Ja, het was weer uitermate kut. Nog even volhouden, maar toch.quote:
Pics?quote:
Dit is Fok, had je anders verwacht dan?quote:
Ja hou altijd hoop weet je.quote:Op maandag 12 januari 2015 22:31 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Dit is Fok, had je anders verwacht dan?
Nee, dat wist ik niet, fijn dat je het meldtquote:
Nee, wel met een gun voor de lol.quote:Op maandag 12 januari 2015 22:35 schreef Yasmin23 het volgende:
Spelen jullie welles roulette op Unibet ?
quote:Op maandag 12 januari 2015 22:47 schreef Specularium het volgende:
[..]
Nee, wel met een gun voor de lol.
Zeker zo'n pussy met losse floddersquote:Op maandag 12 januari 2015 22:47 schreef Specularium het volgende:
[..]
Haha, ja dat hebben Mani ook gedaan, maar aan met nog twee kogels te gaan hebben we remise gesloten.quote:Op maandag 12 januari 2015 22:47 schreef Specularium het volgende:
[..]
Dat was best leuk ja.quote:Op maandag 12 januari 2015 22:56 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Haha, ja dat hebben Mani ook gedaan, maar aan met nog twee kogels te gaan hebben we remise gesloten.
Wat een bazenscene was dit.quote:Op maandag 12 januari 2015 23:15 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Dat was best leuk ja.
[ afbeelding ]
Is dat wat er gebeurt als je een potje stiften verliest?quote:Op maandag 12 januari 2015 23:15 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Dat was best leuk ja.
[ afbeelding ]
Dat was lachen Edgar! Even Juffrouw Jannie om zeep helpen, toedeledokie!quote:Op maandag 12 januari 2015 23:22 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Is dat wat er gebeurt als je een potje stiften verliest?
Ghe, tjezus man!quote:Op maandag 12 januari 2015 23:29 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Dat was lachen Edgar! Even Juffrouw Jannie om zeep helpen, toedeledokie!
[ afbeelding ]
Aangezien dat NWS-topic helemaal naar de tyfus verbaggerd wordt hier nog wat info mocht je dat interessant vinden. Vooorlopig alles nog onbevestigt . Heb een visje uitgegooid om te zien of hij geinteresseerd is om meer te weten te komen. Even afwachten of hij hapt. Zonder username blijft het ondoenlijk giswerk.quote:
twitter:SimenSaetre twitterde op dinsdag 13-01-2015 om 15:48:18@Kingstownn The 36 year old probably used fok in the past, but that info we didnt confirm reageer retweet
Stel je lekker aan.quote:Op dinsdag 13 januari 2015 16:16 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Aangezien dat NWS-topic helemaal naar de tyfus verbaggerd wordt
quote:
Ik ben jouw derde volger.quote:Op dinsdag 13 januari 2015 16:16 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Aangezien dat NWS-topic helemaal naar de tyfus verbaggerd wordt hier nog wat info mocht je dat interessant vinden. Vooorlopig alles nog onbevestigt . Heb een visje uitgegooid om te zien of hij geinteresseerd is om meer te weten te komen. Even afwachten of hij hapt. Zonder username blijft het ondoenlijk giswerk.twitter:SimenSaetre twitterde op dinsdag 13-01-2015 om 15:48:18@Kingstownn The 36 year old probably used fok in the past, but that info we didnt confirm reageer retweet
Johannes zal blij zijn om jou te zien hier.quote:Op dinsdag 13 januari 2015 16:16 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Aangezien dat NWS-topic helemaal naar de tyfus verbaggerd wordt hier nog wat info mocht je dat interessant vinden. Vooorlopig alles nog onbevestigt . Heb een visje uitgegooid om te zien of hij geinteresseerd is om meer te weten te komen. Even afwachten of hij hapt. Zonder username blijft het ondoenlijk giswerk.twitter:SimenSaetre twitterde op dinsdag 13-01-2015 om 15:48:18@Kingstownn The 36 year old probably used fok in the past, but that info we didnt confirm reageer retweet
Beetje matig dit, eenmalig? Dan kijk ik hem thuis wel, kan ik ook gewoon rustig kijken met mijn broek uit.quote:Op dinsdag 13 januari 2015 16:40 schreef Specularium het volgende:
[..]
http://www.telegraaf.nl/f(...)malig_in_bios__.html
Leuk dat je hier weer bent Kingstown, ik heb je gemistquote:Op dinsdag 13 januari 2015 16:16 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Dat was al lang bekend dat het eenmalig zou zijn, is toch leuk joh met de andere fans in de bioscoop met je broek uit, niks mis mee.quote:Op dinsdag 13 januari 2015 16:46 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Beetje matig dit, eenmalig? Dan kijk ik hem thuis wel, kan ik ook gewoon rustig kijk met mijn broek uit.
Serieus.quote:Op dinsdag 13 januari 2015 17:34 schreef Njosnavelin het volgende:
Kingstown zat alweer een FOK!ster te hosselen zag ik net.
quote:Op dinsdag 13 januari 2015 17:36 schreef Njosnavelin het volgende:
ONZ / Vraag hier een andere fokker mee naar bed
Dat topic of Kingstowns hosselpoging?quote:
Beide.quote:Op dinsdag 13 januari 2015 17:39 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Dat topic of Kingstowns hosselpoging?
Valt nog mee dat ze 28 is.quote:Op dinsdag 13 januari 2015 17:36 schreef Njosnavelin het volgende:
ONZ / Vraag hier een andere fokker mee naar bed
Blijf je nog wel radio maken ?quote:Op dinsdag 13 januari 2015 19:37 schreef Uccie het volgende:
Ik ga mijn telefoon updaten. Dus ben vast nooit meer bereikbaar
Ja hoor. Misschien vrijdag. Maar weet het nog niet zeker.quote:
Mooiquote:Op dinsdag 13 januari 2015 19:39 schreef Uccie het volgende:
[..]
Ja hoor. Misschien vrijdag. Maar weet het nog niet zeker.
Als je luistert, draai ik 1Dquote:
quote:Op dinsdag 13 januari 2015 19:42 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Whoop whoop![]()
Ben alleen vrijdag niet thuis
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |