of die gast die nu in Japan woont maar ook in Amerika heeft gewoont kan zijn.quote:
Lyrebird? Nee johquote:Op woensdag 22 april 2015 18:36 schreef CaryAgos het volgende:
Ik denk eigenlijk dat het best wel eens
[..]
of die gast die nu in Japan woont maar ook in Amerika heeft gewoont kan zijn.
Hij heeft ook een zeer enge conservatieve kijk op bepaalde dingen maar die Ro is waarschijnlijker inderdaad.quote:
Zo ongewoon zijn dat soort denkbeelden niet eens. Aan een beetje rechtse (hoogopgeleide, geen PVV-volkswijkstemvee) borreltafel is soortgelijke praat schering en inslag.quote:
Ik hoor het anders nooit eigenlijk.quote:Op woensdag 22 april 2015 19:14 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Zo ongewoon zijn dat soort denkbeelden niet eens. Aan een beetje rechtse (hoogopgeleide, geen PVV-volkswijkstemvee) borreltafel is soortgelijke praat schering en inslag.
Niet exact hetzelfde verhaaltje maar componenten ervan heb ik vooral toen ik nog wat jonger was vaak genoeg gehoord.quote:Op woensdag 22 april 2015 19:19 schreef Monolith het volgende:
[..]
Ik hoor het anders nooit eigenlijk.
Hahahahahaha. Grapjas.quote:Op woensdag 22 april 2015 18:36 schreef CaryAgos het volgende:
Ik denk eigenlijk dat het best wel eens
[..]
of die gast die nu in Japan woont maar ook in Amerika heeft gewoont kan zijn.
Ach als grap wel, maar ik hoor over academici toch weinig serieuze eugenetische voorstellen.quote:Op woensdag 22 april 2015 19:42 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Niet exact hetzelfde verhaaltje maar componenten ervan heb ik vooral toen ik nog wat jonger was vaak genoeg gehoord.
Fokverboden voor bepaalde (groepen) mensen, zwakkeren, (psychisch) zieken, ouderen en (zware) criminelen spuitjes geven/aan hun lot overlaten en er geen geld meer aan uitgeven, al dan niet onder het mom van 'dat is voor henzelf toch ook beter' en 'een sterker slimmer menselijk ras kweken'.
Hier op fok lees je dat soort retoriek ook vaak genoeg trouwens...
Verbazend hoe dom intelligente mensen dan toch nog kunnen zijn.quote:Op woensdag 22 april 2015 19:14 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Zo ongewoon zijn dat soort denkbeelden niet eens. Aan een beetje rechtse (hoogopgeleide, geen PVV-volkswijkstemvee) borreltafel is soortgelijke praat schering en inslag.
Volgens mij dacht ik dat toen ik 13 en dom wasquote:Op woensdag 22 april 2015 19:42 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Niet exact hetzelfde verhaaltje maar componenten ervan heb ik vooral toen ik nog wat jonger was vaak genoeg gehoord.
Fokverboden voor bepaalde (groepen) mensen, zwakkeren, (psychisch) zieken, ouderen en (zware) criminelen spuitjes geven/aan hun lot overlaten en er geen geld meer aan uitgeven, al dan niet onder het mom van 'dat is voor henzelf toch ook beter' en 'een sterker slimmer menselijk ras kweken'.
Hier op fok lees je dat soort retoriek ook vaak genoeg trouwens...
De soep wordt natuurlijk ook aan de rechtse borreltafel doorgaans niet zo heet gegeten als hij opgediend wordt maar dat geldt evengoed voor uitlatingen op fok natuurlijk.quote:Op woensdag 22 april 2015 20:02 schreef Monolith het volgende:
[..]
Ach als grap wel, maar ik hoor over academici toch weinig serieuze eugenetische voorstellen.
Zodra ze wat ouder worden, kinderen krijgen en in hun vrienden- en familiekring er 'zwakkeren, ouderen, (witte boorden) criminelen' blijken te zitten wordt het beeld doorgaans iets genuanceerder.quote:Op woensdag 22 april 2015 20:09 schreef oompaloompa het volgende:
[..]
Volgens mij dacht ik dat toen ik 13 en dom was(en vooral heel erg hard slim en rationeel wilde zijn)
Gelukkig geen kinderen :p ik denk dat ik gewoon realiseerde dat utilitarianism tot enorme morele paradoxen leidt en dus niet houdbaar is als morele leidraad voor wat "juist" is.quote:Op woensdag 22 april 2015 20:15 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
De soep wordt natuurlijk ook aan de rechtse borreltafel doorgaans niet zo heet gegeten als hij opgediend wordt maar dat geldt evengoed voor uitlatingen op fok natuurlijk.
[..]
Zodra ze wat ouder worden, kinderen krijgen en in hun vrienden- en familiekring er 'zwakkeren, ouderen, (witte boorden) criminelen' blijken te zitten wordt het beeld doorgaans iets genuanceerder.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |