abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_151911095
Zijn er nog updates?
pi_151913595
Hij is zoek.
pi_151913608
Ah, tegenwoordig krijgen dus ook randdebielen een green card om in de VS te wonen, het gaat hard achteruit met dat land.
"You can call me Susan if it makes you happy"
  woensdag 22 april 2015 @ 18:36:20 #129
433555 CaryAgos
graag verwijderen
pi_151932905
Ik denk eigenlijk dat het best wel eens

quote:
0s.gif Op woensdag 22 april 2015 18:24 schreef Royyy het volgende:
of die gast die nu in Japan woont maar ook in Amerika heeft gewoont kan zijn.
pi_151933115
quote:
0s.gif Op woensdag 22 april 2015 18:36 schreef CaryAgos het volgende:

[..]

Lyrebird? Nee joh
  woensdag 22 april 2015 @ 18:52:41 #131
433555 CaryAgos
graag verwijderen
pi_151933306
quote:
0s.gif Op woensdag 22 april 2015 18:45 schreef Toto69 het volgende:

[..]

Lyrebird? Nee joh
Hij heeft ook een zeer enge conservatieve kijk op bepaalde dingen maar die Ro is waarschijnlijker inderdaad.
pi_151934037
quote:
0s.gif Op woensdag 14 januari 2015 13:47 schreef Kingstown het volgende:

[..]

Dit was wel grappig:

[..]

Zo ongewoon zijn dat soort denkbeelden niet eens. Aan een beetje rechtse (hoogopgeleide, geen PVV-volkswijkstemvee) borreltafel is soortgelijke praat schering en inslag.
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."
pi_151934246
quote:
15s.gif Op woensdag 22 april 2015 19:14 schreef Grrrrrrrr het volgende:

[..]

Zo ongewoon zijn dat soort denkbeelden niet eens. Aan een beetje rechtse (hoogopgeleide, geen PVV-volkswijkstemvee) borreltafel is soortgelijke praat schering en inslag.
Ik hoor het anders nooit eigenlijk.
Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."
pi_151934885
quote:
1s.gif Op woensdag 22 april 2015 19:19 schreef Monolith het volgende:

[..]

Ik hoor het anders nooit eigenlijk.
Niet exact hetzelfde verhaaltje maar componenten ervan heb ik vooral toen ik nog wat jonger was vaak genoeg gehoord.

Fokverboden voor bepaalde (groepen) mensen, zwakkeren, (psychisch) zieken, ouderen en (zware) criminelen spuitjes geven/aan hun lot overlaten en er geen geld meer aan uitgeven, al dan niet onder het mom van 'dat is voor henzelf toch ook beter' en 'een sterker slimmer menselijk ras kweken'.

Hier op fok lees je dat soort retoriek ook vaak genoeg trouwens... ;(
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."
pi_151935652
quote:
0s.gif Op woensdag 22 april 2015 18:36 schreef CaryAgos het volgende:

[..]

Hahahahahaha. Grapjas.
pi_151935736
quote:
0s.gif Op woensdag 22 april 2015 19:42 schreef Grrrrrrrr het volgende:

[..]

Niet exact hetzelfde verhaaltje maar componenten ervan heb ik vooral toen ik nog wat jonger was vaak genoeg gehoord.

Fokverboden voor bepaalde (groepen) mensen, zwakkeren, (psychisch) zieken, ouderen en (zware) criminelen spuitjes geven/aan hun lot overlaten en er geen geld meer aan uitgeven, al dan niet onder het mom van 'dat is voor henzelf toch ook beter' en 'een sterker slimmer menselijk ras kweken'.

Ach als grap wel, maar ik hoor over academici toch weinig serieuze eugenetische voorstellen.
Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."
  woensdag 22 april 2015 @ 20:03:40 #137
78780 deedeetee
rustig doorgaan met ademhalen
pi_151935774
quote:
15s.gif Op woensdag 22 april 2015 19:14 schreef Grrrrrrrr het volgende:

[..]

Verbazend hoe dom intelligente mensen dan toch nog kunnen zijn.
Ga fietsen jij !! ikke niet hoor..
pi_151936019
quote:
0s.gif Op woensdag 22 april 2015 19:42 schreef Grrrrrrrr het volgende:

[..]

Volgens mij dacht ik dat toen ik 13 en dom was :P (en vooral heel erg hard slim en rationeel wilde zijn)
Op dinsdag 1 november 2016 00:05 schreef JanCees het volgende:
De polls worden ook in 9 van de 10 gevallen gepeild met een meerderheid democraten. Soms zelf +10% _O-
pi_151936268
quote:
1s.gif Op woensdag 22 april 2015 20:02 schreef Monolith het volgende:

[..]

Ach als grap wel, maar ik hoor over academici toch weinig serieuze eugenetische voorstellen.
De soep wordt natuurlijk ook aan de rechtse borreltafel doorgaans niet zo heet gegeten als hij opgediend wordt maar dat geldt evengoed voor uitlatingen op fok natuurlijk.
quote:
0s.gif Op woensdag 22 april 2015 20:09 schreef oompaloompa het volgende:

[..]

Volgens mij dacht ik dat toen ik 13 en dom was :P (en vooral heel erg hard slim en rationeel wilde zijn)
Zodra ze wat ouder worden, kinderen krijgen en in hun vrienden- en familiekring er 'zwakkeren, ouderen, (witte boorden) criminelen' blijken te zitten wordt het beeld doorgaans iets genuanceerder. :+
pi_151936464
quote:
0s.gif Op woensdag 22 april 2015 20:15 schreef Grrrrrrrr het volgende:

[..]

De soep wordt natuurlijk ook aan de rechtse borreltafel doorgaans niet zo heet gegeten als hij opgediend wordt maar dat geldt evengoed voor uitlatingen op fok natuurlijk.

[..]

Zodra ze wat ouder worden, kinderen krijgen en in hun vrienden- en familiekring er 'zwakkeren, ouderen, (witte boorden) criminelen' blijken te zitten wordt het beeld doorgaans iets genuanceerder. :+
Gelukkig geen kinderen :p ik denk dat ik gewoon realiseerde dat utilitarianism tot enorme morele paradoxen leidt en dus niet houdbaar is als morele leidraad voor wat "juist" is.
Op dinsdag 1 november 2016 00:05 schreef JanCees het volgende:
De polls worden ook in 9 van de 10 gevallen gepeild met een meerderheid democraten. Soms zelf +10% _O-
  woensdag 22 april 2015 @ 21:44:42 #141
42263 Staaf
Forum Pimp
pi_151940153
Ik dacht gulmez of amenth, die zijn ook tegen kapitalisme
Sue Me
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')