een soort vanquote:Op maandag 12 januari 2015 17:58 schreef Specularium het volgende:
Ik had net een soort van nasi, natuurlijk niet echt lekker want ik had het niet zelf gemaakt.
Tem is ook all M.I.A. daar kon je altijd zo boeiend mee discussiėren over muziek.quote:Op maandag 12 januari 2015 17:07 schreef johannes_vermeer het volgende:
Ik vind het wel jammer dat ik Kingstown en Tem hier niet meer zie, waarom hebben jullie die weggejaagd?
Iemand die het niet zo goed kan.quote:Op maandag 12 januari 2015 18:03 schreef anonymoussie het volgende:
[..]
Dat was me totaal niet duidelijk.
Wie wel?
Bedankt, Hans.quote:Op maandag 12 januari 2015 18:05 schreef Specularium het volgende:
[..]
Iemand die het niet zo goed kan.
Ik denk dat Tem stiekem met een gestolen camper achter de Mark Knopfler tour aankachelt, omdat hij niks van deze geliefde artiest wil missen.quote:Op maandag 12 januari 2015 18:04 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Tem is ook all M.I.A. daar kon je altijd zo boeiend mee discussiėren over muziek.
Gezien de leeftijd ga je je toch automatisch zorgen maken.
Lekker man, handschoentje aan waar je net iemand zijn prostaat mee hebt lopen melken.quote:Op maandag 12 januari 2015 18:06 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Had je het laten maken door Iwanius?
Die vervangen de trassi toch met cyanide om kosten te besparen?quote:Op maandag 12 januari 2015 18:08 schreef Mani89 het volgende:
Specularium haalt zijn nasi bij de voedselbank.
Ah leuk, dat heb ik dus laatst in vertrouwen aan deze man vertelt. Hopelijk leest hier niemand mee anders kan ik wel fluiten naar mijn wekelijkse gratis frikandelbroodjes.quote:Op maandag 12 januari 2015 18:08 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Die vervangen de trassi toch met cyanide om kosten te besparen?
Het grote lekken is weer begonnen!quote:Op maandag 12 januari 2015 18:10 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Ah leuk, dat heb ik dus laatst in vertrouwen aan deze man vertelt. Hopelijk leest hier niemand mee anders kan ik wel fluiten naar mijn wekelijkse gratis frikandelbroodjes.
Dus de dader is bekend maar nog niet achterhaald? NWS / Gemeente maakt per ongeluk 186.000 euro over aan Brabanderquote:Op maandag 12 januari 2015 18:08 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik denk dat Tem stiekem met een gestolen camper achter de Mark Knopfler tour aankachelt, omdat hij niks van deze geliefde artiest wil missen.
Alleen schaamt hij zich dat wij daar achter zouden komen. Maar dat was onvermijdelijk.
De politie kan moeilijk als dader 'Tem' invullen in hun formulier.quote:Op maandag 12 januari 2015 18:19 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Dus de dader is bekend maar nog niet achterhaald? NWS / Gemeente maakt per ongeluk 186.000 euro over aan Brabander
"Tem de Fok!ker" zou wel kunnen, zijn er niet zoveelquote:Op maandag 12 januari 2015 18:23 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
De politie kan moeilijk als dader 'Tem' invullen in hun formulier.
quote:Op maandag 12 januari 2015 14:05 schreef Mani89 het volgende:
We kunnen ook gifjes posten van nieuwe dieren. Ik begin.
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |