurlijk betwist kan worden.
Wat versta je precies onder gezellig?quote:quote:
En de statistieken tonen inderdaad aan dat hoe hoger het IQ, hoe gezelliger het wordt.
Kun je hier even 3 delen mee wachten?quote:Op dinsdag 13 januari 2015 16:43 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Ben benieuwd. Ik was inmiddels al overtuigd dat Terecht 'm gevonden hadquote:Op dinsdag 13 januari 2015 16:43 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Het zou nogal toevallig zijn als er nog iemand anders met dezelfde denkbeelden, een voorliefde voor eugenics, en wonend in South Carolina hier post....quote:Op dinsdag 13 januari 2015 16:49 schreef Arthur_Spooner het volgende:
User SeventhWave is toen gebanned maar misschien zit hij post hij nog onder een andere username?
Misschien kan een admin z'n ip adres eens controleren.
Misschien zit er een nestje?quote:Op dinsdag 13 januari 2015 16:50 schreef oompaloompa het volgende:
[..]
Het zou nogal toevallig zijn als er nog iemand anders met dezelfde denkbeelden, een voorliefde voor eugenics, en wonend in South Carolina hier post....
Hi, I'm Danny, this are my users and we're from Fok!.quote:Op dinsdag 13 januari 2015 16:48 schreef Burdie het volgende:
[..]
Camerateam er achteraan... ik zie mogelijkheden voor Talpa.
FOK!quote:Op dinsdag 13 januari 2015 16:51 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Hi, I'm Danny, this are my users and we're from Fok!.
Offtopic, Guido.quote:Op dinsdag 13 januari 2015 16:52 schreef Kosmoproleet het volgende:
Mensen die geloven in menselijke rassen en superioriteit
Tja zeker is het inderdaad niet maar hij voldoet griezelig veel aan het profiel als je zijn postgeschiedenis leest.quote:Op dinsdag 13 januari 2015 16:35 schreef oompaloompa het volgende:
Het was in een reactie op een post dat hij niet kon spellen, dus kan goed een slap excuus geweest zijn
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |